Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΜΥΘΙΚΟ, ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ "ΠΡΟΣΩΠΟ"




κάντε κλίκ στήν εικόνα γιά μεγέθυνση



         ΛΟΓΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ

 ΣΧΟΛΙΟ : Επειδή διάφορα "ΠΡΟΣΩΠΑ", ζήλεψαν τήν δόξα τού Γιανναρά καί προσθέτουν αέρα κοπανιστό στίς θεολογικές κενολογίες τού Γιανναρά, γιά όσους επιθυμούν κάτι πιό στέρεο, αναρτήσαμε τόν πρώτο λόγο τού Αγίου Συμεών τού Νέου Θεολόγου.
Η θεολογία τού Αγίου Συμεών είναι η μόνη η οποία αντιστέκεται ακόμη καί ελπίζουμε θά αντιστέκεται γιά πάντα στίς κακόδοξες χειραγωγήσεις τής Πατερικής μας παραδόσεως από τήν αγέλη τών λύκων τού Ζηζιούλα.

Αμέθυστος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επειδή κύριε "Μεθυσμένε" εχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του Γιανναρά και δεν έχω βρει τίποτα που να έρχεται σε αντίθεση με αυτά που γράφει ο Αγ. Συμεών και πιστεύω οτι το μίσος σου σε έχει τυφλώσει σε βαθμό που δεν βλέπεις τη μύτη σου θα παρακαλούσα να μην εμφανίζεσαι σε αυτή την ωραία ιστοσελίδα και τη βρωμίζεις με τις ανοησίες σου

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλέ μας ανώνυμε ,χωρίς να έχουμε διάθεση να σε προσβάλουμε έχουμε την αίσθηση πως ούτε τον Γιαναρά έχεις καταλάβει! ούτε ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ τον Άγ Συμεών επίσης ..!! και αυτό που λέμε αναφέρετε για πραγματάκια απλά ..για την αλφα βήτα της πίστης μας εε

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ, ποτέ, ποτέ, μα ΠΟΤΕ, δεν έχω διαβάσει από κάποιον που κάνει κριτική στο Γιανναρά, μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αναφορά, μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ γραμμή από κάποιο βιβλίο του που να βασίζει τις διάφορες κατα καιρούς επιθέσεις και κατηγορίες εναντίον του. Πάντα γενικόλογες κατηγορίες και αφορισμοί. Αφού λοιπον καλέ μου ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗ εσύ νομίζω οτι διαφέρεις από τους άλλους, βάλε δίπλα στο κείμενο του Αγ. Συμεών, το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κειμενο του Γιανναρά που έρχεται σε αντίθεση με τον Αγ. Συμεων, το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κείμενο που να μας δείχνει τέλος πάντων αυτή τη τεράστια πλάνη του Γιανναρά. Αν δεν γίνει αυτό δεν έχεις το δικαίωμα να πεις τίποτα παραπάνω. Διότι κι εγώ μπορώ να σε κατηγορήσω εσένα ή τον οποιοδήποτε οτι είσαι αιρετικός ή σχισματικός ή πλανεμένος ή οτιδήποτε. Χωρίς όμως να μιλήσω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ είμαι ένας κοινος ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.