Φώτιος Μιχαήλ, ἰατρός
Διακόσια πενῆντα χρόνια πρὶν ἀπὸ τὴν Ἅλωση τῆς Πόλης, οἱ λεγόμενοι Σταυροφόροι –οἱ τότε δυτικὲς συμμαχικὲς δυνάμεις- ἀναδεικνύονται με τὴν δράση τους, ὡς οἱ πλέον πολύτιμοι πρώιμοι σύμμαχοι τῶν Τούρκων. Διότι, μὲ τὴν παρότρυνση καὶ τὶς εὐλογίες τοῦ τότε πάπα καὶ μὲ τὸ πρόσχημα τῆς ἀπελευθέρωσης τῶν Ἁγίων Τόπων, καταλύουν την Ρωμανία/Βυζαντινὴ αὐτοκρατορία, ἐγκαθιστοῦν Φράγκους ἡγεμόνες στὰ διάφορα τμήματά της, καταστρέφουν ὁλοσχερῶς τὴν Κωνσταντινούπολη, τὴν λεηλατοῦν καὶ φορτώνουν στὰ καράβια τους ὅλα της τὰ τιμαλφῆ.
Ὁ ἱστορικὸς Νικήτας Χωνιάτης, αὐτόπτης μάρτυρας τῆς λεηλασίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἀπὸ τοὺς σταυροφόρους τὸ 1204, γράφει: «...Ἔβλεπε κανεὶς ὄχι μόνον τὶς ἱερὲς εἰκόνες τοῦ Χριστοῦ νὰ θραύοντα μὲ ἀξῖνες καὶ νὰ ρίπτονται στὸ χῶμα καὶ τὰ στολίδια τους νὰ ἀποσπῶνται χωρὶς φειδὼ καὶ προσοχὴ καὶ νὰ ρίχνονται στὴ φωτιά, ἀλλὰ καὶ τὰ σεπτὰ καὶ πανάγια σκεύη νὰ ἁρπάζονται μὲ θράσος ἀπὸ τοὺς ναούς, νὰ ρίχνονται στὴ φωτιὰ καὶ νὰ παρέχονται στὰ ἐχθρικὰ στρατεύματα ὡς ἁπλὸς ἄργυρος καὶ χρυσός».
Ἡ καθηγήτρια Βυζαντινῆς Ἱστορίας στὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν, κυρία Ἀθηνᾶ Κόλια-Δερμιτζάκη, παρουσιάζοντας τὸν ἀπολογισμὸ τῆς δραματικῆς αὐτῆς ἀπογύμνωσης τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἀπὸ τοὺς θησαυρούς της, γράφει:
«Ἡ Κωνσταντινούπολη ἄδειασε ἀπὸ κάθε πλοῦτο δημόσιο, ἰδιωτικὸ καὶ ἐκκλησιαστικό... τεράστια ἀπώλεια γιὰ τὴν τέχνη ήταν ἡ καταστροφὴ σημαντικοῦ ἀριθμοῦ χάλκινων ἀγαλμάτων καὶ συμπλεγμάτων, τὰ ὁποῖα οἱ νέοι κύριοι τῆς Αὐτοκρατορίας τεμάχισαν καὶ ἔλιωσαν, γιὰ νὰ τὰ μετατρέψουν σὲ νομίσματα».Τουτέστιν, τὰ ἱδρυτικὰ κεφάλαια τῶν Τραπεζῶν τῶν σημερινῶν μας ἑταίρων.
Ὅπως γίνεται κατανοητό, στὴν πραγματικότητα, ἡ Ρωμανία δὲν καταλύθηκε τὸ 1453 ἀπὸ τοὺς Τούρκους, ἀλλὰ τὸ 1204 ἀπὸ τὰ παποκίνητα δυτικὰ συμμαχικὰ στρατεύματα. Τὸ 1453, μὲ τὴν Ἅλωση τῆς Πόλης, ζήσαμε ἀπλῶς τό τελευταῖο ἐπεισόδιο ἑνὸς πολυχρόνιου δράματος.
