Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Ερωτήσεις επί των δηλώσεων Αρχιμανδρίτη Χριστοδούλου Αγγελόγλου & π. Ευάγγελου Παπανικολάου.


ΘΕΜΑ: Επίκαιρες ερωτήσεις επί των βίντεο που έχουν αναρτηθεί στους παρακάτω συνδέσμους

[1)(Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελόγλου)

2)( π. Ευάγγελος Παπανικολάου]

Χριστός Ανέστη,

Ευλογείτε!

   Ονομάζομαι Αραβαντινός - Καρλάτος Ευάγγελος. Είμαι Τ. Γεωπόνος Μέλος Ε.Τ.Ε.Π. στο Εργ. Γ. Μηχ/γίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πατέρας τεσσάρων (4) παιδιών, με ηλικίες από δύο (2) έως έξι (6) ετών.

   Πριν σας αναφέρω το λόγο της επιστολής μου, επιτρέψετε μου μία παρένθεση - δήλωση. Δηλώνω πως αποδέχομαι την ύπαρξη του covid19 καθώς και την «επιθετικότητα - μεταδοτικότητά» του προς τους ανθρώπους. Ταυτόχρονα δηλώνω πως δεν εναντιώνομαι στα δοκιμασμένα διαχρονικά εμβόλια(*)– απόδειξη πως και εγώ προσωπικά και η οικογένεια μου και ειδικά τα τέκνα μου είναι εμβολιασμένα υπερδεόντως σε σχέση με το μέσο όρο για την ηλικία τους (τελευταίο εμβόλιο 26/05/2021). Επίσης δηλώνω πως λόγω συγκεκριμένων παραγόντων (αρκετά σοβαρών) που αφορούσαν την υγεία των παιδιών μας, χρειάστηκε να είμαστε και εγώ και η σύζυγος μου σε μια διαρκή καραντίνα, κρατώντας με το παραπάνω τα μέτρα προστασίας για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Με αφορμή λοιπόν, τις δηλώσεις – διατυπώσεις – παραινέσεις - συμβουλές  και την «Ιερή Αγανάκτηση» προς τους πιστούς και μη Ορθοδόξους Χριστιανούς που γίνονται από επιφανείς Ιερομονάχους, Μητροπολίτες και Ιερείς τις τελευταίες ημέρες, όπως αυτές αναπαρήχθησαν στους παραπάνω συνδέσμους, σας θέτουμε τα κάτωθι ερωτήματα και σκέψεις :

1.     Μιλάτε γενικά και αόριστα για τον μεγάλο αριθμό των νεκρών, από covid19, ιερέων (μόνο ορθοδόξων και όχι άλλων δογμάτων) και των οικογενειών αυτών, καθώς και μοναχών και μοναζουσών σε όλη την ελληνική επικράτεια. Όμως δεν μας λέτε τον αριθμό αυτόν καθώς  και το ποσοστό σε σχέση με το σύνολο του κλήρου αλλά και σε αναλογία γενικού πληθυσμού ή άλλων επαγγελματικών κατηγοριών όπως πχ γιατρούς, υδραυλικούς, γεωργούς κλπ. για να κάνουμε σύγκριση. Μάλλον δεν τα βρήκατε στην αναζήτηση σας στη GOOGLE, ούτε στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. Αφήνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο να εννοηθεί τεράστιο ποσοστό σε σχέση πάντα με τις άλλες κοινωνικές κατηγορίες, ωθώντας όσους σας ακούν στη στοχοποίηση των ιερέων.

2.       Με την ίδια βεβαιότητα μιλάτε και για το Άγιον Όρος, όπου και εκεί τα επίσημα στοιχεία - από τους ίδιους τους ταγούς της εξουσίας - αναφέρουν και τον αριθμό μοναχών που διαβιώνουν εκεί, όσο και τον αριθμό αυτών που νόσησαν ή πέθαναν ή δήλωσαν την επιθυμία να εμβολιαστούν και πόσοι εν τέλει εμβολιάστηκαν με τα νέα σκευάσματα, διαψεύδοντας τόσο τις κατά καιρούς διαρροές των πληρωμένων ΜΜΕ, όσο και τις δικές σας. Μια απλή αναζήτηση στην GOOGLE όπως λέτε έφτανε.

