Τελικά... ποιός έχει τον "τελευταίο λόγο";
«Την τελευταία λέξη δεν θα την έχει ο θάνατος» (Σωτήρης Τσιόδρας, Καθηγητής Λοιμωξιολόγιας , Εκπρόσωπος Υπουργείου Υγείας)
Κυριακή της
Σταυροπροσκυνήσεως σήμερα, λίγο μετά την Θεία Λειτουργία που, ως Ιερεύς,
τελέσαμε εις το παρεκκλήσιο του Αγίου Οικουμενίου, παρεκκλήσιο του
Επισκοπείου μας, των θυρών κεκλισμένων και άνευ πιστών με καταγραφή της
Θείας Λειτουργίας δια το σύννομο του γεγονότος (που φτάσαμε αλήθεια)!,
Κλεισμένος λοιπόν εις το ημέτερον «ταμιείον», νιώθω την ανάγκη, αφού
πλέον η επικοινωνία έπαψε να είναι «πρόσωπο προς πρόσωπο» να κοινωνήσω
με την αγάπη σας μέσω του άψυχου, αλλά πρακτικού αυτού τρόπου και μέσου.
Εσωτερική ανάγκη- μοίρασμα σκέψεων και λογισμών, κοινών πιστεύω σε
πολλούς.
Πρωτόγνωρα τα όσα βιώνομε στους καιρούς μας.
Ποιος θα πίστευε, αλήθεια, λίγο καιρό πριν, όχι μόνο ότι θα ζούσαμε όλο
αυτό τον ζόφο, την αβεβαιότητα, τον φόβο και την ανασφάλεια των ημερών
μας αλλά ότι θα φτάναμε στο σημείο να καταγγέλλεται Αρχιερέας, να
συλλαμβάνεται (σύμφωνα με δημοσιεύματα) και να απολογείται στον
εισαγγελέα επειδή έκανε τι; Τόλμησε να τελέσει την Θεία Λειτουργία και
τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας; Δεν με βρίσκει σύμφωνο η συμπεριφορά
του συνεπισκόπου μου, καθώς πολίτες αυτής της Χώρας και ζώντας υπό το
κράτος μιας συντεταγμένης Πολίτες οφείλουμε όλοι να εφαρμόζουμε τον
Νόμο. Δεν κρίνω, ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω! Εξ΄ άλλου, όπως τόσο
εύστοχα, είπε ο Παναγιώτατος Οικουμενικός μας Πατριάρχης
κ.κ.Βαρθολομαίος στον πρόσφατο τόσο διδακτικό, ενισχυτικό και
παρηγορητικό Του λόγο: «Δεν κινδυνεύει η πίστη, αλλά οι πιστοί, δεν
κινδυνεύει ο Χριστός, αλλά οι Χριστιανοί».
Όμως… το βρίσκω
τουλάχιστον υποκριτικό για μια κοινωνία, με αφορμή την συμπεριφορά αυτή,
να αναζητεί.. «αποδιοπομπαίους τράγους» (αδόκιμος όρος ίσως). Μια
κοινωνία που λίγο ενοχλείται με τους δεκάδες – χιλιάδες συμπολίτες μας
οι οποίοι και αυτό όπως και το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, προφανώς μη
έχοντας συνειδητοποιήσει το μέγεθος του κακού που έρχεται, ξεχύθηκαν
στους δρόμους, τις πλατείες και τις αγορές. Που κατά χιλιάδες
συνωστίστηκαν στα λιμάνια για τα νησιά, που έκαναν ουρές στα διόδια για
να πάνε…. που αλήθεια;; Στα αγαπημένα τους πρόσωπα! Φορείς ίσως οι ίδιοι
του ιού, μεταφέροντας στα πρόσωπα που αγαπούν τι;; Αυτό που όλοι
απευχόμαστε να συμβεί σε εμάς και τους οικείους μας! Εκεί λοιπόν κανένας
δεν κατήγγειλε κανένα, κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε, κανένας δεν εγκάλεσε
κανέναν και κανένας Δημοτικός άρχοντας δεν εμπόδισε την διέλευση. Η
Θεία Λειτουργία όμως που τέλεσε ένας Επίσκοπος, ο οποίος επαναλαμβάνουμε
θα έπρεπε να λάβει τα υπό τον Νόμο προβλεπόμενα μέτρα, η Θεία
Λειτουργία λοιπόν και οι Χαιρετισμοί της Παναγίας ξεσήκωσαν την μήνι
όλων εκείνων που διέρρηξαν τα ιμάτια των κραυγάζοντας: «άρον-άρον
σταύρωσον αυτόν»!
