Δεν τοποθετήθηκε ο άγουρος αντι-Πατερικός οικουμενιστής π. Ιωσήφ Κουτσούρης στο μεγάλο προσκύνημα του Αγίου Πορφυρίου, επειδή ο Ιερώνυμος έχει «προσωπικὴν γνωριμίαν μὲ τὴν οἰκογένειαν τοῦ…». Δεν «παντρεύτηκε» τυχαία ο νεαρός ρασοφόρος το κανάλι «Απαρχή». Σκοπός είναι να διακινήσουν από το εμβληματικό Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου ευκολότερα την δαιμονική οικουμενιστική προπαγάνδα τους. Πόσο ακόμη θα κακοποιείται ο Άγιος Πορφύριος από τους οικουμενιστές;
Γράφει ὁ Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος
Ὁ Ὀρθόδοξος Τύπος τήν 7η Ἰουνίου δημοσίευσε ἄρθρο, μέ τό ὁποῖο ὑποδείκνυε στόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο τόν κίνδυνο, στόν ὁποῖο ἔχει περιέλθει τό Ἱερό Ἡσυχαστήριο τοῦ ἁγίου Πορφυρίου στό Μήλεσι Ἀττικῆς, τό ὁποῖο ὑπάγεται στήν ποιμαντική του διακονία, μέ τήν ἀποστολή τοῦ π. Ἰωσήφ Κουτσούρη καί τῆς συνοδείας του πρός ἐγκαταβίωση, τήν στιγμή μάλιστα πού στό Ἡσυχαστήριο εἶναι ἤδη ἐγκαταστημένη γυναικεία ἀδελφότητα. Τό δημοσίευμα μεταξύ τῶν ἄλλων στό τέλος τοῦ κειμένου τόνιζε στόν Μακαριώτατο ὅτι:
«Ὁ τόπος δὲν δύναται νὰ ἀποτελέση πλέον χῶρον πνευματικῆς οἰκοδομῆς, καθὼς ἀφ’ ἑνὸς ὁ π. Ἰωσὴφ καὶ ἡ συνοδεία του εἶναι νεαροὶ ἄνευ τῆς προαπαιτουμένης πνευματικῆς πείρας (ἡ ἀδιαφορία διὰ τοὺς Ἱ. Κανόνας καταμαρτυρεῖ τὴν ἔλλειψιν στοιχειώδους ὑποβάθρου). Ἄνθρωποι μὴ ὥριμοι ὡς οἱ νεοσύλλεκτοι στρατιῶται δὲν δύνανται νὰ ἐπιτελέσουν τὰ καθήκοντα πεπαιδευμένων εἰς τὴν ἄσκησιν καὶ μάλιστα εἰς μίαν τόσον ἐμβληματικὴν μονήν, ἐπειδὴ ἔχετε προσωπικὴν γνωριμίαν μὲ τὴν οἰκογένειαν τοῦ π. Ἰωσήφ. Ἀφ’ ἑτέρου τὸ “πνευματικόν” τους ἔργον εἶναι δεδηλωμένον καὶ κατάκριτον, καθὼς ὁ ὀργανισμὸς “Ἀπαρχὴ”, μὲ τὸν ὁποῖον δραστηριοποιοῦνται, προβάλλει ἀντιεκκλησιαστικάς ἀπόψεις. Ὁ Ἅγιος Πορφύριος δὲν ἐδέχετο σχισματικοὺς ἤ αἱρετικοὺς κληρικούς, διὰ τοῦτο ὁ ἑκάστοτε λειτουργὸς πρέπει νὰ ὀρθοφρονῆ. Δὲν ἐδέχετο ὅτι οὗτοι ἔχουν μυστήρια καὶ εἶχε διαφωνήσει μὲ τὴν ἐπίσκεψιν τοῦ Πατριάρχου Δημητρίου εἰς τὴν Ρώμην. Ἐκεῖ πού ἐλειτούργει ὁ Ἅγιος, θὰ ἔλθουν τώρα ἄνθρωποι ἄνευ ἱερωσύνης νὰ παίζουν θέατρον;».
«Ὁ ὀργανισμὸς “Ἀπαρχὴ” προβάλλει ἀντιεκκλησιαστικὰς ἀπόψεις»
Δυστυχῶς, λίγους μῆνες μετά τήν δημοσίευση τοῦ κειμένου ἐπιβεβαιώνεται πλήρως ὁ λόγος τοῦ ἀρθρογράφου, ὅτι ὁ π. Ἰωσήφ «εἶναι νεαρός ἄνευ προαπαιτούμενης πνευματικῆς πείρας». Ἡ δημοσίευση τοῦ βίντεο στό YouTube τοῦ ὀργανισμοῦ “Ἀπαρχὴ” μέ τίτλο «(Ἀντι- Οἰκουμενισμός: Ὁ δούρειος ἵππος τῆς Ἐκκλησίας» ἐπαληθεύει στό ἀκέραιο ὅτι «τὸ “πνευματικό” ἔργον τοῦ π. Ἰωσήφ εἶναι δεδηλωμένον καὶ κατάκριτον, καθὼς ὁ ὀργανισμὸς “Ἀπαρχὴ”, μὲ τὸν ὁποῖον δραστηριοποιοῦνται, προβάλλει ἀντιεκκλησιαστικάς ἀπόψεις», ἔτσι ἐπακόλουθο τῆς ἀνάρτησης τοῦ ἀτυχοῦς αὐτοῦ βίντεο εἶναι ὁ ἐν λόγῳ κληρικός νά ἔχη ὁδηγηθῆ σέ νέα πνευματική αὐτοχειρία.
Λυπούμαστε βαθειά γιά τήν πνευματική αὐτοχειρία πού ἀποτόλμησε ὁ π. Ἰωσήφ Κουτσούρης. Ἀφοῦ μέ προκλητική παρρησία σέ δημόσιο λόγο του ἦλθε σέ ἀντιπαράθεση πρός τήν πίστη πού παρέδωσαν οἱ ἅγιοι καί σοφοί Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, παλαιοί καί σύγχρονοι ἀλλά καί σέ ἀντίθεση πρός τήν παράδοση τοῦ πληρώματος τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, πού θέλει τόν Οἰκουμενισμό αἵρεση καί ἐκκλησιολογική ἐκτροπή ἀπό τήν ἀληθεύουσα ὀρθόδοξη πίστη.
