ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΞΩ
Ν’ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ του πατρός Ιγνατίου στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας, ο οποίος επέπληξε ηλικιωμένη κυρία η οποία φορούσε μάσκα την ώρα της Θείας Λειτουργίας, λέγοντάς της με λίγα λόγια ότι στην Εκκλησία δεν επιτρέπονται τα καρναβάλια. Ο π. Ιγνάτιος ξεκαθάρισε στην ΕΡΤ, όσο του επετράπη από τους τηλετραμπούκους, κάποιες από τις ανακρίβειες που αναφέρθησαν στο αρχικό δημοσίευμα στο kozanimedia.gr.
Εγώ θα ήθελα με αφορμή αυτό το επεισόδιο να εκφράσω τις σκέψεις μου για
αυτό το βλάσφημο και συνάμα γελοίο θέαμα της μάσκας μέσα στους Ιερούς
Ναούς.
Πράγματι διερωτάται κανείς ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ κάποιος όταν εισέρχεται στον Οίκο του Θεού φορώντας μάσκα για να μην κολλήσει, όπως νομίζει, ιούς ή οτιδήποτε άλλο. Τρομάζει η ιδέα ότι υπάρχουν ηλικιωμένοι άνθρωποι οι οποίοι έζησαν την Εκκλησία στα ειρηνικά τα χρόνια και το μόνο που αποκόμισαν και έχουν να επιδείξουν στη δύση της ζωής τους είναι η μάσκα της απιστίας τους.
Εφόσον άνθρωπέ μου θεωρείς ότι πρέπει να φορέσεις μάσκα μέσα στους Ιερούς Ναούς τότε ποιος ο λόγος να εισέλθεις σε αυτούς; Πως
είναι δυνατόν να γνώρισες, έστω και λίγο, τον Οικοδεσπότη όταν δεν
ξέρεις ακόμη πως πρέπει να συμπεριφερθείς μέσα στον Οίκο Του; Πως είναι δυνατόν να μπερδεύεις τον Οίκο του Θεού με το σουπερμάρκετ και την καφετέρια;
Επιτέλους. Υπάρχει και μία τάξη στους
Ιερούς Ναούς κι εσύ που φοράς την μάσκα διαταράσσεις αυτήν την τάξη και
προκαλείς αναστάτωση στο πλήρωμα της Εκκλησίας. Αν ήξερες πόσο μεγάλη
αμαρτία είναι αυτή. Την ώρα που ο Iερεύς εύχεται για την ενότητα
της Πίστεως εσύ υβρίζεις το Άγιο Πνεύμα και στέκεσαι δίπλα μου. Εγώ
γιατί να σε ανεχτώ την ώρα που υβρίζεις την Πίστη μου;
Έχεις πολύ σοβαρό πρόβλημα άνθρωπέ μου,
συζήτησέ το με τον πνευματικό σου και παρακάλεσε τον Θεό να σου δώσει
πίστη, αλλά δεν είναι δυνατόν να εισέρχεσαι μέσα στους Ιερούς Ναούς με
ένα μπεϊμπυλίνο στο στόμα και να λες ότι είσαι Ορθόδοξος. Βγες έξω από
τον Ναό τουλάχιστον και μην σκανδαλίζεις, μην προκαλείς.
Τι να πει όμως κανείς για το ακατήχητο ποίμνιο όταν έχει γίνει σκοπός των οικουμενιστών λυκοποιμένων η επιβράβευση της απιστίας μέσα στην Εκκλησία; Πως αλλιώς θα διαλύσουν την Ορθοδοξία; Ακούσαμε πρόσφατα
τον Ελπιδοφόρο Αμερικής στο θέμα της μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας να
μας το λέει ξεκάθαρα. Προσέξτε όμως τι κάνει. Δεν ονομάζει την απιστία
με το όνομά της. Δεν λέει ότι υπάρχει απιστία στο ποίμνιο· λέει ότι υπάρχουν «κάποιες ανησυχίες». ότι κάποιοι δεν αισθάνονται «άνετα»!
