Γράφει ο Μέτοικος
Με «τὸ μέτρον τοῦ κανόνος οὗ ἐμέρισεν ἡμῖν ὁ Θεὸς» θα ζυγισθεί από τους Ορθοδόξους Έλληνες ο ελλιποβαρής περί τα πατρώα δόγματα αποδομητής πρωθυπουργός Κ.Μητσοτάκης.
Ο αναγγελμένος «γάμος» των παρά φύση ερωμένων, ξεπερνά το μέτρο που ο Ελληνικός λαός έχει ενσταλαγμένο εδώ και χιλιετίες στο εθνικό αισθητήριο επιβίωσής του.
Η Διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος απαξιωμένη στη συνείδηση του χριστεπώνυμου πληρώματος, με εγκύκλιό της ματαίως προσπαθεί να διακρίνει τόσο τη θέση της από την ολέθρια κυβερνητική επιλογή, όσο και να τονίσει τα ολοφάνερα προβλήματα που οι «γάμοι» λαγνείας στην κόλαση της διαφθοράς θα δημιουργήσουν στην ελληνική κοινωνία.
Οι Ορθόδοξοι Έλληνες δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη στους ταγούς της Εκκλησίας τους. Επειδή δεν έχουν ξεχάσει το παράλογο κλείσιμο των Εκκλησιών, την προδοσία του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και της κουστωδίας του στους αγώνες ενάντια στο πούλημα των δικαίων της Μακεδονίας στους βουλγαροσλάβους σκοπιανούς, την προδοσία των Ορθοδόξων Δογμάτων στην ψευτοσύνοδο στο Κολυμπάρι, είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε κάθε «παλικαρισμό» των υψηλόβαθμων θρησκευτικών υπαλλήλων, ενάντια στα σχέδια αποδόμησης των πατρίων δογμάτων.
Πάντως και, επί της ουσίας, τα εγκύκλια γράμματα της Δ.Ι.Σ και η δημόσια τοποθέτηση του επισκόπου του «Άστεως των Αθηνών» Ιερώνυμου, κάνουν σαφές στο χριστεπώνυμο πλήρωμα ότι η Διοικούσα Εκκλησία «εν τη ανυστάκτω μερίμνη Αυτής» απλά διαφωνεί τόσο με την «ομόφυλη γονεϊκότητα» όσο και με τον «ομόφυλο γάμο» «και εφ’ όσον χρειασθή, θα [εξετάσει το θέμα] υπό της συγκληθησομένης Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος».
Κοντολογίς, Χριστιανοί, λέει το εγκύκλιο γράμμα της Δ.Ι.Σ και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, ως Εκκλησία δεν προτιθέμεθα να κάνουμε κάτι περισσότερο από ό,τι κατά πάγια τακτική μας κάνουμε μέχρι σήμερα σε όλα τα Εθνικά και Δογματικά θέματα, τουτέστιν, ΤΙΠΟΤΑ!
Η εγκύκλιος της Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος ενάντια στο «γάμο» των ομοφυλοφίλων και, ειδικά η πρόταση :«Τα παιδιά δεν είναι ούτε κατοικίδια ζώα συντροφιάς για όποιον θέλει να νιώσει κηδεμόνας ούτε αξεσουάρ, που θα επισημοποιήσουν ή θα καταστήσουν κοινωνικά αποδεκτή μια ομόφυλη συμβίωση» ενεργοποίησε τα «προοδευτικά» αντανακλαστικά της γραίας κυρίας του συριζα+ Έλενας Ακρίτα ή οποία με ανακοίνωσή της διερωτήθηκε «Πώς γίνεται [ η Εκκλησία] να παραλληλίζει με «αξεσουάρ» τα παιδία»;
Η Έλενα Ακρίτα εάν «Διάβασε, σίγουρα δεν κατάλαβε [το εγκύκλιο γράμμα της Δ.Ι.Σ, διότι] αν καταλάβαινε, δεν θα καταδίκαζε» αυτό που διάβασε. Εάν η μεστωμένη από τον αδυσώπητο χρόνο κυρία, είχε καλύτερη πολιτική αντίληψη θα καταλάβαινε ότι η Εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν είναι τίποτε περισσότερο από μια ομολογία αποδοχής των κυβερνητικών σχεδίων, αφού, όχι μόνο δεν προτίθεται να αντιδράσει δυναμικά σε αυτά, μα ούτε και κατά τον τρόπο που το 1987 ο κυρός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ ματαίωσε τα σχέδια του Ανδρέα Παπανδρέου και Αντώνη Τρίτση.
