Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

Το Άγιον Όρος για την διαστροφή της ομοφυλοφιλίας να θέλει γάμους και παιδικές αθώες παιδικές ψυχές : «Είναι μεγάλο το έγκλημα – Ασελγούν στην ανθρώπινη φύση»


 Φίλοι του Αγίου Όρους/Friends of Agio Oros - Mount Athos | Facebook

«Στην ουσία σταματούν την φυσιολογική ανάπτυξη και ανεπίγνωστα καταστρέφουν τον άνθρωπο λένε οι Αγιορείτες πατέρες»

Το Άγιο Όρος πραγματοποίησε χθες Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου έκτακτη διπλή Ιερά Σύναξη με αφορμή το νομοσχέδιο για τον γάμο και την τεκνοθεσία από ΛΟΑΤΚΙ+ ζευγάρια και εξέδωσε ανακοίνωση όπου εκφράζει την κάθετη αντίθεσή του απέναντι σε αυτό τονίζοντας πως «ασελγούν πάνω στην ανθρώπινη φύση».Η συνεδρίαση έγινε παρουσία των 40 Καθηγουμένων και Αντιπροσώπων των Ιερών Μονών του Αγίου Όρος.Στη σχετική ανακοίνωση είναι ξεκάθαρη η αντίθεση στο νομοσχέδιο καθώς αναφέρεται ότι: «Είναι μεγάλο το έγκλημα. Ασελγούν στην ανθρώπινη φύση, διότι στην ουσία σταματούν την φυσιολογική ανάπτυξη και ανεπίγνωστα καταστρέφουν τον άνθρωπο».

Επίσης, αναφέρεται ότι: «Εαν τυχόν το νεογέννητο στρέψει το βλέμμα προς τη μητέρα και θέλει θηλασμό και στη θέση της βρίσκεται κάποιος άλλος συγχέει τις πληροφορίες, παραμορφώνεται, ατιμάζεται».

Αναλυτικά το ανακοινωθέν:

Μὲ ἀφορμὴ τὴν κατάθεση τοῦ νομοσχεδίου «Ἰσότητα στὸν πολιτικὸ γάμο. Τροποποίηση τοῦ Ἀστικοῦ κώδικα καὶ ἄλλες διατάξεις» γιὰ ψήφιση ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ Βουλὴ, συνῆλθαν στὶς Καρυές, σήμερα 8.2.2024, οἱ 40 Καθηγούμενοι καὶ Ἀντιπρόσωποι τῶν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους καὶ λόγῳ τῆς μείζονος καὶ ἰδιαζούσης σοβαρότητος τοῦ θέματος ἀποφάσισαν νὰ ἀπευθυνθοῦν μὲ τὴν παροῦσα ἀνακοίνωση σὲ κάθε καλοπροαίρετο ἄνθρωπο καὶ νὰ συμπαρασταθοῦν στὴν ἀγωνία καὶ τὸν ἀγώνα τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν προστασία τοῦ πυρήνα τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς.

Τὸ νομοθέτημα, ὅπως προβλέπει τὸ σχέδιο νόμου, ἐνῶ θέλει νὰ διασφαλίσει τὴν ἀρχὴ τῆς ἰσότητος μέσῳ τῆς σύναψης «γάμου» σὲ πρόσωπα τοῦ ἰδίου φύλου καὶ ἀκόμη τὴν προστασία ἀπὸ διακρίσεις, καταστρατηγεῖ θεμελιώδεις ἀρχὲς τῆς ἀνθρώπινης ὑπάρξεως καὶ θανατώνει τὴν δυνατότητα τῆς ζωῆς καὶ τῆς φυσιολογικῆς ἀναπτύξεως τοῦ παιδιοῦ.

Διαλύεται ὄχι ἡ ἀνθρώπινη οἰκογένεια, ἀλλὰ ὁλόκληρη ἡ ἀνθρώπινη ὕπαρξη.