Ὁ π. Ἰωσήφ ἐμφανίσθηκε στό βίντεο μέ τήν αὐτοπεποίθηση καί τήν ὑπεροψία τοῦ θεολόγου πού ἔχει ἐντρυφήσει στά δόγματα καί στήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας μέ σκοπό νά πείση ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι γέννημα τῆς φαντασίας τῶν ἀντιοικουμενιστῶν. Ὅμως ἀρκέσθηκε ἡ ὀλιγόλεπτη ἀγόρευσή του, γιά νά καταδειχθῆ τό κενό τῆς θεολογικῆς του κατάρτισης. Ἀφοῦ στήν προσπάθειά του νά πείση τούς ἀκροατές γιά τίς ἀπόψεις του κατέφυγε σέ ἀπνευμάτιστες καί ἀθεολόγητες θεωρίες, ἐπαναλαμβάνοντας τίς χιλιοειπωμένες κατηγορίες κατά ὅσων ἀντιτίθενται στίς ἀντορθόδοξες θεωρίες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Πρός ἐπιβεβαίωση τῆς ἐμπαθοῦς ἐπιχειρηματολογίας τοῦ π.Ἰωσήφ θά ἀναφέρουμε κάποια ἀπό τά πολλά μαργαριτάρια τῆς ἀγόρευσής του:
«Γινόμαστε μάρτυρες ἀναζωπύρωσης θρησκευτικῶν πολέμων στήν Μέση Ἀνατολή, βιώνουμε τά ἀποτελέσματα ἑνός φρικτοῦ πολέμου στά βορειανατολικά τῶν Βαλκανίων, ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἕνα βῆμα πρίν τό ὁλοκληρωτικό σχίσμα καί μέσα στήν δίνη ὅλων αὐτῶν τῶν ἐξελίξεων, πῶς εἶναι δυνατόν κάποιοι νά ἐντοπίζουν τό μεγαλύτερο πρόβλημα τῆς Ἐκκλησίας στήν τάχα ἄνευ ὅρων ἕνωση μέ Καθολικούς, Προτεστάντες, Ἰνδουιστές Μουσουλμάνους;
Μετά τόν Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο ἡ ἀνάγκη γιά μιά ἀγαστή καί εἰρηνική συνύπαρξη τῶν λαῶν εἶχε ὡς ἐπακόλουθο, σέ θρησκευτικό ἐπίπεδο, νά δημιουργηθῆ ἡ οἰκουμενική κίνηση καί τό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν. Καί ἐκεῖ ἀρχίζει τό παιχνίδι, ὁ ὁρατός ἐχθρός ἐμφανίσθηκε, ἡ Δύση ἐμφορήθηκε τόν μανδύα τοῦ διαβόλου καί ἡ Ἀνατολή κλήθηκε νά κρατήση θερμοπύλες καί νά ἀντισταθῆ σέ ὅ,τι καί νά ἐρχόταν ἀπό ἐκεῖ.
Ἀκραῖοι χριστιανοί βλέπουν ὅτι τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ διατρέχει ἕνα μεγάλο κίνδυνο καί ἀρχίζουν νά κατακλύζουν τόν τύπο μέ ἄρθρα κατά τοῦ ΠΣΕ, κατά τῆς ἕνωσης τῶν ἐκκλησιῶν, κατά τοῦ παπισμοῦ, ἡμερομηνίες, προφητεῖες, διαδηλώσεις, ἀποτειχίσεις.
Τό ἄνοιγμα τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα δέν ἦταν κάποια σκανδαλιστική κίνηση, πρόκειται ἁπλά καί μόνο γιά τήν θεσμική συνάντηση μετά ἀπό ἑπτακόσια χρόνια δύο μή κοινωνούντων προκαθημένων, ὡς ἔνδειξη καλῆς θέλησης, γιά νά προχωρήση ἡ χριστιανοσύνη μπροστά.
Μία ὀργανωμένη προπαγάνδα (ὁ ἀντιοικουμενισμός), ἡ ὁποία ἔχει πείσει ὅτι ὑπάρχει ἕνα πρόβλημα, τό ὁποῖο δέν ὑφίσταται κἄν, ἕνα ἀδιόρατος φόβος, ὅτι κάποιος μᾶς ἐπιβουλεύεται. Τί εἶναι ὁ οἰκουμενισμός, τί εἶναι ἡ πανθρησκεία, ποιός μᾶς μπολιάζει μέ τέτοιους ἐχθρούς; Τήν ἑνότητα τῆς ἐκκλησίας τήν διασφαλίζει τό κοινό ποτήριο τῆς ζωῆς, οἱ διάλογοι γίνονται καί πρέπει νά γίνωνται, γιατί εἶναι εὐαγγελική προτροπή. Οἱ ἀκραῖοι χριστιανοί εἶναι πιόνια τοῦ διαβόλου, ἀμφισβητώντας ἐπισκόπους καί συνόδους. Στήν προσπάθειά του αὐτή ὁ διάβολος εἶχε ἄξιους μαθητές…».
Μήπως κάποιος ἄλλος κρύβεται πίσω ἀπὸ τὸν ἐπιπόλαιον κληρικόν;
Δέν θά ἀσχοληθοῦμε, γιά νά ἀναιρέσουμε τά φληναφήματα τοῦ π. Ἰωσήφ, ἔτσι καί ἀλλιῶς οἱ ἀναγνῶστες τοῦ Ο.Τ. ὅλα αὐτά τά χρόνια ἀπό τήν ἵδρυσή του, ἔχουν ἐντρυφήσει στό τί εἶναι οἰκουμενισμός καί ἄν τό ἄνοιγμα τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα ἦταν ἁπλά μία θεσμική συνάντηση, ἀλλά πορεία πρός τήν ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν, ὅμως πρέπει να τεθοῦν ὁρισμένα ἐρωτήματα.
Ἆραγε ὁ νεαρός κληρικός ἔχει περισσότερο νοῦ ἀπό τούς παλαιούς καί σύγχρονους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας; Δηλαδή τούς Ἁγίους Ἰουστῖνο Πόποβιτς, Παΐσιο καί Πορφύριο τῶν Ἁγιορειτῶν, Ἀμφιλόχιο Μακρῆ, τούς μακαριστούς Γέροντες π. Φιλόθεο Ζερβάκο, π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, π. Μᾶρκο Μανώλη, π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, π. Γεώργιο Μεταλληνό, π. Σαράντη Σαράντο, π. Βασίλειο Βολουδάκη καί τόσους ἄλλους, οἱ ὁποῖοι μέ κείμενα καί λόγους τους ὅλα αὐτά τά χρόνια μᾶς κατέδειξαν τήν ἐπικινδυνότητα τῆς αἵρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ἆραγε ὅλοι αὐτοί οἱ Πατέρες πλανήθηκαν ἀπό τόν διάβολο καί ἔρχεται ὁ νεαρός κληρικός νά πῆ ὅτι ἡ ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν καί τῶν θρησκειῶν καί ὅλες οἱ ἄλλες δοξασίες εἶναι δημιουργήματα τῆς φαντασίας τους καί ὅτι οἱ ἀκραῖοι χριστιανοί ἔχουν πλανηθῆ καί αὐτοί ἀπό τόν διάβολο;
Ὅμως αὐτό πού δέν πρέπει νά περάση ἀπαρατήρητο εἶναι, ὄχι οἱ παιδαριώδεις ἀπόψεις πού ἐκφράζονται, ἀλλά ποιός τά λέει. Ἐνῶ μέχρι σήμερα ἡ οἰκουμενιστική προπαγάνδα χαρακτηριζόταν γιά ἀνοργάνωτες ἀντιρρήσεις διαφόρων θεολόγων ρασοφόρων καί μή, μέ τό βίντεο τοῦ π. Ἰωσήφ ἔχουμε μία ὀργανωμένη καί συστηματική ἐπίθεση ἑνός ρασοφόρου, ὁ ὁποῖος μάλιστα τυγχάνει καί λειτουργός τοῦ Ἡσυχαστηρίου τοῦ ἁγίου Πορφυρίου, τό ὁποῖο βρίσκεται ὑπό τήν δικαιοδοσία τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν. Συνεπῶς, τίθεται τό ἐρώτημα, μήπως κάποιος ἄλλος κρύβεται πίσω ἀπό τόν νεαρό καί ἐπιπόλαιο κληρικό; Ὄχι βέβαια ἡ Ἀρχιεπισκοπή καί ὁ Προκαθήμενός της.
