Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

Το πρώτο μου τραγούδι



Αγαπητοί φίλοι, με ιδιαίτερη χαρά μοιράζομαι σήμερα μαζί σας το πρώτο μου τραγούδι, που έγραψα σε ηλικία 12 χρόνων. Είναι ένα πολύ όμορφο ποίημα της Γιώτας Παρασκευά Χατζηκώστα. Το ποίημα έχει τίτλο «Ιησούς».


Πρώτη φορά το ανεβάζω σήμερα στο YouTube και νιώθω πολύ χαρούμενος, γιατί είναι κάτι που χρωστούσα στον αγαπημένο Ιησού, που ήταν και είναι συνεχώς δίπλα μου, προστάτης, βοηθός, συνοδοιπόρος! Συνειδητοποίησα ότι η μουσική μου πορεία ξεκίνησε μαζί Του, συνέχισε και συνεχίζει μαζί Του! Το χρωστούσα επίσης στην αγαπητή Γιώτα, την οποία ευχαριστώ, γι’ ακόμα μια φορά, που χάρισε σε όλους μας, αλλά και σε μένα ως συνθέτη, αυτούς τους υπέροχους στίχους, που έγιναν τραγούδι και το αγαπώ ιδιαίτερα!
Το βίντεο είναι παρμένο από την συναυλία - αφιέρωμα σε μένα, που διοργάνωσε η Κοινότητα Νέων της Ιερέας Μητροπόλεως Λεμεσού.
Το τραγούδι ερμηνεύει ο κορυφαίος μουσικός και εξαιρετικός ερμηνευτής Γιώργος Καλογήρου, με την συνοδεία της Νεανικής Χορωδίας της Ι. Μ. Λεμεσού «Ανατολή», υπό την διεύθυνση της Παναγιώτας Λυμπουρίδου.
Ενορχήστρωση και διεύθυνση ορχήστρας: Κυριάκος Πετούσης
Ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, όλους τους πολύτιμους συντελεστές και αγαπημένους μου συνεργάτες!
Καλή ακρόαση!
Στέλιος Πισής
 
 
σχολιο:Γνωρίζετε τον Στέλιο Πισή;  
Μη ακούσουμε παράπονα για τα δύσκολα της ζωής μας , μετά από αυτό το βίντεο σιωπή...


Δεν υπάρχουν σχόλια: