Οι θέσεις που εκφράζει ο πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν είναι Ορθόδοξες δεν ειναι κάν Χριστιανικές. Είναι διαθρησκειακές, Μασονικές θέσεις που ευελπιστούν να συναντηθούν σε μία παγκόσμια ανθρωπογενή αόρατη «εκκλησία».
Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος πιστεύει στον Χριστό; ή πιστεύει σε μία «κοινή ιερή κοσμοθεωρία», η οποία μπορεί να ξεπεράσει τις προκλήσεις του λεγόμενου «σύγχρονου» κόσμου.
Και το ερώτημα που προκύπτει είναι απλό: Τί δουλειά έχει αυτός ο άνθρωπος στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως;
Στις 29 Ιουλίου 2025, στην Κωνσταντινούπολη, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκφώνησε προγραμματική ομιλία στη συνάντηση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Θρησκειών για την Ειρήνη με τίτλο «Αντιφάσεις και προϋποθέσεις του διαθρησκειακού διαλόγου», στην οποία παρουσίασε ένα όραμα για τη δημιουργία μιας «κοινής ιερής κοσμοθεωρίας» ως απάντηση στις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος εντόπισε το κύριο πρόβλημα της εποχής μας στην επικράτηση μιας «αναγωγικής υλιστικής κοσμοθεωρίας» η οποία, όπως τόνισε, «περιορίζει την ανθρώπινη ευημερία αποκλειστικά στη υλική της διάσταση και αποκλείει συστηματικά κάθε αναφορά στο Ιερό».
Κατά τον Πατριάρχη, αυτή η θεώρηση του κόσμου οδηγεί στη «διαστρέβλωση της έννοιας της ανθρώπινης πληρότητας», η οποία με τη σειρά της «προάγει την απομόνωση, την εκμετάλλευση και την περιβαλλοντική καταστροφή». Μέσα σε ένα τέτοιο παράδειγμα, «ο άνθρωπος παύει να νοείται ως ον σχέσης, θεμελιωμένο σε μια υπερβατική πραγματικότητα, και μετατρέπεται σε αυτόνομη μονάδα που διεκδικεί την ευημερία του εις βάρος των άλλων και του φυσικού κόσμου».
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Οικουμενικός Πατριάρχης επεσήμανε ότι «οι μεγάλες θρησκευτικές παραδόσεις της ανθρωπότητας –ο Θεός των Χριστιανών, ο Αλλάχ του Ισλάμ, ο Μπράχμαν του Ινδουισμού και το Φωτεινό Κενό των Βουδιστών– παρά τις δογματικές διαφορές, αναφέρονται όλες σε μια ανώτερη πραγματικότητα, η οποία υπερβαίνει τον άνθρωπο και προσδίδει νόημα στην ύπαρξη».
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος υποστήριξε ότι η αναγνώριση αυτής της κοινής αναφοράς στο Ιερό «δεν σημαίνει σύγχυση των ταυτοτήτων, ούτε δογματικό σχετικισμό, αλλά αποτελεί προϋπόθεση για την αληθινή συνάντηση, την ειρηνική συνύπαρξη και τη συνεργασία προς όφελος της ανθρωπότητας και του πλανήτη μας».
Τέλος, κάλεσε όλους τους παρισταμένους ηγέτες των θρησκειών να «εργαστούν από κοινού για τη διαμόρφωση μιας κοινής ιερής οπτικής του κόσμου, που θα θεμελιώνεται στον σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, στη φροντίδα για το περιβάλλον και στην αναζήτηση της ειρήνης και της ενότητας μέσα στη διαφορετικότητα».
4 σχόλια:
... μπερδεύοντας τὸν... καϕενέ...
τὸ ὄμορϕο καϕενεδάκι, ὅπου μποροῦμε μιὰ χαρά, πολιτισμένα νὰ συναντηθοῦμε νὰ τὰ ποῦμε
καὶ ν' ἀνταλάξουμε ἰδέες καὶ ἀπόψεις...
καὶ... ἴσως, γιατί ὄχι...
να ϕιλοσοϕήσουμε...
ἀϕοῦ... ὡς ἄνθρωποι
τό 'χουμε ϕυσικό μας νὰ ἀναζητοῦμε τὴν σοϕία...
μὰ...
ἡ ἀληθής ϕιλοσοϕία...