Ἐπίσης, στήν παρέμβαση αὐτή πρέπει νά μᾶς προβληματίση καί ἡ χρονική στιγμή πού ἐκδηλώθηκε. Ὅταν ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖος δηλώνει ὅτι ἐπίκεινται κοινοί ἑορτασμοί μέ τούς αἱρετικούς παπικούς τό Πάσχα τοῦ 2025 καί ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἔχει περιπέσει σέ ἄκρα σιωπή, ἕνας Ἀρχιμανδρίτης της ἐπιτίθεται κατά τῶν ἀντιοικουμενιστῶν. Γιατί ἆραγε; Ἡ ἐκκλησιαστική του ἀρχή, ἐάν τό γνώριζε, σημαίνει ὅτι ἐπικροτεῖ τά λεχθέντα καί ἄν ὄχι πῶς τό ἐπιτρέπει;
Μήπως ὁ νεαρὸς κληρικὸς ὀρέγεται ἐκκλησιαστικὰ ἀξιώματα;
Στό τέλος τοῦ βίντεο καί ὅταν ὁ π. Ἰωσήφ ἀναφερόταν στόν διάβολο καί στούς ἄξιους μαθητές του ὑπῆρχε ἡ ὑπόκρουση τοῦ ἐθνικοῦ ὕμνου τῆς Ρωσικῆς Ὁμοσπονδίας, τυχαῖα ἆραγε; Μήπως ὁ ἐπιπόλαιος κληρικός ὑπονοοῦσε ὅτι ἡ Ρωσική Ἐκκλησία ἔχει πλανηθῆ ἀπό τόν διάβολο, ἐάν ναί αὐτό δέν εἶναι προκλητικό καί βλάσφημο, πῶς τό ἐπιτρέπει ὁ Μακαριώτατος; Μήπως τά λεχθέντα ὑπονοοῦν ὅτι οἱ ἀντιοικουμενιστές εἶναι σέ ἐξάρτηση ἀπό τήν Ρωσική Ἐκκλησία καί ἔτσι εἶναι δυνατόν νά κατηγορηθοῦν αὔριο ὡς Πουτινικοί καί φιλορῶσοι; Ἐπίσης, εἶναι ἆραγε τυχαῖο ὅτι τήν στιγμή πού ἡ ἑλληνική κυβέρνηση, τό θεσμικό κράτος, ἐπιτίθεται, καθ’ ὑπαγόρευση τῶν δυτικῶν πατρώνων της, κατά τῆς Ρωσίας, συγκατατεθέμενη στά νέα περιοριστικά μέτρα τῆς Ε.Ε., ἐκκλησιαστικοί κύκλοι ἐπιτίθενται κατά τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας μέ τήν ἐν λόγω παρέμβαση τοῦ π. Ἰωσήφ; Μήπως ὑπάρχει σχεδιασμός νά καταδειχθῆ ὅτι τό θεσμικό ἑλληνικό κράτος καί ἐκκλησιαστικοί κύκλοι ταυτίζονται ὡς πρός τό ποιά εἶναι ἡ σωστή πλευρά τῆς ἱστορίας καί ὅτι ὅσοι ἀντιδροῦν εἶναι ρωσόφιλοι; καί γιά τόν λόγο αὐτό πρέπει νά περιθωριοποιηθοῦν; Ὑποκρύπτοντας τήν ἀλήθεια πού θέλει τούς ἀντιοικουμενιστές ὄχι ρωσόφιλους, ἀλλά ἐραστές τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς Ἀληθείας, πού θέλει ὡς κανονική Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας αὐτή τοῦ Μητροπολίτου Κιέβου Ὀνουφρίου.
Ἐπειδή ἡ ἐποχή μας εἶναι πολύ πονηρή, δέν γνωρίζουμε ἐάν οἱ πράξεις τοῦ νεαροῦ κληρικοῦ διακατέχονται ἀπό ὀρέξεις ἐκκλησιαστικῶν ἀξιωμάτων. Μήπως ὁ ἐπίδοξος νεαρός κληρικός ἔχει ὡς πρότυπά του τούς Βησσαρίωνα τόν Τραπεζούντιο καί Ἰσίδωρο τοῦ Κιέβου; Ἄλλωστε ὁ λόγος του ὅτι, «ἐνῶ γινόμαστε μάρτυρες παθῶν, πολέμων καί ὁλοκληρωτικοῦ σχίσματος στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία στήν ἐποχή μας, κάποιοι ἐντοπίζουν τό μεγαλύτερο πρόβλημα τῆς Ἐκκλησίας στήν τάχα ἄνευ ὅρων ἕνωση μέ Καθολικούς», ταυτίζεται πλήρως μέ τίς ἑνωτικές θέσεις τῶν ἐν λόγω Μητροπολιτῶν, οἱ ὁποῖοι ἔγιναν καί καρδινάλιοι τῆς παπικῆς ἐκκλησίας, μετὰ τὴν Σύνοδο Φερράρας, Φλωρεντίας.
Εὐχόμεθα ὁ νεαρός κληρικός νά ἀναλογισθῆ τίς πράξεις καί λόγους του καί νά συνέλθη, γιά νά μή ἔχη τό ἴδιο τέλος μέ τά πρότυπά του, καθώς ἡ ἑνωτική στάση καί λόγοι τῶν Βησσαρίωνα καί Ἰσιδώρου στήν σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας εἶχε σάν ἐπακόλουθο νά κατηγορηθοῦν ὡς προδότες τῆς πίστεως, νά προκαλέσουν τήν μήνη τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ καί νά ἐγκαταλείψουν τό 1441 τήν Κωνσταντινούπολη καί νά μεταβοῦν στήν Δύση, ὅπου ἔγιναν καρδινάλιοι.
