Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

Η αποκαλυπτική συνέντευξη του απολυθέντος Γερμανού καθηγητή Ιατρικής Αντρέας Ζένιξεν

 

Πικρές αλήθειες για όσους νομίζουν ότι ζούμε σε εποχή δημοκρατίας και για όσους πιστεύουν ακόμη στην μάσκα και το εμβόλιο

 

Μεταφράζει από τα γερμανικά ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης


ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ – ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΒΙΕΝΝΗΣ: ΤΟ «ΕΛΕΥΘΕΡΟ» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ

Όπως στην Ελλάδα η Νομική Σχολή Κομοτηνής δεν άντεξε έναν αναπληρωτή καθηγητή Ποινικού Δικαίου, ο οποίος τολμούσε να λέει την αλήθεια, αμφισβητώντας την ορθότητα και την συνταγματικότητα της υγειονομικής πολιτικής της κυβέρνησης στο ζήτημα της «πανδημίας του κορωνοϊού», έτσι και η Ιατρική Σχολή της Βιέννης δεν άντεξε τον Γερμανό καθηγητή Ιατρικής Αντρέας Ζένιξεν (Andreas Sönnichsen), εκπαραθυρώνοντάς τον από την θέση του.

Έτσι λειτουργεί το… «ελεύθερο» πανεπιστήμιο στην εποχή της υγειονομικής δικτατορίας!

Τον τελευταίο καιρό φαίνεται να αναβιώνει το καθεστώς της υγειονομικής τρομοκρατίας, το οποίο προπαγανδίζει εκ νέου την έξαρση του κορωνοϊού και την ανάγκη μασκοφορίας και εμβολιασμού. Δεν αποκλείεται, πάντως, να μην πρόκειται για γνήσια αλλά για προσχηματική αναβίωση της υγειονομικής τρομοκρατίας, ώστε, όσο προετοιμάζεται το επόμενο χτύπημα κατά της ανθρωπότητας (π.χ. κυβερνοπανδημία), να αποπροσανατολίζονται οι μαζάνθρωποι.

Παρά τις μελέτες που είδαν το φως της δημοσιότητας για την αναποτελεσματικότητα ή την επικινδυνότητα της μασκοφορίας και, επίσης, παρά τις ξαφνικίτιδες¹ και τις σοβαρές παρενέργειες που έχουν πλήξει σωρεία εμβολιασμένων πολιτών², το καθεστώς επιμένει να προσποιείται ότι οι δύο αυτές ιατρικές πράξεις αποτελούν τα σημαντικότερα όπλα κατά του κορωνοϊού.

Δυστυχώς, αρκετοί πολίτες εξακολουθούν να βλέπουν τηλεόραση και σαν υπνωτισμένοι να εκτελούν τις οδηγίες των αμετανόητων φρενοβλαβοποιητών που πρωταγωνίστησαν στο δραματικό (και διαδραστικό) σήριαλ «επιχείρηση ελευθερία».

Επειδή, λοιπόν, οι δρόμοι αρχίζουν να γεμίζουν πάλι από τρομοκρατημένους πουλανθρώπους που φορούν την μασκούλα τους ή την έχουν σε θέση ετοιμότητας (στο πιγούνι ή τον αγκώνα), άλλοι δε ερωτοτροπούν ξανά με βελόνες και τεστ, είναι πολύ σημαντικό να πληροφορηθούμε όσα είπε ο καθηγητής Αντρέας Ζένιξεν σε συνέντευξη που παραχώρησε προσφάτως στον καθηγητή-επικοινωνιολόγο Μίχαελ Μάιεν (Michael Meyen).   

Η συνέντευξη αυτή  είχε αναρτηθεί αρχικώς στο youtube. Είναι, όμως, τόση η δημοκρατία του 21ου αιώνα, που δεν μπόρεσε να αντέξει τις μεγάλες αλήθειες που είπε ο Ζένιξεν. Όποιος γνωρίζει γερμανικά και ενδιαφέρεται να ακούσει ολόκληρη την συνέντευξή του, θα πρέπει να επισκεφθεί τον ιστότοπο του apolut:

https://apolut.net/im-gespraech-andreas-so%CC%88nnichsen/




ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΖΕΝΙΞΕΝ

Ο Αντρέας Ζένιξεν διετέλεσε καθηγητής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης και Πρόεδρος του Γερμανικού Δικτύου Τεκμηριωμένης Ιατρικής (Deutsches Netzwerk Evidenzbasierte Medizin [EbM-Netwerk]). Είναι ένας εργώδης επιστήμονας με πάνω από 100 δημοσιεύσεις. Υπήρξε συνεκδότης του περιοδικού «Γενική Ιατρική» που εκδίδεται επί έναν αιώνα και πλέον.