Ἀλήθεια πῶς λειτουργεῖ ἡ ζωή; Ὁ καθένας μας προέρχεται ἀπὸ μία μητέρα καὶ ἕνα πατέρα, σύμφωνα καὶ μὲ τὴν ἀπόκριση τοῦ Χριστοῦ: «οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ’ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς;» (Ματθ. 9, 4).

Ἡ θεσμοθέτηση «γάμου» μεταξὺ προσώπων τοῦ ἰδίου φύλου εἶναι ἀνατροπὴ τοῦ χριστιανικοῦ γάμου καὶ τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας καὶ ἔχει ἀπορριφθεῖ ἀπὸ τὴν σύνολη ἐκκλησιαστικὴ παράδοση καὶ ἀντιμετωπίζεται μὲ τὴν μετάνοια, ἡ ὁποία εἶναι ἀλλαγὴ τρόπου ζωῆς.

Ἐπίσης, τὸ ἔμβρυο κυοφορεῖται ἐννέα μῆνες καὶ γεννιέται. Τὸ νεογνὸ τοῦ ἀνθρώπου εἶναι τὸ πιὸ ἀσθενὲς νεογέννητο τῆς κτίσεως. Δὲν μπορεῖ νὰ κάνει τίποτε. Ἐὰν δὲν τὸ φροντίσει ἡ μάνα του, δὲν τὸ θηλάσει, πέθανε… Ὁ Θεὸς δίνει τὴν εὐθύνη στοὺς γεννήτορες νὰ συμπράξουν στὴν διαμόρφωσή του καὶ νὰ γίνουν μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο συνδημιουργοὶ τοῦ Θεοῦ.

Ἐὰν τυχὸν τὸ νεογέννητο στρέψει τὸ βλέμμα πρὸς τὴν μητέρα καὶ θέλει θηλασμό, καὶ στὴν θέση της βρίσκεται κάποιος ἄλλος, συγχέει τὶς πληροφορίες, παραμορφώνεται, ἀτιμάζεται.

Τὸ χρέος σεβασμοῦ σὲ ἕνα νέο πλάσμα ἀπαιτεῖ θυσία γιὰ νὰ μπορέσει νὰ ἀναπτυχθεῖ φυσιολογικά, νὰ χαρεῖ τὴν ζωή του. Δὲν ὑπάρχει ἄλλος τρόπος ἑνώσεως καὶ ἀναπτύξεως τοῦ ἀνθρώπου.

Μετὰ ἀπὸ ἐννέα μῆνες γεννιέται σὲ μία εὐρύτερη μήτρα, ποὺ εἶναι τὸ οἰκογενειακὸ περιβάλλον, καὶ ἀρχίζει μία ἄλλη πλάση τοῦ ἀνθρώπου, τοῦ παιδιοῦ, μέσα στὴν οἰκογένεια. Γνωρίζει τὴν μητέρα σὰν τὴν γυναῖκα ποὺ τὸ θηλάζει καὶ τὸ τρέφει μὲ τὸ γάλα της καὶ τὸ περιποιεῖται. Γνωρίζει τὸν πατέρα σὰν τὸν ἄνδρα ποὺ τὸ ἀγαπᾶ καὶ τὸ φροντίζει μὲ τὸν τρόπο του. Παίρνει δύναμη πνευματικὴ καὶ σωματικὴ ἀπὸ τὸν ἀμοιβαῖο σεβασμὸ τοῦ πατέρα καὶ τῆς μητέρας γιὰ νὰ προχωρήσει στὴν δεύτερη φάση ποὺ περνᾶ στὴν παιδικὴ ἡλικία, πάει στὴν ἐφηβική, προχωρεῖ ἐλεύθερο μέσα στὴν κοινωνία καὶ δέχεται τὴν ἀγωγὴ τοῦ πολιτισμοῦ καὶ τοῦ τόπου του.

Ὁ Θεὸς φτιάχνει τὸν ἄνθρωπο γιὰ νὰ ζήσει, ὄχι γιὰ νὰ πεθάνει∙ οὔτε νὰ πεθάνει στὴν μήτρα τῆς μητέρας του, οὔτε στὴν μήτρα τῆς παιδικῆς ἡλικίας, οὔτε στὴν μήτρα τῆς ἱστορίας.

Συμμετέχει στὸ θαῦμα τῆς ζωῆς, γιὰ νὰ ζήσει καὶ νὰ ἀναληφθεῖ στὴν αἰώνια ζωή.

Κι αὐτό, μὲ τὴν χάρη τοῦ Πνεύματος τὸ κάνει ἡ Ἐκκλησία, δι’ ἧς «νεουργεῖται καὶ θεουργεῖται ἡ σύμπασα».

Κι αὐτὴ ἀποτελεῖ τὴν τελικὴ μήτρα, ἡ ὁποία πλάθει τὸν ἄνθρωπο καὶ τὸν ἑτοιμάζει νὰ γεννηθεῖ στὸν χῶρο τῆς καινῆς πολιτείας, στὰ «σκηνώματα» τὰ ἀγαπητὰ καὶ ποθούμενα τῆς ἐλευθερίας τοῦ μέλλοντος αἰῶνος.

Αὐτὸς εἶναι ὁ σκοπὸς καὶ ὁ λόγος, γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ Θεὸς δημιούργησε τὸν κόσμο καὶ τὸν ἄνθρωπο.

Αὐτοὶ ποὺ ἀπελευθερώθηκαν καὶ γεννήθηκαν πέρα ἀπὸ τὴν μήτρα τῆς ἱστορίας, δηλαδὴ στὴν χάρη τῆς αἰώνιας ζωῆς, ὑπάρχουν, προσεύχονται καὶ μᾶς συγκρατοῦν ὅλους στὴν ζωή, καὶ ἀποτελοῦν τὸν πολικὸ ἀστέρα, ὅπου κατευθύνεται ἡ ἀνθρωπότης.

Ἡ ἐπιχειρούμενη ὕβρις, μὲ τὴν ἀρχικὴ ἔννοια τῆς λέξεως, ἀποτελεῖ ἄρνηση τῆς ὑπάρξεως τοῦ ἀνθρώπου, ἀποσάθρωση στὰ θεμέλια τοῦ οἰκοδομήματος τῆς ἀνθρωπότητος. Δὲν θίγεται μόνο τὸ εὐαγγέλιο καὶ ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία. Ἀποδομεῖται τὸ σύμπαν. Εἴτε εἶσαι πιστὸς εἴτε ἄπιστος, θὰ γεννηθεῖς μὲ τὸν ἴδιο τρόπο. Ὅταν αὐτὰ τὰ ἀλλοιώνεις, στὴν οὐσία ἀποφασίζεις ἕνα ἀργὸ ἀλλὰ σίγουρο θάνατο τῆς ἀνθρωπότητος. Ὅταν παντρεύονται στὴν ἐκκλησία, ἄνδρας καὶ γυναῖκα, παίρνουν τὴν εὐλογία τῆς Ἐκκλησίας καὶ εὐχὲς γιὰ πολυτεκνία καὶ καλλιτεκνία.

Ὁ ἀληθινὸς χαρακτήρας τοῦ γάμου φανερώνεται μὲ ἐνάργεια μὲ τὴν παρουσία τοῦ Χριστοῦ στὸν γάμο τῆς Κανᾶ, διότι «τὸ μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν» κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο. Αὐτὸς ὁ «γάμος», ποὺ προωθεῖται σήμερα, ὁδηγεῖ στὸ ἀδιέξοδο. Ἑτοιμάζονται πλάσματα τραυματισμένα, ἀνάπηρα. Σεβαστεῖτε τὴν φύση τοῦ ἀνθρώπου.

Αὐτὸ ποὺ γεννήθηκε ἀπὸ τὴν μήτρα τῆς μητέρας του, ἀνεξάρτητα φυλῆς, γλώσσας καὶ πίστεως, ἔχει ἀνάγκη νὰ τὸ θηλάσει ἡ μητέρα του.