Για την ιστορία αξίζει υπομνήσεως ότι, ο ένας από τους τρεις Μητροπολίτες που ο τότε Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ ανέθεσε την υποστήριξη των δικαίων της Εκκλησίας, ο Θηβών Ιερώνυμος, «διακρίθηκε» για τη χλιαρή και επαμφοτερίζουσα στάση του απέναντι στην πολιτεία που, δυστυχώς, επανέλαβε έως του βαθμού της ενδοτικότητας τόσο στο τραγικό εθνικό λάθος της συμφωνίας των Πρεσπών, όσο και στο ξεπούλημα των συμφερόντων του Ιερού κλήρου.
Πάντως, από τους υποστηρικτές της παρά φύση απαιτήσεως των ομοφυλοφίλων να «αποκτούν» παιδιά και, μάλιστα, κατά παραγγελία, αξίζει απαντήσεως το ερώτημα για το πώς ένα παιδί με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς θα αισθανθεί όταν δει τον έναν «μπαμπά» να μασκαρεύεται σε γυναίκα για να πάρει μέρος σε παρέλαση περηφάνιας; Ποιο θα ‘ναι το μέγεθος της απογοήτευσης και της ντροπής που, ένα παιδί θα νιώσει όταν κάποτε καταλάβει ότι, η μια από τις «μαμάδες» του ήταν «μπαμπάς μυτούσης»;
Ωστόσο, το θέμα του «γάμου» των ομοφυλοφίλων έδωσε την ευκαιρία σε διάφορους υψηλόβαθμους θρησκευτικούς υπαλλήλους να κάνουν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, «φιγούρα» με δηλώσεις που αντήχησαν στο πηγάδι της γελοιότητας : «ναι ρε! Είμαστε συντηρητικοί»!
Ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος συνεντευξιαζόμενος δήλωσε ότι «το Σώμα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, [πρέπει] να αντισταθεί»! Όμως, πότε αυτό το Σώμα αντιστάθηκε;
Πριν δύο χρόνια οι επίσκοποι εν Συνόδω δεν ενέκριναν τα σχέδια Βαρθολομαίου για τον εμφύλιο εκκλησιαστικό πόλεμο στην Ουκρανία και, ο Μεσσηνίας που ζητά «αντίσταση», πόσο αντιστάθηκε στο «Πολυαρχιερατικό συλλείτουργο» στα Καλάβρυτα στον/στην Κασσελάκης;
Για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων γνώμη εξέφρασε και το θεολογικό δεκανίκι του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου. Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος με κείμενο, όπως πάντα υποστηρικτικό της χλιαρής έως εμετού θέσης του Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου δήλωσε πως : «… ἔργο τῆς Ἐκκλησίας εἶναι …ἀφ’ ἑνός μέν νά ὁμολογῆ τήν ἀλήθεια τῆς πίστεως, ὅπως ἀποκαλύφθηκε ἀπό τόν Χριστό, ἀφ’ ἑτέρου δέ νά ἀσκῆ ποιμαντική διακονία στούς πιστούς, στούς ἀθέους, τούς ἀνθρώπους ὅλων τῶν ἡλικιῶν, τούς ἑτεροφύλους, τούς ὁμοφύλους κλπ.»!
Στα χρόνια της απογοητευτικής ποιμαντορίας Ιερώνυμου επίσκοπε Ναυπάκτου, πότε η Εκκλησία ομολόγησε «την αλήθεια της πίστεως»; Ο Πατέρας της Εκκλησίας, Άγιος Αμβρόσιος επίσκοπος Μεδιολάνων το δικό σας «τύπο» ποιμαντικής διακονίας άσκησε σε όσους παράβαιναν το λόγο του Θεού επίσκοπε Ιερόθεε;
Πάντως και, στο πολιτικό σκέλος του γάμου της λαγνείας στην κόλαση της διαφθοράς, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πληρώσει την πολιτική του έπαρση. Ο Ελληνικός Λαός θα υποστείλει την επηρμένη οφρύν του αλαζόνα «αποδομητή» των πατρίων δογμάτων.
Μόλις προχθές στη συνάντησή του με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας καυχήθηκε για τις επερχόμενες αποδομήσεις-«μεταρρυθμίσεις», με κορυφαία αυτή του γάμου και της τεκνοθεσίας των ομόφυλων ζευγαριών.
Αλλά «οὐχὶ εἰς τὰ ἄμετρα καυχησόμεθα, ἀλλὰ κατὰ τὸ μέτρον τοῦ κανόνος οὗ ἐμέρισεν ἡμῖν ὁ Θεὸς μέτρου» λέγει η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Με αυτό «τὸ μέτρον τοῦ κανόνος οὗ ἐμέρισεν ἡμῖν ὁ Θεὸς» θα ζυγισθεί από τους Ορθοδόξους Έλληνες ο ελλιποβαρής περί τα πατρώα δόγματα αποδομητής πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
4 σχόλια:
Σε όσα κάνουν οι πλανεμένοι που υπηρετούν (ΙΣΩΣ χωρίς να το καταλαβαίνουν οι ίδιοι) το θέλημα του σατανά, ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ η ποιμένουσα Εκκλησία στα δημόσια κηρύγματα της (αλλά και στην έμπρακτη και ασυνεπή προς τον ανόθευτο Χριστιανισμό, ζωή της).
