Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Ορθοδοξία ως θεραπεία_Γέροντας Δαμασκηνός Αγιορείτης
Μια θαυμάσια εκλαϊκευμένη κατήχησηΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
3 σχόλια:
Το 1998 η σύνοδος είχε αποφασίσει διαφορετικά από την τωρινή https://norfid.wordpress.com/2010/12/04/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85-1998-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/
Δεν ξέρω πως σκέφτηκαν,σίγουρα γνωρίζουν κάτι παραπάνω.
Ο Ιερός Χρυσόστομος,ερμηνεύει το αυτεξουσιο.
Και έχει αξία για εμένα.
Εάν λέγει Ο Θεός εκβίαζε για το αγαθόν θα ήταν ο άνθρωπος , ανάξιος μισθού και αμοιβής.
Εάν δε για το κακό,θα ήταν ανεύθυνος και ανυπολογος (μη υπόλογος να δώσει λόγο) κατά την Κρίση.
Έτσι αφέθηκε αυτεξουσιος να εκλεξη ό,τι και αν κάνει,με την διαφορά ότι δεν καταργεί το " Υπεύθυνον".
Ακόμα και αν δια των Προφητών Του τα είχε προφητεύσει όλα.
Επομένως αυτός που επιλέγει το αγαθόν,το επιλέγει ελευθέρως όπου τρέχει και η Χάρις μετ' αυτού...(!)
Για μένα το " Υπεύθυνον" δεν εξαρτάται μόνον από θεολογικούς παράγοντες αλλά και από τεχνολογικούς παράγοντες ,όπου πρέπει να διερευνηθεί και ο τομέας αυτός.
Είμαι όμως με τον π.Παισιο ,ο οποίος είχε προτείνει να μην γίνει η κάρτα υποχρεωτική .
Βεβαίως και θα ταλαιπωρούνται οι άνθρωποι ,αλλά τέλος πάντων θα υπάρχει και μια δεύτερη επιλογή,να κρατηθούν οι υπάρχουσες ταυτότητες.
Δεν ξέρω βέβαια τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνεδριάζουν.
Απλά αυτή την γνώμη έχω!!
Είμαι σύμφωνη με τον Π.Παισιο.
Βεβαίως με τον Άγιο Παίσο. Αυτό θέλουμε να ακουστεί στην σύνοδο, αυτεξούσιο προσώπου, προαιρετική επιλογή, αλλιώς άς πει ο καθένας αυτό που πιστεύει στην μητρόπολή του και ο νοών νοείτω. Αυτοί που έχουν πει τα πράγματα με τ' όνομά τους έχουν ήδη μιλήσει. Ώτα ακουόντων είναι το ζητούμενο.
Δημοσίευση σχολίου