Ἐπειδή
γίνεται μεγάλος θόρυβος μέ τήν θεατρική παράσταση πού παίζεται στήν Θεσσαλονίκη
«Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» τοῦ Πορτογάλου ποιητή καί συγγραφέα Φερνάντο Πεσσόα (Fernando Antonio Nogueira De Seadro Pessoa), ὁ ὁποῖος γεννήθηκε τό 1888 καί
πέθανε τό 1935 διαλυμένος ἀπό τόν ἀλκοολισμό σέ ἡλικία 47 ἐτῶν, ἀναφέρομε ὅτι ὑπῆρξε
ἐνθουσιώδης μέ τόν ἐσωτερισμό, τόν ἀποκρυφισμό, τόν ἑρμητισμό, τήν ἀριθμολογία
καί τήν ἀλχημεία. Ὑπῆρξε λάτρης τοῦ νεοπαγανισμοῦ, τῆς θεοσοφίας καί τοῦ
ροσιτρουσιανισμοῦ καί ἄμεσος συνεργός τοῦ γνωστοῦ σατανιστή καί ἀποκρυφιστή Aleister Crowley, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη
στήν Ἰταλία γιά τελετουργικές δολοφονίες γυναικῶν. Ὁ Πεσσόα μετέφρασε στά
πορτογαλικά τό ποίημα τοῦ Crowley
«HymntoPan».
Εἶναι
γνωστό ὅτι ὁ σατανιστής Aleister
Crowley
ἀνῆκε
στό ἑρμητικό τάγμα «Χρυσή Αὐγή» τοῦ ὁποίου ἱδρυτικό στέλεχος ἦταν ὁ Ἰρλανδός
ποιητής W. B. Yeats, τό ὁποῖον ἀναφέρει
ὁ Γ.Γ. τοῦ Λαϊκοῦ Συνδέσμου Χρυσή Αὐγή κ. Ν. Μιχαλολιάκος στον πρόλογο τοῦ βιβλίου τοῦ Ὀδυσσέως Πατεράκη, ἐκδ. Ἐλεύθερη Σκέψις 1982, «Τό ἀστραφτερό σκοτάδι τοῦ ἑωσφόρου - Ἐθνική τῶν Ἑλλήνων Θρησκεία». Ἰδιαιτέρας μνείας πρέπει νά τύχη τό γεγονός ὅτι ὁ ἴδιος ὁ κ. Ν. Μιχαλολιάκος στήν ποιητική του συλλογή «Ἡ ἐξομολόγησις ἑνός ἐθνικοῦ», ἐκδ. Νέα Σπάρτη, πού ἀνετυπώθη τό 2008 ἔχει καί αὐτός ὕμνο στόν Πάνα, ὅπως ἀκριβῶς ὁ Aleister Crowley, τοῦ ὁποίου τόν ὕμνο μετέφρασε στά πορτογαλικά ὁ Πεσσόα.
ὁ Γ.Γ. τοῦ Λαϊκοῦ Συνδέσμου Χρυσή Αὐγή κ. Ν. Μιχαλολιάκος στον πρόλογο τοῦ βιβλίου τοῦ Ὀδυσσέως Πατεράκη, ἐκδ. Ἐλεύθερη Σκέψις 1982, «Τό ἀστραφτερό σκοτάδι τοῦ ἑωσφόρου - Ἐθνική τῶν Ἑλλήνων Θρησκεία». Ἰδιαιτέρας μνείας πρέπει νά τύχη τό γεγονός ὅτι ὁ ἴδιος ὁ κ. Ν. Μιχαλολιάκος στήν ποιητική του συλλογή «Ἡ ἐξομολόγησις ἑνός ἐθνικοῦ», ἐκδ. Νέα Σπάρτη, πού ἀνετυπώθη τό 2008 ἔχει καί αὐτός ὕμνο στόν Πάνα, ὅπως ἀκριβῶς ὁ Aleister Crowley, τοῦ ὁποίου τόν ὕμνο μετέφρασε στά πορτογαλικά ὁ Πεσσόα.
Τά συμπεράσματα στούς ἐκλεκτούς ἀναγνῶστες καί
γιά τό θεατρικό ἔργο καί γιά τόν συγγραφέα του.
