Ἦχος πλ. δ´. Ταῖς τῶν δακρύων σου ῥοαῖς.
Τοῖς ὀρθοδόξοις καὶ πιστοῖς, ἑορτάσαι τὸ Πάσχα οὐκ ἐπιτέτραπται, ὑπὸ Συνόδου ἱερᾶς, νομικῷ σὺν τῷ Πάσχα· διόπερ ἅπαντες, συνόδου δυσσεβοῦς, τὰς γλωσσαλγίας πόῤῥῳ διώξωμεν, καὶ τὴν πίστιν τηρήσωμεν, λόγοις τῶν Πατέρων σεπτοῖς, στοιχοῦντες καὶ ἐντάλμασι
Ιωάννης Τσιλιμιγκάκης
5 σχόλια:
τελικά και δόξα τω Θεώ, όπως η Κύπρος έχει έναν Μόρφου, έτσι και στην Ελλάδα έχουμε έναν Κυθήρων. το ΠΡΩΙ της Κυριακής του Πάσχα, στις 05:00' θα τελέσουν την Αναστάσιμη Λειτουργία!!! Ανακοινωθέν για τις Ιερές Ακολουθίες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα εξέδωσαν οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Κυθήρων και Αντικυθήρων μετά την Ιερατική Σύναξη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 23 Απριλίου 2021. Οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως στην ανακοίνωσή τους μεταξύ άλλων τονίζουν: «δηλούμεν υπευθύνως ως κατενώπιον Θεού ότι αδυνατούμεν συνειδησιακώς να εφαρμόσωμεν το πρόγραμμα της τελετής της Αναστάσεως και της Πασχαλίου Θείας Λειτουργίας, κατά τα οριζόμενα». Στην συνέχεια προσθέτουν: «έχοντες την προς τούτο έκθυμον ευλογίαν του Σεβ. Ποιμενάρχου μας Μητροπολίτου Κυθήρων και Αντικυθήρων κ. Σεραφείμ, θα τελέσωμεν την τελετήν και την Θείαν Λειτουργίαν της Αναστάσεως ανήμερα του Πάσχα, αρχομένης της Ακολουθίας της Παννυχίδος ώρα 5 π.μ. και μετ’ αυτήν θα ακολουθήση η τελετή της Αναστάσεως, ο Όρθρος και η Αναστάσιμος Θεία Λειτουργία».
1ον. Εἶναι θέμα δογματικό. Βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ Οἱκουμενικῶν Συνόδων.
Κανὼν Ζ´ Άποστολικῶν Κανόνων: Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, τὴν ἁγίαν τοῦ Πάσχα ἡμέραν πρὸ τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας μετὰ Ἰουδαίων ἐπιτελέσοι, καθαιρείσθω.
Κανὼν ΚΘ´ Λαοδικίας: Ὅτι οὐ δεῖ Χριστιανοὺς ἰουδαΐζειν καὶ ἐν τῷ σαββάτῳ σχολάζειν, ἀλλ᾽ ἐργάζεσθαι αὐτοὺς καὶ ἐν τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ· τὴν δὲ Κυριακὴν προτιμῶντας, εἴγε δύναιντο, σχολάζειν ὡς Χριστιανοί. Εἰ δὲ εὑρεθεῖεν Ἰουδαϊσταί, ἔστωσαν ἀνάθεμα παρὰ Χριστῷ.
2ον. Κυριακὴ τοῦ Πάσχα χωρὶς Ἀναστάσιμη Θεία Λειτουργία εἶναι ΜΕΓΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ. Καταπατεῖται ἡ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ μας.
3ον. Δὲν ἐπιτρέπεται νὰ τελεσθοῦν 2 Θεῖες Λειτουργίες τὴν ἴδια ἡμέρα ἀπὸ τὸν ἴδιο ἱερέα.
