Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΡΤΙΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ

Ο Γέροντας Γρηγόριος Δοχειαρίτης σχολιάζει την επικαιρότητα


«Τρίτωσε τ κακό» λέει λαός. ραγε θ πάη κα πι ψηλά; π ,τι δείχνουν τ προγνωστικ τν κρατούντων, τ κακ θ ποκορυφωθ σο σ καμμι λλη ποχή, γι ν ρθη ργ το Θεο κα ν ρη παντας. Χρόνια Σοδόμων κα Γομόρρων, χρόνια πρ το κατακλυσμο. Πάντως τ κατάφεραν ο κρατοντες Συριζαοι ν ναμείξουνε κάθε ρχ κα ξουσία, ν μαγαρίσουνε τος πάντας, γι ν τοιμασθ τ βδέλυγμα τς ρημώσεως, πως μς λέγει προφήτης Δανιήλ. Λς κα ψάχνονται ν βάλη καθένας τ λιθαράκι του στν καταστροφ το κόσμου.
Τ πρτο παρτιμν ταν ν πείση τν κόσμο ν νεχθ τν κολασία ς κατάσταση φυσική. Να μν δν τος ποδεχόμαστε, λλ τος δεχόμαστε. Κα ρχισε τσι ν βράζη μεγάλος κάζανος. Βγκε καθένας στν δρόμο ν δείξη τν πομπή του, σν νά ναι φυσικ κατάσταση, πο δν δηγε τν νθρωπο στν ντροπ κα στν ναισχυντία.
Δεύτερο παρτιμν ν μπορον ατο ο νθρωποι ν συζον ναίσχυντα κα λεύθεροι π κάθε λεγχο.
Ο πινοήσεις συνεχίζονται κα κτίζουν κα τρίτο παρτιμάν: ζητον ν υοθετονε παιδιά! Ν ξαφανιστ λέξη πατέρας μητέρα κα ντ ατς ν τοποθετηθ α΄ γονις κα β΄ γονιός.
κκλησία μήτε τουφεκ μήτε μάχαιρα βγάζει. ναισχυντία συνεχίζεται: ν χουνε δικαίωμα ν γίνωνται κα νάδοχοι. Ν παρουσιάζωνται στν να κα ν ζητονε ν γίνουν νονοί.
ντάριασαν τ πάντα, προκειμένου ν χουν ο ντελς ναίσχυντοι πρόσωπο στν κοινωνία. Ψώριασε κα γίδα κα τ πρόβατο. Κα κενος πο διακρατε τ σύμπαντα σιώπησε. Δαιμόνια καιν γέμισε κοινωνία.
Κα ν φθάσαμε στ τρίτο παρτιμν τς κολασίας, μ γεννήτρια βέβαια πάντοτε τν κυβέρνηση, χουμε δ στ γιον ρος συναδέλφους καθηγουμένους, ο ποοι ζητον συμφιλίωση μ μι τέτοια κυβέρνηση, γι ν κερδίσουνε δύο νόμους!

 ρχοντες το γίου Τόπου τούτου κα τ πρτα φέροντες, πικοινωνετε μ τν συνείδησή σας; Ζηττε ν χετε συνδαιτυμόνες στ τραπέζια σας χθρος κα πολέμιους τς πίστεως κα τς πατρίδος; Γιατ τί θ κάνη κα πατρίδα, ν χη στρατευόμενους νώμαλους;
Πολ κόμα λυπήθηκα, σπαρακτικ καρδιά μου πονάει, δόθηκε διαταγ στ στρατόπεδα τς Μυτιλήνης ν μ σηκώνουν σημαία λληνική!
Σήμερα, πως σ λα τ Πανεπιστήμια, κα Θεολογικ Σχολ διδάσκει περισσότερο κοινωνιολογία κα παιδαγωγικά. λάττωσαν τ μαθήματα τ θεολογικ κα γέμισαν τς ρες τν φοιτητν μ κοινωνιολογία κα παιδαγωγικά. κοινωνιολογία κα τ παιδαγωγικ θ σώσουν τν κόσμο κα χι λήθεια το Εαγγελίου! Σπνε τ κεφάλια τους τ παιδι ν μάθουνε τ σφύριξε στ ατ το κάθε θέου διάβολος. Τρομερ λλαγ σ λα. Θες ν φυλάξη ν μν εσέλθη ατ τ πνεμα κα στν κκλησία κα κομε π τν μβωνα χι τος λόγους το Κυρίου, λλ παιδαγωγικ κα κοινωνιολογικά. Τ Εαγγέλιο λλαξε τν κόσμο. Τ Εαγγέλιο μς δειξε τν δό.
λα ατ χουν πόβαθρο τν πολιτικ σχήμια τς ποχς μας. Κα κάτι κομματάκια πο λένε τι ποστηρίζουν τν κκλησία, ρχονται ν ποτελειώσουν τ ργο το διαβόλου.
φο, Νέα Δημοκρατία, παρουσιάζεσαι τι τ μέλη σου εναι τς κκλησίας, πς ψηφίζεις νόμους κολασίας; Πς συμπράττεις μ βδελύγματα;
ς ναμείνουμε, δελφοί. χει κα γι μς Θες τ μέγα του λεος.
ξεγείρου, Δεββώρα. πόλεμος φθασε στν πόρτα σου. κκλησία, μ καθεύδης, μ ρέγχης στν κοιλία το δου. Κράτα τ Εαγγέλιο κα ατ δίδασκε μ πόνο κα μ δάκρυα στν κόσμο πο σο πέμεινε κόμα.
Ατ εναι τ ποτελέσματα τν σημερινν κρατούντων: κολασία, ναισχυντία κα πείνα στν κόσμο. πόγνωση σως σ λίγο δν θ λείπη π κανένα, κα λοι θ πιζητονε τ ρωικν τέλος, χι γιατ κουράστηκαν στν ζωή, λλ γιατ παραφορτώθηκαν μ σήκωτα βάρη, χρέη, δημεύσεις περιουσιν κα νεργία. Τ θερι το δάσους ζον πι ετυχισμένα π μς.
Πατέρα, χτυπάει τ κουδούνι τς πόρτας.
λα πρς τ δ, παιδί μου· μν νοίξης.
Χτυπάει τ τηλέφωνο.
Μ τ σηκώσετε· φορος θ εναι.
Τί ν φυλάξης κα τί ν κρύψης; Περπατς κα δν ξέρεις π πο ν φυλαχθς. δμ τρεξε στ φυλλώματα ν κρυφτ. γ κι σ πο ν πμε;
Μ φτύνης στν κόρφο σου, λληνα, λλ στ πρόσωπα κείνων πο σ καταντήσανε τσι.
Γρηγόριος ὁ Ἀρχιπελαγίτης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έμπονος πάντα ο λόγος του γέροντα της Δοχειαρίου !