Ο
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
17 σχόλια:
ωραίος ο Πειραιώς
γουστάρω
ενημερωμένος
όχι απλά να φωνάζουμε και λέμε είστε σατανισμένοι όπως συνήθως λένε οι παλαιοημερολογήτες
ευχαριστούμε για την ανάρτηση
μακάρι να κουνηθεί και κανας άλλος ιεράρχης
Μπραβο του που βγαινει και μιλαει!!!
"Ο πιο μεγάλος δημοκράτης είναι ο Θεός. Ενώ αυτός είναι Παντοδύναμος, Αθάνατος, Άγιος, δίνει στον κάθε άνθρωπο τη δυνατότητα να κάμει αυτό που θέλει, έστω κι αν αυτό είναι κακό, αμαρτωλό, εγκληματικό ή βλάσφημο. Του αναγνωρίζει δηλαδή την αυτοτέλεια και την ανεξαρτησία του, που εξάλλου ο ίδιος του χάρισε, όμως η ευθύνη για την κάθε κακή απόφαση ή ενέργεια του καθενός, βαραίνει αυτόν που την ενεργεί-τον φυσικό ή και τον ηθικό αυτουργό της".
Μπορεί λοιπόν αυτός που νιώθει πως τον ενδιαφέρει η παράσταση ή που είναι πεπεισμένος πως ο κύριος πεσσόα έχει κάτι καλό να του πασάρει, να την απολαύσει αφήνοντας διαολάκια ή καλικαντζαράκια να τον μαγέψουν αφού θα είναι..η ώρα τους-δεν ξέρω πόση μπορεί να είναι η ένταση αυτής της μαγείας γιατί δεν γνωρίζω το έργο. Λέω απλά πως αυτός που νιώθει πως τόσο πολύ κεντρίζεται η περιέργειά του να δει την παράσταση-ξέροντας ή όχι το έργο-το κάνει γιατί είναι δικαίωμά του.
Οι υπόλοιποι που δεν θα το δουν-για οποιοδήποτε λόγο-δεν χρειάζεται να χαλούν την καλή τους διάθεση ασχολούμενοι με τους πρώτους. Μπορούν να σερφάρουν στον τρελλογιάννη, να διαβάσουν ένα βιβλίο, να φτιάξουν ένα κέικ, αλλά σε καμία περίπτωση να μην φανατιστούν..είναι το μόνο που υποστηρίζω..με φανατισμό!
Δέν καταλαβαίνω την ταύτιση του χριστιανικού ήθους μέ τον ΄΄κυριλάτο΄΄ τύπο Κι άν κάποιοι υιοθετουν εξωτερικά το casual style, εσωτερικά είναι κρεμασμένοι σάν σέ κρεμάστρες Λέτε για κάποιον παπα- Γιώργη καί το μυαλό μας πήγε στον π. Μεταλληνό Ο π. Μεταλληνός είπε οτι οι οικουμενιστές παραχωρούνε μέ ΄΄αγάπη ΄΄ ό,τι δέν έκαναν ποτέ δικό τους Ρωτήστε όλοι εσείς που ποινικοποιείτε τις ζωηρές λαϊκές αντιδράσεις τον εαυτόν σας ,τί θα κάνατε άν θιγόταν κάτι το δικό σας , μία σπιθαμή από το οικόπεδό σας , μία γρατσουνιά στο αυτοκίνητό σας, μία ατιμία στην οικογένειά σας Ε ! δεν νομίζω απλώς να κάνατε ΄΄προσευχή ΄΄ και νά το παίζατε υπεράνω ! Ο Χριστός προέβη σέ απρεπεις ενέργειες και λόγους σύμφωνα μέ τά ΄΄πνευματικά ΄΄σας κριτήρια Ανέτρεψε τραπέζια μέ το φραγκέλιο και ήλεγξε τους Φαρισαίους Φτάνει πιά ο πολυπολιτισμός ! Μήν παίζετε το παιχνίδι τους με τον ψευτομανδύα της ψευτοευλάβειας Και ο π. Παίσιος είχε κατεβεί να συμμετάσχει σέ παρόμοια διαμαρτυρία Αυτά που λέτε είναι απλοί προτεσταντισμοί Στον Βολο μέ τέτοιες λαίκές εκδηλώσεις αποτρέψαμε τις μεταφράσεις των εκκλησιαστικών κειμένων Οι οικουμενιστές ειναι αυτοί που καλλιεργούνε τέτοιες ευσεβίστικες νοοτροπίες και προσπαθούνε να διασπείρουν την ηττοπάθεια και τον συμπλεγματικό εφησυχασμό μέ τον μανδύα του υπεράνω Τους ξέρουμε πολύ καλά πόσο ΄΄υπεράνω ΄΄ είναι! Είναι πολύ ΄΄υποκάτω ΄΄ και καθόλου ΄΄υπεράνω ΄΄! Αφήστε τις κερκίδες και μπείτε στον στίβο αποβάλλοντας τις γραβάτες και τα ευσεβίστικα
συμπλέγματα Ο Πειραιώς με΄αυτό το κείμενό του δέν έδωσε καμμία οδηγία για αποφυγή των διαμαρτυριών
Ανώνυμε 6.04
΄΄Μπορούν να σερφάρουν στον Τρελογιάννη ΄΄ Δηλαδή αυτό είναι που κατάλαβες από τον τρελογιάννη ;
ανωνυμε 4:07 για πες εσυ τι καταλαβες απο το σχολιο μου και υστερα σου εξηγω...