4ον. Ὅσοι Χριστιανοί μεταλάβουν τὸ Μεγα Σάββατα βράδυ, θὰ καταλύσουν κρέας τὸ Μέγα Σάββατο ποὺ καὶ αὐτό ἀντίκειται στοὺς Ἱεροὺς Κανόνες,
Κανὼν ΠΘ´: Τὰς τοῦ σωτηρίου πάθους ἡμέρας, ἐν νηστείᾳ, καὶ προσευχῇ, καὶ κατανύξει καρδίας ἐπιτελοῦντας, χρὴ τοὺς πιστοὺς περὶ μέσας τῆς περὶ τὸ μέγα σάββατον νυκτὸς ὥρας ἀπονηστίζεσθαι, τῶν θείων Εὐαγγελιστῶν Ματθαίου καὶ Λουκᾶ, τοῦ μέν, διὰ τοῦ, Ὀψὲ σαββάτων ῥήματος· τοῦ δέ, διὰ τοῦ Ὄρθρου βαθέος, τὴν βραδύτητα τῆς νυκτὸς ὑπογραφόντων.
5ον. Τὴν 1η Μαίου 1776 ἰδρύθηκαν οἱ Ἰλλουμινάτι.
1 Μαΐου 2021 Ἑβραϊκό ἥ Νομικὸ Πάσχα.
2 Μαΐου 2021 ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ. Ο συνεορτασμός με τους αλλόθρησκους παραπέμπει σέ Οικουμενιστική κίνηση, ἔλευση τοῦ Ἀντιχρίστου.
Κανὼν ΛΖ´ Λαοδικίας: Ὅτι οὐ δεῖ παρὰ τῶν Ἰουδαίων, ἢ αἱρετικῶν, τὰ πεμπόμενα ἑορταστικὰ λαμβάνειν, μηδὲ συνεορτάζειν αὐτοῖς.
Ὡς Χριστιανοί Ὀρθόδοξοι πρέπει νὰ φυλάξουμε τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη μας στὸν Ἅγιο Τριαδικὸ Θεό, τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τὴν Ἱερὰ Παράδοση, ἀνόθευτη μὲχρι τὴν τελευταία μας πνοή. Ἔχουμε μεγάλη εὐθύνη γιὰ τὴ σωτηρία τῶν ἀδελφῶν μας καὶ τῆς ψυχῆς μας.
Μὲ πόνο ψυχῆς,
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
παράκληση, για να μην δίνουμε στόχο,
το πάσχα των εβραίων κρατά μια βδομάδα,
και φέτος το 2021 πέρασε,
ήταν από 27 Μαρτίου έως 4 Απριλίου 2021.
η Ορθόδοξη Εκκλησία λαμβάνει υπόψιν της το Ιουδαϊκό Φάσκα,
για να μήν παραβιάζεται ο όρος της Συνόδου της Νίκαιας
και συμβεί να υπάρξει συνεορτασμός Εβραϊκού Πάσχα και χριστιανικού,
πράγμα που σαφώς (και προς το παρόν;) απαγορεύεται.
μπορούμε να λέμε πως,
πλην των όλων άλλων σοβαρότερων παρατύπων και παρανομιών
της απόφασης για το φετεινό Πάσχα μας,
πως είναι απαράδεκτο να το εορτάσουμε
σε ημέρα αργίας εβραίων.
μακάρι να βρεθούν ιερείς
που θα αποφασίσουν να τελέσουν την Ανάστση,
την Κυριακή το πρωί,
αλλά "υπακούοντες" στα μικρά (μάσκες),
θα υπακούσουν και στα μέγιστα θλιβερά και βλάσφημα.
Μπερδεμένα όπως πάντα
τα κολπάκια τινών...
...
κοίτα τώρα τί φτιάξανε...ρε φίλε...
Οι Εβραίοι, τώρα πιά,
έχουν α λ λ ά ξ ε ι
τίς ημερομηνίες
τού δικού τους πάσχα,
(που φέτος, όντως, τέλειωσε στις
4 Απριλίου)
Αλλά...
στις 1 Μαΐου πέφτει
το.. ας το πούμε...
...αρχαίο τους πάσχα...
αυτό δηλαδή, που η 1η Οικουμενική Σύνοδος,
απαγόρευσε να συμπίπτει με το δικό μας...