Οἱ σκέψεις αὐτὲς δὲν εἶναι ἀποκύημα φαντασίας, ἀλλὰ στηρίζονται στὴν Γραφὴ καὶ τοὺς Ἀποστόλους, στὴν Παράδοση καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν Πατέρων, οἱ ὁποῖοι θέσπισαν ὅρους γιὰ τὴν ὀρθόδοξη πίστη καὶ ἱεροὺς κανόνες, ποὺ καθορίζουν τὰ ὅρια μέσα στὰ ὁποῖα πρέπει νὰ κινοῦνται ὅλα τὰ μέλη της.

Ἰδιαίτερα ὁ ἀπόστολος Παῦλος εἶναι σαφής, ὅταν τονίζει ἐμφατικά: «ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσιν; μὴ πλανᾶσθε∙ οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε κλέπται οὔτε πλεονέκται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ κληρονομήσουσιν» (Α΄ Κορ. 6, 9-10).

Ταυτόχρονα ἡ Ἐκκλησία συνεχίζει τὴν ἀποστολή της, ποιμαίνει καὶ θεραπεύει, ὥστε ὅλοι οἱ πιστοὶ νὰ ζοῦν σὲ κοινωνία μὲ τὸν Χριστὸ καὶ τοὺς ἀδελφούς τους, νὰ τοὺς διακρίνει ἡ ἀνιδιοτελὴς ἀγάπη καὶ φιλαδελφία.

Ὁ Θεὸς ἀγαπᾶ ὅλους μας, δικαίους καὶ ἀδίκους, ἁγίους καὶ ἁμαρτωλούς. Αὐτὸ κάνει καὶ ἡ Ἐκκλησία, χωρὶς νὰ ἀποκλείει κανέναν, ὅπως αὐτὸ φανερώνεται μέσα σὲ ὅλη τὴν ἱστορία τῆς ἐκκλησιαστικῆς ζωῆς καὶ τῶν ἀνθρώπινων ἀδυναμιῶν.

Ἡ Ἀγάπη βασιλεύει. Εἶναι ντροπὴ γι’ αὐτοὺς ποὺ κάνουν αὐτὰ τὰ νομοσχέδια καὶ θεωροῦν φυσικὴ αὐτὴ τὴν ἐξέλιξη.

Ἐνθαρρύνουμε καὶ ἐπαινοῦμε ὅσους προκρίνουν τὴν φωνὴ τῆς συνειδήσεως ἔναντι τῆς τυχὸν κομματικῆς πειθαρχίας καὶ εἴμαστε συνοδοιπόροι εἰς τὸν ἀγῶνα τους.

Ὡστόσο, ὑπάρχει ἡ ὑγεία τῆς ζωῆς τοῦ σώματος τῆς ἀνθρωπότητος ποὺ ἀποβάλλει ὅλα αὐτὰ τὰ στοιχεῖα τὰ ὁποῖα ἐπιχειροῦν νὰ ἀλλοιώσουν τὴν ἀληθινὴ ὕπαρξη τοῦ ἀνθρώπου.

Ὑπάρχει Ἐκεῖνος ποὺ διευθύνει τὰ πάντα. Αὐτὸς ποὺ ἔκανε τὸν κόσμο καὶ τὸν ἄνθρωπο, γιὰ νὰ ζήσει στὴν αἰωνιότητα καὶ νὰ ὑπάρχει, Αὐτὸς ὑπάρχει καὶ μᾶς προστατεύει, παρουσιάζεται σὰν ἀδύνατος καὶ ἀνύπαρκτος.

Σὲ Αὐτὸν θὰ προσκρούσουν ὅλοι αὐτοὶ ποὺ θέλουν νὰ ἀλλοιώσουν τὴν ζωή.

Ἴσως νὰ μὴν ἀντιλαμβάνονται ὅτι ὅλη αὐτὴ ἡ βιασύνη καὶ ἡ ἐπιμονὴ γιὰ τὴν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου φανερώνει ἀδυναμία καὶ εἶναι εἰς βάρος τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν ποὺ ὑποτίθεται ὅτι θέλουν νὰ προστατεύσουν.

