
Ὑπουργεῖον Παιδείας καὶ ΘρησκευμάτωνἸνστιτοῦτο Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς
Ἰνστιτοῦτο Τεχνολογίας - Ὑπολογιστῶν καὶ Ἐκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»Η Διεύθυνση Εκδόσεων του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) «Διόφαντος»,(φορέα υπαγόμενου στο Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με τον νόμο ν.3966/11) οργανώνει, συντονίζει και υλοποιείαπό το 2012 τη διαδικασία παραγωγής και διανομής των διδακτικών βιβλίων.
(πἀει πρὸ πολλοῦ ὁ Ο.Ε.Δ.Β.)
Τὸ «Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο» ἔχει τὴν συγγραφικὴ καὶ ἐπιστημονικὴ ἐπιμἐλεια τῶν σχολικῶν βιβλίων
( καὶ ἀναθέτει σὲ ὁμάδες ἀνθρώπων τὴν συγγραφὴ ἢ τὴν διασκευὴ λογοτεχνικῶν κειμένων
πάντα συμφώνως πρὸς τὴν «ἐκπαιδευτικὴ πολιτικὴ» ἢ ἀλλιῶς «πολιτικὴ ὀρθότητα» καὶ οὐχὶ συμφώνως
πρὸς τὸ Σύνταγμα ποὺ μιλᾶ γιὰ Ἑλληνικὴ Ὀρθόδοξη Παιδεία, βεβαίως βεβαίως)
Με την αριθμ. Φ.908/18254/Η (ΦΕΚ 372Β΄/20-02-2012) πράξη της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτωνδιαπιστώνεται η παύση λειτουργίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και η έναρξη λειτουργίας του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (Ι.Ε.Π.) από 24-02-2012, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 33 του άρθρου 20 σε συνδυασμό με τις διατάξειςτου άρθρου 21 του Ν. 3966 (ΦΕΚ 118Α΄/24-05-2011).Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ιδρύθηκε το 2011 με τον Νόμο 3966 (ΦΕΚ Α΄ 118/24-05-2011, όπως τροποποιήθηκεκαι ισχύει). Είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ἳστορικὴ ἀναδρομὴ τῶν Π.Ι. ποὺ σταδιακὰ καταλήγουν στὴν ἀποδόμηση τῆς ἑλληνικῆς γλῶσσας, τῆς ἱστορίας, τῆς πίστεως καὶ τῆς πατρίδος
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) ως ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία, ιδρύθηκε το 1964 (Ν. 4379/1964) από τον τότε Πρωθυπουργό και Υπουργό ΠαιδείαςΓεώργιο Παπανδρέου. Ως νέος αλλά και πρωτοποριακός θεσμός, αποτέλεσε μετεξέλιξη και συγχώνευση προϋπαρχόντων συμβουλευτικών οργάνωντου Υπουργείου και οργανώθηκε έχοντας ως υπόδειγμα την εσωτερική οργάνωση του Συμβουλίου της Επικρατείας (Τμήματα αρμοδιοτήτων στα οποίαυπηρετούν Σύμβουλοι και Πάρεδροι). Πρώτος πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ήταν ο καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ΘεσσαλονίκηςΙ.Θ. Κακριδής. Στους αρχικούς στόχους του Π.Ι., περιλαμβανόταν ο σχεδιασμός αλλά και η στήριξη της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης που τότε επιχειρήθηκεκαι στην οποία καθοριστική ήταν η συμβολή των Ε. Παπανούτσου και Λ. Ακρίτα. Την περίοδο της δικτατορίας, το Π.Ι. καταργήθηκε (Α.Ν. 59/1967).Κατά τη Μεταπολίτευση (Ν. 186/1975), ιδρύθηκε το «Κέντρο Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως» (Κ.Ε.Μ.Ε), οι αρμοδιότητες του οποίου ήταν αντίστοιχεςμε αυτές του Π.Ι.. Το 1985 (Ν. 1566) καταργήθηκε το ΚΕΜΕ και επανιδρύθηκε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1566/85 (άρθρο 24), το Π.Ι.αποτελεί ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία, εδρεύει στην Αθήνα και υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.To Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι ο παλαιότερος ερευνητικός και συμβουλευτικός φορέας σε ζητήματα παιδείας και με το έργο του συμβάλλει ουσιαστικάστη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. Κύριος σκοπός του Π.Ι. είναι η πολύπλευρη μελέτη του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος,η υποβολή προτάσεων, γνωμοδοτήσεων και εισηγήσεων προς τον Υπουργό Παιδείας για όλα τα θέματα της εκπαίδευσης, καθώς και η εφαρμογήτων αποφάσεων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων σε εκπαιδευτικό-παιδαγωγικό επίπεδο.Σύμφωνα και με μεταγενέστερες νομοθετικές ρυθμίσεις (Ν. 2525/1997, 2640/1998, 2817/2000, 2909/2001, 2986/2002 και 3194/2003) οι αρμοδιότητες του Π.Ι είναι:Ἀναγνώσματα χωρισμένα σὲ ἑνότητες - καὶ ἄντε νὰ τὰ ἑνώση ὁ παιδικὸς νοῦς !