Αυτούς τους όντως
αποκαλυπτικούς καιρούς όπου φανερώνεται η παντελής αδυναμία - ανεπάρκεια
του ανθρώπου, μπροστά σε μια απειλή που έχει απλώσει τα πλοκάμια της σε
όλο τον κόσμο, φαίνεται πως, εν πολλοίς, η κοινωνία απενοχοποποιώντας
τον εαυτό της από το μέγεθος της δικής της ευθύνης σε ότι συμβαίνει γύρω
μας και ανάμεσα μας και στην προσπάθεια της να απεγκλωβιστεί από τις
ερινύες της, μοιάζει να αναζητεί άλλοθι. Εκτός και αν… υιοθετήσουμε αυτό
που προσφάτως ακούσαμε ότι δηλ. «οι Χριστιανοί είναι η αιτία μετάδοσης
του ιού»! Σύνεση λοιπόν, σοβαρότητα, μέτρο και σωφροσύνη χρειάζεται. Οι
φωνασκίες, καταγγελτικές κραυγές, συκοφαντίες και καταδίκες, απ΄ όπου
και αν προέρχονται, όχι μόνο βλάπτουν, αλλά διαταράσσουν την κοινωνική
συνοχή, απαραίτητη όσο ποτέ στους δύσκολους αυτούς καιρούς μας.
Τι μέλλει γενέσθαι
λοιπόν; Έχομε εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό της Χώρας μας και την
Κυβέρνηση. Εκείνοι, με τους ειδικούς και καταξιωμένους επιστήμονες της
Πατρίδας μας, με κορυφαίο τον καθηγητή Λοιμωξιολογίας κ. Σωτήρη Τσιόδρα,
ο οποίος επάξια κέρδισε τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη του λαού μας
όχι μόνο για την επιστημονική του επάρκεια αλλά και για το ήθος και την
σοβαρότητα που η συμπεριφορά του διδάσκει, εκείνοι λοιπόν θα δώσουν τις
ασφαλέστερες λύσεις. Λύσεις και οδηγίες που οφείλουμε όλοι να
ακολουθήσουμε. Όχι μόνο για εμάς, αλλά και για όλους εκείνους που
αγαπάμε και εξαρτώνται, περιμένουν από εμάς… Και είναι.. πολλοί!
Όμως.. μαζί με την
επιστήμη και την ιατρική ο λαός μας, στην πλειονοψηφία του τουλάχιστον,
σε αυτή την οδυνηρή δοκιμασία του αισθάνεται βαθιά την ανάγκη στήριξης
από την πίστη του. Βιώνει την αλήθεια ότι η ελπίδα θάλλει μέσα από τον
πόνο. «Σταμάτησαν οι Θείες Λειτουργίες, έπαψα να κοινωνώ και νιώθω ότι
αποσυνδέθηκα από το οξυγόνο», μου είπε προ ολίγων ημερών ένας
συνομιλητής μου. Προσπάθησα να του εξηγήσω τον λόγο και την αιτία αυτού
του μέτρου. Δεν είμαι σίγουρος ότι τον έπεισα. Κατανοούμε την
αναγκαιότητα περιορισμού των συναθροίσεων, μέτρο που οδήγησε στο
κλείσιμο των Εκκλησιών. Δεν αμφισβητούμε τα αγαθά κίνητρα και την
προαίρεση της Κυβέρνησης. Όμως άλλο είναι η μη προσέλευση των πιστών
για εκκλησιασμό και άλλο η απαγόρευση τέλεσης της Θείας Λειτουργίας.