Δηλαδή ανώνυμε 6.04 θεωρεις τον τρελογιάννη ένα λάιτ ανάγνωσμα μία ιντερνετική σαπουνόπερα ; Προσωπικώς δέν νομίζω !
Και επιμενω πως οποιος νιωθει τοσο θιγμενος που η θρησκευτικη του συνειδηση του λεει πως αξιζει τον κοπο να ασχοληθει τοσο και να εμποδισει θεατες να δουν την παρασταση, διαμαρτυρομενος με σταυρους και πανο εξω απο θεατρα, το κανει χωρις να θιγεται εξισου με οσους εχουν την αντιθετη αποψη, λουζοντας τους με διαφορα επιθετα. Ο Χριστος κλωτσησε τραπεζια ναι. Το θεμα ειναι να επαναστατεις οταν αξιζει τον κοπο..
Τρελλογιάννη μου, ξαναπαντώ στον ανώνυμο 4:07. Ναι ρε φίλε, είχες δίκαιο. Λάθος η επιλογή ρήματος. Στον τρελλογιάννη δεν σερφάρει κανείς, απλά ταξιδεύει..εσύ το πήρες αυτό από την ιστοσελίδα;;;
΄΄Ο π. Μεταλληνός είπε οτι οι οικουμενιστές παραχωρούνε μέ ΄΄αγάπη ΄΄ ό,τι δέν έκαναν ποτέ δικό τους ΄΄!
Οι οικουμενιστές και όποιοι άλλοι κάνουν λόγο για ΄΄αγάπη ΄΄ , ΄΄ανωτερότητα ΄΄ , ΄΄προσευχή ΄΄ κάνουν μνημόσυνο μέ ξένα κόλλυβα !
Η αντιμετώπιση γενικότερα του κακού που επικρατεί στον κόσμο διδάσκεται από ολόκληρη την Καινή Διαθήκη, από λόγια και πράξεις του Κυρίου και των Αποστόλων όπως και από τους βίους των Αγίων, που μας οδηγούν ανάλογα.
Δεν μπορούμε να πάρουμε αποκομμένη μία φράση του Κυρίου όπως αυτό που είπε στον Πέτρο "βάλε την μάχαιρα στη θέση της", ή το "μη αντιστήναι τω πονηρώ" και "όποιος σε χτυπήσει στο ένα μάγουλο γύρνα του και το άλλο", και με ένα λάθος τρόπο να τα εκλάβουμε ως αδράνεια, αφωνία, και απάθεια.. ένα είδος δηλαδή "νιρβάνας" (που μπορεί να μας "βολεύει" κιόλας για να μην μπαίνουμε και στον κόπο να σηκωθούμε απ΄τον καναπέ μας)..
Στο πρώτο σχόλιο αναφέρεται μια περίπτωση εξαγριωμένων ανθρώπων που ήταν έτοιμοι να σπάσουν τα τζάμια.. Ίσως γι΄αυτό ο ιερέας προσπάθησε να τους ησυχάσει.. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε να μαζευτούν απ΄έξω και να διαμαρτυρηθούν.