Εξαιτίας της κριτικής στάσης του κατά την διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (από τον Μάρτιο 2020 έθεσε υπό πολύπλευρη αμφισβήτηση την διαχείριση της υγειονομικής κρίσης), τα γρανάζια της υγειονομικής δικτατορίας του άσκησαν πέντε πειθαρχικές διώξεις, τον έσυραν επανειλημμένως στα δικαστήρια και εντέλει τον απέλυσαν από το πανεπιστήμιο τον Δεκέμβριο 2021.

Στην συνέντευξη που παραχώρησε στον καθηγητή-επικοινωνιολόγο Μίχαελ Μάιεν (Michael Meyen), ο Ζένιξεν δήλωσε με υπερηφάνεια ότι χορήγησε πλήθος βεβαιώσεων για την απαλλαγή των πολιτών από τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και, με αυτόν τον τρόπο, έσωσε πολύ περισσότερους ανθρώπους απ’ ό,τι ως γιατρός όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ

Ο Ζένιξεν εξέδωσε το βιβλίο «Η πανδημία του φόβου και του ψεύδους. Συμβολή στην ανάλυση της κρίσης του κορωνοϊού» (Die Angst- und Lügenpandemie. Ein Beitrag zur Aufarbeitung der Coronakrise), στήνοντας ένα χάρτινο μνημείο, για να βγάλει την αλήθεια στο φως και να προσφέρει στις μελλοντικές γενιές μια μαρτυρία σχετικά με όσα στραβά συνέβησαν κατά την διάρκεια της «πανδημίας».



«Η πανδημία του φόβου και του ψεύδους. Συμβολή στην ανάλυση της κρίσης του κορωνοϊού»: το χάρτινο μνημείο του Αντρέας Ζένιξεν, μέσω του οποίου φιλοδοξεί να βγάλει την αλήθεια στο φως και να προσφέρει στις μελλοντικές γενιές μια μαρτυρία σχετικά με όσα στραβά συνέβησαν κατά την διάρκεια της «πανδημίας»

Ειδικότερα, με το βιβλίο αυτό στοχεύει στην διαφώτιση του κόσμου ως προς τον τρόπο με τον οποίο τους εξαπάτησαν οι πολιτικοί, τα ΜΜΕ, οι φαρμακευτικές εταιρείες και πώς κατάφεραν να μεγαλώσουν το άνοιγμα της ψαλίδας ανάμεσα στους φτωχούς και τους πλουσίους. Το άνοιγμα αυτό δεν αφορά μόνο τους συναδέλφους του που δέχθηκαν επ’ αμοιβή να εμβολιάζουν τον κόσμο, αλλά και τα ΜΜΕ, καθώς και διάφορες εταιρείες, όπως εκείνες που παρασκεύασαν τις μάσκες.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Ζένιξεν, στο βιβλίο του προσπάθησε να καταγράψει όλα αυτά τα «ασύλληπτα» που συνέβησαν κατά την διάρκεια της «πανδημίας». Το «ασύλληπτο» (unfassbar) είναι μια λέξη που, ενώ εκείνος την χρησιμοποιούσε συχνά από την παιδική του ηλικία, διαπιστώνει ότι οι σημερινοί νέοι δεν την έχουν στο λεξιλόγιό τους, διότι τα πάντα τους φαίνονται φυσιολογικά!

ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΨΕΜΑΤΑ

Στο ερώτημα που του ετέθη «ποια είναι τα τρία μεγάλα ψέματα» που θα έπειθαν και τον πιο επιφυλακτικό ότι η πανδημία ήταν ένα σκάνδαλο, ο Ζένιξεν απάντησε ως εξής:

Πρώτο ψέμα

Το πρώτο ψέμα ήταν ότι ο κορωνοϊός ήταν ένας «φονικός ιός», χωρίς ωστόσο να αμφισβητεί την ύπαρξη του κορωνοϊού και το γεγονός ότι εξαιτίας του πέθαναν άνθρωποι.

Με βάση, όμως, τους δημοσιευθέντες αριθμούς γνωρίζουμε σήμερα –και αυτό το γνώριζαν οι ειδικοί ήδη από τον Φεβρουάριο του 2020, όταν είχε δημοσιευθεί μια επιστημονική μελέτη από την Κίνα– ότι η νόσος Covid-19 δεν ήταν πολύ σοβαρότερη σε σχέση με μια εποχική γρίπη.

