Όχι λεφτά σε εκκλησίες που απαιτούν μάσκα, ας τους
χτυπήσουμε εκεί που πονάνε, τέλος!
No mask, no money, bro!
Αναγνώστης
No mask, no money, bro!
Αναγνώστης
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
24 σχόλια:
Ωραίο φιλαράκο !!!!!!!
ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩ BROOOO!
YES MASK NO MONEY
NO MASK YES MONEY
θλιβερά πράγματα κ.Τρελογιάννη...
Και τα μασκαραλίκια* αλλά και η φιλοξενία τέτοιων αναρτήσεων...
Να λοιπόν που σας κατήντησε ο άκρατος βολουδακισμός σας...
Αν κάποιοι θεωρούν τις εκκλησίες μαγαζά, όπως τα λεν εδώ στη Βόρειο
Ελλάδα οι λεγόμενοι βαρύμαγκες τα "ψυχαγωγικού τύπου" τότε ας
ψαχτούν κάπου αλλού, όχι στην Ορθόδοξη Εκκλησία..
Ιερομόναχος Πολύκαρπος
*Αφορά όσους κληρικούς υποχρεώνουν τους πιστούς να φορούν μάσκα.
no humor...
not understanding...
Παπά Πολύκαρπε την ευχή σου.
Δεν σε γνωρίζω, αλλά η αγανάκτησή σου, μου δίνει την εντύπωση ότι είσαι ειλικρινής και καλών προθέσεων ιερομόναχος. Δεν μου αρέσει βέβαια το ότι χρησιμοποιείς τον όρο "βολουδσκισμός", απαξιώνοντας έτσι εμμέσως πλην σαφώς έναν αδελφό και συμπρεσβύτερό σου.
Θα ξεκινήσω από την ουσία της ανάρτησής σου.
Εσύ παπούλη μου, δεν έχεις διαπιστώσει ότι πολλοί Αρχιερείς αλλά και ιερείς, βλέπουν τις εκκλησίες και τα προσκυνήματα ως "μαγαζά"; Και όχι μόνο τους χώρους, αλλά και αυτά τα μυστήρια και τις πάσης λογής ιεροπραξίες, τα οποία συντομεύουν για να μπορέσουν να κάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα. Ή πολλές φορές υποκύπτουν (ένεκα του παρά) σε κάθε απαίτηση των "πελατών": Γάμοι μαζί με βαφτίσεις, κανονική ακολουθία γάμου σε δίγαμους, γάμοι και βαφτίσια σε παρεκκλήσια κτημάτων, μνημόσυνα τις Κυριακές και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.....
Για να μην μιλήσω για τα ακριβά άμφια, για τον σκανδαλιστικό αριθμό τους (πληθώρα στολών) για τα κάθε τρείς και λίγο ταξίδια κλπ. κλπ. Από τι λεφτά γίνονται αυτά παπούλη μου; Ένας μισθός, σίγουρα δεν φτάνει. Και είπαμε ο εργάτης του αμπελώνος, δικαιούται να φάει από το αμπέλι, αλλά όχι να φάει του σκασμού. Εδώ φαίνεται ότι τρώει τον άμπακα.
Νομίζεις ότι όλα αυτά δεν γίνονται αντιληπτά από το ποίμνιο; Νομίζεις ότι αυτές οι συμπεριφορές και πρακτικές δεν συντελούν στην απαξίωση της Εκκλησίας στα μάτια των ανθρώπων;
Συντελούν και κατά πολύ Παπά μου. Και δυστυχώς μαζί με τα ξερά καίγονται και τα (μάλλον λίγα) χλωρά. Και γίνονται αυτές οι πρακτικές αιτία να σκανδαλίζεται ο κόσμος και να βλασφημείται το όνομα του Θεού.
Τώρα όσον αφορά τον παπα Βασίλη (Βολουδάκη).
Γιατί σε ενοχλεί πάτερ μου; Ίσα ίσα, θα έπρεπε να τον επαινείς. Είναι έγγαμος ιερέας, που σημαίνει ότι δεν εξαρτάται μόνο ο ίδιος από τον μισθό που παίρνει, αλλά και η οικογένειά του - άρα θα είχε ένα κατανοητό και σεβαστό κίνητρο να μην μιλάει πολύ και να μην γίνεται ενοχλητικός. Κάνει όμως ακριβώς το αντίθετο, με ότι κίνδυνο συνεπάγεται αυτό.
Την λεβέντικη στάση του παπα Βασίλη την περιμέναμε από ιερομονάχους και αρχιμανδρίτες (έστω αυτούς τους γιαλαντζί αρχιμανδρίτες που έχουμε), οι οποίοι όντας μοναχοί, έχουν εξ' ορισμού δέκα βαθμούς ελευθερίας παραπάνω από τους εγγάμους παπαδάκους.
Τελικά όμως η διαφορά δεν είναι παπούλη μου στο έγγαμος ή άγαμος αλλά στο αντριλίκι που έχει ο ιερωμένος και (κι ας με συγχωρεί η ιερωσύνη σου) στο περιεχόμενο του παντελονιού του (μην νομίζεις παπά μου ότι αυτό που λέω είναι άσχετο. Είναι και ένας από τους λόγους που οι γυναίκες δεν μπορούν να γίνουν παπάδες).
Να τον ευγνωμονείς λοιπόν τον αδελφό και συμπρεσβύτερό σου, γιατί με τον αγώνα του, ξελασπώνει και τους υπόλοιπους.
Σου φιλώ το χέρι με σεβασμό.
Χ.
Μα τι ωραια απαντηση στον π.Πολύκαρπο! Σταρατη, αληθινη, με σεβασμο στο προσωπο του ιερεα.Υποδειγματικος λογος, χωρις ευσεβισμο.Εχω την τιμη και ευλογια ενος αρχιμανδριτη στην οικογενεια και γνωριζω( απ οσα ολιγα μπορει να μας εμπιστευτει) τον βαρυ σταυρο που σηκωνουν οσοι πραγματικα ελαβαν την ιερωσυνη αλλα και το μοναχικο σχημα πριν...οσοι βεβαια το ελαβαν προκειμενου να διακονησουν και οχι να κανουν καριερα ή περιουσια.Ευχόμαστε για ολους, εύχεστε κι εσεις.
Παιδιά (και πάτερ) ψυχραιμία. Πας να μπεις σε ένα ναό, τρως πόρτα για δε φοράς φίμωτρο. Ε, αν έχεις τη δυνατότητα (π.χ. είσαι σε μεγάλη πόλη με πολλές ενορίες) θα πας αλλού, δε θα πας; Λογικό είναι. Ο πρώτος ναός, λοιπόν, θα χάσει το κεράκι σου. Ε, αφού σε έδιωξε, τι θέλει, να μην το χάσει; Ας πρόσεχε ο επίτροπος ή ο παπάς.
Αυτή η απλή, λογική και αναμενόμενη διαδικασία περιγράφεται στην ανάρτηση, με ελαφρολαϊκό τρόπο. Το στυλ του παρόντος ιστολογίου έχει ελαφρολαϊκά στοιχεία ούτως ή άλλως, γνωστό αυτό και προφανώς συνειδητή επιλογή των διαχειριστών. Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι ο σκανδαλισμός και τι σχέση έχει ο παπα-Βολουδάκης (τον οποίο δε γνωρίζω προσωπικά, και να πω την αλήθεια δεν παρακολουθώ καν και τις ομιλίες του).
Όποιος μας αναπαύει και μας στηρίζει σ' αυτές τις μη κανονικές εποχές, θα τον αναπαύσουμε και θα τον στηρίξουμε κι εμείς. Όποιος μας εξουθενώνει και μας δημιουργεί προσκόμματα, θα φάει goodbye my darling και να μη μας γράφεις. Ούτως ή άλλως, λίγοι μείναμε. Οι χριστιανοί του πατερημών πήραν δρόμο. Οι υπόλοιποι δε φτάνουμε για να γεμίσουμε όλους τους ναούς. Λυπηρό, αλλά αληθές.
Προσωπικά πιστεύω ότι θα ήταν καλό να έχουμε λίστα με ναούς των μεγάλων πόλεων που τρως πόρτα χωρίς φίμωτρο, να ξέρουμε να τους αποφεύγουμε. Και να τη διατηρούμε σε εμφανές μέρος, π.χ. ας πούμε ότι επισκέπτομαι εγώ τη Βέροια (τυχαίο παράδειγμα), ας ξέρω πού να μην πάω αν είμαι αμάσκωτος για να μη με διώξουν.
Προς τον Πατέρα Πολύκαρπος. Σταματήστε πια ορισμένοι κληρικοί να εκφράζεται μέσω διαδικτύου τα αισθήματα "ΑΓΑΠΗΣ" που έχετε για ορισμένους συναδέλφους σας! Κατασκανδαλίζεται! Δεν το καταλαβαίνετε αυτό?!
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συναναγνώστες για τα σχόλια σας.
Επιμένω όμως ότι η εκκλησία δεν νοείται να θεωρείται "μαγαζί".
Ούτε και για χιούμορ αγαπητέ δον-κιχ.
Αφού λοιπόν ενοχλείστε τόσο πολύ για την κριτική στον πατέρα
του προέδρου του κόμματος "Κοινωνία" να είστε καλά και να τον
παρακολουθείτε και να τον ακούτε.
Θεωρείτε όμως φυσιολογικό να πεθάνουν είκοσι δύο άτομα σε σύνολο
τριάντα πέντε τροφίμων σ' ένα γηροκομείο,σε διάστημα ούτε ενός
μήνα από έναν ανύπαρκτο ιό όπως διαλαλεί ο εν λόγω κληρικός;
Βέβαια αυτά συμβαίνουν εδώ στη Βόρεια Ελλάδα,ποιός νοιάζεται στο
κλεινόν άστυ;
Ιερομόναχος Πολύκαρπος
Παπούλη ο Χ. είμαι που σου έγραψα παραπάνω.
Τώρα θα με συγχωρέσεις αλλά η φράση σου: "Αφού λοιπόν ενοχλείστε τόσο πολύ για την κριτική στον πατέρα του προέδρου του κόμματος "Κοινωνία" να είστε καλά και να τον παρακολουθείτε και να τον ακούτε" δείχνει εμπάθεια.
Χ.
Πατέρα Πολύκαρπε, κανένας δεν λέει όχι στην κριτική. Η δική σας όμως κριτική προς το πρόσωπο του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη, βγάζει χολή!
Επειδή ο κοροδοϊός
έχει...απ' ό,τι φαίνεται
πολλά ποδάρια...
και συνεχώς ανακαλύπτουμε
περισσότερα...
ας είμαστε επιφυλακτικοί
απεναντί του
και
εν εγρηγόρσει...
κι επειδή είμαστε
ζόρικος λαός,
ας μην ξοδέψουμε
την δυναμική μας
στο να φαγωθούμε
μεταξυ μας...
(Ως ασταμάτητα παθών μιλάω... κι οχι...ως αναμάρτητος!)
Εύχεσθαι!
Δι ευχών λοιπόν κι ο Θεός βοηθός σε όλους μας.
Τώρα όσον αφορά τα περί χολής κι εμπαθείας τα
προσπερνώ μετά το αγωνιώδες τηλεφώνημα από παθόντα
αδελφό ιεραπόστολο στην Αφρική:-Δεν είναι καθόλου
παιχνίδι αυτή η αρρώστια πάτερ Πολύκαρπε...
Καλό φθινόπωρο σε όλους.
Ιερομόναχος Πολύκαρπος
Το κειμενάκι της ανάρτησης λέει να προτιμάμε να εκκλησιαζόμαστε όπου δε μας διώχνουν, με φυσικό αποτέλεσμα να ανάβουμε κεράκι και να ενισχύουμε το παγκάρι εκεί, και όχι όπου μας διώχνουν. Από πού προκύπτει ότι αυτή η φυσιολογική, θεμιτή και πολιτισμένη αντίδραση υποβιβάζει το ναό σε μαγαζάκι. Τι σχέση έχει αυτό με τον παπα-Βολουδάκη και την Κοινωνία. Και πού κολλάει ότι δε νοιαζόμαστε, λέει, για τη Βόρεια Ελλάδα, εμείς που στο κάτω κάτω μερικοί πνιγήκαμε και στα δακρυγόνα κάποτε σε κάτι συλλαλητήρια όχι πολύ παλιά. Και επίσης, εγώ που το γράφω αυτό - αν έχει κάποια σημασία - προσπαθώ να μένω μακρυά απ' την Αθήνα, ειδικά με τις παρούσες συνθήκες, και να την περνάω στο χωριό μου όσο περισσότερο γίνεται, απ' όπου άλλωστε γράφω και τώρα.
Παπα-Πολύκαρπε να με συμπαθάς, αλλά όπως το πας στην επόμενη απάντηση θα μας πεις και για τον ΠΑΟΚ.
Είμαι ο 5:44 παρεμπιπτόντως, το λέω για να παρακολουθούμε την κουβέντα.
Καμιά αρρώστια δεν είναι παιχνίδι πάτερ μου! Καμιά! Δεν έχουμε χάσει εμείς μανάδες, αδερφούς, σε ηλικίες πολύ μικρότερες από το μέσο όρο των νεκρών της παρούσης επιδημίας. Δεν έχουμε περάσει βράδια και βράδια σε νοσοκομεία! Δεν είχαμε να κάνουμε με χήρες, με ορφανά!
Ε δεν απαιτήσαμε ποτέ να σταματήσει η φυσιολογική ζωή στη Γη επειδή οι άνθρωποί μας αρρώστησαν και πέθαναν. Επιτέλους πια.
"Ε δεν απαιτήσαμε ποτέ να σταματήσει η φυσιολογική ζωή στη Γη επειδή οι άνθρωποί μας αρρώστησαν και πέθαναν."
Είπα αδελφέ μου κάτι τέτοιο;
Τι είπα; Όχι στην λογική του ότι ο ιός είναι ανύπαρκτος...
.-
Ι.Π.
Καλογερικά φέικ νιούς;
Διαβάζουμε κάποια μηνύματα των αναγνωστών μας και μας πιάνει μαι θλίψει για το τι τελικά καταλαβαίνει ο καθείς από ότι ακούει η διαβάζει ! Το π.Βασίλειο τον βολουδακη τον παρακολουθούμε χρόνια σε πολλα διαφωνούμε ή καλύτερα έχουμε ένα διαφορετικοί κοίταγμα, όμως ,στο συγκεκριμένο θέμα του κορωδο-ιού φάνηκε ένας αντάξιος ρωμιος και πνευματικός γίγαντας με τον λόγο του και αποδήμησε τον φόβο που έκτιζαν οι κρατούντες .
Που ακούσατε να λέει λ.χ.ο πατήρ ότι ο ιος είναι ανυπαρκτος ;
Είπε απλά, ότι ναι ο ιος είναι ανύπαρκτος σ τ α τ ι σ τ ι κ ά και δεν το λεει ο ίδιος το λένε όλοι οι σοβαροί επιστήμονες μεταξύ άλλων και η κορυφη των λοιμοξιολογων ο Ιωανιδης εξ Αμερικης .
Θέλει τελικά πολύ αρχοντιά η προσωπική μας εμπάθεια να μην μας τυφλώνει το νου και να μην διακρίνουμε το μαύρο από το άσπρο;
Δηλαδή επειδή δεν συμπαθούμε μια ψυχή οτι λεει είναι λάθος ε δεν ειναι ετσι ..συμπαθάτε μας !
"Είπε απλά, ότι ναι ο ιος είναι ανύπαρκτος σ τ α τ ι σ τ ι κ ά"
Αυτό τα λέει όλα κ.Τρελογιάννη, καλά να είσθε...
Ευχαριστώ πολύ.
Ιερομόναχος Πολύκαρπος
"Στατιστικά ανύπαρκτος" είναι όρος ανακριβής, που αποδεικνύεται και προβληματικός, λόγω του γενικότερου μαθηματικού αναλφαβητισμού που έχει επισημάνει και ο κύριος Καραΐσκος, καθηγητής μαθηματικών.
Θα ήταν ακριβέστερο και προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί ο όρος "στατιστικά ασήμαντος". Π.χ., ο κύριος Κούβελας, καθηγητής στο ΑΠΘ, έχει πει παραστατικά ότι η πιθανότητα να πεθάνεις από κορωνοϊό αν είσαι υγιής είναι αντίστοιχη με την πιθανότητα να περπατάς στο δρόμο και να σου πέσει μια γλάστρα στο κεφάλι! Συμβαίνει, δηλαδή, αλλά είναι εξαιρετικά σπάνιο.
Ακόμα και τον αριθμό των θανάτων στην πατρίδα μας να δει κανείς, το καταλαβαίνει εύκολα αυτό. Έχουμε 270 περίπου θανάτους χρεωμένους στον κορωνοϊό μέσα σε έξι μήνες. Ας δεχτούμε καλή τη πίστη ότι κανείς απ' τους συγχωρεμένους δε θα είχε πεθάνει αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο πρόβλημα, μας δίνουν λοιπόν 1,5 κατά μέσο όρο επιπλέον θανάτους την ημέρα. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι σε προηγούμενα χρόνια είχαμε κάπου 300 - 340 θανάτους την ημέρα από όλες τις αιτίες (τα στοιχεία υπάρχουν ακόμα και στη wikipedia), προκύπτει αύξηση 0,4%.
Αυτό το νούμερο δικαιολογείται απόλυτα να αποκαλείται "στατιστικώς ασήμαντο". Όποιος ξέρει το Βολουδάκη ή όποιον άλλο δημόσιο ομιλητή διαφωνεί με την έκταση και τη φύση των μέτρων που λαμβάνονται, ας του επισημάνει τη μικρή διόρθωση για να ακριβολογεί και ο ίδιος και να μη δίνει εσφαλμένες εντυπώσεις. Και τελειώνει εδώ το θέμα.
Δηλαδή, ουσιαστικά...
ακίνδυνος...πλην
των γνωστών περιπτώσεων
όπου τινές γέροντες
εκτός από το πέσιμο
και από το χ@ί6ιμο
μπορεί να πανε
και από ιό...σιμο
(να απαγορεύσουμε
το πέσιμο και το χ@ί6ιμο
επι ποινή προστίμου και
φυλακισης;)
Δηλαδή, η φοβία απέναντι
στον ιό
είναι... κατασκευασμένη
και πολυ επικίνδυνη...
Συμφωνουμε;
Εγώ ναι Δον (8:55).
Άλλωστε συνήθως συμφωνώ μαζί σου κι επειδή μ' αρέσει και το στιλ που γράφεις, άμα διαφωνήσω θα διαφωνήσω γλυκά :). Δε μπορώ να σου θυμώσω!
Rest in peace bro...!
Δημοσίευση σχολίου