«Και υπάρχουν κάποιες ανησυχίες
ότι ίσως αυτό το κουτάλι, το κοινό κουτάλι, μπορεί να παρουσιάσει
κάποια προβλήματα υγείας στους ενορίτες μας ή μερικοί άνθρωποι αισθάνονται ότι δεν είναι άνετα με αυτόν τον τρόπο. Γιατί πρέπει να κρατήσουμε αυτούς τους ανθρώπους μακριά από την Θ. Κοινωνία, μόνο λόγω της κοινής λαβίδας;»
Δείτε πως ο διάβολος κρύβεται πίσω από τις λέξεις
για να εξαπατά τον άνθρωπο. Μας λέει λοιπόν ο Αμερικής Ελπιδοφόρος ότι
δεν προμοτάρει την απιστία (δεν κινδυνεύει άλλωστε η πίστη όπως είπε ο
πατρ. Βαρθολομαίος) αλλά βγάζει το σερβίτσιο με τα «πολλά κουταλάκια»
για να κατευνάσει τις «ανησυχίες» του ποιμνίου. Από πότε στην Εκκλησία
γίνονταν τόσο τρομερά πράγματα μόνο και μόνο επειδή κάποιοι είχαν
κάποιες «ανησυχίες»; Γιατί δεν μας μιλάει ξεκάθαρα ο Αρχιεπίσκοπος
Αμερικής; Για τις «ανησυχίες» του ποιμνίου πρόσβαλε το Μυστήριο
της Θείας Ευχαριστίας και άλλαξε την Παράδοση της Εκκλησίας ή επειδή το
ήθελε ο ίδιος;
Από τι κινδυνεύει τελικά το ποίμνιο; Διότι το ‘πε και ο πατρ. Βαρθολομαίος ότι κινδυνεύουν οι πιστοί. Από
τον κοροϊδοϊό κινδυνεύουν; Από τις «ανησυχίες» τους κινδυνεύουν; Ή
μήπως κινδυνεύουν από τους ελπιδοκτόνους ψευδοποιμένες που σκοτώνουν την
Πίστη τους;
«Ανησυχούν» και δεν είναι «άνετοι» με
την χρήση της αγίας λαβίδας. Είναι δηλαδή άπιστοι διότι φοβούνται μήπως
κολλήσουν κάτι από την αγία λαβίδα. Και ανακοινώνει ότι θα κάνει κάτι σαν ένα πείραμα και θα ικανοποιήσει την απιστία τους με τα «πολλά κουταλάκια» για να δει ποιοι θα επικρατήσουν στο τέλος· οι πιστοί ή οι άπιστοι;
Ο άνθρωπος είναι αιρετικός μέχρι
το μεδούλι. Βγαίνει και λέει ανοιχτά και ομολογεί ότι θα διαλύσει την
Πίστη με σχέδιο. Μίλησε κανείς απ’ αυτούς που πρέπει να μιλήσουν;
«Ο νέος τρόπος που δίνουμε είναι μια εναλλακτική λύση για τους πιστούς μας, δεν είναι κάτι που επιβάλλεται, αλλά είναι μια επιλογή. Και
όπου βλέπουμε ότι αυτή η νέα πρακτική και νέα ιδέα είναι ευπρόσδεκτη
από εσάς, τους ανθρώπους, τότε θα εξαπλωθεί χωρίς καμία πίεση ή χωρίς
νέες κατευθύνσεις, από την πλευρά του Αρχιεπισκόπου ή της Ιεράς
Επαρχιακής Συνόδου. Είναι λοιπόν ένα τεστ, για να δούμε
πόσο ευπρόσδεκτη είναι αυτή η νέα πρακτική από τους πιστούς μας και αν
αποδειχθεί (ευπρόσδεκτη), τότε θα εξαπλωθεί χωρίς καμία άλλη ειδοποίηση
από την πλευρά μας.»
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με τις
μάσκες. Τις επιτρέπουν. Τις ενθαρρύνουν. Τώρα μπορεί να μας τις κάνουν
και υποχρεωτικές για να αλλοιωθεί περαιτέρω το φρόνημα. Κι εμείς τόσον
καιρό τις ανεχόμαστε. Κανονικά έστω και έναν που βλέπουμε να φοράει μάσκα μέσα στην Εκκλησία θα πρέπει να του ζητάμε τον λόγο.
Κάποτε όταν ακουγόταν το Τας Θύρας Τας
Θύρας οι εκκλησιαζόμενοι κοιτούσαν γύρω τους για να ελέγξουν ότι
αποχώρησαν οι κατηχούμενοι μαζί με όσους δεν είχαν σκοπό να κοινωνήσουν.
Σήμερα κάποιοι από αυτούς που στέκονταν δίπλα μας, και που μέχρι προ
ολίγου δεν ξέραμε τι πιστεύουν, σήμερα αυτοί «βγήκαν από την ντουλάπα»
και φόρεσαν την μάσκα τους σα να βρίσκονται σε καρναβάλι. Άλλοι πάλι
θέλουν «κουταλάκια» αντί για την αγία λαβίδα. Άλλοι φοβούνται να
φιλήσουν το χέρι του ιερέα και τις εικόνες. Άλλοι πασαλείβονται με
αντισηπτικά. Οι κατηχούμενοι είχαν ταπεινότητα και αποχωρούσαν. Τούτοι εδώ επιδεικνύουν με θράσος την απιστία τους. Και
όταν έκλειναν οι θύρες έμεναν μέσα μόνο αυτοί που θα κοινωνούσαν.