Δεύτερο ψέμα

Το δεύτερο σοβαρό ψέμα ήταν ότι τα νοσοκομεία δέχονταν μεγάλη πίεση από τις εισαγωγές μολυσμένων με κορωνοϊό.

Σύμφωνα με σχετικά πορίσματα που δημοσιεύθηκαν το 2021, ο αριθμός των εισαγωγών στα νοσοκομεία τον Μάρτιο 2020 ήταν μικρότερος του αντίστοιχου αριθμού των εισαγωγών που είχαν γίνει λόγω γρίπης το 2019 και, επομένως, τα λοκντάουν δεν οφείλονταν στην δήθεν αυξημένη πίεση του νοσοκομειακού συστήματος.

Επομένως, αυτό που συνέβη είναι ότι επιστρατεύθηκε ο μηχανισμός της προπαγάνδας, ώστε να παρουσιασθεί στον κόσμο η απατηλή εικόνα μιας πολύ χειρότερης πανδημίας σε σχέση με εκείνη που υπήρχε στην πραγματικότητα.

Ένας παράγοντας που συνέβαλε καθοριστικά στην παραπλανητική αυτή εικόνα ήταν η προσμέτρηση στους νεκρούς από κορωνοϊό και των νεκρών με κορωνοϊό. Σύμφωνα δε με τα στοιχεία που αφορούσαν τους θανάτους στην Ιταλία στις αρχές της πανδημίας, το 98-99% των αποβιωσάντων από κορωνοϊό έπασχαν ήδη από τουλάχιστον μία σοβαρή συνοδευτική ασθένεια (φαινόμενο συννοσηρότητας).

Τρίτο ψέμα

Το τρίτο και χειρότερο ψέμα ήταν ότι ο εμβολιασμός κατά του κορωνοϊού σώζει ζωές.

Επρόκειτο για ένα αισχρό ψέμα, διότι πρώτον τα εμβόλια δεν ήταν αποτελεσματικά και, δεύτερον, δεν ήταν ασφαλή. Γι’ αυτό η ανθρωπότητα έζησε το μεγαλύτερο ιατρικό σκάνδαλο όλων των εποχών.

Μάλιστα, ο εμβολιασμός αυτός δεν ήταν εμβολιασμός με την κλασική έννοια του όρου, αλλά μια μορφή γενετικής χειραγώγησης (Genmanipulation), μέσω της οποίας επιδιώχθηκε η πρόκληση βλάβης στους ανθρώπους! Γι’ αυτό και στο βιβλίο του χρησιμοποιεί τον όρο «εμβολιασμό» εντός εισαγωγικών.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΡΙΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

Εν συνεχεία, ο Ζένιξεν θέτει το εξής πολύ κρίσιμο ερώτημα:

Άραγε τα ΜΜΕ έκαναν ό,τι έκαναν για να προκαλέσουν σκοπίμως τον πανικό ή έκαναν για μία ακόμη φορά αυτό που κάνουν πάντοτε με μεγάλη ευχαρίστηση;

Για να απαντήσει στο ερώτημα αυτό, ο Ζένιξεν μεταφέρει την εμπειρία που είχε ο ίδιος από τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισαν τα ΜΜΕ. Διακρίνει τρεις φάσεις:

Α΄ φάση

Σε μια συνέντευξη που είχε δώσει στις αρχές Απριλίου 2020 στην γερμανική τηλεόραση, παραδέχεται ότι οι δημοσιογράφοι τον μεταχειρίσθηκαν δίκαια, αλλά τα πράγματα άλλαξαν στην συνέχεια:

Β΄ φάση

Απέναντι στους επικριτές των υγειονομικών μέτρων, οι δημοσιογράφοι άρχισαν να τηρούν απαξιωτική στάση και να τους λοιδορούν ή να τους δυσφημούν. Αυτή ήταν η δεύτερη φάση, κατά την οποία οι σκεπτικιστές χλευάσθηκαν ως «ψεκασμένοι» (Covidioten) ή ως αρνητές του κορωνοϊού (Coronaleugner).

Γ΄ φάση

Η τρίτη φάση ήταν εκείνη κατά την οποία το σύστημα απλώς αγνοούσε όσους τολμούσαν να εκφράζουν διαφορετική άποψη.

ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ;

Στο ερώτημα γιατί οι γιατροί συνέπραξαν στην συγκεκριμένη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, ο Ζένιξεν έδωσε απάντηση που περιέχει περισσότερους λόγους:

Πρώτον, από τους περισσότερους συναδέλφους του έλειπαν οι καίριες πληροφορίες, καθώς δεν συνηθίζουν να μελετούν τα επιστημονικά περιοδικά.

Δεύτερον, η πλειονότητα των γιατρών δεν ενδιαφερόταν να προβληματισθεί και να συζητήσει για τα μέτρα που ελήφθησαν, αλλά να συμβάλει στον πάση θυσία τερματισμό της πανδημίας.

Τρίτον, οι γιατροί δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν την δέουσα αντικειμενική απόσταση από τα πράγματα και να αξιολογήσουν τα κρίσιμα δεδομένα.

Πρόσθετο πρόβλημα αποτελoύν τα μεγάλα συμφέροντα που προωθούνται στο πεδίο της πολιτικής (Lobbyismus), εξαιτίας των οποίων οι αποφάσεις που λαμβάνονται δεν έχουν ως γνώμονά τους το γενικό καλό της κοινωνίας.

ΠΟΙΑ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ;

Σε ό,τι αφορά την στάση που κράτησαν οι φοιτητές απέναντί του κατά την διάρκεια της πανδημίας, ο Ζένιξεν είπε ότι η αντιμετώπιση που είχε από τους φοιτητές δεν ήταν διαφορετική από εκείνη που του επιφύλαξαν οι συνάδελφοί του. Οι περισσότεροι συντάχθηκαν με το κυρίαρχο ρεύμα, αλλά υπήρξε και μια μειοψηφία που κατάλαβε τι ακριβώς συνέβαινε και γι’ αυτό κάποιοι φοιτητές προτίμησαν να διακόψουν τις σπουδές τους, αρνούμενοι να εμβολιασθούν.

ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ;

Στην πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση ποιοι παράγοντες επέδρασαν, ώστε μια μικρή μόνο μειοψηφία να αρνηθεί να συνταχθεί με το κυρίαρχο ρεύμα, ο Ζένιξεν απάντησε ότι το κριτήριο δεν είχε να κάνει με την ευφυΐα, αφού τα ψέματα του κορωνοϊού μπόρεσαν να τα αντιληφθούν ευκολότερα οι απλοί άνθρωποι, όπως αγρότες ή τεχνίτες, παρά άνθρωποι από τον ακαδημαϊκό χώρο. Το ζήτημα άπτεται της δομής που διαθέτει η κάθε προσωπικότητα.

Στο σημείο αυτό ο Μίχαελ Μάιεν συμπλήρωσε τον Ζένιξεν λέγοντας ότι η ευφυΐα (Intelligenz) αφορά την ταχύτητα του υπολογισμού, ενώ η νόηση (Verstand) αφορά την ικανότητα κρίσης που έχει ο καθένας μας με βάση τις ατομικές, βιοτικές του εμπειρίες, οι οποίες συνδέονται με έναν περίπλοκο μηχανισμό αξιολόγησης.

Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ «ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ» ΚΑΙ Η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

Ο Ζένιξεν αναφέρθηκε και στον παραλογισμό να γίνεται λόγο για «ασυμπτωματικούς ασθενείς» (asymptomatisch Kranken), ένας όρος που πλάσθηκε στην εποχή του κορωνοϊού: Όποιος, όμως, δεν έχει συμπτώματα, σημαίνει ότι είναι καλά στην υγεία του και άρα δεν μπορεί να θεωρηθεί άρρωστος!

Μάλιστα, σχολιάζοντας δηκτικά τον ρόλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, είπε ότι, με βάση την οπτική αυτού του Οργανισμού, δεν υπάρχει άνθρωπος που να είναι υγιής, γι’ αυτό θα πρέπει άπαντες να υποβάλλονται σε ιατρικές εξετάσεις, προκειμένου να διαγνωσθεί το πρόβλημά τους. Αυτήν την λογική υπηρέτησε η διενέργεια των PCR-τεστ.

Είναι εντυπωσιακό ότι στην Αυστρία που έχει πληθυσμό περίπου 9 εκατομμυρίων διενεργήθηκαν σε διάστημα δυόμιση ετών 210 εκατομμύρια PCR-τεστ!

Στο σημείο αυτό ο Ζένιξεν υπογραμμίζει την πλύση εγκεφάλου που έχει υποστεί ο κόσμος, ώστε να ελέγχει διαρκώς το σώμα του και να θέλει να πηγαίνει τακτικά στον γιατρό.   