Απαγορεύτηκε, μάλιστα, και στις Ιερές Μονές. Μα στα Μοναστήρια μας
τα πάντα είναι κοινά: Τα διακονήματα, η τράπεζα, η πνευματική συντυχία.
Από την Θεία Λειτουργία στον Ναό θα κολλήσουν οι μοναχοί; Από την μετοχή
τους δηλ. στο μυστήριο της ζωής; Βρήκαν καιρό κάποιοι, με το μέτρο
αυτό, να στοχοποιήσουν όχι μόνον την Θεία Λειτουργία, αλλά κυρίως την
Θεία Κοινωνία, την οποία και θεωρούν αιτία μετάδοσης του ιού! Ο Άρτος
της Ζωής παρουσιάζεται από κάποιους… πηγή θανάτου! Μη γένοιτο!
Σε λίγες ημέρες θα
κληθούμε να ζήσουμε την κορύφωση του Θείου Πάθους: Φρικτός Γολγοθάς,
Σταύρωση, Ταφή, Ανάσταση! Αλειτούργητοι και ακοινώνητοι θα μείνουν ακόμα
και οι «λειτουργοί του Υψίστου»; Ο Ιερέας μόνος του μέσα στον Ναό, με
τον ψάλτη και τον νεωκόρο τελώντας την Θεία Λειτουργία, των θυρών
κεκλισμένων, υπάρχει πιθανότητα-ενδεχόμενο να γίνει πηγή και αιτία
διασποράς του ιού; Γνωρίζουμε ότι η αγάπη προϋποθέτει θυσία. Αυτή η
θυσία όμως της μη συμμετοχής στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας νομίζω
μας ξεπερνά, καθώς νικά η αγάπη προς τον Νυμφίο Χριστό. Κάνουμε έκκληση
λοιπόν εις του ιθύνοντες ζητώντας τους όπως, μαζί με τα μέτρα προστασίας
του σώματος και της υγείας που είναι δώρο Θεού, συμβάλλουν και εις την
μη στέρηση εκείνων των δωρεών που τρέφουν την ψυχή. Λειτουργώντας ο
Ιερέας, μόνος του εις τον Ναό, χωρίς την παρουσία πιστών, και οι πιστοί
θα αναπαύονται ότι τελείται η Θεία Λειτουργία και οι Ναοί, ιδιαίτερα της
μεγάλες αυτές και πανίερες μέρες που εγγίζουν, θα συνεχίζουν να
λιτανεύουν το μυστήριο της Χάρις του Θεού και οι Κληρικοί μας,
λειτουργημένοι και ενδυναμωμένοι θα μεταφέρουν την χάρι και την ευλογία
στον λαό του Θεού. Έτσι και το μυστήριο θα τελείται και ο λαός του Θεού
θα αναπαύεται και θα διασφαλίζεται η μη διασπορά του ιού.
Ως κατακλείδα της
εξομολόγησης αυτής και, με αφορμή τον λόγο του μεγάλου αυτού ανθρώπου
και επιστήμονα λοιμωξιολόγου κ. Τσιόδρα, ότι: «..την τελευταία λέξη δεν
θα την έχει ο θάνατος», με στεντόρεια τη φωνή και με όλη την δύναμη της
ψυχής μας ομολογούμε και κηρύττουμε ότι τον πρώτο και τελευταίο λόγο
στην ζωή τον έχει Εκείνος που είναι ο χορηγός και η πηγή της ζωής. «Του
Κυρίου η γη και το πλήρωμα αυτής».