Σήμερα οι περισσότεροι κοινωνούν μία, το πολύ δύο φορές το χρόνο ή ποτέ,
και όσοι μπορούν να κοινωνήσουν συχνά, όπως πρέπει, αναγκάζονται να
αλλάζουν Ναούς για να μην τους σχολιάζουν οι άλλοι που δεν κοινωνούν.
Αυτή είναι η κατάντια μας. Σα να άλλαξε το πλήρωμα της Εκκλησίας, ακόμη και ο σκοπός της Εκκλησίας, απλά και μόνο επειδή οι φωνές που έλεγαν Στώμεν Καλώς ήταν πάντα λίγες και οι υπόλοιποι αδιαφορούσαν.
Ας βάλουμε επιτέλους ένα τέλος σε αυτήν την συλλογική μας ακηδία. Εάν εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν νοιαστούμε για το Σπίτι μας, τότε ποιος θα νοιαστεί;
ΑΦΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ..
Φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε κάτι
παντελώς άσχετους, δαιμονόπληκτους σε αρκετές περιπτώσεις, να εκφέρουν
με περισσή αγένεια δημοσίως άποψη για το πως πρέπει να γίνονται τα
πράγματα μέσα στην Εκκλησία.
Πρόσφατα είδαμε και άλλον ένα τζιτζιφιόγκο ΤΙΤΑΝΑ!! της δημοσιοκαφρίας να ελέγχει τον π. Ιγνάτιο ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΡΑΞΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ!
Και η κόρη
της μασκοφορεμένης κυρίας, η οποία κόρη παρεμπιπτόντως είχε κατέβει στο
παρελθόν υποψήφια με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, είπε «τα γνωστά»
του κόσμου τούτου και άγνωστα για την Εκκλησία ορνιθοσκαλίσματα για το
συμβάν. Θα πρέπει να προβληματιστούμε για το ποιοι συνήθως ζητούν την
ψήφο μας, άνθρωποι που δεν έχουν την στοιχειώδη επαφή με την Εκκλησία,
παρόλα αυτά θέλουν να εμφανίζονται ως Ορθόδοξοι. Θα πρέπει να μας
προβληματίσει το επίπεδο του λαού μας και οι δικές μας ευθύνες διότι κι
εμείς μέσα από αυτόν τον λαό προερχόμαστε.
“Σε
αυτόν λοιπόν τον “ιερέα” που με περισσή αγένεια και αλαζονεία αποκάλεσε
καρναβάλι την 74χρονη μητέρα μου επειδή επέλεξε ούσα σκεπτόμενη και
υπεύθυνη, να φορά μάσκα στην σημερινή λειτουργία, ας του πει κάποιος πως
τον πληρώνω και εγώ δουλεύοντας κοπιωδως και αποδίδοντας με συνέπεια
τις φορολογικές μου υποχρεώσεις και υπάρχει εκεί για να μεταλαμπαδευσει
την αγάπη του Θεού στις ψυχές και στις ζωές μας. Και πείτε του επίσης
πως ο οίκος του Θεού από τον οποίον έδιωξε σήμερα την μητέρα μου, είναι
χώρος που ψυχές, μυαλά και χαρακτήρες σαν τον δικό του δεν θα έπρεπε να
πλησιάζουν….μόνο ντροπή και θλίψη… μεσαίωνας”.
Καλή μου κυρία εάν η μητέρα σας
ένοιωσε στο τέλος καρναβάλι με το μπεϊμπυλίνο στο στόμα μέσα στον Οίκο
του Θεού, αυτό είναι καλό σημάδι. Να ευχαριστεί τον Θεό που βρέθηκε ένας
άνθρωπος του Θεού να της δείξει τον ίσιο δρόμο πριν να είναι πολύ αργά.