Εἶναι τραγικό ὅτι στήν σύγχρονη ἐκκλησιαστική πραγματικότητα ἡ ψαλίδα ἀνάμεσα στό θάρρος καί στὴν προκλητικότητα ἔχει ἀντίστροφο ἄνοιγμα, ἀντί να ὑψώνεται τό θάρρος καί νά ὑποστέλλεται ἡ προκλητικότητα, συμβαίνει ἀκριβῶς τό ἀντίθετο. Ἔχουμε δηλαδή ἐπικίνδυνη ἔξαρση τῆς προκλητικότητας καί ὑποστολή τοῦ θάρρους.
21 σχόλια:
Δεν είναι ο πρώτος που κάνει κάτι τέτοιο στο συγκεκριμένο μοναστήρι. Η πρώτη διδάξασα είναι η Νεκταρία Καραντζή.
Μέγας Αλέξανδρος: "Ό,τι δεν λύνεται, ΚΟΒΕΤΑΙ".
Οι προφητείες σε εξέλιξη.
Ξεκίνησε η επίθεση: Ιρανικό σφυροκόπημα με πάνω από 100 πυραύλους εναντίον του Ισραήλ.
https://www.naftemporiki.gr/kosmos/1782701/xekinise-i-epithesi-iraniko-sfyrokopima-me-pano-apo-100-iranikoys-pyrayloys-enantion-toy-israil
... σ'εὐχαριστῶ, μοῦ ἔλυσες μιὰν ἀπορία... !
Βιβλιοπροτάσεις (3 τόμοι)...για να μην λέει ο καθένας ό,τι του κατέβει :
https://www.monastiriaka.gr/ekklisiastiki-istoria-meletiou-athinon-tomos-a-1os-4os-ai
https://www.monastiriaka.gr/ekklisiastiki-istoria-meletiou-athinon-tomos-v-5os-11os-ai
https://www.monastiriaka.gr/ekklisiastiki-istoria-meletiou-athinon-tomos-g-12os-20os-ai
Διονύσης Νιάφας(Στρατιωτικός ιατρος)
Από συζήτηση που είχαμε με Γέροντα στο Άγιον Όρος πριν τρείς μέρες (20/9/2024).
-Γέροντα, είμαστε κοντά στα γεγονότα;
-Είμαστε πολύ κοντά.
-Πόσο κοντά είμαστε Γέροντα; Θα γίνουν τους επόμενους μήνες του 2024, το 2025;
- Δεν σας λέω το πόσο σύντομα θα γίνουν, το γνωρίζω πότε θα γίνουν, γιατί αν σας το πω θα πάθετε συγκοπή (προφανώς εννοώντας έτσι πως ξεκινούν πολύ σύντομα). Ελάτε να σας πω γι αυτά που έρχονται, τι θα γίνει... και ξεκίνησε να μας περιγράφει τι θα γίνει στην Ελλάδα , όπως καθόμασταν στο μπαλκόνι απ το κελί του....
- Θα γίνουν μεγάλες αναταραχές στην Ελλάδα.
- Από ποιούς Γέροντα; Απ τους λαθρομετανάστες;
- Ναι απ αυτούς. Θα είναι τόσο εκτεταμένες που η αστυνομία δεν θα μπορεί να τους ελέγξει. Και γι αυτό θα στείλουν ενισχύσεις ξένες χώρες όπως η Γαλλία. Θα στείλουν αστυνομικούς να βοηθήσουν. Θα στείλουν και οι Αμερικάνοι βοήθεια. Τότε, η Τουρκία βλέποντας αυτές τις αναταραχές και την κατάσταση στην Ελλάδα, θα πει: Τι χαμός γίνεται στην Ελλάδα; Ας πάω κι εγώ να αρπάξω δύο νησιά. (Μέχρι εκεί μας είπε). Θα γίνουν όλα όπως ακριβώς τα έχουν πει οι Άγιοι, μας είπε. Μετά άλλαξε θέμα.
(Μαρτυρία,
Νιάφας Διονύσιος.
Γράφω το ονοματεπώνυμο για να μην νομίζει κανείς πως είναι φανταστικά αυτά που γράφω παραπάνω. Διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια του προσκυνήματός μας στο Άγιον Όρος, το διάστημα 19-21 /9/2024 )
Το παν βέβαια είναι να μην έχουμε άγχος και αγωνία για τα μελλοντικά γεγονότα, καθώς κι αυτά είναι στο χέρι του Θεού. Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι να είναι η ψυχή μας όσο τον δυνατόν έτοιμη ανά πάσα στιγμή και ώρα για αναχώρηση. Και ποιός μας λέει πως θα ζήσουμε χρόνια και αναβάλλουμε συνέχεια τη μετάνοια μας, την εξομολογηση; Δεν βλέπουμε κάθε μέρα τι γίνεται με τους τόσους ξαφνικούς θανάτους; Έχει υπογράψει κανείς μας συμβόλαιο με τον Θεό για το πότε θα φύγει;;; Όχι! Ανά πάσα στιγμή και ώρα, ίσως το επόμενο λεπτό, φύγουμε απ αυτόν τον κόσμο! Και πως θα βρεθούμε ενώπιον του φοβερού βήματος του Χριστού; Με τι έργα;;; Με τον εγωισμό μας; Με τα πάθη μας; Με την πλεονεξία μας κλπ; Θα μας πει ο Χριστός: Δεν σας γνωρίζω! Και τότε; Τι κάνεις τότε; Πλέον δεν υπάρχει επιστροφή για μετάνοια. Μόνο οι προσευχές αυτών που μένουν πίσω μπορούν να βοηθήσουν, τα Τρισάγια , τα Σαρανταλείτουργα, οι ελεημοσύνες.
Μην αφήνουμε το χρόνο να περνάει. Τον χρόνο μας τον έδωσε ο Θεός για μετάνοια όχι για να τον σπαταλούμε από δω κι από κει.
Ήδη στη Μέση Ανατολή η φωτιά άναψε. Ο Παγκόσμιος Πόλεμος ξεκίνησε. Ήδη φαίνεται να επαληθεύεται και η προφητεία του Αγίου Παϊσίου για τις ταυτότητες: Μην βιαστείτε, μην τρέξετε να τις παραλάβετε γιατί θα ξεκινήσουν τα γεγονότα, ο πόλεμος και θα ακυρωθούν τα σχέδιά τους. Πλέον θα ζήσουμε πρωτοφανείς και απίστευτες καταστάσεις από δω και πέρα. Όσοι πιστέψουν θα σωθούν. Καλή μετάνοια. Τα γεγονότα θα τρέχουν τόσο γρήγορα που δεν θα τα προλαβαίνουμε από ενα σημείο και μετά, είχαν πει οι Άγιοι της εκκλησίας μας.
Δε νομίζω,συγνώμη έχω παρακολουθήσει μικρά βιντεάκια στην "Απαρχή" και δεν έχουν όλοι το ίδιο φρόνημα.
Το βλέπω αλλιώς,φαίνεται σα να φιλοξενούνται πολλές απόψεις,από διάφορους ιερείς,θεολόγους ,διδασκάλους της φιλοσοφίας,περίπου από τα λίγα που περνούν στη ροή στο φ.μ.
Αυτό θα δείξει στην πορεία....
Πιστεύω ότι τρέχει εις κενόν το οικουμενιστικο φρόνημα.
Εάν κάνω λάθος διορθώστε με!
Η αναγνώριση στη λατρεία των αιρετικών ως " εκκλησιαι" μαζί με τη Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ανήκει στη θεωρία των κλάδων και δεν είναι ορθόδοξη θέση αυτή είναι όμως εκκλησιολογική εκτροπή + δογματική καθώς περιφρονεί τους αγίους Πατέρες και υποτιμά το δόγμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας εξισώνοντας αλήθεια+ πλάνη.Αργοτερα θα υπάρξουν και Λειτουργικές εκτροπές.
Διότι υπάρχει θέμα παναιρεσης και απώλειας του ορθ.φρονηματος,!Χάνεται δε η δυνατότητα της κατά Χάριν θεωσεως του πιστού λαού και βλασφημειται το Άγιον Πνεύμα!!
Κάναμε λάθος στην Κρήτη;
Δεν είναι αλήθεια αυτή;
Επομένως,προωθείται το οικουμενιστικο πνεύμα λόγω θεωρίας των κλάδων κ τα άλλα...
Που θα σταθεί η μία Αγία καθολική και Αποστολική εκκλησία δίπλα στους άλλους;
Μήπως από τα πολλά "μήπως",θα πρέπει να έρθει μια ευλογημένη ημέρα να τους το πούμε;
Στους εκτός φυσικά...
Λέγω με το φτωχό μου μυαλό.
Δε θα αδικήσουμε κανέναν !
Χίλια συγνώμη γιαυτη την τοποθέτηση!Έτσι κάπως δεν έκαναν και άγιοι Πατέρες μας;
Το κανάλι «Απαρχή» καλεί και ορθοφρονούντες για να θολώνει τα νερά και να περνάει ευκολότερα στους αδαείς τις θέσεις των οικουμενιστών.
Ονομάζομαι Σαράντος Καραντζής. Είμαι 82 ετών. Ο Άγιος Πορφύριος υπήρξε πνευματικός πατέρας της οικογένειάς μου. Όλοι μας, η σύζυγός μου Σταυρούλα Καραντζή, η κόρη μου Νεκταρία Καραντζή, ο γιος μου, Θεολόγος και Δάσκαλος δημοτικης εκπαίδευσης, Θοδωρης Καραντζής ανατράφηκαμε πνευματικά στο Μοναστήρι του Αγίου. Όταν γνώρισα τον Άγιο πριν πάνω από 40 χρόνια τον ακολούθησαμε με τη σύζυγο μου, ως πνευματικά του τέκνα, έφερα κοντά του τα παιδιά μου που ανατράφηκαν με τον λόγο και τις ευχές του. Παραμείναμε και παραμένουμε πλάι στο Μοναστήρι του Αγίου Πορφυρίου, όπως πολλές ακόμα οικογένειες, πνευματικά μας αδέρφια, που είχαν την ευλογία να καθοδηγηθούν και αυτά από τον Άγιο. Προθύμως αναλάβαμε και αναλαμβάνουμε οποιοδήποτε έργο μάς έχει ζητηθεί από το Ιερό Ησυχαστήριο, με την ευχή του ίδιου του Αγίου Πορφυρίου, όσο εκείνος διήνυε τον επίγειο βίο του, στη συνέχεια με την ευχή της αδερφής του μακαριστής Γερόντισσας Πορφυρίας και πλέον με την ευχή της νυν Ηγουμενης, Γερόντισσας Φεβρωνίας.
Όλη η οικογένεια μου, έχοντας ευεργετηθεί πνευματικά από τον πατέρα μας Όσιο Πορφύριο, είμαστε και θα είμαστε πλάι στη Μονή, οπως ειναι πολλά ακόμη πνευματικά του παιδιά Και εύχομαι τα παιδιά μου να είναι πάντα έτσι, όπως τα είχαμε μάθει από μικρά και να προσφέρουν πάντα πρόθυμα τη συνδρομή τους σε ο,τι τους ζητηθεί από τη Γερόντισσα και την αδελφότητα.
Διάβασα το απαράδεκτο σχόλιο ενός ή μίας ανώνυμης με το ψευδώνυμο "maraki", αφού ενημερωθηκα απο πνευματικούς αδελφούς μου. Για τον λόγο αυτόν και έχοντας παράσχει όλες τις πληροφορίες της ταυτότητάς μου για το ποιος είμαι, καλώ τον ανώνυμο κύριο ή κυρία να πράξει το ίδιο, ώστε αρχικώς να μάθουμε ποια είναι η αληθινή του ταυτότητα και τα αληθινά του κίνητρα για να μιλά κατ' αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο για την κόρη μου, και δεύτερον να προχωρήσουμε ασφαλώς στην προβλεπόμενη διαδικασία που είναι η προσήκουσα σε τέτοιες περιπτώσεις λύκων κεκαλυμμένων με χριστιανικό ένδυμα, οι οποίοι διαχέουν ανώνυμα συκοφαντίες.
... ποιά νὰ εἶναι ἅραγε ἡ προσήκουσα προβλεπόμενη διαδικασία
γιὰ ἕνα σχόλιο, ποὺ δὲν περιέχει καμμιά προσβλητική ἤ κακόηχη λέξη,
ἐπώνυμε ἀδερφέ μας;
ὁ εἰσαγγελέας... ;
ὁ χωροφύλαξ... ;
(ἐλπίζουμε στὰ σίγουρα ὄχι
κάποια... συνθηματική... λιχουδιά... )
Μήν ξεσπαθώνετε κ. Καραντζή τόσο εύκολα ! Μέ όλον τον σεβασμό για την αξιότιμο οικογένειά σας . Διάβασα το πληθωρικό βιογραφικό της αξιοτίμου και ωραιοτάτης κόρης σας την οποία ευχόμεθα να χαίρεστε . Όμως μου έκανε αλγεινή εντύπωση η παντελής απουσία της σχετικής Ευαγγελικής παραινέσεως και Ιεροκανονικής απαγορεύσεως : "αισχρόν εστί γυναιξίν εν εκκλησίαις λαλείν " . Αυτή η παράλειψη ή απόκρυψη παραπέμπει σε ΚΑΙΡΙτικες νοοτροπίες περί χρόνων και καιρών , περί πολιτιστικών δεδομένων , περί συναρτήσεως της θεολογίας μέ τον ιστορικό χωροχρόνο και άλλες τέτοιες σχετικοποιήσεις της Ευαγγελικής Αληθείας . Μόρφωση στα ωδεία μπορούν οι γυναίκες νά πάρουν όση θέλουν . Είναι αποκρουστική όμως η παρουσία τους στα ψαλτήρια ωθούμενες απο την επέλαση του οιουμενιστικού πνεύματος . Αυτό το αποκρουστικό φαινόμενο καταγράφεται στην εκκλησιαστική συνείδηση ως απότοκο του οικουμενισμού , ο οποίος περιφρονεί το Ευαγγέλιο , τους Ιερούς Κανόνες Κανόνες , την Ιερά Παράδοση , την ευταξία της Λατρείας .