3.       Μιλάτε απαξιωτικά για Γέροντες, Πνευματικούς, Ιερείς, Δεσποτάδες, Αρχιερείς, Ηγουμένους , απλούς Μοναχούς, κλπ χαρακτηρίζοντάς τους πλανεμένους το λιγότερο επειδή εκφράζουν διαφορετική άποψη ή θέτουν ερωτήματα εκτός της πάγιας θέσης που κυριαρχεί. Μάλλον εδώ δεν υπάρχει για σας η αγάπη για τον πλησίον ή η εκκλησιαστική οικονομία όπως συνέχεια αναφέρετε ακόμα και η Συνοδικότητα των αρμοδίων οργάνων (μια άκρα δημοκρατική διαδικασία) . Σε αντιδιαστολή με αυτά που μας λέτε, ρωτώ, δεν υπάρχουν επιστολές ιερέων, μοναχών ή μοναζουσών, πνευματικά τέκνα συγχρόνων Αγίων όπως Αγ. Παϊσίου, Πορφυρίου, Ιακώβου που είναι σε αντίθετη άποψη με εσάς;

4.       Αναφερθήκατε στο βιβλίο για τον Άγιο Παΐσιο που έχει εκδοθεί από το Μοναστήρι της Σουρωτής και ως άλλος μόνος αυθεντικός γνώστης όλων των λόγων του (καθώς έχετε γράψει και δυο υπέροχα βιβλία για τον Άγιο Παΐσιο), κρίνετε τώρα το 2021 το περιεχόμενο του εν λόγω βιβλίου. Θα σας θέσω τα ίδια ερωτήματα που θέσατε στην Ηγουμένη του εν λόγω μοναστηρίου, πάντα κατά τα λεγόμενα σας. Συγκεκριμένα από την πρώτη έκδοση του βιβλίου, αν θυμάμαι όπως είπατε και τονίσατε, το 1998, δεν το γνωρίζατε τι γράφει στη σελίδα 181; Πράγμα λίγο δύσκολο, γιατί όπως εσείς αναφέρατε έχετε προσωπική σχέση με την Ηγουμένη και γνωρίζεστε, γι’ αυτό και την πήρατε στο τηλέφωνο. Και αν ναι γιατί δεν προβήκατε στις απαραίτητες ενέργειες τόσα χρόνια για να προφυλάξετε τους πιστούς; Αφού όπως δηλώνετε γνωρίζατε από τότε για ποια ασθένεια μιλούσε  ο Άγιος Γέροντας γιατί δεν το λέγατε νωρίτερα; Τα στοιχεία και εδώ σας διαψεύδουν.(**) Το 1987 και η ασθένεια του Έιτζ, όπως εσείς επικαλείστε, (αλήθεια στα βιβλία σας πού ακριβώς το αναφέρετε;) δεν αναφερόταν ως πανδημία (και πάντα σε σύγκριση με τη μεταδοτικότητά της όπως αυτή που έχει βρεθεί και συσχετισθεί για covid19 ή της Ιλαράς) αλλά για μάστιγα που προσέβαλε, αρχικά συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού, και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες – συμπεριφορές και όχι όλο τον παγκόσμιο πληθυσμό, αλλά ούτε μεταδιδόταν όπως ο σημερινός ιός. Ναι εφαρμόστηκε ένα είδος «εμβολίου» ή μείγμα φαρμάκων στις περιοχές της Αφρικής (όπου οι άνθρωποι εκεί όπως και τώρα έγιναν πειραματόζωα) αλλά σταμάτησε λόγω μεγάλου αριθμού θανάτων και παρενεργειών, καθώς και δεν υπήρξε καμία ίαση. Όπως επίσης είναι γεγονός και πως μετά από τόσα χρόνια, εμβόλιο για το Έιτζ δεν έχει βρεθεί. Συνάμα δεν είχαμε παγκόσμια επιβολή εμβολιασμού, πόσο μάλλον στην Ελλάδα.