9 σχόλια:
Ωραία τα γράφει ο Σεβασμιώτατος...με τις αναγκαίες αποστάσεις...το επιβάλλουν άλλωστε και οι περιστάσεις...λίγο-πολύ συμφωνεί με όλους. Καλώς έπραξε ο Κυθήρων, καλώς πράττει και η Κυβέρνηση. "Παρηγοριά" η τέλεση της Θείας Λειτουργίας χωρίς πιστούς, χωρίς Θεία Μετάληψη. Έβλεπα χθες παγωμένη την Λειτουργία στα Σπάτα, με συγκλόνισε το "μετά φόβου Θεού, Πίστεως και Αγάπης προσέλθετε" στον άδειο Ναό. Μου φάνηκε οτι διακωμωδούμε το Μυστήριο,οτι ζούμε εικονική πραγματικότητα. Και ο Σεβασμιώτατος αισθάνεται καλά που έφτασαν εκεί τα πράγματα,εύλογα προφυλασσόμαστε από Εκείνον. Αλλά οι Αρχιερείς φοβούνται οτι θα γίνουν αποσυνάγωγοι των κρατικών αρχόντων, οπότε αφού από εκεί αντλούν την αξία τους...περαστικά και ο Θεός να μας λυπηθεί
Το χαμηλωμένο τέμπλο,
σύμπτωμα κι αυτό
του...οικουμενιστο...ιού
δείχνει
...ποιός μιλάει!
Συγχισμένοι νόες,
από καιρό
συσχηματισμένοι
με το πνεύμα
της περιρρέουσας
βαβέλ
έτοιμοι να καταπιούμε
τα πάντα;
Ο καθηγητής του Κανονικού Δικαίου κ.Κυριαζόπουλος, σε άρθρο του, σχετικό με την κυβερνητική απαγόρευση της Θείας Λατρείας, με ακαταμάχητα επιχειρήματα, επισημαίνει και υπογραμμίζει, ότι με βάση το Σύνταγμα, η κυβέρνηση έχει το δικαίωμα να περιορίζει την ελευθερία της θρησκευτικής λατρείας, αλλά όχι και να την καταργεί.
Η σχετική διατύπωση έχει ως εξής: » Απαγορεύεται από το Σύνταγμα (αρθ. 13 παρ. 2) και από το διεθνές δίκαιο ανθρωπίνων δικαιωμάτων (αρθ. 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και αρθ. 18 του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα) η πλήρης κατάργηση της συλλογικής διάστασης της ελευθερίας της λατρείας, εξαιτίας οποιουδήποτε νόμιμου συνταγματικού ή διεθνούς περιορισμού, περιλαμβανομένου και εκείνου της δημόσιας υγείας».(Βλέπε https://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/35960-i-prosorini-apagoreusi-tis-latreias-gia-tin-prostasia-tis-ugeias-parabiazei-ti-thriskeutiki-eleutheria
Ερωτώνται οι ιεράρχες μας: γιατί δεν επεκαλέσθησαν το ανωτέρω κείμενο, το οποίο επ ουδενί καταλείπει περιθώρια παρερμηνειών, σοφιστικώς διατυπουμένων,προκειμένου να κατοχυρώσουν το αναφαίρετο δικαίωμα στην άσκηση της θρησκευτικής λατρείας;
Η «χριστιανική» πολιτεία ταπείνωσε και εξευτέλισε την Εκκλησία και οι ιεράρχες μας, ενά διαθέτουν και το νομικό αυτό όπλο, το άφησαν αχρησιμοποίητο!
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36056-i-upourgiki-apofasi-gia-apagoreusi-leitourgion-einai-akuri-anupostasi-kai-antisuntagmatiki
Μολις προ ολίγου, είδαμε και αυτό το άρθρο, που αποδεικνύει ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση είναι άκυρη, ανυπόστατη και αντισυνταγματική.
Και οι ιεράρχες σιωπούν.
Λ.Ν.
Μη γινομαστε Βασιλικοτεροι του Βασιλεως.Και στο Ορος, γεροντες που ζουν σε σκητες και κελλια, προσερχονται στις μεγαλες γιορτες στα μοναστηρια να κοινωνησουν.Κι ολο τον αλλο χρονο ζουν εν Χριστω, με το νου και την καρδια τους ,με ευχη και ταπεινωση.....
Μην κάνουμε την εξαίρεση κανόνα, Ανώνυμε 4:27...