Δεν γνωρίζω άν η κόρη σας καταλαμβάνει ψαλτήρια , όμως η τόση προβολή του χαρίσματός της σηματοδοτεί μία δυναμική πρός αυτή την κατάληψη , έστω κι άν δεν το κάνει ήδη . Πολλές γυναίκες γνωρίζουν μουσική , είναι απόφοιτες ωδείων και εκκλησιαστικών σχολών , δεν αποτελεί αυτό κάποια πρωτοπορεία . Μπορεί νά αξιοποιήσει το τάλαντό της σε άλλες δραστηριότητες όπως πχ. στην διδασκαλία της μουσικής , δηλαδή παραπλεύρως της Λατρείας . Μπορεί κανείς να μάθει μουσική χωρίς νά χρειαστεί νά ανεβή στο ψαλτήρι . Υπάρχει φυσικά και το κομμάτι της ευρωπαικής , απαραίτητο για μία μουσική ολοκλήρωση , το οποίο μπορούν νά ασκήσουν οι γυναίκες . Όμως επειδή την βαριόμαστε μία σοβαρή ενασχόληση , μας είναι διασκεδαστικότερο νά φορέσουμε ένα ράσο -- πόθεν ? -- για νά κρύψουμε τα κάλλη μας ξώβυζα και ξέκωλα για νά το πώ έτσι και ανεβαίνουμε στα ψαλτήρια ίδιες παστόρισσες ..... αδιαφορώντας , άν δημιουργούμε σκάνδαλο . Συγγνώμη αυτά δεν λέω οτι αφορούν την κόρη σας , απλά περιγράφω το όλο πλαίσιο . Να δούμε τί άλλο θα δούμε ! Νύφες μέ γένια και αισθησιακούς ψαλτάδες χωρίς γένια .....
Ο εν λόγω ιερωμένος του καναλιού Απαρχή φαίνεται ότι έχει βλέψεις για αξιώματα. Αν έχει και πλάτες από την Αρχιεπισκοπή, τότε ίσως κάποτε αποκτήσει κι ας μην απορήσει κανείς. Όσο για το σχόλιο από κάποιο μαράκι και κάτι λοιπούς λοιπές από πάνω εντελώς ατυχή. Κύριε Σαράντο, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω το μεγάλο σας έργο στη Λακωνία για το Μοναστήρι του Αγίου Θωμά Καβό Μαλιά και πόσο έχετε προσφέρει εκεί και έχω ακούσει και από τον Σεβασμιώτατο Σπάρτης για την προσφορά σας, μην ασχοληθείτε καθόλου με κάνεναν από όσους σας γράφουν εδώ, ανώνυμους, επώνυμους ή περιώνυμους. Είστε πολύ μακριά από αυτά και μείνετε εκεί. Έχετε οικογενειακώς την προστασία και ευλογία του Αγίου.
Σίμος από Τήνο.
Αν θυμάστε είχαμε γνωριστεί στο Μοναστήρι του Αγίου Πορφυρίου μία Κυριακή και σας είχα μεταφέρει χαιρετισμούς από τον Πρωτοσύγγελο. Πιθανώς να μην βλέπετε τα μηνύματα οπότε θα επιχειρήσω να σας ξαναβρώ μάλλον στον Άγιο.
Κατάλυσις τῶν Πατέρων,
κατάργησις τῆς Θεολογικῆς σκέψης.
Ἄνθρωποι ὑποκινούμενοι ἀπὸ τὸν διάβολον.
Τοιαύτη δυσοσμία ἀναδύεται ἀπὸ τέτοιους εἴδους κηρύγματα πλάνης
καὶ οἰκουμενιστικῶν παραφράσεων
ὅπως τῶν δημιουργῶν τοῦ καναλιοῦ Ἀπαρχή.
Ὁ Τρελο-Γιάννης κάνει ἕνα ἔργο διατήρησης τῆς πατρώας παράδοσης ὅσο κανένα ἄλλο μέσον τοῦ διαδικτύου κι ἐσεῖς ἔρχεσθε ἐδῶ δῆθεν ἐκ δεξιῶν γιὰ νὰ πετάξετε τοὺς ἀσέμνους λόγους σας ποὺ σκανδαλίζουν καὶ δὲν ἐντρέπεστε κυρὰ Λωρίτου Ελένη;
Γράφετε γιὰ ξώβυζα καὶ ξέκωλα σὲ τέτοιο χῶρο ; σὲ χῶρο μὲ εἰκόνες καὶ κείμενα γιὰ τὸν Θεό.
Πρωτίστως ἐντροπή σας πὸὺ καίτοι γυνὴ παριστάνετε τὴν << ἱεροκήρυκα >> καὶ ὁμιλεῖτε ἀπευθυνόμενη σὲ ἄρρενα καὶ κηρύττετε λὲς καὶ δικαιοῦσθε ὡς γυνή!!!
Αἰσχρὸν νὰ κάνετε διδασκαλία σὲ ἄρρενας !
Δεύτερον ἐντροπή σας διὰ τὰ λόγια τὰ ἄσεμνα πὸὺ χρησιμοποιεῖτε. Νὰ κλείσετε ἐπὶ τέλους τὸ στόμα σας οἱ γυναῖκες, πὸὺ ἀνερυθρίαστα χρησιμοποιεῖτε λόγια ἄσεμνα μὲ "ξέκωλα" καὶ "ξώβυζα", σὲ χῶρο μὲ εἰκόνες καὶ δημοσιεύματα γιὰ τὸν Θεό.
Ἔχετε πλανηθεῖ ὅλες σας καὶ πρέπει νὰ συνέλθετε. Νὰ ὑπακούετε τὸὺς ἄνδρες σας καὶ νὰ ἀφήσετε τὰ κηρύγματα καὶ τὰς ὑποδείξεις, μὲ τὰ ἄσεμνα λόγια σας πὸὺ σκανδαλίζουν. Νὰ ὑπάγετε εἰς τὸν γυναικωνίτη, ἐκεῖ ποὺ ἡ παράδοση ὁρίζει τὴ θέση σας καὶ νὰ πάψετε τὰ κηρύγματα σὲ ἄρρενες.
Ἤξευραν οἱ Πατέρες πὸὺ σᾶς ἔκλεισαν τὰ στόματα καὶ ἐπέμεναν νὰ μὴν ὁμιλεῖτε.