Θέλω να πιστεύω ότι η μητέρα σας έχασε για λίγο τον δρόμο της με όλη
αυτή την τρομολαγνεία που καλλιεργούν τα ΜΜΕ. Ο π. Ιγνάτιος όμως δεν της
είπε ότι είναι η ίδια καρναβάλι. Της είπε να εμφανίζεται μπροστά στον
Κύριο με το πρόσωπο καθαρό. Στα καρναβάλια φοράμε μάσκες καλή μου κυρία,
όχι στον Οίκο του Θεού. Όσο σκληρή κι αν είναι η αλήθεια και όσο κι αν
πονάει πρέπει να λέγεται. Αυτή είναι η αγάπη του Θεού και όχι αυτά που
εσείς θέλετε να ακούσετε ή είστε διατεθειμένη να πληρώσετε για να τα
ακούσετε. Και οι Ιερείς δεν είναι υπάλληλοί σας κυρία μου, στο κάτω κάτω
της γραφής με τα χρήματα της εκκλησιαστικής περιουσίας που έκλεψε το
Κράτος πληρώνονται. Μήπως μπερδευτήκατε με τα βοθροκάναλα που μισθώνει ο
Μητσοτάκης για να μας λένε τα παραμύθια της Χαλιμάς; Άλλο τα
βοθροκάναλα και άλλο τα Μοναστήρια, κυρία μου. Άλλο οι δημοσιογράφοι
«της (κακιάς) ώρας» και άλλο οι διάκονοι του Θεού. Ο ταπεινός δούλος του
Θεού που μίλησε στην μάνα σας δεν μίλησε για τον εαυτόν του, δεν πήγε
να υποστηρίξει κάποια δική του προσωπική θέση. Έπραξε το καθήκον του ως
Ιερεύς διότι δεν μπορεί να βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα μέσα στον Οίκο
του Θεού και να κάνει πως δεν βλέπει. Λυπάμαι. Εσείς
μιλάτε διότι θίχτηκε ο εγωισμός της μητέρας σας, και αποκαλείτε
«μεσαίωνα» ό,τι δεν χαϊδολογεί τον εγωισμό σας. Καρφί δεν σας καίγεται
που έχει κηρυχθεί πόλεμος κατά της Εκκλησίας. Δεν είναι ιδιοκτησία σας
οι Ιερείς για να πράττουν όπως εσείς θέλετε, ακόμη κι αν ίσχυε (που δεν
ισχύει) ότι οι δικοί σας φόροι πληρώνουν τον μισθό τους. Όσο
καταστροφικό θα ήταν αυτό για την σωτηρία της ψυχής σας, άλλο τόσο θα
ήταν η άλλη άκρη του ίδιου νήματος, να αισθάνονται και να πράττουν οι
Ιερείς ως μισθωτοί. Λέει ο Κύριος, ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ
οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια, θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ
πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα.
Πείτε στην μητέρα σας εάν την αγαπάτε να πάει να βάλει μετάνοια στον
ταπεινό δούλο του Θεού, τον π. Ιγνάτιο, και θα αγαλλιάσει η ψυχή της. Ο
Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός έλεγε ότι εάν οι άνθρωποι έβλεπαν πόση
Χάρη βρίσκεται μέσα στους Ιερούς Ναούς την ώρα της Θείας Λειτουργίας,
θα μάζευαν την σκόνη απ’ το πάτωμα για να πλύνουν το πρόσωπό τους.
Ευχαριστούμε τον π. Ιγνάτιο αλλά συνάμα του ζητούμε και συγνώμη, διότι και από την δική μας ακηδία και αμετανοησία τούτος ο κόσμος είναι τόσο άπιστος.
πηγή
7 σχόλια:
Ο π. Ιγνάτιος τιμά τα χρήματα που παίρνει απο την φορολογούνενη κυρία , γιατί πράττει το καθήκον του . Τα χρήματα που παίρνουν δεν τιμούν οι ιερείς όταν δεν διακονούν τον λαό του Θεού , εμφανίζονται ενώπιον του μέ επηρμένη οφρύ , αδιάφοροι , αλαζόνες , αμελείς ,συμφεροντολόγοι , γλύφτες πρός τους υπερέχοντας και σνόμπ πρός τον λαό , αρουραίοι ως πρός την πίστη . Ο π. Ιγνάτιος τιμά τα ράσα που φορά στο μοναστηράκι που μαζί μέ τον γέροντά του π. Μάξιμο κρατά ανοιχτό και όρθιο , όχι ως πρός τά ντουβάρια , αλλά ως πρός την πίστη και την ομολογία . Υπό αυτή την έννοια είναι ένα υπόδειγμα μοναστηριού . Τό ίδιο θα έπρεπε νά κάνουν όλα τα μοναστήρια , νά μλην περιορίζονται σε μία κολακεία και κακώς νοούμενη νομιμοφροσύνη πρός τον επίσκοπο , αλλά νά γίνονται φάροι πίστεως . Καί μή νομίζετε ! Οι επίσκοποι είναι τόσον χαμαιλέοντες που δεν τολμούν νά τα βάλουν μέ ένα μοναστήρι και την δημιφιλία που συνήθως έχουν . Τά μοναστήρια δεν είναι για νά προσφέρουν καφέ σε ωραία φλυτζανάκια , αλλά νά μας δίνιυν υπόδειγμα πίστεως και ομολογίας . Δεν πρέπει νά προσέχουν τά λαμπρά οικοδομήματα και τα ντουβάρια , αλλά τον ένοικο των οικοδομημάτων που υποτίθεται οτι είναι ο Χριστός , άν δεν τον έχουν διώξει και δεν έχουν μετατρέψει τα μοναστήρια σε επαύλεις .