Με τη λογική που ακολουθείς, οι υπόλοιποι μοναχοί που κοινωνούν τακτικά στο Όρος, κάτι λάθος κάνουν ή δεν είναι ταπεινοί. Ο Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης έχυνε πολλά δάκρυα αν στερούνταν τη Θεία Μετάληψη για λίγες μέρες. Τι θα πούμε για αυτόν; οτι ήταν υπερβολικός και θα έπρεπε να του είναι αρκετό να κρατάει τον Χριστό στην καρδιά του; Εμείς, πάντως, όπως δείχνουν τα πράγματα ούτε τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα θα κοινωνήσουμε. Δυστυχώς, δημιουργήθηκε πλέον προηγούμενο στην δυνατότητα κατάργησης του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας και ευθέως αμφισβητείται και από τους ίδιους τους Επισκόπους η μη μετάδοση λοιμωδών νοσημάτων μέσα από τη Θεία Μετάληψη
Δεν κατάλαβα ποιός είναι ο λόγος ο σεβασμιώτατος νά κοινοποιήσει ένα άχρωμο και άοσμο κείμενο που δεν έχει νά πεί τίποτα , παρα νά αποδώσει τα εύσημα στους πάντες , ακόμα και στους αθέους πολιτικούς , ακόμα και στον " οικουμενικό μας πατριάρχη " , που διέσπειρε τον ιό της αιρέσεως και της κοινωνίας μέ τους ψευδο- σχισματικούς της Ουκρανίας , παρασέρνοντας όλη την εκκλησία στον μολυσμό και το σχίσμα . Την Κυριακή της Ορθοδοξίας οι κληρικοί στους ναούς δεν διάβασαν τά αναθέματα πρός τους αιρετικούς , απο τον φόβο τους μήπως είναι και οι ίδιοι άξιοι των αναθεματισμών . Μέσα σε μία ατμίσφαιρα γενικής αποστασίας ο σεβασμιώτατος δεν κάλεσε σε μετάνοια , παρά είπε κάποια ωραία λόγια κνήθοντα τας ακοάς . Για τον ιό των σοδομιστών που περιφέρουν μέσα στους δρόμους την " υπερηφάνια " τους και μολύνουν τις πόλεις μας ο σεβασμιώτατος δεν βρήκε νά πεί κάτι . Φταίνε μονο οι χριστιανοί " που έκαψαν την Ρώμη " και μεταδίδουν τον ιό ! Ο κ. Τσιόδρας καλά κάνει και λέει τα επιστημονικά του . Όμως δεν θα έπρεπε ως επιστήμων λοιμοξιολόγος νά επισημάνει οτι ποτέ απο την Θείσ Κοινωνία δεν προσεβλήθη κανείς άνθρωπος από κάποιον ιό ; Ακούω οτι οι άθεοι πνέουν μένεα εναντίον της κ. Γιαμαρέλλου , που τόλμησε νά πεί αυτή την επιστημονική αλήθεια . Ο κ. Τσιόδρας την αποκρύπτει ; Ο Θεός στα Σόδομα και Γόμαρα έστειλε φωτιά και θειάφι . Στην δική μας σοδομιστική υπερηφάνεια στέλνει μολυσματικούς ιούς που ξεπηδούν απο επιστημονικά εργαστήρια δαιμονιώδους εμπνεύσεως . Επειδή οι κληρικοί δεν αποστασιοποιούνται απο την μόλυνση της αιρέσεως και του σχίσματος μολύνοντας και τον λαό , τους απομακρύνει ο ίδιος ο Θεός απο το ιερό θυσιαστήριο . Βδελύσσεται ο Θεός την υποταγή των κληρικών στον αντίχριστο νόμο ενός κτιστού ομοιώματος , που φορά επίχρυσες μίτρες , βδελύσσεται τον νερόβραστο λόγο τους , που στάζει σάλια . Σεβασμιότατοι ! Μαζέψτε τις μασέλες και τα σάλια ! Θα αποφασίσετε νά πείτε καμμιά σωστή κουβέντα ή θα μας στείλει ο Θεός και κανένα σεισμό , για νά βγούμε απο τα σπίτια που τρυπώσαμε και νοιώθουμε ασφαλείς , οτι θα ξεφύγουμε απο την οργή του Θεού ? Θα έπρεπε οι παπάδες και οι δεσποτάδες ως "συντεταγμένη" εκκλησία νά καλούν τον κόσμο μέ θυμιατά και εικόνες νά βγούμε στους δρόμους νά διώξουμε τά παρδαλά δαιμόνια των gay pride . Θα περίμενε κανείς απο τους κληρικούς νά μιλήσουν για τους ιούς , που μολύνουν τον άνθρωπο ως ψυχοσωματική οντότητα και τον καθιστούν δέσμιο των δαιμόνων . Τα υπόλοιπα τα λέει καλύτερα ο Τσιόδρας . Δεν χρειάζεται βοηθούς .
