«…Δεν
πηγαίνω ποτέ σε Ιερατικά συνέδρια ως ομιλητής. Διαπίστωσα ότι οι
εκασταχού Μητροπολίτες πλην ενίων εξαιρέσεων, με βλοσυρότητα Σουλτάνων
προσπαθούν να κατατρομοκρατήσουν τους Ιερείς, κυρίως αυτούς που σέβονται
την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση και να επιβάλλουν την αθεολόγητη
ιδεοληψία τους, τον αδογμάτιστο κοινωνισμό τους ή ακόμη και τα πάθη της
ατιμίας τους… Με τέχνη και τρομοκρατία προσπαθούν να τα επιβάλλουν και
αυτά…
Οι
γαστρίμαργοι λένε: <Δεν βλάπτουν τα φαγητά και τα ποτά! Τα
εξερχόμενα βλάπτουν>. Φανερή η Δεσποτική σοφιστεία στην παρερμηνεία
του Ευαγγελίου. Σε όλο το μεγαλείο της!
Οι ηθικιστές λένε: <Δράση θέλει ο Χριστός>. Εννοείται ποιμαντική δράση, χωρίς αγώνα εσωτερικής κατάστασης. Δράση, δράση…Βράση, βράση… Και στο τέλος εξατμίζονται όλα και μένει άδεια η κατσαρόλα.
Οι ηθικιστές λένε: <Δράση θέλει ο Χριστός>. Εννοείται ποιμαντική δράση, χωρίς αγώνα εσωτερικής κατάστασης. Δράση, δράση…Βράση, βράση… Και στο τέλος εξατμίζονται όλα και μένει άδεια η κατσαρόλα.
Οι
αμοραλιστές, εκεί να ακούσετε φωνές…<Δεν ασχολείται ο Θεός με το πώς
λειτουργούν οι γενετήσιες ορμές μας αλλά με την καρδιά μας>.
<Καλά, είπα σε κάποιον, ακρωτηριασμένοι θα μπούμε στη Βασιλεία του
Θεού; Τα γεννητικά όργανα, δεν συντονίζονται λειτουργικά με την καρδιά;
Αν είναι καθαρή η καρδιά, όλος ο άνθρωπος έχει την άκτιστη Χάρη του Θεού
διότι δεν εκφεύγει λειτουργικά από την αρχή και το ατέλεστον τέλος της
υποστάσεως, δηλαδή το κατ’ εικόνα και το καθ’ ομοίωσιν του Αρχετύπου
Συνανάρχου Λόγου. Στα ευαίσθητα σημεία του σώματος δεν πηγαίνει η Θεία
Κοινωνία; Δεν θεούται όλος ο άνθρωπος; Υπάρχουν σημεία που επικρατεί ο
Χριστός και άλλα που διαφεντεύει ο διάβολος; Τί είδους πίστη έχετε; Τί
δυαλισμό εισάγετε στην Εκκλησία;>
- <Μα εσείς, απάντησε με κομμένη ανάσα, είστε ενάντια στην ηθική. Πώς τα λέτε αυτά;>
- <Στη στείρα ηθική της επιφάνειας του εξήγησα. Όχι στην ψυχοσωματική ηθική του βάθους που στην ορθόδοξη γλώσσα λέγεται Ασκητική>.
Κατάπιε την γλώσσα του ο τυραννίσκος…
- <Στη στείρα ηθική της επιφάνειας του εξήγησα. Όχι στην ψυχοσωματική ηθική του βάθους που στην ορθόδοξη γλώσσα λέγεται Ασκητική>.