5. Επειδή πολλάκις αναφερθήκατε σε αριθμούς, και σε ανακοινώσεις από οργανισμούς όπως ΠΟΥ, CDC, EMA κλπ, σας ερωτώ, στις αναζητήσεις σας στη GOOGLE ή σε συζητήσεις σας με άλλα άτομα μήπως βρήκατε α) το πρωτόκολλο δήλωσης (αιτιολόγησης) θανάτου από covid19; β) Γιατί άλλαξε το πρωτόκολλο καταγραφής των αιτιών θανάτου πρόσφατα; γ)Έχει αναρτηθεί επίσημα κάπου το γονιδίωμά του ώστε να γίνεται από τους αρμόδιους ιατροδικαστές η ταυτοποίηση των θανάτων που προέρχονται από covid19; δ)Ποια τα πρωτόκολλα διαχείρισης – προστασίας που ορίζουν οι οργανισμοί αυτοί;(μιλάνε πουθενά για άρνηση ιατρικής πράξης όπως εσείς αφήνετε να υπονοηθεί;) ε)Ποια θέση στην παγκόσμια κατάταξη έχει, ο covid19, ως προς τη μεταδοτικότητα, σε σχέση με άλλες ασθένειες; στ)Τι ποσοστό θανάτου έχει; ζ)Πόσοι θάνατοι έχουν καταγραφεί – ειδικά στην Ελλάδα το ίδιο χρονικό διάστημα – σε άλλες χρονιές που δεν είχαμε «πανδημία» πχ 2018, 2019; Δεν τα βρήκατε όλα αυτά κάνοντας μια απλή αναζήτηση στη GOOGLE;

6.       Σε αυτές τις αναζητήσεις σας δεν βρήκατε ούτε μια αναφορά από επιστήμονες (εμβολιασμένους και μη)  για τη μη υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού στο γενικό πληθυσμό και περισσότερο στα παιδιά;(όπως εσείς προτρέπετε τον κόσμο)

7.   Στις αναζητήσεις αυτές δεν βρήκατε καμία αναφορά για το σύνολο των θανάτων ( πχ  στις ΗΠΑ) το τελευταίο 5μηνο – σχετιζομένων με το εμβόλιο – και σε ίδια αναλογία μετά από 20 έτη εμβολιασμού με όλους τους τύπους των εμβολίων;

8.       Ακόμα δεν βρήκατε καμία αναφορά από νομπελίστες ιατρούς ή εδικούς που ασχολούνται κοντά 20 και παραπάνω έτη με τους ιούς ή τα εμβόλια που αναφέρονται συγκεκριμένα στον τρόπο δράσης αυτών των «εμβολίων» και γιατί δεν πρέπει να γίνει ο μαζικός εμβολιασμός από τα νέου τύπου (mRNA) εμβόλια;

9.   Είμαι βέβαιος πως σίγουρα δεν βρήκατε και αναφορές και για το δευτέρου τύπου εμβόλιο και από τι κυτταρικές καλλιέργειες έχει προκύψει. Αν όμως έχετε γνώση, αναρωτιέμαι μήπως ανήκετε σε αυτούς που δεν πιστεύουν στην ύπαρξη ζωής από τη στιγμή της σύλληψης. Άρα και τα παράγωγα των εκτρώσεων ή η διαχείριση αυτών (παρασκευή αλοιφών, παρα - φαρμάκων, κλπ) είναι κάτι επουσιώδες και όχι ουσιαστικό, αν πρόκειται για το καλό του ανθρώπου (μάλλον ασπάζεστε τις θεωρίες περί ευγονικής του Γιόζεφ Μένγκελε και άλλων όπως Φριτς Λεντς (Fritz Lenz) και Όιγκεν Φίσερ (Eugen Fischer) κλπ).