Η ίδια η συνείδησή μας, και η καρδιά μας, επαναστατεί όταν διασύρεται ο Θεός, πως μπορούμε λοιπόν να καθόμαστε απαθείς; Η αδιαφορία δείχνει έλλειψη αγάπης.
Ο Ίδιος ο Κύριος που δίνει τον εαυτό Του σε κάθε ένα από μας προσωπικά και με μοναδικό τρόπο, χαίρεται όταν του δίνουμε κι εμείς την αγάπη μας εξ΄όλης της καρδίας, ψυχής, ισχύος και διανοίας.Θέλει την Ομολογία μας έμπροσθεν των ανθρώπων.
Του αρέσει "ο ζήλος" γιατί Πρώτος Εκείνος τον είχε όταν έβγαλε μέσα απ΄το Ναό τους εμπόρους. Δεν θέλει την χλιαρότητα. Πάντοτε έλεγχε το κακό.Είπε τα φοβερά "ουαί" στους υποκριτές Γραμματείς και Φαρισαίους.
Βλέπουμε ακόμα την παρρησία των Αποστόλων και των Αγίων. Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος πλήρωσε με τη ζωή του τον έλεγχο που έκανε στον Ηρώδη. Ο Άγιος Νικόλαος χαστούκισε τον Άρειο. Οι Άγιοι Πατέρες τα έβαλαν με αυτοκράτορες και καταδιώχτηκαν σκληρά ακόμα και θανατώθηκαν..
Είναι τόσα πολλά τα παραδείγματα, και είναι γνωστά σε όλους μας.
Δεν μπορούμε λοιπόν να παίρνουμε μια μεμονωμένη φράση του Κυρίου που αναφερόταν στη βία, για να δικαιολογήσουμε την αδράνεια.
Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός έλεγε:"Αν κάποιος μου βρίσει την μητέρα μου είμαι υποχρεωμένος να τον συγχωρήσω, αν όμως μου βρίσει τον Χριστό μου και την Παναγία μου, δεν θέλω ούτε να τον βλέπω." Το ίδιο μας λέει και ο Κύριος "όποιος δεν δέχεται τον Λόγο Μου, τινάξτε και τη σκόνη του απ΄τα παπούτσια σας".
Δεν σημαίνουν αυτά βία, γιατί ούτε ο Κύριος μεταχειρίστηκε βία. Και μάλιστα όταν οι μαθητές του είπαν να προσευχηθούν να πέσει φωτιά και να κάψει κάποιους που αντιστεκόταν στον Λόγο Του (όπως έκανε ο Πρ. Ηλίας), τους είπε "δεν ξέρετε ποιου πνεύματος είστε"..
Αλλά η φωνή που μας έδωσε είναι για να μιλάμε διαρκώς και να φανερώνουμε την αλήθεια. Εμείς υποτίθεται ότι πρέπει να είμαστε "το άλας της γης" και το φως που πρέπει να λάμπει (στον σκοτεινό τόπο της εποχής της αποστασίας μέχρι να έρθει η μέρα) που δεν πρέπει να κρύβεται "υπό τον μόδιον" αλλά να τοποθετείται ψηλά για να φωτίζονται οι άνθρωποι.
Ειδικά σήμερα που δεν είναι τίποτα αυτονόητο. Μάλιστα τα πάντα είναι θολά και συγκεχυμένα. Αν δεν κινείται φύλλο, θεωρείται ότι όλα είναι καλά.. Είναι λοιπόν εγκληματικό όταν δεν μιλάμε.
Το κακό εξαπλώνεται με "φυσικό τρόπο" ακριβώς εξαιτίας της αδράνειας. Ο Κύριος είπε "περπατάτε (αδιάλειπτα) για να μην σας καταφτάσει το σκοτάδι". Αυτό σημαίνει ότι η "φυσική πορεία" των πραγμάτων είναι προς το σκοτάδι, την φθορά, το μηδέν, και εμείς οφείλουμε διαρκώς να πολεμάμε, "ότι εις τούτο το πολεμείν είναι το παν" (Άγιος Νικόδημος).