Δεν ξέρω οι επίδοξοι κύριοι του κοινοβουλίου τα χρήματα που αδρά αρμέγουν απο τον ενδεή λαό άν τα τιμούν δεόντως . Νομίζουν οτι μέ το νά είναι 300 τιμούν τους τριακόσιους του Λεωνίδα , σαν την ωραία διήγηση του πατέρα του έθνους Μακρυγιάννη μέ έναν άλλο Λεωνίδα , που όπως διηγείται " πολεμούσε μέ το όνομα " και μόλις είδε τον Τούρκο το έβαλε στα πόδια ! Αυτή εξναι η γενναιότητα και ο συμβολισμός των τριακοσίων του κοινοβουλίου ! Για νά αρμεγουν τριακόσιοι συνάμα ! Δηλαδή άν ήταν 30 θα πείραζε , αφού οι τριακόσιοι είναι άχρηστοι ; Μόνο για κομπορημοσύνες ενώπιον του λαού είναι ! Ρήμαξαν την πατρίδα !
Η νέα τάξη, ήξερε πολύ καλά σε ποιό ποιό σημείο
έχει αφεθεί να φτάσει το ...πλήρωμα
-τα φώναζε ένας παπούλης,
κάποτε, στή Γλυφάδα, και
προσπαθούσαν να τού κλείσουν το στόμα οι τότε
...λεβέντες "αρχιεράρχες"
με την ...παρεΐτσα τους )
γι αυτό και ξεκίνησαν την
χρόνια πολλά τώρα,
καλλιεργουμενη μασκαράτα,
που πλέον
επίσημα και με το "νόμο"
αλλά παντα με πονηρια περισσή, προσπαθουν να
μας την
ε π ι β ά λ λ ο υ ν
ως τη νέα κανονικότητα
-υποδυόμενη την λ ύ σ η
...διά πάσαν μαλακίαν...-
Ο παπούλης στη Γλυφάδα μήπως ήταν ο πατήρ Κωνσταντίνος από τον ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στα "δικηγορικά" στη Γλυφάδα , που είχε και μια πολύ πετυχημένη εκπομπή κάθε Κυριακή βράδυ στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας ? Αν ναι , εξαίρετος ιερέας που βοήθησε πολύ νέο κόσμο και ειδικά κόσμο του περιθωρίου .
Ακριβώς αδερφέ!
Και ο επίσκοπος που τον κυνήγησε ήταν ο μακαριστός Γλυφάδος ; Γιατί ? Ο μακαριστός Γλυφάδος ήταν ομολογητής ....
Δεν ξέρω αν πληρώνεται ο π Ιγνατιος γιατί άκουσα τον επίσκοπο να τους αποκαλεί σχισματικούς επειδή δεν τον μνημονευουν,,,γιατί οι του πατρίου ημερογιου είναι αμισθοι, πάντως η καλή κόρη,,, που έσπευσε να αξιοποιήσει τα της φορολογιας της ,,,,ας τα διαθέσει σε αυτούς που ξεπούλησαν την ορθοδοξία στο Κολυμπαρι και σε εκείνους που οδηγούν το ποιμνιο στο στόμα του αντιχριστου,οι μάσκες είναι ένα κόσκινο ,,,ίνα φανεροί οι δόκιμοι γενονται,,μισθωτοί ποιμένες ,,,πονηροί ,, εσχατολογικά έτη,,οι πάντες εξέκλιναν,,, ομολογηται δεν θα πάψουν να διακρίνουν και διακηρύξουν την αλήθεια προς σωτηρίαν των ψυχών ,,,,
Οχι αδερφέ,οι Γλυφάδος
και οι δύο, ήταν λεβέντες
και στάθηκαν δίπλα του...
..από τους τελευταίους...
δυστυχώς, μιάς γενιάς...
που ελαχιστοι πλέον μας
έχουνε μείνει...
(με πρώτον τον Άγιο Μόρφου!)
Δημοσίευση σχολίου