Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Μαρτυρία μιας Δασκάλας




ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;;;;


"Χριστός Ανέστη! 
 Σας στελνω 2 screenshot από το κινητό μου. Αν εσείς η κάποιος γνωστός σας ειδικός έχει γνώση του τι σημαίνουν αυτοί οι 12ψηφιοι που βγαίνουν στο Bluetooth θα ήθελα πολύ τα φώτα σας, γιατί έχω συγκλονιστεί με αυτό που λέγεται ότι ανιχνεύονται οι εμβολιασμενοι;;;

Το 1 screenshot αν δείτε την ώρα είναι λίγο πριν σχολιάσουν τα παιδιά από το ολοήμερο. ( Αρκετοί γονείς απέξω) Το 2 είναι νωρίτερα όταν είχαν φύγει οι περισσότεροι δάσκαλοι και έφτασα στο σχολείο που ήταν λίγοι. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε αν αυτά τα 12ψηφια νούμερα σημαίνουν κάτι;;;; 

Σας ευχαριστώ

 Μια δασκάλα

 σχόλιο:Ελα μου ντε ,τι σημαίνουν ,σημαίνουν;;

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι διευθύνσεις από συσκευές..
Όταν οι συσκευές είναι άγνωστες εμφανίζονται ετσι
Mac address λέγεται.


ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.Και σίγουρα θα αρχίζουν τώρα να διαρρέουν στο Ίντερνετ προγράμματα εντοπισμού με αποτέλεσμα να σε βρίσκουν όπου και να είναι και για΄τι όχι να κλέβουν το σπιτικό σου όταν λείπεις.Ενα από τα λιγότερα παθήματα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι η ταυτότητα MAC address που έχουν όλες οι συσκευές που συνδέονται σε δίκτυο.
Οι επώνυμες συσκευές εμφανίζονται ως μάρκα και μοντέλο, οι φτηνιαριάρηκες ως διευθύνσεις MAC, στα κινητά, tablet, laptop μπορείς να βάλεις ότι όνομα θέλεις.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα εγώ που το έκανα στη δουλειά μουσείο δυο μπολιασμενους ένας με φαιζερ και ένας με άστρα δεν μου έβγαλε κάτι.....

Ανώνυμος είπε...

Δεν ισχύει, ακόμα και οι φτηνέςσυσκευες κινητά και tablet εμφανίζουν κάποιο όνομα και σίγουρα όχι την Mac address . Τώρα τι είναι δεν ξέρω!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ λέω ότι θα είναι μάλλον τα κινητά των γονέων παρά τα μπόλια των γονέων. Αλλά εγώ δεν έχω και ζμαρτφόουν να κάνω πείραμα. Έχω ένα παλιάς τεχνολογίας 15ετίας, κάνει τη δουλειά που χρειάζομαι και μάλλον ν' αρχίσω να το σταυρώνω και να το βάζω στα εικονίσματα, να είναι γερό κι αυτό κι η μπαταρία του, να γλυτώσω το ζμαρτφόουν!

Ανώνυμος είπε...

Μήπως η ιστορία με το εμβόλιο έχει καταντήσει παράνοια σε μερικούς; Εντελώς παράνοια όμως... Αφήνω πια που κάποιοι χαίρονται άμα πεθανει κάποιος που έχει κάνει το εμβόλιο. Αναρωτηθηκατε αν μερικοί το κάνουν επειδή άτυπα είναι υποχρεωμένοι; Ωραία, ας πούμε ότι ρισκάρουν τη ζωή τους με ένα εν δυνάμει δηλητήριο, εν δυνάμει λέμε. Εσάς τι σας κόφτει; Είστε σωτήρες της ανθρωπότητας; Την κατάντια των ματθαιικων παλαιοημερολογιτων την ξεχάσατε; Προσέξτε τις μονομανιες. Ο Αθηναγόρας είχε μονομανία με τον οικουμενισμο, άλλοι με τον ζηλωτισμο, τώρα άλλοι με την υποχονδριαση και φοράνε μάσκα στον ύπνο τους και άλλοι με τα εμβόλια.. Μην τα κάνετε εσείς και αφήστε στον άλλο την ελευθερία να πάρει το ρίσκο. Στα παιδιά μου δεν θα το κάνω, για εμένα θα δω, έχω νουν και γνώση...

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

έχεις και Συ τα δίκια σου..

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ είπε...

Ανώνυμη 3 Ιουνίου 2021 - 8:15 μ.μ.
Νομίζω αυτό ακριβως που λες στο τέλος το δικαίωμα να επλεξεις καλη μου κυρια για σενα και τα παιδιά σου και οχι φαστιστκα να στο επιβαλουν ,ολοι εμείς που αντιδρουμε σε αυτο αντιδρουμε ,δευτερεύοντος και για ολες οι αλλες επιφυλαξεις ,έτσι, ας ειμαστε ρεαλιστες με οσους σκεφτοτναι ,εαν επιτρεπετε και αυτό ακόμη να σκεφτόμαστε φωνακτα !

Ανώνυμος είπε...

Τώρα το ότι είμαι κυρία, πώς το κατάλαβες; Πάλι δεν λειτούργησε το διορατικο... Εν πάση περιπτώσει, ας αφήσουμε τους ανθρώπους να επιλέξουν και έχουμε καιρό να δούμε ποιος έχει δίκιο...

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Μνημόνια...
Μακεδονίες(!)...
Αιγαίο...
μπόλια...

...πολύ σημασία...
δίνουμε...

Stay cool...and
let it be...

ή καλύτερα...

leave... and let die
...

Peace bro...

Ανώνυμος είπε...

Κυρία Δασκάλα,Αληθώς Ανεστη
Σας γράφω από τη Αμερική όπου και ζω και ρώτησα τον γιο μου να βοηθήσει στο ερώτημα σας .Όπως και πολλοί που απαντήσανε είναι διευθύνσεις από (Mac Adresses) που συνδέονται με το δικό σου τηλέφωνο. Αυτό γίνεται γιατί έχεις κάποια ρύθμιση στο κινητό σου ανοιχτή.Αλλα όπως μου είπε και ο 16χρονως γιος μου τίποτα να ανυσηχεις.

Κατερινα

Ματθαιος είπε...

Εγώ έχω I phone και δεν βγάζει γιατί~