γι αυτό κι εμείς, αιώνες τώρα
υπολογίζουμε την μέρα πού πέφτει,
και η μέρα αυτή...
...είναι...η... 1η Μ α ΐ ο υ...
Φοβερό το κόλπο...
και η σύγχυση αναμενόμενη...
Τινές...μάς...θέλουν...
μπερδεμένους...
αγαναχτισμένους...
σε μόνιμη σύγχιση...
...
Ψ υ χ ρ α ι μ ί α... λοιπόν...
και
Ν η σ τ ε ί α...
ψ α λ τ ή ρ ι...
Ε υ χ ή...
Να δώσει ο Θεός να γιορτάσουμε το
Π α σ χ α μας σ ω σ τ ά!!!
...
Σπεύσον!Απολλύμεθα...!
11:04, εὰν δεις το Ωρολόγιο, γράφει για φέτος ότι το Νομικό Φάσκα των Ιουδαίων είναι στις 1 Μαΐου 2021.
«Ὅπως εἶναι γνωστό ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος μέ ὅρον Της πού διασώζεται στόν πρῶτο Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου, ὁ ὁποῖος ἐπεκυρώθη ἀπό τόν Β΄ Κανόνα τῆς Ἁγίας ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡρισμένως, καθώρισε ὅτι τό Ἅγιον Πάσχα θά ἑορτάζεται πάντοτε τήν πρώτην Κυριακήν μετά τήν πανσέληνον, μετά τήν Ἐαρινήν ἰσημερίαν, ὥστε νά μή συμπίπτει ποτέ μέ τό Νομικόν Φάσκα τῶν Ἰουδαίων, διότι κατά τόν Ζ΄ Κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων «εἴ τις Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος ἤ Διακόνος τήν Ἁγίαν τοῦ Πάσχα ἡμέραν πρό τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας μετά Ἰουδαίων ἐπιτελέσοι, καθαιρείσθω». Ὁ ὅρος τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου περιλαμβάνεται εἰς τόν Α΄ Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, ὁ ὁποῖος διά τῆς ἐπικυρώσεως ὑπό τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔχει Οἰκουμενικήν καταξίωσι: «Πάντας τοὺς τολμῶντας παραλύειν τὸν ὅρον τῆς ἁγίας καὶ μεγάλης συνόδου τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης, ἐπὶ παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ θεοφιλεστάτου βασιλέως Κωνσταντίνου, περὶ τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καὶ ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένοιεν φιλονεικότερον ἐνιστάμενοι πρὸς τὰ καλῶς δεδογμένα, καὶ ταῦτα εἰρήσθω περὶ τῶν λαϊκῶν. Εἰ δέ τις τῶν προεστώτων τῆς Ἐκκλησίας, ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος ἢ διάκονος, μετὰ τὸν ὅρον τοῦτον τολμήσειεν ἐπὶ διαστροφῇ τῶν λαῶν καὶ ταραχῇ τῶν ἐκκλησιῶν ἰδιάζειν καὶ μετὰ τῶν Ἰουδαίων ἐπιτελεῖν τὸ Πάσχα· τοῦτον ἡ ἁγία σύνοδος ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκρινε τῆς Ἐκκλησίας, ὡς οὐ μόνον ἑαυτῷ ἁμαρτίας ἐπισωρεύοντα, ἀλλὰ πολλοῖς διαφθορᾶς καὶ διαστροφῆς γινόμενον αἴτιον· καὶ οὐ μόνον τοὺς τοιούτους καθαιρεῖ τῆς λειτουργίας, ἀλλὰ καὶ τοὺς τολμῶντας τούτοις κοινωνεῖν μετὰ τὴν καθαίρεσιν. Τοὺς δὲ καθαιρεθέντας ἀποστερεῖσθαι καὶ τῆς ἔξωθεν τιμῆς, ἧς ὁ ἅγιος κανὼν καὶ τό τοῦ Θεοῦ ἱερατεῖον μετείληφεν».
(απόσπασμα από εδώ): https://www.impantokratoros.gr/490CE130.el.aspx
Δημοσίευση σχολίου