Ένας αλλιώτικος καθηγητής που μοιάζει σαν τρελός.. και φυσικά τα μέσα μ.μ. αποβλάκωσης τον παρουσιάζουν ως αλλοπρόσαλλο και γραφικό βεβαίως βεβαίως... Είναι όμως;
για διαβάστε τι είπε στην αξιολόγηση:
«Αν έρθουν να με αξιολογήσουν θα απορήσουν που δεν χρησιμοποιώ γραμμένο σχέδιο μαθήματος, θα τους πω όμως ότι μετά από 27 χρόνια διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών στο Λύκειο έχω στο μυαλό μου όσα σχέδια μαθήματος θέλουν. Θα απορήσουν που δεν βάζω τους μαθητές να κάμνουν στην Χημεία πειράματα μόνοι τους, θα τους πω όμως ότι θα έπρεπε να γνωρίζετε πόσο εύκολα μπορεί να γίνει ατύχημα με τα χημικά αντιδραστήρια, άρα θα έπρεπε να έχετε φροντίσει να έχω βοηθό στο Εργαστήριο και την απαραίτητη νομική κάλυψη για ότι συμβεί, όπως την έχουν οι συνάδελφοι της Φυσικής Αγωγής.
Αν έρθουν να με αξιολογήσουν δεν θα καταλάβουν ότι την προηγούμενη μέρα έχω περάσει ένα κόμπο στο κομποσχοίνι παρακαλώντας ξεχωριστά για τον καθένα μαθητή μου να τον ελεήσει ο Θεός: «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησε τον δούλο σου τάδε, την δούλη σου τάδε». Τότε όμως περνάς πάνω από τα καλούπια της αξιολόγησης γιατί όπως έλεγε ένας σοφός: «Αγάπα και κάνε ότι θέλεις». Τότε η αγάπη θα αναλάβει να αξιοποιήσει βιβλία, ηλεκτρονικά μέσα, εργαστήρια, εκδρομές … κατά τον καλύτερο τρόπο. Ο Σύμβουλος λοιπόν ΠΕ04 θα με αξιολογήσει και στο αν είναι επιστημονικά σωστά στην Φυσική, Χημεία, Βιολογία αυτά που διδάσκω. Και εγώ ρωτάω: αν σε κάποιο θέμα νομίζει ο Σύμβουλος ότι αυτό που διδάσκω είναι επιστημονικά λάθος, γιατί να είναι σωστή η δική του γνώμη και όχι η δική μου; Το αν έχει διδακτορικό σημαίνει ότι κάποια χρόνια ασχολήθηκε βαθιά με ένα πολύ μικρό κομμάτι των Φυσικών Επιστημών.
Το ότι διδάσκω 27 χρόνια Φυσικές Επιστήμες στο Λύκειο σημαίνει ότι πέρασα επιτυχώς τις Εξετάσεις του ΑΣΕΠ στην Χημεία και Βιολογία για να διοριστώ και έχω από τότε παρακολουθήσει άπειρα σεμινάρια, επιμορφώσεις, εργαστήρια, τόσα που σταμάτησα πλέον να κρατάω τις βεβαιώσεις γιατί δεν έχω που να τις βάλω.
Και το κυριότερο. Ότι διδάσκω στο Λύκειο ελέγχονται απ’ ευθείας από τα Φροντιστήρια και μου έρχεται το μήνυμα αν είπα κάτι λάθος. Τα επιστημονικά σωστά που θεωρεί ο κ. Σύμβουλος από ποιον ελέγχονται;».
Τον Μάρτιο του 2023 σε επιστολή προς τους συγγραφείς του σχολικού βιβλίου «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου ο καθηγητής βιολογίας σχολιάζει το κεφάλαιο που παρουσιάζεται η θεωρία της εξέλιξης των οργανισμών και αναφέρει ότι «Με την μεταρρύθμιση Αρσένη του 1998 ορίστηκε να διδάσκεται στην Γ΄ Λυκείου και τα τελευταία χρόνια στην Β΄ το δικό σας βιβλίο Βιολογίας. Στο 3ο κεφάλαιο που παρουσιάζει την θεωρία της εξέλιξης των οργανισμών έχετε δυο εκφράσεις που είναι απαράδεκτες στις Φυσικές Επιστήμες. Και αν και άλλες φορές σας ενόχλησα για το θέμα αυτό όπως τώρα και δεν πήρα καμιά απάντηση από εσάς, όπως φυσικά ούτε και τώρα θα πάρω, θα κάνω τον κόπο να σας ξαναενοχλήσω.
Το βιβλίο σας λοιπόν «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου στη σελίδα 139 γράφει : «Επειδή όμως είναι απίθανο τόσο πολύπλοκες διαδικασίες να έχουν εξελιχθεί ανεξάρτητα σε κάθε είδος, τα δεδομένα αυτά αποδεικνύουν αναμφισβήτητα πως όλοι οι οργανισμοί έχουν κοινή προέλευση ». Και στη σελίδα 143 γράφει : «Τις τελευταίες όμως δεκαετίες τα απολιθώματα που έχουν βρεθεί, καθώς και η έρευνα σε άλλες περιοχές της Βιολογίας, ιδιαίτερα μάλιστα στη Μοριακή Βιολογία, δε γεννούν καμιά αμφιβολία ότι ο άνθρωπος, όπως και κάθε άλλος οργανισμός του πλανήτη είναι προϊόν εξέλιξης».
