Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Η ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 6 άτομα και οδός 
Ἐρώτημα (ρητορικό) πρὸς τοὺς θαυμαστὲς τῆς τσίτσιδης στὸ Ἰράν:
«Εἰλικρινά τώρα, θὰ σᾶς ἄρεσε ἄν ἡ τσίτσιδη ἦταν ἡ μάνα σας, ἡ γυναῖκα σας, ἡ κόρη σας ἤ ἡ ἀδελφή σας; Ἤ νομίζετε ὅτι ἡ τσίτσιδη φύτρωσε καὶ δὲν ἔχει γονεῖς ἤ ἐνδεχομένως καὶ ἀδέρφια;».
Δὲν προκαλεῖ ἐντύπωση πάντως τὸ γεγονὸς ὅτι στὰ μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης δημιουργήθηκε ἕνα πολιτικὰ παρδαλὸ μέτωπο ὑποστήριξης τοῦ αὐτοξεγυμνώματος ὡς μέσου πολιτικῆς διαμαρτυρίας. Τὸ νὰ βγαίνεις δημοσίως καὶ νά «τὰ πετᾶς ὅλα ἔξω» θεωρεῖται ἀπὸ τοὺς «ἀνοιχτομύαλους» τῆς πολιτικῆς Δύσης θαρραλέα «πράξη ἀντίστασης».
Τὸ ξεκίνημα τῆς ἐν λόγῳ «ἐπανάστασης» μέ «πρᾶμα ποὺ σαλεύει», ἄλλωστε, τὸ ἐγκαινίασαν πρὸ ἐτῶν οἱ διαβόητες φεμινίστριες FEMEN καὶ τὸ πορνοσυγκρότημα Pussy Riot (κυριολεκτικὴ μετάφραση «ταραχομοῦνες» -μὲ τὸ συμπάθειο). Οἱ τελευταῖες ἔφθασαν στὸ σημεῖο νὰ ξεγυμνωθοῦν μέσα στὸν μητροπολιτικὸ ναὸ τῆς Μόσχας, γιὰ νὰ καταγγείλουν τὴν Ὀρθόδοξη (αὐτὴ τὴ φορά) «θεοκρατία».
Μήπως θὰ ἤτανε καλὴ ἰδέα νὰ βγεῖ καμμία τσίτσιδη καὶ στὸ Ἅγιον Ὅρος γιὰ νὰ καταγγείλει τόν «σκοταδισμὸ τῶν χριστιανοταλιμπᾶν» καὶ νὰ γίνει δεκτὴ ἀπὸ τὰ πλήθη τῶν καθ' ἡμᾶς «ἀνοικτόμυαλων» ὡς «ἕνα κορίτσι μέσα στὴν καρδιὰ τῆς πιὸ σκληρῆς θεοκρατίας τοῦ κόσμου ποὺ ἀποφάσισε νὰ δώσει μία ἀπάντηση στὴν αἰώνια καταπίεση τῶν γυναικῶν ἀπὸ τοὺς κήρυκες τοῦ μίσους», ὅπως γράφει χαρακτηριστικὰ ὁ Θανάσης Τριαρίδης σὲ ἄρθρο του γιὰ τὴν τσίτσιδη τοῦ Ἰράν, μὲ τίτλο «Ἡ πιὸ σπουδαῖα γυναῖκα τοῦ κόσμου»;
Ἀπέναντι στὸ καθεστὼς τῶν μουλάδων ἡ ἀντιπρόταση τῶν «προοδευτικῶν» Δυτικῶν εἶναι τὰ ξεγυμνώματα, ποὺ συνοδεύονται ἀπὸ τήν «σεξουαλικὴ ἐπανάσταση» τοῦ «ὅλα ἐπιτρέπονται» καὶ τῆς καθημερινῆς πορνογραφίας τοῦ «τὰ κάνω ὅλα», ποὺ τόσο «τιμοῦν» τὴν γυναικεία προσωπικότητα.
Ὅσο ταπεινωτικὴ γιὰ τὴν γυναῖκα εἶναι ἰσλαμικὴ σαρία, ἄλλο τόσο ταπεινωτικὴ εἶναι ἡ σημερινὴ δυτικὴ κουλτούρα, ποὺ τὴν ὑποβιβάζει καὶ τὴν ἐξευτελίζει σὲ κρέας ποὺ καταναλώνεται γιὰ ὅλα τὰ γοῦστα. Ἡ ὑποταγὴ στὸν Ἀλλὰχ ἀντικαθίσταται μὲ τὴν ὑποταγὴ στὰ πιὸ ταπεινὰ πάθη. Κι αὐτὸ οἱ ἀπανταχοῦ «ἀνοιχτομύαλοι» καὶ θαυμαστὲς τῆς τσίτσιδης τὸ ὀνομάζουν «ἐλευθερία».

Τὸ Ἔνζυμο


Σχολιο: Ωραιο φώιτισμα της αρωστημένης ψυχοπαθολογίας της  βλαμενης νεοτερικότητας αλλα ας μην ειμαστε μονόφλαθμοι η κοπελα ζει στο φασιστικό μουσουλαμανικό σατανικό περιβάλλον ενος δαιμονικου  ψευτοΘεου και ειναι μια φυσιολογικη αντίδραση ω;ς νεα που ειναι και πολυ υγιες για την δικη μας ματιά σε αυτην την μισανθρωπία ...

2 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

... νομιζω πάντως,, πώς η κάθε δαμανάκη, που γίνεται μιά... νεοηρωΐδα... νάϋλον...

έχει ξοπίσω της και έναν συρφετό από επιδέξιους... αλείπτες, που... τούς έχουν τάξει... τα σχετικά...

κάτι σαν τίς "ζωντανές βομβες" τού Ισλάμ
που τούς ετοιμάζουν χρόνια, αφιονιζοντάς τους επιδέξια,
τάζοντάς τους ουράνιους... σαρκικούς "παραδείσους"
με τα... σχετικά ολοπρόθυμα "ουρί "...

Θαλασσινός είπε...

Γι αυτό είπε ο Χριστός, Εγώ ειμί η Οδός.
Μία ή Οδός, μία ή Αλήθεια, μία και η επανάσταση για καρπό.

Όλα τα άλλα είναι παράλληλοι δρόμοι του διαβόλου.
Το να βγει γυμνή στο δρόμο ναί, είναι μια πέτρα στο κατεστημένο.
Βγαίνει καρπός; Αυτό είναι το ερώτημα.
Το ότι την υποστηρίζει η Δύση είναι γιατί και αυτή ξεβράκωτη είναι, Όμοιος τω ομοίω και η κοπριά στα λάχανα.

Τι μάτην ταραττόμεθα λοιπόν;