Αὐτὰ τὰ πράγματα ἂς τὰ θυμόμαστε καλά, ἄς τά διδάσκουμε καί στά παιδιά μας, διότι μονάχα ἔτσι θὰ μποροῦμε νὰ ἑρμηνεύουμε σὲ βάθος καὶ τὰ σημερινὰ καμώματα τῶν Δυτικῶν, καὶ ἀναλόγως νὰ προφυλαγόμαστε.
5 σχόλια:
Ελάτε βρε παιδιά...Ο κόσμος προχωράει και εσείς αναμοχλεύεται παλαιές ιστορίες....
https://www.orthodoxianewsagency.gr/epikairotita/vima-pros-tin-apokatastasi-ton-palaion-sygkrouseon/
Από τον παραπάνω σύνδεσμο διαβάζουμε:
"Ο κοινός εορτασμός θα μπορούσε να ενισχύσει την αμοιβαία κατανόηση και τον διάλογο μεταξύ των χριστιανικών παραδόσεων"
Ώστε η Ορθόδοξη Εκκλησία (η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία) μετετράπει σε μια εκ των χριστιανικών παραδόσεων....Και αυτό γράφεται από εκκλησιαστικό διαδικτυακό δίαυλο που ελέγχεται από Αγιορείτικη Μονή...
.. ἔτσι εἶναι ϕυσικά,
μόνο ποὺ δίπλα σ'αὐτὴν τὴν ἱστορική πραγματικότητα,
ποὺ μᾶς ϕανερώνει τὴν δολιότητα τῶν παπικῶν καὶ λοιπῶν
ν ό θ ω ν
καὶ κατ' ὄνομα μόνον...
"χριστιανικῶν" ὁ ρ δ ῶ ν
που μανιωδῶς ἠγωνίσθη ὁ νεοέλλην καὶ ἐν τέλει ἐξομοιώθει
-ἐπιτέλους- μετά κόπων πολλῶν (καὶ... θυσιῶν οὐκ ὁλίγων ἐπί τῶν ἡθῶν καὶ ἐθίμων, καὶ ἐπὶ τῶν παραδόσεων τοῦ Γένους...
γενναίων ἐκπτώσεων... )
καὶ νὰ βροῦμε τὸ κουράγιο γιὰ ν' ἀναλογιστοῦμε
-ὅσοι τὸ μπορέσουμε κάπως-
ποιά στραβοπατήματα τῶν ἀρχόντων (ὅμοια μὲ τὰ περιγραϕόμενα στὴν Γραϕή)
καὶ...ὁμοῦ τοῦ λαοῦ, ὡς ἀϕιονισμένου ἀκολουθοῦντος,
τετυϕλωμένος καὶ κατά πόδας
τετραποδίζων...(ὡς καὶ ἐπί τῶν ἡμερῶν μας ὁμοίως συμβαίνει... )
ἔϕεραν τὶς... ἐπιδρομές ρυπαρῶν ἀλλοϕύλλων
καὶ τὰ ὁσα ἄλλα τόσα...
σ'ἕναν λαό που ἐκπαιδεύτηκε μὲ τέχνη πολλή
νὰ ἀϕήνεται νὰ τσουλᾶ στὸν κατήϕορο
νικῶντας ἀναστολές... περιττές...
(ϕαρισαϊκάς στερεοτυπίας ἀχρειάστους καὶ αηδεῖς...
μία... ϕρίκη... )
ποὺ ὡς ἕνα σπόρ πλέον συγκινεῖ τὰς ψυχᾶς μικρῶν καὶ μεγάλων...
νεανίδων καὶ νέων
καὶ γερόντων...
τὸ γέρας γεραρῶς περιϕρονήσαντες
(μ'ἔντιμον... ἀτιμίαν...)