ΛΥΠΗ, ΟΡΓΗ, ΑΝΗΣΥΧΙΑ

Σε σχέση με ό,τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον, ο Ζένιξεν θεωρεί ότι η επόμενη πανδημία βρίσκεται ήδη στο συρτάρι των ανθρώπων που χειρίζονται τις τύχες του πλανήτη και διακατέχεται από ανάμικτα συναισθήματα λύπης, οργής και ανησυχίας, δεδομένου ότι η διαχείριση της υγειονομικής κρίσης τα τελευταία τρία χρόνια υλοποιήθηκε μέσα σε ένα πλαίσιο ολοκληρωτισμού. Το γεγονός δε ότι όλοι οι πολιτικοί και οι ειδικοί που εφήρμοσαν τα προβληματικά μέτρα είναι αμετανόητοι, δηλώνοντας ακόμη και σήμερα ότι έπραξαν όπως ακριβώς έπρεπε, σημαίνει ότι την ίδια γραμμή θα ακολουθήσουν και στο μέλλον.

Επί τη ευκαιρία, ο Ζένιξεν αναφέρθηκε σε γιατρό που ήταν φίλος του προ της πανδημίας, ο οποίος πανηγύριζε για τους εμβολιασμούς που έκανε στο ιατρείο του, χάρη στους οποίους κέρδισε πολλά χρήματα, και στην γυναίκα του που ευτυχώς ήταν 100% στο πλευρό του, σε αντίθεση με άλλα ζευγάρια που ο κορωνοϊός έσπειρε ανάμεσά τους την διχόνοια.

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ, ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ

Σε ό,τι αφορά την χρήση της μάσκας, ο Ζένιξεν επικαλέσθηκε τις μελέτες που κυκλοφόρησαν εγκαίρως στην αρχή της πανδημίας, από τις οποίες προέκυψε ότι δεν αποδείχθηκε ότι μπορούσαν να εισφέρουν στην αναχαίτιση της πανδημίας.

Διευκρίνισε δε ότι, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει υπό συνθήκες εργαστηρίου, η χρήση μάσκας μέσα στην κοινωνία δεν μπορεί να γίνει με τον κατάλληλο τρόπο, αφού οι πολίτες επαναχρησιμοποιούν την ίδια μάσκα που θα έπρεπε αμέσως να την πετάξουν μόλις βγουν από τον κλειστό χώρο (στον ανοιχτό χώρο, όλοι συμφωνούν ότι η μάσκα δεν παρέχει καμία προστασία).

Μας υπενθύμισε επίσης την αντιφατική διαχείριση των ειδικών, οι οποίοι, ενώ στην αρχή είχαν πει ότι οι μάσκες δεν βοηθούν, εν συνεχεία θέσπισαν την υποχρεωτική μασκοφορία, και μάλιστα αρκούμενοι σε υφασμάτινες μάσκες! Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζένιξεν, στο θέμα της μάσκας επικράτησε ο απόλυτος παραλογισμός.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ

Ολοκληρώνοντας την συνέντευξή του, ο Ζένιξεν επανέλαβε την εκτίμησή του ότι η επόμενη πανδημία είναι στα σκαριά και υποσχέθηκε ότι θα συνεχίσει τον αγώνα του εναντίον του ολοκληρωτισμού.

Πέρα από την μάχη που θα δώσει κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού (αναφέρθηκε και στον εμβολιασμό κατά της ιλαράς, της οποίας το ποσοστό θνησιμότητας είναι απειροελάχιστο σε σχέση με τον κίνδυνο σοβαρών παρενεργειών του εμβολίου), ο Ζένιξεν θα συνεχίσει τις προσπάθειές του για να βελτιωθεί το υγειονομικό σύστημα, ώστε να μην πάσχει ο κόσμος ούτε από την κατάχρηση ούτε από την έλλειψη φαρμάκων.

Αλλά και σε ό,τι αφορά το ευρύτερο πεδίο της πολιτικής και της κοινωνίας, θέλει να συμβάλει με τις δυνάμεις του στην εφαρμογή μιας γνήσιας περιβαλλοντικής πολιτικής χωρίς υστερίες για το κλίμα, καθώς και στην διασφάλιση της ειρήνης χωρίς εμμονές (βλ. π.χ. Ουκρανία) αλλά με μια ουδέτερη και αντικειμενική στάση σε διεθνές επίπεδο.