Κατάπιε την γλώσσα του ο τυραννίσκος…
Άλλος
με κόλλημα στα λεφτά: <θέλω λεφτά για να κάνω έργο>. Βαρέθηκαν οι
παπάδες του να ακούνε για λεφτά, επιχειρήσεις, επενδύσεις, ιδρύματα,
οικονομικά προγράμματα… Αυτά τα βαπτίζει <έργο>,
<διαποίμανση>! Χρειάζονται και αυτά σε ένα βαθμό αλλά δεν είναι
αυτά το ποιμαντικό έργο… Άλλος βρίζει τους Αγίους. Είπε κάποιος:
<επιβάλλω να οικοδομούν Ναούς επ’ ονόματι των Αγίων των
πρωτοχριστιανικών χρόνων. Τους νεώτερους δεν τους εμπιστεύομαι>. Δεν
ήθελε την Οσία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου και τον Άγιο Νεκτάριο. Και ποιος
είσαι εσύ που νομίζεις πως το εγκόλπιό σου λειτουργεί σωστά, όταν δεν
έχεις εγκολπωθεί με νοερά προσευχή το φρόνημα των θεουμένων μέσα στην
καρδιά; Τότε μπορείς να ξεχωρίζεις απλανώς. Τώρα συγχύζεις… Τί το φοράς
αυτό το στρογγυλό στο στήθος πάνω στην καρδιά; Δεν έμαθες ποτέ ότι ο
«έσω άνθρωπος τοις έξωθεν σχήμασι διατυπούται;» Εσύ τί νομίζεις άσχετε;
Το εγκόλπιό σου, πρέπει να ξέρεις, που το λανσάρεις επιδεικτικά ως
έμβλημα εξουσίας, έχει μία συνάρτηση με το βαθύτερο φρόνημά σου. Με το
ήθος της καρδιάς σου. Γι’ αυτό το φοράς στο στήθος σου. Αντανακλά προς
τα έξω «τον φερόμενον εν τη καρδία». Αν δεν το ξέρεις και το φοράς για
να λιτανεύεις μια Κολωνακιώτικη εκκλησιαστική αριστοκρατία ως δείγμα
ποικίλης υπεροχής, είσαι ένας μασκαρεμένος απατεωνίσκος, που
εκμεταλλεύεσαι την Αποστολική εξουσία αλλά μισείς την Αποστολική αξία…
Τελείς μυστήρια αλλά δεν θεραπεύεις ψυχές. Απεναντίας διαφθείρεις
περισσότερο τις ήδη πάσχουσες και αρρωσταίνεις και τα υγιή μέλη της
Εκκλησίας. Είσαι επικίνδυνος. Έπρεπε να είσαι στις τάξεις των
κατηχουμένων. Το εγκόλπιο στο στήθος σημαίνει: «Ζῶ δὲ οὐκέτι ἐγὼ, ζῇ δὲ
ἐν ἐμοὶ Χριστός». Βέβαια, αν και είναι ανούσια τα εξωτερικά δείγματα
χωρίς καρδιακή συνάρτηση, υποστηρίζω ακράδαντα, ότι πρέπει να διατηρηθεί
το ορθόδοξο σχήμα περιβολής των κληρικών στην Ελλάδα. Είναι το μόνο που
απομένει να θυμίζει ότι είναι θεραπευτές και φοράνε και ειδική ιατρική
ποδιά που μαρτυρεί την ιδιότητά τους αυτή…
Ο άλλος φωστήρας λέει σε πανορθόδοξες διασκέψεις (το επέβαλε αργότερα στο Μπαλαμάντ): «Παπικοί
και ορθόδοξοι έχουν την ίδια Ιερωσύνη!!! Οδηγούν δηλαδή στη θέωση
ταυτοτρόπως. Οι διαφορές τους είναι ιδεολογικές και δεν επηρεάζουν το
αποτέλεσμα της δουλειάς τους…». Φταίω τώρα που ονομάζω ειδωλολατρική την
ευχαριστία του και σκατολογία την εσχατολογία του; Μεγάλη πληγή αυτός ο
άνθρωπος…
Δεν θα παύσω να λέω ότι ο διάβολος σήμερα πήγε διακοπές γιατί το έργο του το συνεχίζουν οι Επίσκοποι. Τρομοκράτες των αγωνιζομένων και εκπαιδευτές των αλλοτριωμένων…Τα έχω ζήσει…Είπα κάποτε στον Αμερικής Μιχαήλ που μου είπε ότι είμαι ανεξέλεγκτος αντάρτης: «Άλλο υπάκουος και άλλο δουλοπρεπής».
