Τετάρτη 22 Μαΐου 2024

Άγιος Γέροντας Ευμένιος: Ο Αστερούσιος Αστήρ

 Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Ο Άγιος είναι ο ερωτευμένος με τον Χριστό.
Μου έλεγε κάποιος:
“Πιστεύω, αλλά πιστεύω λίγο”.
Του λέω:
-Άκουσε, μου έλεγε ένας γέροντας που γνώρισα στην Αθήνα, ο Γέροντας Ευμένιος ο λεπρός,
«Να λες γιε μου στην προσευχή σου, Χριστέ μου θέλω ν' αλλάξω αλλά δεν αλλάζω γιατί Σε θέλω λίγο».
Τι ωραία που μιλούσε!
“Βοήθα με να Σε θέλω πιο πολύ Χριστέ μου” έλεγε ο Γέροντας Ευμένιος.
Αυτός είναι ερωτικός διάλογος.
Μόνο ένας ερωτευμένος μιλάει έτσι.
Βοήθα με, Σε θέλω λίγο.
Βοήθα με να Σε θέλω πιο πολύ και ο Κύριος θ' αρχίσει να σου δίνει.
Αν έχεις ανάγκη από πίστη θα σου δίνεις πίστη.
Αν έχεις ανάγκη από πραότητα θα σου δίνεις πραότητα.
Στον καθένα από εμάς δίνει ό,τι έχουμε ανάγκη.
Έτσι κερδίζεται η ζωή.
Η ζωή η αιώνιος.