Μόνο ἀπὸ σεβασμὸ σὲ αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους ἐκφράζουμε καὶ τονίζουμε μὲ τρόπο ἐμφατικὸ τὶς ἀρχὲς τῆς ζωῆς.

Εἶναι μεγάλο τὸ ἔγκλημα. Ἀσελγοῦν στὴν ἀνθρώπινη φύση, διότι στὴν οὐσία σταματοῦν τὴν φυσιολογικὴ ἀνάπτυξη καὶ ἀνεπίγνωστα, καταστρέφουν τὸν ἄνθρωπο.

Ἀλλὰ ὑπάρχει Αὐτὸς ποὺ δημιούργησε τὰ πάντα ἀπὸ ἀγάπη καὶ σοφία καὶ παρακάμπτει τι ἀδυναμίες μας καὶ ὁδηγεῖ τὰ πάντα εἰς ἀγαθὸν τέλος.

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φοβέροι αγωνιστες και αυτοί,έτσι αγωνίζονται τα λιοντάτια της πίστης,εποίησαν μακρύτατο θεολογικό πόνημα το εξαπέλησαν και τους έκαναν τα μουτρά κιμά.
'Αντε ρε λεβέντες πίσω τώρα στο αρχονταρίκη για καφέ, κέικ και άλλα γλυκά να ξαποστάσετε

Ανώνυμος είπε...

Θεολογική και δυναμική ανακοίνωση.
Ευχόμαστε να την πραγματώσουν ομολογιακά και εν έργω και να απογορεύσουν πλέον την είσοδο στον Άθωνα όσων πολιτικών υπερψηφίσουν το ν-ομοσχέδιο.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟ(Υ)ΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

Όσοι θα ψηφίσουν τον επερχόμενο (ηθικά, φυσικά και λογικά παράνομο) νόμο των ομοφυλόφιλων, ας γνωρίζουν ότι συγκρούονται μετωπικά με τον αληθινό και ζωντανό Θεό. Όταν θα το καταλάβουν αυτό, ας αναλάβουν την προσωπική ευθύνη τους, για ό,τι προκύψει.

The Cave Dweller είπε...

"Στην ουσία σταματούν την φυσιολογική ανάπτυξη και ανεπίγνωστα καταστρέφουν τον άνθρωπο"

Αυτά ρε παιδιά τα λέει και ο Κουτσούμπας....

Υγ: Κούλη θέλω μια χάρη : Να πας μια βόλτα μέχρι τον Άθωνα έτσι για να τρίξουν οι βράχοι από τις προσοχές που θα σου βαράνε οι Αθωνίτες.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...πάντως, μετά ἀπό ὅλον αὐτόν τὸν κατηϕορικό τραγέλαϕο,

-ἀν μὴ τὶ ἄλλο-

πολλοί θὰ ἔχουμε, ἔστω καὶ κάπως, συνειδητοποιήσει,
καὶ τα ὅσα... ἄ λ λ α ...

προηγήθηκαν

γιὰ νὰ προλειάνουν τὸν δρόμο καὶ νὰ μᾶς προετοιμάσουν,
ὡστε νὰ λοξοδρομήσουμε
σιγά-σιγά,

ὥσπου σαν ὤριμο ϕροῦτο

νὰ πέσουμε στὸ ἔδαϕος τῆς ἀλλοτρίωσης,

ἔτοιμοι νὰ ἀποδεχτοῦμε τὴν παράνοια τοῦ μανιασμένου δικαιωματισμοῦ,


καὶ νομίζω πῶς ἡ κατάργηση

τοῦ βρεϕικοῦ θηλασμοῦ

ὑπῆρξε ἕνα ἀπὸ τὰ πιό... ...σημαδιακά ...βήματα ,

καθῶς, τὸ νὰ ἀποϕασίσει ἕνα ζευγάρι
πὼς θὰ θηλάσει ἡ μητέρα τὰ παιδιά της,
ὑπῆρξε στὶς μέρες μας

(καμμιά 20ριά χρονάκια πρίν)

ἕνας λόγος

γιὰ νὰ γινόμαστε,
οἱ...τολμητίες γονεῖς... ἀποσυνάγωγοι καὶ ψεκασμένοι

ἀπὸ γονεῖς, συγγενεῖς καὶ ϕίλους

ποὺ ἄρχιζαν νὰ μᾶς κοιτάζουν...κάπως σὰν

τὴν...ἐπέλαση τοῦ μεσαίωνα...