10.    Μετά από τόσα χρόνια στους κόλπους της Εκκλησίας, σας ρωτώ, δεν βρήκατε διαπρεπείς ιερείς, μοναχούς ψάλτες κλπ, που είναι και γιατροί παράλληλα; Επιστήμονες που κατά καιρούς έχουν συμμετάσχει ή διορισθεί σε επιτροπές και από τη ΔΙΣ ακόμα, (πχ π. Στυλιανός Καρπαθίου και άλλοι) για να εκφέρουν άποψη περί αυτών των θεμάτων; Τι έγιναν όλοι αυτοί; Γιατί δεν ρωτήθηκαν; Και αν ναι, τι είπαν; Συμφωνούν; Ξαφνικά η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία δεν έχει στους κόλπους της τέτοιους επιστήμονες που διακατέχονται με ορθόδοξο φρόνημα για να πάρουν θέση; Μήπως σκόπιμα τους αποκλείετε; ή δεν τους ακούτε; Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι τους φιμώνετε.

11.    Σας ρωτώ επίσης, στην Ελλάδα μας συγκεκριμένα, γνωρίζετε πόσες πανδημίες έχουμε περάσει; Πώς σώθηκε; Πως αντιμετωπίσθηκαν; Πόσες εορτές το χρόνο πανηγυρίζει η Ελλαδική Εκκλησία τόσο σε τοπικό επίπεδο ή πανελλήνια σε ανάμνηση της σωτηρίας της (πχ από χολέρα Κέρκυρας, τύφο, κλπ σε πολλές περιοχές όπως Ληξούρι, Πειραιά και άλλες); Μάλλον δεν θα αναφέρονται στο τυπικό ή στο εορτολόγιο ή δεν έτυχε να παραβρίσκεστε τις ημέρες αυτές στις Μητροπόλεις αυτές. Μια απλή αναζήτηση στη GOOGLE θα σας έλυνε την απορία.

12.    Μπορείτε να μας πείτε πότε στην ορθόδοξη εκκλησιαστική μας ιστορία έκλεισαν οι Ιεροί Ναοί; Πείτε μας μία!

13.    Πότε άλλοτε ιερείς και μάλιστα ορθόδοξοι αρνούνταν την κάθε είδους ιεροπραξία σε οποιονδήποτε άρρωστο με οποιαδήποτε αρρώστια; Μάλλον δεν θα έχετε ακούσει για τους πρόσφατα  αγιοκαταταχθέντες όπως τον Άγιο Νικηφόρο τον Λεπρό και τον Άγιο Ευμένιο. Όμως αν ψάξετε στη GOOGLE κάτι θα βρείτε.

14.    Δεν σας είδα (γιατί αν δεν ισχύει, σας ζητώ συγνώμη) να διαρρηγνύετε  τα ιμάτια σας από ιερή αγανάκτηση (ένα συναίσθημα που μας το προβάλλετε πολύ ωραία στα παραπάνω βίντεο) όταν δηλωμένοι άθεοι «ειδικοί» μας έδειξαν τον τρόπο που πρέπει να γίνονται λόγω covid19, όλες οι πράξεις στους Ιερούς Ναούς (προσκύνησις Ιερών Εικόνων, Ιερών Λειψάνων, Θείες Λειτουργίες). Μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας έδειχνε την ίδια ακριβώς μεθοδολογία και φρασεολογία που χρησιμοποιήθηκε, ακολουθήθηκε και χρησιμοποιείται ακόμα και από αυταρχικά και άθεα καθεστώτα. (ναζιστική Γερμανία, κομμουνιστικά καθεστώτα όπως πρώην Σοβιετική Ένωση, αλλά και τώρα ακόμα  στην Κίνα κλπ).

15.    Τι αναφέρουν οι  Άγιοι για τη συνύπαρξη φυσικού και αφύσικου κόσμου, ορατού και αοράτου, κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας; Τι συμβαίνει με τους φυσικούς νόμους; Αν μετά τα τόσα χρόνια στους κόλπους της εκκλησίας, δεν έχετε «οσμιστεί» τίποτα, μια απλή αναζήτηση στη GOOGLE θα έφθανε για να καταλάβετε.