Πόσο συχνά ακούτε στα δημόσια κηρύγματα, για την ατελεύτητη μεταθανάτια κόλαση (με ατελείωτες θλίψεις και οδύνες) όπου θα καταλήξουν όλοι οι αμετανόητοι (όσο ζούσαν πάνω στη γη) άνθρωποι;
...ἀπὸ τούς...τυπικά ὀρθοδόξους...
ποὺ μπουκώνονται ἤδη... συστηματικά...
τὸν σανό τῶν ... καμπαναριοφονιάδων...
ἀπὸ π α ν τ ο ῦ ...
δύσκολο νά ἐπιβιώνσουν κάποια ...μὴ μεταλλαγμένα ἐγγεφαλικά κύτταρα
γιὰ νὰ τοὺς ὁδηγήσουν
ἔξω ἀπό ...
... τ ό ... π α χ ν ί ...
τὸ ζεστό... τὸ ἀσφαλές...
τὸ γεμάτο ἀπὸ. ὅλες ἐκεῖνες...
τὶς ...οἰκεῖες
τὶς ... ζ έ χ ν ο υ σ ε ς
-ἀσφυκτικές- μυρωδιέςς..!!!
...
τὶ καλά, νἄβγαινα ψεύτης...!
Ένας θείος μου, αδελφός της μητέρας μου, ήταν "καλός άνθρωπος" αλλά συνειδητά ΔΕΝ είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με την Εκκλησία. Ο θείος μου πέθανε με καρκίνο στην Αγγλία.
Μετά από τον θάνατο του, τον είδε η μητέρα μου (σε όνειρο) ΜΕΣΑ στις ΘΛΙΨΕΙΣ της ΚΟΛΑΣΗΣ, όπου είχε κάποια ΕΛΑΧΙΣΤΗ παρηγοριά (προφανώς διότι είχε κάνει κάποια καλά έργα στην επίγεια ζωή του, και επειδή υπάρχουν και οι προσευχές της Εκκλησίας).
Για τον κολασμένο θείο μου, είχα ζητήσει και τις προσευχές μίας τότε ζωντανής και όντως Οσίας Μοναχής που πέθανε στην Τήνο πριν από πολλά χρόνια.
Αυτες οι συνεχείς παρεκκλίσεις και πτώσεις,αφαιρούν τον νου από την αγάπη Του Θεού.
Κάυχονται τον τρόπο ζωής κ έπειτα ζητούν νομιμοποίηση από την εκκλησία .
Ο π.Κλεοπας Ήλιε όταν ρωτήθηκε τι είναι πίστις και τι απιστία,εκείνος απάντησε,
Ότι η πίστις είναι Δώρο Θεού κ εξαρτάται από την θέληση του ανθρώπου.
Ενώ Η απιστία ,ωφείλεται στην ασεβή καρδιά του*,στην παρέκκλιση του από την αλήθεια*
στην τύφλωση του από τον διάβολο*στην ανθρώπινη δόξα*και στην μη πίστη του στην Παράδοση της Εκκλησίας.
Τώρα μπορώ να κατανοήσω το βάθος αυτών που λέγαν οι άγιοι Πατέρες,όταν ο αγ.Αναστασιος Σιναιτης,είχε ερμηνεύσει την ασέβεια.
Είπε πως,
Αυτός που δεν σέβεται Τον Θεό,δεν μπορεί να εφαρμόσει δικαιοσυνη.
Ο Θεός έδωσε στην ψυχή κυβερνήτη την ελεύθερα επιλογή,να την οδηγεί ο άνθρωπος, στην αρετή η στην Κακια.Ενω στο σώμα έδωσε την ευθύνη για ζωή με τα στοιχεία ύλη κ σύνθεση,με τη γνώση Του Θεού..(...),την κυβέρνηση και την διοίκηση.
Ο αγ.Ειρηναιος λέγει στο 5βιβιο του,πως στη Μέλλουσα Ζωή και αιωνίως,θα βλέπεται από παντού Ο Σωτηρ.
Βγάζουμε συμπεράσματα.
Και εάν δεν έχουμε την επέμβαση Του Θεού,τίποτε καλό δεν μπορεί να γίνει.
Όταν ακούω τον αγ.Παισιο να προφητεύει πως θα είναι μια μικρή κατοχή του Αντιχρίστου ,τον ρωτώ,πόσο μικρή κατοχή γέροντα,διότι μας φάνηκε αιώνας.
Ειδομέν!
Δημοσίευση σχολίου