Δεν θα παύσω να λέω ότι ο διάβολος σήμερα πήγε διακοπές γιατί το έργο του το συνεχίζουν οι Επίσκοποι. Τρομοκράτες των αγωνιζομένων και εκπαιδευτές των αλλοτριωμένων…Τα έχω ζήσει…Είπα κάποτε στον Αμερικής Μιχαήλ που μου είπε ότι είμαι ανεξέλεγκτος αντάρτης: «Άλλο υπάκουος και άλλο δουλοπρεπής».
Το
μεγαλύτερο σημερινό πρόβλημα είναι οι Αρχιερείς. Τί πίστη έχουν… Έχει
υποχρέωση ο Επίσκοπος να διδάσκει με έμπνευση τον κλήρο πρωτίστως και το
λαό έπειτα, αλλά όχι με όσα εκφράζουν και βολεύουν τον ίδιο. Κάποτε,
στη χειροτονία του, μπήκε ανοιχτό το Ευαγγέλιο πάνω από το κεφάλι του…
Δεν είναι λοιπόν αυτόβουλος. Δεν έχει ίδιον θέλημα. Είναι φερέφωνο του
Χριστού. Θα μου πεις πώς να είναι τέτοιος αφού δεν έχει καρδιακά γευθεί
την Χάρη και τον πνίγουν τα πάθη που τρέφονται σαν γιγαντιαία παράσιτα
μέσα στην καρδιά του; Τότε να έχει τον ανδρισμό να ακολουθεί αυτούς για
τους οποίους ορκίσθηκε ότι θα έχει οδηγούς, λίγο πριν την χειροτονία
του. Πάνω στο Ευαγγέλιο ορκίσθηκε. Και Ευαγγέλιο σημαίνει όλη την
παράδοση των θεουμένων. Δεν χωρίζουν αυτά.
Ένας
σε μία συνάντηση μου είπε: «Πουθενά στο Ευαγγέλιο δεν μίλησε για
σαρκικά και αρσενοκοίτες ο Χριστός. Για αγάπη μίλησε, τους πλούσιους
ήλεγξε». «Αυτό δείχνει την πονηριά σου, απάντησα, την ασχετοσύνη σου.
Ποιος σου είπε ότι ο ευαγγελικός λόγος έκλεισε; Και αν χαθούν όλα τα
αγιογραφικά κείμενα, όσο υπάρχει η δύναμη της Πεντηκοστής ενεργουμένη
στις καρδιές των θεουμένων, πάλι το Άγιο Πνεύμα θα τα υπαγορεύσει… Στόμα
Χριστού ήταν και ο Παύλος και καθένας που μετέχει εμπειρικά στο
θεμελιακό αυτό γεγονός που συνιστά <πάσαν την αλήθειαν>». Ποια είναι η <πάσα αλήθεια;>
Ότι
η Εκκλησία είναι Σώμα Χριστού και ομιλεί επομένως ο Χριστός μέσω Αυτής;
Μέσω ποίων όμως; Των υγιών μελών του σώματος, των τεθεραπευμένων.
Σε σκότος μπορεί να είσαι εσύ του είπα, ο διαχειριστής της Χάριτος και
να σου βάλλει τα γυαλιά μια απλή γιαγιούλα ή ένας τσομπάνος από τα
Άγραφα… Έπειτα, επειδή λες ότι ο Χριστός στο Ευαγγέλιο δεν τα
καυτηριάζει αυτά, μάλλον δεν ξέρεις να το διαβάζεις σωστά. Δεν έχεις
ερμηνευτικά κλειδιά. Δεν αναφέρει ο Χριστός «ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀνεκτότερον
ἔσται γῇ Σοδόμων καὶ Γομόρρας ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως ἢ τῇ πόλει ἐκείνῃ». Τί
σημαίνει το «ἀνεκτότερον ἔσται»; Ότι η σοδομιτική αμαρτία ήταν μέτρο
σύγκρισης και αξιολόγησης για κάθε άλλη πνευματική ασθένεια! «Των
Σοδομιτών η θεήλατος κόλασις φοβερωτέρα πάσης εδόκει πάσιν…» ερμηνεύουν
οι Άγιοι Πατέρες. Τι ήταν αυτό; Ότι «ὀπίσω σαρκὸς ἑτέρας» (Ιούδα 7)
ασελγούσαν άνδρες μεταξύ τους, επέκτειναν την ανώμαλη λύσσα και στις
γυναίκες τους και έκαναν και με αυτές την ίδια παρά φύση σιχαμερότητα,
και το φοβερότερο, ακόμη και τα παιδιά μόλυναν με αυτές τις ορέξεις κατά
τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Αυτή η φοβερή αμαρτία, ασθένεια της
ψυχής, επιφέρει καυστικότερη την Άκτιστη ενέργεια του Θεού πάνω τους.