ἡ ἀποκάλυψις
τοῦ μόνου ἀληθινά
ἱ ε ρ ο ῦ ...
δὲν γίνεται στούς καϕενέδες,
τὰ μπαράκια καὶ εἰς τὰ ξενύχτια μὲ οὐϊσκάκι....
χιλιᾶδες χρόνια δὲ ἀναζήτησης ἀπό γερά μυαλά κι ἐπίμονα
ἀπέδειξαν
διὰ τῆς... εἰς ἄτοπον...
(καὶ εἰς μάτην)
πῶς παραμένει ἀπρόσιτο
στοὺς κάθε εἴδους
α υ τ ο σ χ ε δ ι α σ μ ο ύ ς
ποὺ... καταντοῦν κούϕιες ὡραιολογίες
καλές διὰ... κηϕῆνας...
λογᾶδες... καλοζωϊσμένους... !
Η Εκκλησία από ποιμαντική Φροντίδα,όταν βλέπει ότι η οικονομία βοηθάει στην ένταξη κάποιων ομάδων στην Μια,Αγία,Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,την εφαρμόζει ,χωρίς να ανατρέπεται η Ακρίβεια της Πίστεως,χωρίς να συσκοτίζει το Σύμβολο Αυτής,χωρίς να αλλάζει την θεολογία Της,και χωρίς να χρησιμοποιεί μεταρρυθμίσεις σε βάρος των Ακολουθιών και των Ι.της Μυστηρίων.
Έχω την εντύπωση ότι κηρύσσεται η έναρξη μιας άλλης εκ-
λησίας Παγκόσμιας ενω συνεχίζεται ο διαθρησκευτικος οικουμενισμός
Είμαστε με τους αγίους Πατέρες,συντασσομαστε με το ίνα ωσιν ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ θεωρωσι την Δόξαν Αυτού!!!
"Ου περί τούτων δε ερωτώ μόνον,αλλά και περί των πιστευοντων δια του λόγου αυτών εις εμέ,
Ίνα παντες εν ωσι,καθώς συ ,Πάτερ, εν εμοί κάγω εν σοι,
ίνα και αυτοί εν ημίν εν ωσιν,ίνα ο κόσμος πίστευση ότι συ με απέστειλας και εγώ την δόξαν ην δεδωκας μοι δεδωκα αυτοίς,
ίνα ωσιν εν καθώς ημείς εν εσμέν,εγώ εν αυτοίς και συ εν εμοί,ίνα ωσι τετελειωμένοι εις εν,και
ίνα γιγνωσκη ο κόσμος ότι Συ με απέστειλας και ηγαπησας αυτούς καθώς εμέ αγαπησας.
Πάτερ,ους δεδωκας μοι,θέλω ίνα όπου ειμί εγώ κακείνοι ωσι μετ' εμού,ίνα θεωρωσι την δόξαν την εμην ην εδωκας μοι,ότι ηγαπησας με προ καταβολής κόσμου,πάτερ δίκαιε,και ο κόσμος σε ουκ εγνω,εγώ δε σε εγνων,και ούτοι έγνωσαν ότι Συ με απέστειλας και εγνωρισα αυτοίς το όνομα Σου και γνωρίζω,ίνα η αγάπη ην ηγαπησας με έν αυτοίς η,κάγω εν αυτοίς".
Ιω.17,20-26)
Ποιο είναι το δείγμα της μεταστροφής των πάντων;!
Η πολωσις μεταξύ Παγκόσμιου και τοπικού καταλήγει εις αλλοίωσιν του Ορθού Δόγματος και καταργήσιν αυτού,
για μια άλλη παγκόσμια ένωση άνευ Χάριτος,άνευ σωτηρίας,άνευ
κατά Χάριν θέωσης...
"...και (προ)είδα,
κι έβαλα τα κλάμματα,
γιατί μπροστά-μπροστά,
ήταν επίσκοποι και ιερείς και ρασοφόροι,
στην πορεία,
που αρχικά νόμισα για λιτανεία,
αλλά ήταν υπέρ του αντιχρίστου".
ιερομόναχος Στέφανος
Άγιον όρος
Καρούλια.
...άκου
...φωτεινό ...κενό
παράδειγμα για οξύμωρον
και αποφυγής,
όπως και πάντων των υπολοίπων.
μα πώς πάνε να ανακατέψουνε,
κοπριές με χρυσάφι;
Δημοσίευση σχολίου