- Η επιστημονική έρευνα, η μελέτη θεμάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής πράξης.
- Η επεξεργασία και υποβολή προτάσεων για θέματα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας, Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης, Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και η χάραξη κατευθύνσεων για το σχεδιασμό και προγραμματισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής.
- Η παρακολούθηση της εξέλιξης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και η προώθηση της εφαρμογής της στην εκπαιδευτική πράξη.
- Ο σχεδιασμός και η μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών καθώς και η αξιολόγησή τους.
- Η εισήγηση για τη συγγραφή βιβλίων για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και η λήψη μέτρων για τη βελτίωση των μεθόδων της διδακτικής πράξης και γενικότερα του εκπαιδευτικού έργου.
-ΦΥΣΗ-ΖΩΗ-ΠΑΙΔΙΑ-ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΙΚΗ ΖΩΗ-ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑἸδοὺ καὶ κάποιοι τίτλοι ἀναγνωσμάτων, ἐνδεικτικοὶ τῆς «ὀμορφιᾶς» ποὺ περιέχουν1. Ἡ πτώση τοῦ φύλλου ποὺ τὸ ἔλεγαν Φρέντυ2. Οἱ κάλοι τῆς Κλαίρης3. Οἱ φίλοι μας οἱ Τσιγγάνοι4. Ἡ καλλονὴ μὲ τὸ φιδίσιο κορμὶ5.Τὸ 1940-41 ἦρθαν οἱ Γερμανοὶ κι ἐμεῖς κρυφτήκαμε στὸ ὑπόγειο6. Ἄντζελμαν (!)7. Ἡ λέξη «ὁσάκις» καὶ ὁ Σάκης ὁ ἡλεκτρολόγος ποὺ τὰ «ἔχει» μὲ τὴν 12χρονη μαθήτρια8. Ὁ Ναρτίν στὴν Ἐκκλησία (μὲ τοὺς γέρους ἄσχημους κατὰ τὴν ὀπτική του, ἁγίους )9. Τὰ θλιβερὰ Χριστούγεννα (ποὺ ἀναγκαστικὰ ὑπομένει) ὁ μικρὸς Κινέζος Τὰ Κὶ Κὸ.10. Πῶς νὰ μαγειρέψετε καρμπονάρα ἢ πῶς φτιάχνεται μιὰ κεφετιέρα
Ὑπάρχουν γιὰ Ἀνάγνωση, Γραμματικὴ καὶ Ὀρθογραφία α΄, β΄, καὶ γ΄ τεύχη «βιβλίων» περιοδικῶνἐλαφρᾶς ποικίλης ὕλης μαζὶ μὲ τὰ α, β΄ καὶ γ΄ τετράδια ἐργασιῶν τους.( μιὰ ἀπορία : χωρὶς Δοτικὴ καὶ Κλητικὴ Πτῶση ποὺ ἔχουν καταργηθεῖ, πῶς θὰ δικαιολογηθῇ τὸ Δόξα τῷ Θεῷκαὶ τὸ «Λὀγῳ τιμῆς» καὶ τὸ «Ὤ Θεέ μου »)
Μιὰ μεγάλη ἐπίσης ὁμάδα «φωστήρων» ἐμπειρογνμώνων, συμβούλων καὶ Θεολόγων, προφανῶς τῶν Πατέρωντῆς Ὀρθοδόξου Διδασκαλίας ἀπούσας, φροντίζει γιὰ τὰ Θρησκευτικὰ τοῦ 21ου αἰῶνος !!Ἡ παρακάτω «συγκλονιστικὴ» εἴδηση ἀφορᾶ, ἰδιωτικὸ σχολεῖο ( ἑλληνογρμανικὴς ἀγωγῆς )Η International Schools Partnership είναι ένας εκπαιδευτικός κολοσσός με έδρα το Λονδίνο, που διαχειρίζεται πάνωαπό 100 σχολεία σε περισσότερες από 20 χώρες στον πλανήτη. Δεν πρόκειται για ένα κεντρικά ελεγχόμενο franchise,αλλά για ένα δίκτυο σχολείων που διατηρούν τον τοπικό τους χαρακτήρα και εξελίσσονται με κοινές εκπαιδευτικές αξίες και πόρους.Καὶ τὸ καλύτερο ἀπὸ ὅλα, οἱ 2 ὧρες τὴν ἐβδομάδα ποὺ χαλαλίζονται γιὰ ἕνα «μάθημα» ποὺ λέγεται«ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» καὶ ποὺ δὲν ἔχει οὔτε βιβλία, οὔτε τετράδια, οὔτε θεματολογία !!ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;;
.«..τὸν λαόν σου Κύριε, ἐταπείνωσαν καὶ τὴν κληρονομίαν σου ἐκάκωσαν ...»