τι τραβάνε και οι ...μπλογκίστες
το κλειδώνεις για να μην συνεχιστούν παρεκτροπές,
και πάει η ελευθερία του λόγου και η δυνατότητα απάντησης
το αφήνεις ανοικτό,
και ένα σοβαρό θέμα
όπως η καναλική προβολή αρχι-οικουμενιστή,
καταλήγει απο τα σχόλια να διχαστεί
και να δείχνει αντιμαχόμενους Χριστιανούς
βρε τα χάλια όλων μας!
Τώρα τί νά πώ ! Μέ αποστομώνει το άλλ' αντ' άλλων του ανωνύμου μάλλον άρρενος !
Όλη την βδομάδα γκόμενες και την Κυριακή μέ ράσο ιεροψάλτριες !
Έστω κι άν η συγκεκριμένη κυρία δεν καταλαμβάνει αναλόγιο -- δεν το γνωρίζω -- όμως ωθεί μέ την προβολή του εκτάκτου δήθεν χαρίσματός της το ανωτέρω φαινόμενο, χωρίς αναφορά των σχετικών Ιεροκανονικών διατάξεων . Δεν θα έπρεπε ?
Θα έπρεπε εμείς οι ίδιες οι γυναίκες νά αρνούμαστε νά συναινούμε στις επιδιώξεις των οικουμενιστών , είτε είναι η ιερωσύνη των γυναικών , είτε το άβατο των ιερών χώρων όπως έχουν θέσει οι Πατέρες την ευταξία της εκκλησίας .
Τα λοιπά περί αρρένων και θηλέων ειλικρινά μέ ξεπερνούνε . Προσωπικά απο κανένα δεν τα διδάχτηκα . Μάλλον την ξεξουαλική μου αγωγή την διδάχτηκα απο τον Απόστολο Παύλο ! Όταν μικρό παιδάκι διάβασα στο Ευαγγέλιο περί περιτομής και ακροβυστίας και δεν το καταλάβαινα , ρώτησα την Κυριακή την Κατηχητικού τί σημαίνουν , η ευσεβεστάτη τόφερε απο δώ τόφερε απο κεί δεν μου έδωσε νά καταλάβω , λές και δεν είχα δεί το τσουτσούνι του αδελφού μου
Σε κάθε περίπτωση καλέ μου κύριε , ο καθείς ας μείνουμε στο μερτικό μας στην ευλάβεια . Πολλές φορές ταυτίζουμε τους νομιζομένους " καλούς τρόπους " μέ την ευλάβεια .
Η ευταξία της Λατρείας προβλέπει τον χώρο των γυναικών , που δεν είναι το αναλόγιο , ούτε βέβαια αναγκαστικά ο γυναικωνίτης . Προσέξατε μόνο μήν είστε ήδη " βλαμμένος " απο τις θεωρίες των οικουμενιστών περί " πολιτιστικών δεδομένων " , που πιάνονται απο το μαντήλι και σέρνουν στην άβυσσο όλη την θεολογία . Εάν εγώ , δεν φορώ μαντήλι όπως θα έπρεπε , αυτό είναι μία δική μου παράλειψη . Δεν έχει νά κάνει μέ την θεολογία . Πάντως μήν ανησυχείτε ανήκω στο θεουσάτο , σκέτη κοτσαρία . Ως πρός το μαντήλι η μόνη λύση είναι απο κάποιο φάρμακο φαρμάκι -- ελπίζω 8χι χημειοθεραπεία -- νά μου πέσουν τα μαλλιά και τότε αναγκαστικά θα φορέσω μαντήλι μέ φιόγκο και θα γίνω έτσι καλύτερη χριστιανή , για νά αποστομώσω τους οικουμενιστάς , οτι η θεολογία δεν ξεκινά και δεν τελειώνει στο μαντήλι ούτε στον γυναικωνίτη ! Έλεος πιά ! Τον σκολιό και ανάποδο άνθρωπο ό, τι και νά τον κάνεις αναποδιασμένος θα παραμείνει . Απο πού βρήκαν οι διαβόλοι νά πιαστούνε ! Απο το μαντήλι και τον γυναικωνίτη !
Καὶ μόνον ἡ ἔκτασις τῶν λογιδρίων σας κυρὰ Λωρίτου δείχνει τὴν πλάνην καὶ τὸν ἐγωισμόν σας καὶ μὴν τὸ πᾶτε ἀλλοῦ τὸ θέμα. Μὲ ποῖο δικαίωμα ὁμιλεῖτε κυρὰ ὡς θεολόγος; ποιός σᾶς ἔδωσε νὰ θεολογεῖτε; Εἴδατε ποτὲ στὴν Παραδοσή μας γυναίκας θεολόγους; Μόνον στοὺς Προτεστάντες!!!!!
Πιὸ προτεσταντικὸ εἰναι γυναῖκα νὰ κηρύττει ὅπως κάνετε ἐσεῖς τώρα παρὰ νὰ ψάλλει!!!!
Χίλιες φορὲς νὰ ψάλλετε πάρα νὰ ὁμιλεῖτε καὶ νὰ παριστανετε τὰς θεολογίζουσας. Γιὰ κήρυγμα ὀμιλησε ὁ Ἀπόστολος καὶ ἴδετε ποὺ καταντήσαμε! Νὰ χρησιμοποιοῦν τὰς ἀποστολικὰς ρήσεις γιὰ νὰ ἐμπαίζουν τὸν Ἀπόστολο. Λὲς καὶ ἐμπαίζει ὁ Θεὸς καὶ ἡ Παράδοσίς μας.
Μὴν τὸ πᾶτε λοιπὸν ἀλλοῦ τὸ θέμα, διὰ νὰ καλύψετε τὴν ἰδικήν σας ἀνάγκη νὰ ἐπιδειχθεῖτε ὡς θεολόγος. Ἀφήσετε τὰ κηρύγματα γιὰ τοὺς ἄρρενας καὶ πρὸς τοὺς ἄρρενας.
Φάνηκε ἤδη ὁποῖα ζημία φέρουν οἱ γυναῖκες ποὺ παριστάνουν ὅτι ἱεροκηρύττουν καὶ ὀρθοτομοὺν λόγον ἀληθείας, ἤδη ἀπὸ τὰς ἀναρτήσεις σας.
Τὴν μίαν ἐκτοξεύετε ἀσέμνους φράσεις, ἀδιανόητες γιὰ στόμα χριστιανῆς, λέγοντας λέξεις ὅπως "ξέκωλα" καὶ "ξώβυζα"!!!! Καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλην πολυλογεῖτε. Νὰ μάθετε νὰ σέβεστε τοὺς ἄρρενας καὶ νὰ διαβάσετε τὸν Ἀπόστολο περὶ σιωπῆς.
