Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Χαιρετισμός του Γεν. Γραμματέα της ΠΕΘ Παναγιώτης Τσαγκάρης στη μεγάλη πορεία διαμαρτυρίας Λέμε ΌΧΙ στα νέα Θρησκευτικά

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ας μαθουμε να πορευομαστε ορθοδοξα στον Νεοταξιτικο κοσμο κ ας αφησουμε τις διαμαρτυριες κ τις κλαψες...

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Όλα χρειάζονται ,και ξύλο αν χρειαστεί θα δώσουμε ,αν δεν μπορείς να βρεις τρόπο απ τον καναπέ σου να σηκωθείς ,κάνε μερικούς κόμπους παραπάνω !

Μαρία Π. είπε...

Αγαπητά αδέλφια, η κατάσταση έχει αγριέψει πολύ και θα αγριέψει κι άλλο.Οι άνθρωποι που μας κυβερνούν είναι επικίνδυνοι και αποφασισμένοι για όλα, και δεν μπορούμε να τους εμπιστευόμαστε ακόμα και στις περιπτώσεις που υποτίθεται ότι "παίρνουν πίσω" κάτι, όπως π.χ. την ευθανασία, γιατί αφού αναφέρθηκε, είναι σίγουρο ότι θα επανέλθει (δειλά) και μετά πιο ανοιχτά μέχρι να γίνει νόμος. Το ίδιο θα γίνει και με τα υπόλοιπα μέχρι η χώρα να γίνει αγνώριστη, μια πραγματικά "καμμένη (πνευματικά) γη". Δεν είναι δυνατόν να καθόμαστε απαθείς. Είναι εγκληματικό.
Φυσικά δεν παριστάνει κανείς τον σωτήρα της Εκκλησίας.Η Εκκλησία έχει Σωτήρα τον Κύριο μας Ιησού Χριστό. Και αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα σε βάθος, όλα όσα συμβαίνουν (μέχρι κεραίας) τα επιτρέπει Εκείνος για κάποιους λόγους. Και για να φανεί η προχωρημένη (πνευματική) σήψη και η αποστασία του λεγόμενου "χριστιανικού κόσμου" και για να φανούν οι "δόκιμοι" μέσα σε αυτές τις καταστάσεις.
Όμως το να "πορευόμαστε ορθόδοξα" δεν σημαίνει μόνο προσευχή αλλά ΚΑΙ Ομολογία. Η Ομολογία, η διαμαρτυρία, η δυνατή φωνή της αλήθειας, δεν έχει σκοπό να αλλάξει τα πράγματα γιατί δεν μπορεί (ίσως μόνο να τα καθυστερήσει). Όλα πορεύονται προς την τελική κατάληξη που μας είπε ο Κύριος. Εδόθη στο θηρίο να νικήσει.
[Οι μικρές προσωρινές "νίκες" έχουν να κάνουν με την μετάνοια. Όλα εξαρτώνται από τον αριθμό των πιστών πάνω στη γη. Αυτοί την "συντηρούν" (είναι το άλας της γης) γιατί ελκύουν την Θεία Χάρη από τον Θεό την οποία "φέρνουν" στον κόσμο, και έτσι "εμποδίζεται" η δύναμη του διαβόλου. Όσο αυτοί λιγοστεύουν (ποσοτικά και ποιοτικά) τόσο ο διάβολος ανακτά δυνάμεις (όπως είχε και πριν " δεθεί" από τον Κύριο, γι αυτό μας λέει ότι "θα λυθεί" και πάλι). Όταν μείνουν πια μόνο "οι πέντε" όπως είπε ο Θεός στον Αβραάμ τότε θα έρθει η καταστροφή.Αυτά σε πνευματικό επίπεδο.]
Ο δικός μας αγώνας γίνεται για μαρτυρία, για αφύπνιση, και για να περισώσουμε ότι μπορούμε (για όσο επιτρέψει ο Θεός) όπως οφείλουμε απέναντι κυρίως στα παιδιά που είναι τα πιο ευάλωτα.
Στο βιβλίο του Πρ.Ιεζεκιήλ ο Ίδιος ο Θεός του μιλάει για το πως πρέπει να αντιμετωπίσει (ο πιστός δούλος Του), την αποστασία των υπόλοιπων του λαού Του, είτε ακούσουν είτε απειθήσουν [θα γνωρίσουν όμως την αλήθεια ώστε να είναι αναπολόγητοι.. ("εσείς είστε μάρτυρές Μου" είπε ο Κύριος)]..