(*)(δεν συναινώ όμως για τα τελευταίου τύπου «εμβόλια»)

(**)Σας έδωσε μια ωραία απάντηση και ο Μοναχός Αρσένιος από τη σκήτη Κουτλουμουσίου ΕΔΩ

 

Σχόλιο:Αδελφέ ωραία τα λες ,αλλά οι συγκεκριμένοι ως καβαλήσαντες μεγάλο καλάμι,ευτυχώς ,μόνο  εσκοτίσθη ο νους τους και έγειρε .Μην περιμένεις απαντήσεις έχουν φανατικούς ακροατές.. 

Ευχόμαστε να μην "πάθουν"  τα του οσίου Ευμενίου ...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι το περίεργο είπε ο πατήρ Ευάγγελος στο βίντεο; Το ότι έπρεπε να καλέσουν εκείνον ειδικά να μεταλαβει τον άρρωστο ιερέα, τη στιγμή που ο συγκεκριμένος είχε ένα σωρό πνευματικά παιδιά κληρικούς; Αυτό πώς το χαρακτηρίζετε;

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Χαρά στόν κόπο σου
αδερφέ...

Τζάμπα μιλάς...όμως...

Χαμένος κόπος...

Ανώνυμος είπε...

Τρελλογιάνη, επέτρεψε μου να διαφωνήσω ως πρός το σκέλος που γίνεται αναφορά στον π. ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Τα του πατρός ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ λίγο πολύ είναι γνωστά και πολλοί έχουν τοποθετηθεί.
Ο άνθρωπος ζεί σε πλάνη και άκρατο εγωισμό μιά και κατηγορεί ανθρώπους οι οποίοι αποδεδειγμένα έχουν προσφέρει πνευματική ωφέλεια μέσα από την δουλειά που έχουν κάνει.
Προσπαθεί να νουθετήσει με τρόπο ξένο πρός την ορθόδοξη παράδοση, αυθαίρετα και αυταρχικά μιά ομάδα ανθρώπων οι οποίοι δεν είναι καν πνευματικά του τέκνα και ουδεμία σχέση έχουν μαζί του, αλλά και που νομίζω πως δεν ζητήθηκε καν η πνευματική του συμβουλή...
Παραβλέποντας την τεράστια πνευματική οφέλεια που γνώρισαν και γνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι από το μεγάλο αυτό έργο της μοναστικής αδελφότητας, στάθηκε σε ένα εδάφιο τριών όλων κι όλων γραμμών και προκάλεσε μεγάλη ακαταστασία και διχόνοια ανάμεσα στους πιστούς τούτες τις εξαιρετικά κρίσιμες στιγμές....
Για τον πατέρα Ευάγγελο τώρα ας σταθούμε σε δύο σημεία.
1ον πως ο άνθρωπος είναι μεν ιερέας αλλά μην αγνοούμαι πως διατελεί και ιατρός λοιμοξιολόγος.
Με την πρώτη του λοιπόν ιδιότητα ας του αναγνωρίσουμε πως είναι από τους ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ που στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.
Από την πρώτη στιγμή που στο σύνολο τους ΙΕΡΑΧΕΣ και ΙΕΡΕΙΣ δεχόταν αδιαμαρτύρητα αυτήν την πρωτοφανή κατάσταση του κλεισίματος των ναών, της απαξίωσης και προσβολής της Θείας Μεταλήψεως την Ύψιστη προσβολή προς το πρόσωπο του ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ να ακολουθήσει πέρσι το Πάσχα την πορεία πρός το Πάθος και την Ανάσταση του χωρίς την παρουσία πιστών, ο π.Ευάγγελος ήτανε από τους λίγους και τολμηρούς που στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και ήλεγξαν την στάση των πολλών ασκώντας κριτική.