σταθείτε λίγο κύριε "Στήκετε...",
πίσω από την καθαρεύουσα του λόγου σας,
με απαίτηση σιωπής σε ..."γυναίκες-σχολιαστές",
(δεν είμαστε εδώ σε άμβωνα)
κρύβεται ένας φανατισμός εναντίον των ..."θηλέων",
που ταιριάζει καλύτερα στους μουσουλμάνους του Αφγανιστάν,
παρά σε Χριστιανούς με διπλοκέφαλο αετό ως σημαία
-και ο γράφων είναι άρρεν.
Απορώ σε ποιά σχολή ανήκετε κ. Στήκετε και κρατείτε....ο καθείς δημιουργεί την δική του σχολή . Δεν θα ασχοληθώ άλλο μέ πράγματα αυτονόητα . Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματά του . Είμαστε και μεγάλοι άνθρωποι και έχουμε πιέσεις , καρδιές και δεν κάνει νά στενοχωριόμαστε . Μή στενοχωρείστε , μόνο λύστε μας την απορία . Η κ. Καραντζά ανεβαίνει σε αναλόγια ?
Μιάς και το'φερε η κουβέντα , ας πούμε έτσι για μία γενική οικοδομή οτι οι γυναίκες μόνο βοηθητικά ανεβαινουν σε ψαλτήρια , όταν δεν υπάρχουν άνδρες και σε περιπτώσεις ας το πούμε όχι επίσημες , όπως οι Κυριακάτικες Θείες Λειτουργίες . Στην πατρίδα μας δόξα τω Θεώ υπάρχει επάρκεια ανδρών για νά υπηρετούν τα αναλόγια κι άν δεν υπάρχουν νά φροντίζουν οι ενορίες νά υπάρχουν και όχι νά πασσάρουν τις γυναίκες . Θα πάμε καμμιά ώρα νά τους βγάλουμε το μαλλί , νά γλυτώσουμε απο τις τσιρίδες τους , απο τα ντουέτα τους ως νά είναι ο Καζαντζίδης και η Μαρινέλα ή απο τά όλο επιτήδευση γλυκερά κρεσέντα τους , απο τα σιγανομουρμουρίσματα μπροστά σε ένα μικρόφωνο , απο τις παραφωνίες τους .
Ώρα είναι τώρα νά δημιοργήσουν οι οικουμενιστές τεχνητή έλλειψη ανδρών . Τόσα νέα παιδιά καλλίφωνοι περιμένουν νά πάρουν και κανένα φράγκο . Τόσα παιδιά μέ εξαιρετικό ταλέντο απο τους μουσικούς του δρόμου , που είναι άνεργοι , που θα μπορούσε κανείς νά τα συμμαζέψει . Πονά η ψυχή μας και γι αυτά τα παιδιά . Το συμπέρασμα είναι , μόνο απο ανάγκη βοηθούν οι γυναίκες και δεν στήνουμε καρριέρες σε τέτοια πράγματα .
Αὐτὲς εἶναι οἱ ἀπόψεις ποὺ μποροῦν νὰ διατυπώνουν οἱ οἰκουμενιστὲς νεο-ἐποχίτες. Οἱ Πατέρες ὡμίλησαν. Ὁ Ἀπόστολος ἔγραψε. Οἱ γυναῖκες ἀπαγορεύεται νὰ κηρύττουν. Ἔχει βγεῖ καθεμία κυρὰ καὶ παριστάνει στὸ διαδίκτυο τὸν ἱεροκήρυκα καὶ ἀπευθύνεται σὲ ἄρρενας, μὲ ὕφος περισπούδαστον, ἐπειδὴ δῆθεν δὲν ὁμιλεῖ ἐντὸς τοῦ ἱεροῦ Ναοῦ! Ὑπεκφυγὲς καὶ πλανερὲς σοφιστίες. Δὲν ὁμιλοῦν ὅλες αὐτὲς οἱ ἐπίδοξαι ἱεροκηρύττουσαι δῆθεν εἰς τοὺς Ναοὺς καὶ περιδιαβαίνουν ἀργοσχολῶντας σὲ ἱστολόγια ποὺ παράγουν χριστιανικὸ ἔργο γιὰ νὰ κάνουν ὅ,τι τοὺς ἀπαγορεύεται στοὺς ἱεροὺς ναούς. Δὲν γνώριζε ἄραγε ὁ Ἀπόστολος ποὺ ἐπεσήμανε νὰ ἐρωτοῦν τοὺς ἄνδρας τους ἐαν ἔχουν ἀπορίας. Καὶ τώρα ὡς προτεστάντισσες τριγυρνοῦν στὸ διαδίκτυο καὶ κάμουν ὑποδείξεις.
Ὅσο γιὰ τὸ πολυτονικό, μόνον νεο-ἐποχίτας θὰ μποροῦσε νὰ ἐνοχλεῖ αὐτό, σὰν τὸν κληρικὸ τῆς Ἀπαρχῆς.
Σιωπή ολίγων ημερών ημερών με νηστεία, αυτομεμψία, την ευχή του Χριστού προς τους απέναντι μας και προς τον εαυτό μας, λέει ένας νήπιος και ελαφρόμυαλος, τελείως άσχετος.
Κυρὰ Λωράτου τώρα βγαζει νόημα διατὶ ἐξοργίσθητε καὶ ξεπσπαθώσατε ἐτσι καὶ ἀμαυρώνετε τὸ ἱστολόγιο καὶ τὸ θέμα ποὺ ἐδῶ εἶναι ὁ ὁ οἰκουμενιστὴς κληρικός ΙΩΣΗΦ!
Ἐπί τέλους!!! Ἔγινε κατανοητὸ ἀπο τὸ τελευταιο σας λογίδριο! Τὰ ἔχουν πεῖ κι αὐτὰ οἱ Πατέρες! Ἔχουν μιλήσει γιὰ τὸν γυναικεῖο φθόνο καὶ τὶς μικρότητες τῶν θηλέων.
Τὰ λέει καὶ ἡ Παλαιὰ Διαθήκη ξεκάθαρα.
Πήγατε νὰ κρυφτεῖτε ἀρχικῶς μὲ τὰ θεολογικὰ δῆθεν ἐπιχειρήματα καὶ ὅτι δῆθεν πονᾶτε γιὰ τὰ νέα παιδιὰ καὶ ὅλα τὰ υποκρΙτικὰ ἀλλὰ τώρα φαίνεται ὁ λόγος ὁ πραγματικός.
Πόσο σοφοὶ οἱ Πατέρες μας !!!!
Ἄιντε αὐτὲς ἐδῶ νὰ ἀναλάμβαναν νὰ ποιμάνουν τὸν κόσμο. Ἀπὸ τὸν μεταξύ των φθόνον τα "γυναικάρια τὰ φορτωμένα μὲ ἁμαρτίες" ποὺ ἀναφέρεται στὴν πρὸς τὸν Τίτον Ἐπιστολήν, θὰ ὁδηγοῦσαν ἅπαντες εἰς ἀπωλείαν.
Δημοσίευση σχολίου