ὑπῆρχαν ὅμως εὐτυχῶς
κάποιοι γενναῖοι πνευματικοί,
ποὺ ἔλεγαν τὰ πράγματα
μὲ τ´ὄνομά τους

τὰ σύκα-σύκα
καὶ τὴν σκάϕη-σκάϕη...

γιὰ πλῆθος θέματα

καθώς ὁ Θεός ἔχει τὸν τρόπο του
νὰ μὴν χάνεται ποτέ

ὁ Λόγος τῆς Ἀλήθειας...!!!


Λυκούργος Νάνης είπε...

Και πώς αντιμετωπίζουν οι εκκλησιαστικοί ηγέτες τους ενόχους του ιδιαζόντως ειδεχθούς αυτού πνευματικού εγκλήματος; Τους συντάκτες, προπαγανδιστές και υποστηρικτές, όσους το προωθούν προς ψήφιση, όσους θα το υπερψηφίσουν ή θα απόσχουν και όσους πρόκειται να το εφαρμόσουν;

Με χαρτοπόλεμο και απευθύνοντας εκκλήσεις στους εθνοπατέρες να μην το ψηφίσουν; Κάτι τέτοιο, όπως έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, δεν συνιστά ατελέσφορη τακτική;

Γιατί δεν αφορίζουν τους ενόχους , τους πνευματικούς αυτούς εγκληματίες; Γιατί δεν διοργανώνουν βροντερό και παλμώδες, μαζικό και αγωνιστικό συλλαλητήριο σε ανοιχτό χώρο, κατά το πρότυπο ενδόξων εποχών της εκκλησιαστικής μας Ιστορίας;

Γιατί, σεβαστοί πατέρες, δεν κάνετε λόγο εσείς για αφορισμό και για διοργάνωση συλλαλητηρίου;

Γιατί δεν προτρέπετε τη διοικούσα Εκκλησία να το πράξει;

Έχει ποτέ συντελεσθεί στην Ιστορία του Έθνους μεγαλύτερο έγκλημα από αυτό που επίκειται να συντελεσθεί τις προσεχείς ημέρες με την ψήφιση του διαστροφικού νομοθετήματος;

Εάν δεν κατέβουμε τώρα στο «άγιο πεζοδρόμιο», πότε θα κατέβουμε;

Εάν δεν αφορισθούν τώρα οι δράστες του εγκλήματος πότε θα αφορισθούν;

Άλέξανδρος είπε...

Περίμενα πιό κάθετη κ δυναμική άνακοίνωση - θέση άπό τούς Άγιορείτες. Δηλ. θά ύποδεχθούν στό Περιβόλι Τής Παναγιάς πολιτικό πού θά ψηφίσει αύτό τό αίσχος !!

Άλέξανδρος είπε...

Περίμενα πιό δυναμική κ κάθετη άνακοίνωση άπό τούς Άγιορείτες πατέρες, δηλ. θά ύποδεχθούν στό Περιβόλι Της Παναγιάς κάποιον πού θά ψηφίσει αύτό τό αίσχος. Ρωτάω...

Ανώνυμος είπε...

Θα βάλετε μπάρες? Δικιά σου είναι η εκκλησία?

Γεωργιος είπε...

Το θεμα ειναι να δουνε και την δικη μας αντιδραση και στις εκλογες να μην σωσουν και δουν την ψηφο μας

salos είπε...

λόγια, σωστά, αλλά...
και η ομολογία του Λόγου,
με ποιές πράξεις,
δεν ειπώθηκε;

Ειρήνη Κρήτη είπε...

Αληθεια,πιστευετε οτι τους νοιαζει να τους απαγορευτει η εισοδος στο Αγιον ορος ή σε οποιαδηποτε εκκλησια ή να μην τους επιτρεπεται η Θεια κοινωνια;

Ανώνυμος είπε...