Αυτό είναι η κόλασις. Ακαθαρσία, αρρώστια νοός, πληγή βαθιά που
επεκτείνεται στον όλο άνθρωπο. Και η παρουσία του Θεού βιώνεται ως
αφόρητη καύσις…Καίγεται ο άρρωστος νούς και κατά προέκταση όλος ο
άνθρωπος που συντονίζεται απ΄ αυτόν. Το Άκτιστο Φως γίνεται <πύρ
καταναλίσκον>.
Άρα ο υποκτηνώδης σοδομισμός είναι μέτρο σύγκρισης για όλες τις άλλες πνευματικές ασθένειες.
Μόνο που το κακό αρχίζει μέσα από την καρδιά, γι’ αυτό όλα τα
τοποθέτησε στην αρχή, στη γένεση του κακού. «ἔσωθεν γὰρ ἐκ τῆς καρδίας
τῶν ἀνθρώπων οἱ διαλογισμοὶ οἱ κακοὶ ἐκπορεύονται, μοιχεῖαι, πορνεῖαι,
φόνοι, κλοπαί, πλεονεξίαι, πονηρίαι, δόλος, ἀσέλγεια, ὀφθαλμὸς πονηρός,
βλασφημία, ὑπερηφανία, ἀφροσύνη· πάντα ταῦτα τὰ πονηρὰ ἔσωθεν
ἐκπορεύεται καὶ κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον» και το πράγμα δεν συμμαζεύεται…
Γι’ αυτό πηγαίνω μόνο στα συνέδρια του Μητροπολίτη Πρεβέζης Μελετίου… Εκεί δεν επικρατεί δεσποτική συμπεριφορά. Δεσποτική ξενία, οικοδομή και παράκληση γεύεσαι… Τον ευχαριστώ που μου θυμίζει ότι λειτουργεί ακόμη η Αρχιερωσύνη ως ήθος Χριστού…Όποιος είναι σίγουρος για τον εαυτό του διαλέγεται ειρηνικά και εμπνέει… Ο φοβικός και ανασφαλής, μοιάζει με την κουρούνα που είναι πιασμένη σε παγίδα. Βγάζει απεγνωσμένες κραυγές μπας και φοβίσει κάποιους και γλυτώσει έστω την υστάτη…».
Από ιδιόχειρη επιστολή του π. Ιωάννη Ρωμανίδη στον αείμνηστο αγωνιστή και ομολογητή Θεολόγο Διονύσιο Μπατιστάτο, πρωτανεψιό του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστού.
Eπιμέλεια: Μοναχός Βρυένιος
πηγή
11 σχόλια:
Άγιος Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καρσλίδης: μερικές διδαχές του:
https://www.youtube.com/watch?v=alz1ESx_Kuc
* * *
Αρχιμανδρίτου ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ, ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ Αγίου Όρους:
Περί Σιωπῆς, Ἀργολογίας καί Παρρησίας.
https://enromiosini.gr/arthrografia/peri-siopis-argologias-kai
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς καί ἡ ἡσυχαστική παράδοση τῆς Ἐκκλησίας.
Του Αγιορείτου Μοναχοῦ Παταπίου Καυσοκαλυβίτου, Δρ. Θεολογίας.
https://www.youtube.com/watch?v=4N4-TcHis6Y
...."εκμεταλλεύεσαι την Αποστολική εξουσία αλλά μισείς την Αποστολική αξία… Τελείς μυστήρια αλλά δεν θεραπεύεις ψυχές"...
...ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ...
Σκατολογία η εσχατολογία σου ....χά χά .....!
Δεν ζούσε ο άνθρωπος αποστειρωμένος στην ακαδημαική τήβενο . Ήξερε πολύ καλά τι συνέβαινε . Η τρομοκρατία είναι ο τρόπος δράσης τους . Λειτουργούν μέ τους νόμους της μαφίας .
Απορώ για ποιό λόγο τα αρχιμανδριτάκια κολλούν τόσο εύκολα και τόσο επικίνδυνα την νόσο της επισκοπίτιδος. Άν έχεις μιά αξία άνθρωπέ μου κάτσε στο πόστο σου μέ ειρήνη . Δεν είναι μικρό το αξίωμα και η αποστολή . Κάνεις σαν τρελλός νά γίνεις δεσπότης -- όνομα και πράμα -- και θα σε βλέπουν οι άνθρωποι και θα πιάνουν τα.......!
Άσχετον , μπορεί και σχετικόν !
Μήπως μπορεί κάποιος αδελφός νά ενημερώσει και εμάς τους ανενημέρωτους τί συμβαίνει μέ τον π. Δημήτριο των αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβητό ? Ποιές είναι οι τελευταίες εξελίξεις ?
Ποιές οι φοβέρες του αρχιεπισκόπου ?
Φαίνεται οτι κάτι κουνήθηκε , κάποιο θρόισμα στο νεκροταφείο , και δεν το συγχωρούν . Ακόμα και αυτό το φοβούνται . Τόσα και τόσα δεν τον ενόχλησαν το γεροκούσιαλο , τον ενόχλησε ένας αγαθός άνθρωπος μέ τα καλά του και τα άσχημά του , που κάποιοι άνθρωποι στο κέντρο της Αθήνας βρισκουν ανάπαυση . Έστω και αυτό ! Κάνει εμπόριο άνθρωπέ μου ? Καταχράται χρήματα ? Μή μου πείς τώρα οτι νοιάστηκες για την πλάνη ! Αυτό μόνο για ανέκδοτο ακούγεται . Άν είναι πλάνη θα πέσει μόνη της . Αν νοιάστηκες για την πλάνη , δείξε του αγάπη , δώσε του ασφάλεια , για νά μήν αμύνεται , νουθέτησέ τον . Όμως δεν σε νοιάζει η πλάνη , άν το βλέπεις ως πλάνη . Μόνο σου μπήκε το
καρφί στο πονηρό σου μάτι .
Παρακαλούμε τα ορθόδοξα ιστολόγια νά μήν περιφρονήσουν το θέμα . Νά το αναδείξουν , γιατί είναι ένα φαινόμενο απηνούς διωγμού και εκκλησιαστικής μαφίας .
Σε ένοιαξαν οι Ιεροί Κανόνες γεροκούσιαλο ! Αλήτες !
Το πράγμα έχει γίνει παράρτημα της μασωνικής στοάς ! Τους ανέχεται ο Θεός άχρι καιρού χάριν της εκκλησίας , του λαού Μέχρι νά τους θερίσει όλες τις μανιές .
Μόνο άν υπάρχει αξιόποινη πράξη -- που και αυτή μπορούν οι μανιές νά την κατασκευάσουν -- μόνο τότε μπορούν νά καταδικάσουν αυτόν τον αγαθό άνθρωπο , που λόγω της αγαθωσύνης του λέει και κάποια πράγματα παραπάνω , ίσως και απο άμυνα . Άν είναι πλάνη , άφησέ το θα φανεί μόνο του . Καί εσύ πού το ξέρεις οτι είναι πλάνη ? Επειδή λέει οτι ο Σταυρός κάνει θαύματα ? Μπορεί και νά κάνει . Ποιό το παράξενο ? Δεν βρήκε ο Θεός πιό αγαθό άνθρωπο , όλοι είναι βυθισμένοι μέσα στην πονηριά και στην πανουργία και βρήκε αυτόν τον αγαθό άνθρωπο . Νουθέτησέ τον βρέ βρυκόλακα ! Άφησέ τον νά νοιώσει ασφάλεια . Γιατί τον κυνηγάς ? Άν μή τι άλλο έφτιαξε εκεί στο κέντρο του νεκροταφίου , που λέγεται Αθήνα , έφτιαξε μία φωλιά . Αυτό σε πείραξε ? Το τζαμί παρακάτω δεν σε πείραξε . Οι βαφτίσεις των ομοφυλοφίλων δεν σε πείραξαν . Τα gay pride δεν σε πείραξαν . Τοποθέτησες στά πιό γραφικά εκκλησάκια της Αθήνας τους πιό αλλοπαρμένους τύπους , δήθεν διανοούμενους . Νά χ... τα διανοουμενιλίκια σας . Τρισκαταρέοι !