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36056-i-upourgiki-apofasi-gia-apagoreusi-leitourgion-einai-akuri-anupostasi-kai-antisuntagmatiki
Διαβάστε και κλάψτε για το μέγεθος της προδοσίας πολιτειακά τε και εκκλησιαστικά
Η πολιτεία κάτι γνωρίζει και έκανε την απαγόρευση.
Καθώς και το ότι θέλει να διακοπεί η μισθοδοσία των κληρικών πάλι κάτι θα γνωρίζει!
Ο Κισάμου είναι οικουμενιστής και άνθρωπος του Φαναρίου. Εμφανίστηκε τελευταίως να μιλάει δήθεν για Πατρίδα και για Ορθοδοξία. Μου φαίνεται για δούρειος ίππος του Βαρθολομαίου αυτήν ειδικά την στιγμή με αποστολή να «ξύσει» τις άκρες για να μην είναι πολύ κοφτερές, να αποφορτίσει δηλαδή την στάση του Βαρθολομαίου που είπε να ακολουθήσουμε πιστά τις υγειονομικές εντολές. Ο μπερδεμένος λόγος του Κισάμου τον προδίδει. Όλους τους αγαπάει! Όλα τα χωράει. Τη μία λέει ότι δεν συμφωνεί με αυτό που έκανε ο συνεπίσκοπός του, την άλλη λέει ήταν απαράδεκτο που βρέθηκε στο αστυνομικό τμήμα. Και με το άλλο που είπε ο Βαρθολομαίος και το αναπαρήγαγε σα να είναι σωστό συμφωνείτε; Ότι «Δεν κινδυνεύει η πίστη, αλλά οι πιστοί, δεν κινδυνεύει ο Χριστός, αλλά οι Χριστιανοί». Αυτό είναι εντελώς αντιευαγγελικό. Αυτό είναι ο ορισμός του μασόνου. Υπάρχει πιστός δίχως πίστη; Τότε γιατί τον λέμε «πιστό;» Υπάρχει Χριστιανός χωρίς Χριστό; Τότε γιατί τον λέμε Χριστιανό;
Δείτε το βίντεο από την καινοφανή «θρονική εορτή» του Φαναρίου το 2018), όπου παρέστησαν όλη η αιρετική σάρα και μάρα, μαζί και αυτός, ο Κισάμου (στο 1.48.49, εμφανίζεται πολύ καλύτερα και σε άλλο σημείο αλλά δεν έχω χρόνο να το βρω), καθώς και οι δύο γνωστοί ηγούμενοι του Αγίου Όρους που καλοδέχτηκαν τους σχισματικούς, καθώς και ο ένας έξαρχος (στο 1.48.04) που έστειλε το Φανάρι στην Ουκρανία.
Εδώ το βίντεο: -https://www.youtube.com/watch?v=PD_2AnJgS1U
Περισσότερα εδώ: -https://tasthyras.wordpress.com/2019/12/04/%ce%b1%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%be%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%86%cf%89%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b3%ce%ac%ce%bc%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%87/
Μην μασάτε τόσο εύκολα.
Δημοσίευση σχολίου