Πως θα μετανοήσουν οι αποστάτες από τον αληθινό Θεό, όταν ένα μεγάλο μέρος του λαού εξαπατήθηκε από την ευρέως διαδιδόμενη (ήδη από τον εικοστό αιώνα) νοθευμένη και πλανεμένη "θεολογία" που λέγει ότι δήθεν:
"ο Θεός είναι μόνο αγάπη χωρίς δικαιοσύνη";

Η ευθύνη της ποιμένουσας Εκκλησίας, κυρίως των επισκόπων, είναι τεράστια.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να παρακαλέσω τον Αρντογάνη να αμολήσει δύο από τη Σμύρνη προς το Μαξίμου και την κολωβουλή μια ώρα αρχύτερα, γιατί αλλιώς θα αναλάβει ο
+9,2 plus Ρίχτερ.
https://www.newsbeast.gr/world/arthro/10503727/tourkika-mme-gia-pyravlo-tayfun-an-ton-ektoxefsoume-apo-ti-smyrni-tha-plixoume-tin-athina

Ανώνυμος είπε...

Οι κομμουνιστές που έχω γνωρίσει είναι κάτι σαν κλέφτες. Θέλουν να πάρουν/κλέψουν τον κόπο του άλλου κι αυτοί να καααάθονται.

Ανώνυμος είπε...

Ελα ντε....

Ανώνυμος είπε...

Παντως για αρχη οι 4 μειονοτικοι το σκεφτονται πολυ σοβαρα αν θα το ψηφισουν. Ειναι "προοδευτικοι" βλεπεις...
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/mono-oi-mousoulmanoi-vouleytes-pasok-kai-aristeras-antidroun-eytharsos-stin-teknothesia-anilikon-paidion-apo-tous-loatki/

Ανώνυμος είπε...

Μηπως θα ειχε περισσοτερο νοημα αυτες τις μαυρες ωρες μια 3ημερος ΝΗΣΤΕΙΑ των πιστων συνοδευομενη απο θερμη ΠΡΟΣΕΥΧΗ, παρα οι (καταδικασμενες) συγκεντρωσεις;

salos είπε...

7:32
και τούτο ποιείν
και εκείνο μη αφιέναι

κι εκεί ακόμα στην καταδίκη ελπίζουμε για την ανάσταση,
άγγελοι αύριο θα μετρήσουν παρουσίες

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...ἅμα κάναμε προσευχή
(μὲ πίστη στὸν Θεό)

θὰ πετύχαιναν καὶ οἱ διαδηλώσεις μας...

χωρὶς πίστη, καὶ προσευχή,
δύσκολο τὸ βλέπω,

ἀλλά , εἶναι καὶ αὐτό μιά μικρή θυσία, ἕνα κάποιο
ξεβόλεμα χάριν τοῦ κοινωνικοῦ συνόλου...!

Ανώνυμος είπε...

Αφου θελετε να εισπραξετε δακρυγονα οικογενιακως δικαιωμα σας. Εμεις τελειωσαμε με τα σοου των ειδησεων ΑΠΑΞ...

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...δὲν τὸ νομίζω,

ἀλλά τὰ ἐνδεχόμενα δακρυγόνα,

θὰ κὰνουν τὴν παρουσία ὁμολογία...

Ανώνυμος είπε...

Ο αφορισμός και η απαγόρευση της εισόδου στο Ναό, όσο και αν φαίνεται εκδικητικό, είναι μέτρο θεραπευτικό. Είναι το τελευταίο σκούντημα πριν το γκρεμό... Και τους χριστιανούς θα ενθάρρυνε ότι έχουν ποιμένες που δεν υπολογίζουν προσωποληψια και τους πολιτικούς θα τους έκανε ένα ηλεκτροσόκ...

Ανώνυμος είπε...

Θεραπευτικο για καποιον πιστο Ορθοδοξο χριστιανο, εδω εχουμε να κανουμε με πιστους αλλης "θρησκειας"