και ἀϕρόνως ἀϕηνιάσαντες (χάριν
καὶ τῇ βοηθείᾳ 'πιστημονικῶν σκευασμάτων ἐξαίσιων...)
ἔτι δὲ καὶ γραϊδίων σωρό, τυμπανιαίων τὴν ὄψιν τὰ τε χείλη τὰ τ' ὄμματα
ποὺ νομίμως πλέον ἄπαντες
ὁμοῦ... ἐπι τὸ αὐτό
καὶ δικαιωματικῶς ξεσαλώνουν...
ἀδιατάκτως ὁρμοῦντες πρὸς τέλη...
ὁδυνώδη... επαίσχυντα...
κι ἀνειρήνευτα
πα' νὰ πεῖ...
μέϊκ... γκρήατ... εγκαίν...
ὡς ἐξαίσια βιτρίνα... !
"Αμοιβαία κατανόηση και τον διάλογο μεταξύ των χριστιανικών παραδόσεων";
Μα,συγνώμη επρόκειτο περί διαλόγων η κατανόηση της ορθοδόξου πίστεως η η κατανόηση της πατερικής,νεοπατερικης κ συναφειακης θεολογίας?
Η μήπως αυτή δεν ανατρέπει τα πάντα εν τη ορθοδόξω πίστει κ ζωή;
Οι διάλογοι κατά τη γνώμη μου εφόσον υπήρξε το πλάνο της μεταπατερικης θεολογίας,δεν ήταν εν τη ορθοδόξω πίστει.
Μάλιστα θυμάμαι τότε που θεωρούσαν ως πλουτισμό την" μεταπατερική θεολογία του αγ.πνευματος...".
Οι διάλογοι ήταν η γέφυρα συμπροσευχων όπου απαγορεύονται από τους Ι.Κ ΚΑΙ συνεργασίας θρησκειών.
Με τους διαλόγους ξεκίνησε όλο αυτό το οικουμενιστικο πλάνο,οι προ-συνοδικες συμφωνίες που κατέλυαν την ορθοδοξία.
Αν θυμάμαι με τους διαλόγους δεν έγινε η αρσις των αναθεματων,επί Αθηναγορου; Η κάνουμε λάθος;
Έτσι και με το κοινό Πάσχα,βάζουμε μπροστά τους διαλόγους,αλλά αυτοί δεν έχουν στόχο την ορθόδοξια.
Και εν τέλει,ποιος άγιος έβαλε τους διαλόγους ,πάνω από την ακρίβεια της πίστεως;
Αλλιώς θα ήταν διάλογοι Εν τη ορθοδοξια με τις διαφορές και όχι διάλογοι οικουμενιστικοι περί χριστιανικών παραδόσεων.
Όλα αυτά τα βήματα οδηγούν στην Παν- θρησκεία του αντιχρίστου,ο οποίος θα είναι πολιτικό- θρησκευτικό πρόσωπο και αρχηγός παγκόσμιος για να προσκύνηθει ως Θεός και θα σφραγισθουν οι οπαδοί του.
Ποια η αμοιβαία κατανόηση των παραδόσεων; Αυτό και μόνο όπως ακούγεται είναι παγίδα θανάτου .
Όπως έλεγε ο αγ.Γρηγοριος Παλαμάς,δεν βάζεις το ένδοξο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.Δεν πραγματεύεται το ένδοξο!!!
... πιασμένοι από τον σβέρκο σαν τα γατιά, οι ταλαίπωροι,
(όπως το είχε πεί νόστιμα ο παπαΣάββας ο Αχιλλέως εδώ και χρόνια)
και γι αυτό, ακινητοποιημένοι και ανίκανοι ν'αντιδράσουν
κατευθυνόμενοι πλέον από τις κλωστές που κινεί το Βατικανό
και οι εθνέμποροι,
(σφιχτοδεμένοι... με τέχνη γερά...)
Δημοσίευση σχολίου