Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Από έναν εκπαιδευτικό



Εάν ήμουν μαθητής με μαθησιακά ή συμπεριφορικά προβλήματα στη σημερινή κοινωνία, θα είχα κάθε δικαίωμα να φοιτήσω στο σχολείο για όλους.
Εάν ήμουν πρόσφυγας ή μετανάστης θα είχα κάθε δικαίωμα στο να διασφαλιστούν οι προϋποθέσεις διαβίωσής μου.
Εάν ήμουν ομοφυλόφιλος, θα είχα κάθε δικαίωμα να εκφράζω την ιδιαιτερότητα μου και θα διεκδικούσα ίσα δικαιώματα σύναψης γάμου και υιοθεσίας παιδιών με όλους τους συμπολίτες μου.
Εάν ήμουν δολοφόνος θα μπορούσα να ζητήσω ψυχιατρική υποστήριξη και να δικαιολογήσω την πράξη μου ως εν βρασμώ ψυχής.
Εάν είχα οποιαδήποτε διαστροφή σεξουαλική και μη, θα είχα το δικαίωμα να αποδέχεται όλη η κοινωνία τη διαφορετικότητα μου.
 
Τώρα που δε θέλω ή φοβάμαι να εμβολιαστώ για πολλούς γνωστούς και άγνωστους λόγους, είμαι φορέας θανάτου, δημόσιος κίνδυνος, εγωιστής, ψεκασμένος και συνομωσιολόγος. 
 Σας ευχαριστώ πολύ...
 
Ευχαριστώ πολύ για τις ταμπέλες που μου κολλάτε...
Ευχαριστώ πολύ που υποστηρίζετε αυτούς που θέλουν να με βάλλουν στο εργασιακό και κοινωνικό περιθώριο...
Ευχαριστώ πολύ, που η όλη σας πρακτική δείχνει πόσο νοιάζεστε για τον συνάνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο...
Ευχαριστώ πολύ που πάνω απ' όλα νοιάζεστε μόνο για τον εαυτούλη σας...
Αν και θυμώνω πολύ σας αγαπώ!
Ελπίζω να έρθετε στα λογικά σας διότι η παράνοια δυστυχώς δεν κοιτάει επιστημοσύνη και σπουδές.
 
ΥΓ.1 Όλοι φοβόμαστε για τους αγαπημένους μας και όλοι λυπόμαστε για τους ανθρώπους που φεύγουν.
ΥΓ.2 Όσο μου ασκείται βία τόσο θα αντιδρώ και θα δυσπιστώ. Όσοι την ασκείτε με κάθε τρόπο, κοιταχτείτε στον καθρέπτη και ρίξτε λίγο νερό στο πρόσωπο σας, μπας και ξεπλύνετε τη σβάστικα που αναδύεται".
Βασίλειος Βλ.

 

3 σχόλια:

salos είπε...

η συμβουλή της ημέρας:

"όταν νοιώθετε το εγκεφαλικό επεισόδιο
να σας πλησιάζει επικίνδυνα,
θυμηθείτε,
εντέλει, ως χόρτος πυρί έσονται αποξηραμένοι"

ΣΤΕΛΛΑ είπε...

Έχουμε να πάθουμε πολλά εγκεφαλικά ακόμα.Ωραία συμβουλή.Δεν λυγίζουμε.

Γιαννακίδης Ιωάννης είπε...

Αποπεσατωσαν εκ τών διαβουλιων αυτών, κατά τό πλήθος τών ασεβειων εξωσον αυτούς, ότι παρεπικραναν σε Κύριε