Λόγια σταράτα, εὐθέα, ὀρθόδοξα !
Κότες γίναμε, τὸ κέρατό μου !
ΑΝΔΡΕΙΟΣΥΝΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !
Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός,το αναφέρει, ότι θα βλέπετε Αρχιερέα και θα τον ............... Θα περπατάτε δύο με τρία χιλιόμετρα,για να συναντήσετε έναν Ιερέα.
Δυστυχώς, η εκκοσμίκευση Μας οδήγησε ΌΛΟΥΣ στην εξωτερική - κοσμική φθαρτή Λάμψη και μέσα οι ψυχές μας παραμένουν Θεοσκοτεινες.
Ας είναι καλά η ευμάρεια της κοιλιάς και η κοσμική Δόξα.
Δυστυχώς τέτοιοι είμαστε όλοι Μας και τέτοιοι κληρικοί Μας αξίζουν..
Και αυτοί οι κληρικοί, μικροί και μεγάλοι,είναι κομμάτι από την δική Μας κοινωνία.
Εμείς ας ελέγξουμε τον δικό Μας εαυτό, μακάρι εμείς οι κοσμικοί να έχουμε ειλικρινή Μετάνοια, ΑΓΆΠΗ και θερμή προσευχή και τότε ΌΛΑ ΠΑΝΆΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ,θα Μας τα συγχωρήσει
Δεν γνωρίζω αν σήμερα εμείς κοσμικοί και ρασοφοροι Ορθόδοξοι χριστιανοί, είμαστε καλύτεροι ή χειρότεροι απέναντι στον ΠΑΝΆΓΑΘΟ ΘΕΌ ΜΑΣ,
Ή οι Ισραηλινοί, μέσα στην έρημο ,στην πορεία τους προς την γη της επαγγελίας, προσκυνούσαν το είδωλο - μοσχάρι, ενώ ήταν κοντινή η περίοδος που τους πέρασε από την ερυθρά θάλασσα,και σώθηκαν .
Μάλλον εμείς σήμερα είμαστε χειρότεροι, πολύ χειρότεροι.
Από τη μια πάμε στην Εκκλησία, κοινωνούμε Το Σώμα και Το Αίμα Του ΠΑΝΆΓΑΘΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΟΎ ΜΑΣ και από την άλλη , αγκαλιάζουμε τον ΠΆΠΑ, γιατί απλούστατα πληρώνει αδρά, σε χρήμα και χοντρά δώρα, εξοχικά και ότι έχει ανάγκη ο καθένας από τους περισσότερους Ιεράρχες Μας. Μέσα από την ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑ του Πάπα, ξεπλένονται τα ΠΆΝΤΑ.
Λένε δε πολύ αφελείς και ολιγοπιστοι:
Μα ο Χριστός αγάπη δεν είπε;
Αυτό! Ευθύτητα, ειλικρίνεια, αλήθεια!!! Πού είναι; Πού; Σε ποιο δεσποτικό μανίκι;;; Άντε από κει!!! Δεν μπορούν να μας τρελάνουν οι αδέσποτοι δεσποτάδες! Καλύτερα να σπάσω το κεφάλι μου σε ξεροντούβαρο παρά να κάνω "υπακοή" σε τέτοιες αδέσποτες ανοησίες!
ΑΜΑΣΕΥΣ
Δημοσίευση σχολίου