Αλλά για να πολεμάμε σωστά πρέπει όπως λέει ο Απ.Παύλος: "Ο λόγος σας ας ήναι πάντοτε με χάριν, ηρτυμένος με άλας, διά να εξεύρητε πως πρέπει να αποκρίνησθε προς ένα έκαστον".
Με τον λόγο λοιπόν, όπως και ο Κύριος "κρίνει και πολεμεί με την δίστομη ρομφαία του Λόγου εκ του στόματός Του".
Tώρα είδα το σχόλιο 4.03 και θέλω να πω ότι συμφωνώ. Και να θυμίσω για πολλοστή φορά την περίπτωση του εμετικού Corpus Christi. Δεν γίνεται να βλέπεις τέτοια πράγματα και να μην πας απέξω να διαμαρτυρηθείς.. έστω να καθίσεις κάτω και να κλαις για την κατάντια μας, αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο..!Μήπως ξυπνήσει κανένας από τον μακροχρόνιο λήθαργο που μας έχει καταλάβει σαν κοινωνία..
Δείτε εδώ ποιος είναι ο Άλιστερ Κρόουλι:
«Θέλω βλασφημία, θάνατο, βιασμό, επανάσταση». Ο σατανιστής Άλιστερ Κρόουλι που ενέπνευσε τους Led Zeppelin, τους Beatles και τους Black Sabbath
http://www.mixanitouxronou.gr/thelo-vlasfimia-thanato-viasmo-epanastasi-o-satanistis-alister-kroouli-pou-enepnefse-tous-led-zeppelin-tous-beatles-ke-tous-black-sabbath/
4.43
Από τον τρελογιάννη μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις Αν θέλεις ένα ταξείδι και μάλιστα τζάμπα μπορείς να πάρεις αυτό , καλή διασκέδαση !
Κανείς δέν μίλησε για την δικαίωση πράξεων βίας και δέν νομίζω οτι γίνονται τέτοιες Εχουμε δεί τον π. Κλεομένη --όλοι έχουν το δικαίωμα στην ομολογία , στην ομολογία δέν μπαίνουν κριτήρια και αξιολογήσεις , ακόμα και οι λίθοι μπορούν να μιλήσουν -- στο gay pride στην Αθήνα , τι το κακό έκανε ;
Αυτή η τάση να διαστρεβλώνουμε-ακούσια ή εκούσια-τα λόγια του άλλου. Είπα απλά πως μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου, με τον ίδιο τρόπο που ο Ιεχωβάς μπορεί κυριακάτικα να μου κτυπάει την πόρτα για προσηλυτισμό χωρίς κανείς να τον εμποδίζει, με τον ίδιο τρόπο λοιπόν μπορούν, όσοι νιώθουν πως κάτι έχουν να πάρουν από την παράσταση, να τη δουν. Οι υπόλοιποι, είπα, χωρίς να χρειάζεται να ταράζονται, μπορούν να ωφεληθούν διαβάζοντας, δημιουργώντας, ή κόβοντας βόλτες στο τρελλογιάννη. Να ωφεληθούν είπα έτσι; και να μην αλλάξει τίποτα. Όσο για τον αν είναι λάιτ ανάγνωσμα η σελίδα, αυτό αποκλείεται γιατί ο blogger ρίχνει εφτά κουταλιές ζάχαρη στο γάλα του..
Ήταν κυριακή πρωί. Βρισκόταν στον κήπο του όταν ένας ξένος κύριος τον πλησίασε. Κατάλαβε αμέσως. Ήταν μάρτυρας του Ιεχωβά. Πάνω κάτω του είπε:" Κρίμα. Πολύ κρίμα. Λυπάμαι πολύ για σας. Αφήνετε την Αλήθεια κι ακολουθείτε το ψέμα. Την Πίστη μας, που είναι σαν το ατόφιο χρυσάφι και καρφώνεστε κατευθείαν στα βράχια. Τίποτα δεν θέλω ν' ακούσω παιδί μου και μακάρι να σε φωτίσει ο Θεός." Ο ξένος, απάντησε:" Θα σκεφτώ αυτά που μου 'πες".
Έπειτα, σχολίασε:"Βλέπεις, έστω κι έτσι μπορεί από έναν προβληματισμό, να μπορέσει κάποτε να βγει απ' το βούρκο.."
Δημοσίευση σχολίου