Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Δόξα τω Θεώ στον ευλογημένο τόπο που αγίασε Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος ο τοπικός Επίσκοπος ομιλεί με Νου Χριστού

 Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "NEA Μητροπολίτης Παροναξίας Σκανδαλισμός των πιστών οι αυξήσεις διαφωνούμεν άπολύτως!!"

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ

Ἐν Νάξῳ τῇ 11ῃ Ἰουνίου 2026
Πρὸς
Τὴν Ἱερὰν Σύνοδον
Τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
Εἰς Ἀθήνας
 
Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Σύνεδροι,
Ἐξ ἀφορμῆς τῆς προσφάτου δημοσιοποιήσεως τῶν διατάξεων τοῦ ὑπὸ διαβούλευσιν πολυνομοσχεδίου, αἱ ὁποῖαι, μεταξὺ ἄλλων, προβλέπουν μίαν ἰδιαιτέρως ὑψηλὴν αὔξησιν τῶν μηνιαίων ἀποδοχῶν τῶν Ἀρχιερέων, μὲ προοπτικὴν ἐξισώσεως αὐτῶν μὲ τὰς ἀποδοχὰς τῶν Γενικῶν Γραμματέων τῶν Ὑπουργείων, εὐσεβάστως προάγομαι ἵνα παρακαλέσω Ὑμᾶς, ὅπως προβῆτε εἰς σχετικὴν ἐπίσημον Συνοδικὴν ἀνακοίνωσιν, διὰ τῆς ὁποίας θὰ διευκρινίζηται σαφῶς ὅτι εἰς οὐδεμίαν ἐνέργειαν διὰ τὴν τοιαύτην ρύθμισιν προέβη ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, ἀλλὰ ὅτι ἀποτελεῖ μονομερῆ πρόθεσιν τῆς Πολιτείας, περὶ τῆς ὁποίας ὡς Ποιμαίνουσα Ἐκκλησία διαφωνοῦμεν ἀπολύτως, μή ἐπιθυμούντες νά δημιουργηθῇ σκανδαλισμός τῶν πιστῶν, τοσούτῳ μᾶλλον καθ' ὅσον ἡ μεγάλη μερὶς τοῦ λαοῦ μας, πρωτίστως δὲ ὁ Ἱερὸς κλῆρος μας, καλεῖται νὰ ἐπιβιώνῃ μὲ πολὺ χαμηλοτέρους μισθούς, συντηρῶν μάλιστα καὶ μίαν ὁλόκληρον (ἐνδεχομένως καὶ πολύτεκνον) οἰκογένειαν.
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι,
ἔχομεν ἤδη ἐκτεθῆ τόσον εἰς τοὺς πολεμίους τῆς Ἐκκλησίας (οἱ ὁποῖοι εὗρον εὐκαιρίαν ἐπιθέσεως κατὰ τῶν Ἐπισκόπων καί σκληρᾶς κριτικῆς κατά τῶν κληρικῶν), ὅσον καὶ εἰς τοὺς πιστούς μας, οἱ ὁποῖοι ἔχουν σκανδαλισθῆ ἀπὸ ὅλην αὐτὴν τὴν αἰφνιδίως ἀνακύψασαν ὑπόθεσιν καὶ τήν ἐξ αὐτῆς προκληθεῖσαν ἀναταραχήν. Διὸ καὶ ἀπαιτεῖται ἡ ἄμεσος καὶ ἀποφασιστικὴ ἀντίδρασις - τοποθέτησις τοῦ ἐπισήμου θεσμικοῦ ὀργάνου τῆς Ἐκκλησίας μας, ἤτοι τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, πρὸς ἀποφυγὴν περαιτέρω δυσμενῶν ἐξελίξεων διά τὸ κῦρος καί τήν ἱερότητα τῆς Ἐκκλησίας μας ἀλλά καί διά τήν ἀπρόσκοπτον ποιμαντικὴν διακονίαν ἡμῶν καὶ τοῦ Ἱεροῦ Κλήρου μας.
Ἐπί δέ τούτοις διατελοῦμεν μετά βαθυτάτου σεβασμοῦ,
† Ο ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ

2 σχόλια:

Βασίλειος είπε...

ΆΞΙΟΣ !!!

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

... ἴσως, ἀν ὑπῆρχε τρόπος,
μὲ μία απόϕαση, ἀς ποῦμε,
τῆς Συνόδου,

αὐτά τὰ χρήματα
κάπως νὰ ἐτοποθετοῦνταν

α ὐ τ ο μ ά τ ω ς ,

σὲ εἰδικό ταμεῖο,

καὶ μὲ συγκεκριμένη στόχευση
καὶ μία συνεχῆ ἐνημέρωση τοῦ λαοῦ

θὰ βοηθοῦσε νὰ ξανάβρει
λίγο ἀπὸ τὸ κῦρος της
ἡ Σύνοδος τῶν Ἀρχιερέων

καὶ λίγο ν' ἀπεγκλωβιστοῦν
οἱ ὅσοι σύρονται
ἀπ' τὸ στενό κονκλάβιο
τῶν νεωτεριστῶν,

σὲ σκοντάματα, πιρουέττες
καὶ κυβισθήσεις

ποὺ ὅσο νἆναι
ἀν τόσο γελοιοποιοῦν
τὴν κοσμική ἐξουσία,

πὸσο μᾶλλον δὲν πρέπουν
στοὺς Ἱεράρχες μας...

καὶ μᾶς ἔχουν μαυρίσει
τὴν καρδιά... !