Πολλὰ συγχαρητήρια λοιπὸν στὰ ἰνστιτοῦτα καὶ τὶς ὁμάδες ποὺ συνέπραξαν ὧστε νὰ ὑλοποιηθοῦν
τὰ ἐπικίνδυνα γιὰ τὴν ψυχικὴ καὶ πνευματικὴ ἰσορροπία τῶν παιδιῶν μας «βιβλία» !
Συγχαρητήρια καὶ στοὺς δασκάλους, ποὺ μὲ τὰ Σωματεῖα τους, οὐδὸλως ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τἐτοιες πολιτικὲς ἐπεμβάσεις !
Ἄξιος ὁ μισθὸς αὐτῶν ! Νὰ τοὺς χαίρεται ἡ μαννούλα τους καὶ τὰ παιδιά τους !
«...ὑψώθητι ὁ κρίνων τὴν γῆν , ἀπόδος άνταπόδοσιν τοῖς ὑπερηφάνοις,ἔως πότε οἱ ἁμαρτωλοὶ Κύριε,ἔως πότε ἁμαρτωλοὶ καυχήσονται, φθέγξονται καὶ λαλήσουσιν άδικίαν,λαλήσουσι πάντες οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν,
χήραν καὶ ὀρφανὸν ἀπέκτειναν καὶ προσήλυτον έφόνευσαν, καὶ εἶπαν :
οὐκ ὄψεται Κύριος, οὐδὲ συνήσει ὁ Θεός,
σύνετε δή, ἄφρονες ἐν τῷ λαῷ· καί, μωροί, ποτὲ φρονήσατε...
Ταχτσόγλου Καλλιόπη, ἠθοποιός


1 σχόλιο:
... χωρίς βιβλία...
γιὰ να μὴν ξέρει ὁ γονιός
τὶ... β λ έ π ο υ ν
καὶ μαθαίνουν τὰ παιδιά του...
μὰ μὲ γιγαντοθόνες,
ἀϕοῦ ἐν μέσω κρίσης
καὶ βιαστικά...
λεϕτά ὑπῆρξαν
κι ἐγ€μίσαν τὶς σχολικές αἴθουσες
γιὰ νὰ χοτράσουν πιὰ
μὲ τσόντα τὰ παιδιά...
ποὺ ἀπενοχοποι'μένη πλέον
ἀϕοῦ στὴν δείχνει τώρα πιὰ
ὁ... διδάσκαλος ...
ὑπερ'διαϕωτιζμένοςς,
καὶ γεμᾶτος... κατανόηση(;)τρομάρα του...
ὡς μὶα ἀκόμη μας κανονικότητα...
κι ἔτσι... ἀνέραστα
μά... ὑπερσεξουαλιασμένα τὰ
παιδία
νὰ παίζει ἄπαντα τὰ...
ἐν οὔ παικτοῖς δυσνώμαλα...
ποὺ χωρίς τὴν ἀνάγκη ἑνός ϕερετζέ τρέ ρομαν'τίκ...
πλέον τώρα
βγάνουν τὰ ὁμμάτιά των
ὥσπου νὰ σ'χαθοῦν
τ'ἀπελπισμένα 'σώψυχά τους...
τὰ δόλια... ϕακεν'μπόντυ των...
τὰς πρώην... τὰς μιλϕάρας καὶ
κουγκάρας
κι ἀποκλεισμένα στὸ ἁπόλυτο μηδενικό "ἐγῶ",
ν'αναζητοῦν τὰ... νέα των
δικιώματα...
τηζμέρας... τηζβδομάδας...
τοῦ μήνα... τῆς σαιζόν...
τοῦ χρόνου...
...
Δημοσίευση σχολίου