Κάμνετε λάθος συνάδελφοι επειδή θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι τα μεγέθη πάνω στα οποία θεμελιώνονται οι Φυσικές Επιστήμες όπως την ύλη, την μάζα, τον χρόνο, τον χώρο, την δύναμη, την ενέργεια, το ηλεκτρικό φορτίο, την θερμοκρασία … τα ορίζουμε αυθαίρετα και αυτό σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε όλες τις ιδιότητες που έχουν. Άρα για τίποτα στις Φυσικές Επιστήμες δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εκφράσεις «αποδεικνύουν αναμφισβήτητα» και «δε γεννούν καμιά αμφιβολία».
Κάμνετε λάθος επειδή στην «Γενική Χημεία» των Ebbing & Gammon που είναι από τα καλύτερα βιβλία Χημείας στον κόσμο και ευτυχώς το διδάσκονται οι πρωτοετείς φοιτητές, στη σελίδα 6 γράφει : «Να σημειωθεί ότι δεν μπορούμε να αποδείξουμε μια θεωρία απόλυτα. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποια νέα πειράματα να δείξουν ότι η θεωρία έχει περιορισμένη εφαρμογή ή κάποιος να αναπτύξει μια καλύτερη θεωρία». Με απλά λόγια για καμιά θεωρία δεν μπορούμε να πούμε τις εκφράσεις που λέτε εσείς.
Κάμνετε λάθος επειδή η θεωρία της εξέλιξης έχει όπως κάθε θεωρία τα αδύνατα σημεία της τα οποία όμως εσείς κρύβετε από τους μαθητές. Το ανθρωποειδές που έζησε πριν 6 εκατομμύρια χρόνια δεν περνούσε από ενδιάμεσα στάδια πιθήκου και ανθρώπου πριν φτάσει να γίνει άνθρωπος ; Περνούσε. Αυτά τα ενδιάμεσα είδη δεν πέθαιναν ; Πέθαιναν. Γιατί λοιπόν δεν γράφετε στο βιβλίο σας μια αδυναμία της θεωρίας,ότι είναι εκπληκτικά σπάνια τα απολιθώματά τους όπως το σχολιάζει ο Καθηγητής Μ. Roberts στο βιβλίο του «Biology, a functional approach», 4η έκδοση που στην σελίδα 629 γράφει : «If it is true, one would expect to find intermediate forms between one fossil species and the next in successive rock strata. However, intermediate forms in the fossil record are surprisingly rare». Να σας πω την προσωπική μου άποψη ; Πιστεύω ότι ούτε αυτά τα ελάχιστα απολιθώματα που λέει ο Καθηγητής δεν υπάρχουν, αλλά ή υπάρχει δόλος ή μπερδεύονται και είναι κάτι άλλο.
Κάμνετε λάθος επειδή πιστεύω ότι μπορεί να γνωρίζετε Βιολογία και λίγη Χημεία, δεν γνωρίζετε όμως καθόλου Φυσική και γι αυτό εκφράζεστε τόσο επιπόλαια στο βιβλίο σας. Σας λείπει η σφαιρική γνώση όλων των Φυσικών Επιστημών. Γιατί αν την είχατε θα εκφραζόσασταν όπως για παράδειγμα το βιβλίο «Χημεία» της Β΄ Λυκείου που στη σελίδα 40 παρουσιάζει την θεωρία για τον σχηματισμό του πετρελαίου ως εξής : «Πιστεύουμε δηλαδή ότι το πετρέλαιο σχηματίστηκε από ζωικούς και φυτικούς οργανισμούς, κυρίως από το πλαγκτόν, πριν από πολλά εκατομμύρια χρόνια». Βλέπετε πως μιλούν οι σοβαροί επιστήμονες ; Πιστεύουμε λένε και όχι τις δικές σας ανόητες εκφράσεις.
Νομίζω Συνάδελφοι το κάμνετε για να χτυπήσετε την πίστη των Χριστιανών ότι οι άνθρωποι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα. Και κάποιοι άλλοι συνάδελφοί σας πριν λίγα χρόνια ήθελαν να περάσουν στο βιβλίο «Ιστορία» της ΣΤ΄ Δημοτικού ότι στην Σμύρνη τον Σεπτέμβριο του 1922 σκοτωθήκαμε οι Έλληνες από τον συνωστισμό στη παραλία και όχι επειδή μας έσφαζαν οι Τούρκοι.
Μην κουράζεστε Συνάδελφοι. Οι μαθητές σήμερα είναι τόσο ζαλισμένοι από τα κινητά που οι Γονείς από το Νηπιαγωγείο τους παρέχουμε, που ούτε με την πίστη ασχολούνται ούτε με την αθεΐα. Γι αυτό γράψτε στο σχολικό βιβλίο «Βιολογία» τα επιστημονικά σωστά για να μην εκτίθεστε στους συναδέλφους σας που διδάσκουν τα βιβλία που γράφετε εσείς».
3 σχόλια:
Ομολογητης ο κύριος καθηγητής! Τέτοιους δασκάλους θέλουμε για τα παιδιά μας!
Εαν υποθετικά υπήρχε ΥΓΙΗΣ κοινωνία, η θεωρία της εξέλιξης (που λέγει ότι δήθεν οι άνθρωποι κατάγονται από τους πιθήκους) θα έπρεπε να κηρυχτεί επίσημα και δημόσια σαν ΨΕΥΤΟ-επιστήμη, και να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ να διδάσκεται σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
Δυστυχώς πάνω στα ανθρώπινα ερείπια της σημερινής κοινωνίας, διαδίδεται δημόσια η οποιαδήποτε πολύ επικίνδυνη ψευτο-επιστημονική πλάνη.
Υπάρχουν άκόμα τέτοιοι δάσκαλοι λοιπόν; Δόξα τώ Θεώ, ύπάρχει άκόμα σπίθα έλπίδας πού τό κράτος μητριά καταβρέχει μέ όσες "υδροφόρες" διαθέτει γιά νά τήν σβήσει κι αυτή.
Δημοσίευση σχολίου