Ήτανε αυτός που μέσα στον ψυχρό και κούφιο λόγο των πολλών (κατ' οίκον Εκκλησία...συμετοχή υμών μέσω τηλεοράσεων) έβαλε αντίλογο ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ-ΠΑΤΕΡΙΚΟ και βοήθησε πολλούς, μια και πού οι περισσότεροι εκ των ιερέων θυμίαζαν κενά καθίσματα αρνούμενοι ακόμα και να εξομολογήσουν τους πιστούς.
Ως πρός την ιδιότητα τού λοιμοξιολόγου ουδέποτε έπαψε να συστήνει την προσοχή, την πρόληψη και την επικινδυνότητα διαχωρίζοντας όμως την θέση του από τα μέτρα και τον τρόπο με τον οποίο ή πολιτεία επενέβη στα της εκκλησίας.
Δεν τον άκουσα να μιλάει απαξιωτικά για επισκόπους ή άλλους κληρικούς, απλά έκανε αντίλογο για θέματα συγκεκριμένα θεολογικά-δογματικά πράγμα το οποίο μας συστήνει και ο ιερός Χρυσόστομος εν προκειμένω.
Και μήπως έχει άδικο που μας αποκαλεί τρελούς και λοξούς;;;
Εάν είμασταν λογικοί και ζεστοί απέναντι στην ιδιότητα μας ως χριστιανοί πολλούς θα είχαμε πάρει με τις πέτρες και δεν θα σιωπούσαμε.
Ο άνθρωπος διαχωρίζει την θέση του σε ένα συγκεκριμένο περιστατικό λέγοντας το αυτονόητο που κάθε νοήμων γνωρίζει '' στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα''....
Και βέβαια υπάρχει ο ιός και βέβαια θα φυλαχθούμε και βέβαια κάποιους θα ταλαιπωρήσει ο ιός αλλά με τίποτα δεν σημαίνει πως επειδή κοινωνάω ή επειδή εκκλησιάζομαι δεν θα κολλήσω.
Τέλος για να μην κατηγορηθώ για προσωπολάτρης ή κάτι άλλο ας κάνω γνωστό πως ούτε σε καμιά οργάνωση ανήκω, ούτε ακόλουθος ή ουρά κανενός έχω γίνει στα 55 χρόνια μου είτε εκτός, είτε εντός εκκλησίας και πολλές φορές έχω έρθω σε έντονη αντιπαράθεση με όλους αυτούς οι οποίοι αυτοαποκαλούνται σούπερ χριστιανοί, και αυτό βέβαια το έχω πληρώσει.
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τα εμβόλια και τον Άγιο Παΐσιο στο βιβλίο Λόγοι Β είναι περίεργο.
Εγώ διάβασα το βιβλίο και δεν έγραφε τίποτα για εμβόλια, σε μια μεταγενέστερη έκδοση του ίδιου βιβλίου ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ τα εμβόλια. Οπότε υπάρχει θέμα αξιοπιστίας γιατί λένε πως ο ίδιος έλεγχε τις σημειώσεις.
Κάνουν προσθαφαιρέσεις σε κάθε νέα έκδοση του ίδιου βιβλίου;
Δεν το γράφει:
https://azbyka.ru/otechnik/books/file/26333-%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%B9-%CE%92-%CE%A0%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CF%86%CF%85%CF%80%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%B7.pdf
Το γράφει, σελ. 101:
https://apologitiki.files.wordpress.com/2015/10/paisiou_1999_logoi-ceb2.pdf

Ανώνυμος είπε...

@ 4 Ιουνίου 2021 - 1:23 π.μ.

Και οι δυο σύνδεσμοι, που ανέβασες, παρουσιάζουν την έκδοση του 1999 και, στην σελίδα 101, γράφουν ακριβώς τα ίδια:

"Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μιὰ ἀρρώστια, γιὰ τὴν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο ποὺ θὰ εἶναι ὑποχρεωτικὸ καί, γιὰ νὰ τὸ κάνη κανείς, θὰ τὸν σφραγίζουν."