Μαρία Π. είπε...

"... Και είπε προς εμέ, Υιέ ανθρώπου, εγώ σε εξαποστέλλω προς τους υιούς Ισραήλ, προς έθνη αποστατικά, τα οποία απεστάτησαν απ' εμού· αυτοί και οι πατέρες αυτών εστάθησαν παραβάται εναντίον μου έως ταύτης της σήμερον ημέρας·
4 και είναι υιοί σκληροπρόσωποι και σκληροκάρδιοι. Εγώ σε εξαποστέλλω προς αυτούς, και θέλεις ειπεί προς αυτούς, Ούτω λέγει Κύριος ο Θεός.
5 Και εάν τε ακούσωσιν, εάν τε απειθήσωσι, διότι είναι οίκος αποστάτης, θέλουσιν όμως γνωρίσει ότι εστάθη προφήτης εν μέσω αυτών.
6 Και συ, υιέ ανθρώπου, μη φοβηθής απ' αυτών και από των λόγων αυτών μη δειλιάσης, διότι είναι άκανθαι και σκόλοπες μετά σου, και κατοικείς μεταξύ σκορπίων·
μη φοβηθής από των λόγων αυτών και από προσώπου αυτών μη τρομάξης, διότι είναι οίκος αποστάτης.
7 Και θέλεις λαλήσει τους λόγους μου προς αυτούς, εάν τε ακούσωσιν, εάν τε απειθήσωσι· διότι είναι αποστάται.
8 Συ όμως, υιέ ανθρώπου, άκουε τούτο, το οποίον εγώ λαλώ προς σέ· μη γείνης αποστάτης ως ο αποστάτης οίκος· άνοιξον το στόμα σου και φάγε τούτο, το οποίον εγώ δίδω εις σε.
9 Και είδον και ιδού, χειρ εξηπλωμένη προς εμέ, και ιδού, εν αυτή τόμος βιβλίου.
10 Και εξετύλιξεν αυτόν ενώπιόν μου· και ήτο γεγραμμένος έσωθεν και έξωθεν, και εν αυτώ γεγραμμένοι κλαυθμοί και θρηνωδίαι και ουαί.

7 Υιέ ανθρώπου, σε κατέστησα φύλακα επί τον οίκον Ισραήλ· άκουσον λοιπόν λόγον εκ του στόματός μου και νουθέτησον αυτούς παρ' εμού.
18 Όταν λέγω προς τον άνομον, Εξάπαντος θέλεις θανατωθή, και συ δεν νουθετήσης αυτόν και δεν λαλήσης διά να αποτρέψης τον άνομον από της οδού αυτού της ανόμου, ώστε να σώσης την ζωήν αυτού, εκείνος μεν ο άνομος θέλει αποθάνει εν τη ανομία αυτού· πλην εκ της χειρός σου θέλω ζητήσει το αίμα αυτού.
19 Αλλ' εάν συ μεν νουθετήσης τον άνομον, αυτός όμως δεν επιστρέφη από της ανομίας αυτού και από της οδού αυτού της ανόμου, εκείνος μεν θέλει αποθάνει εν τη ανομία αυτού, συ δε ηλευθέρωσας την ψυχήν σου..."

Ο Κύριος λέει:Ὑμεῖς ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσμου. οὐ δύναται πόλις κρυβῆναι ἐπάνω ὄρους κειμένη
οὐδὲ καίουσι λύχνον καὶ τιθέασιν αὐτὸν ὑπὸ τὸν μόδιον, ἀλλ᾿ ἐπὶ τὴν λυχνίαν, καὶ λάμπει πᾶσι τοῖς ἐν τῇ οἰκίᾳ."