Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Ορθοδοξία ως θεραπεία_Γέροντας Δαμασκηνός Αγιορείτης
Μια θαυμάσια εκλαϊκευμένη κατήχηση
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
7 σχόλια:
Με 4750 τον μήνα μικτά ξεφυγαν. Και 3700 οι βοηθοί χωρις Μητροπολη
... Μελισσοῦ...
Μενδώνη...
Νοτρ Νταμ ντε Παρί...
Αμέρικα-Ἀμέρικα...
ποιός νὰ μπορεῖ
νὰ μᾶς ἐνώσει τὶς τελεῖες,
ἐπωφελῶς ,
μὴπως καὶ πάψουν νὰ θεριεύουν
οἱ ἱδέες
καὶ οἱ φαντασίες μας,
ποὺ μᾶς τρομάζουν
τοὺς ὅποιους καὶ ὅσους..
φαντασμένους ψεκιᾶδες... ;
(ἐνίοτε καὶ ψιλοπαρανοϊζούμενους...
ψιλοχαμένοι ὀντες οἱ ταλαίπωροι
μέσα στὰ τόσα καὶ... τὰ τόσα ...
ὀσα.. !)
Ας πω και γω κάτι...
«Οὐ μέλει ημῖν τί εἶπον, ἢ τί ἐφρόνησαν μερικοὶ Πατέρες. ᾿Αλλὰ τί λέγει ἡ Γραφή, καὶ αἱ Οἰκουμενικαὶ Σύνοδοι, καὶ ἡ κοινὴ τῶν Θεούμενων Πατέρων δόξα...» ~ Ιερό Πηδάλιο, Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης
Ενδιαφέρον θα είχε μεταξύ όλων των άλλων γκάλοπ να γίνει και ένα με την εξής ερώτηση:
Τι νομίζετε πως είναι η δημοκρατία και τι είδους δημοκρατία θα θέλατε να έχουμε.
... μονάχα στὶς "ἀγᾶπες" τῶν πρώτων χριστιανῶν καὶ στὶς μικρές κοινότητες, στὶς ἐνορίες καὶ στὰ μοναστήρια
ὅταν οἱ ἄνθρωποι, θεοφοβούμενοι καὶ συμμαζεύοντας τὰ πάθη τους ἔδιναν τόπο ὁ ἕνας στὸν ἄλλον, γιὰ νὰ ὑπάρξουν ὡς ψυχές ἐλεύθερες ἀπό μικρότητες καὶ ὅλα τὰ στραβά ποὺ φέρνει
τὸ γ ν ω μ ι κ ό μας θέλημα... !
Η μόνη ένσταση είναι
ότι υπάρχουν κληρικοί με χαμηλούς μισθούς και με πολλά παιδιά.
Έκανα έναν πρόχειρο υπολογισμό για τους 10000 ιερείς μας εν ενεργεία και βρήκα σε σχέση με το διπλό μισθό ότι θα μπορούσαν να λάβουν περίπου 200€ έκαστος /ανά μήνα.
Οι ιερείς μας, αυτοί οι ήρωες,που εργάζονται καθημερινά,δεν ξέρουν από ξεκούραση,έχουν φροντιστήρια,δάνεια στέγασης,χρέη κλπ.
Ποτε θα ενδιαφερθούν και για αυτούς;!
Στο 95% των μισθών η εφορία θα τους πάρει τα μισά κ έτσι έρχεται πολύ λίγη η αύξηση.
Ο απ.Παυλος είπε στο Ευαγγέλιο ότι εξετέλεσε την αποστολή του,εργάστηκε την δικαιοσύνη,την πίστη,την αγάπη και την ελπίδα.
Και πραγματικά αν θέλουμε να του μοιάσουμε,αυτά να βλέπουμε περί ορθής πίστεως.
***
Ευτυχώς,που οι μορφές και τα ενδύματα όλων στην
Μέλλουσα Ζωή θα είναι Θεοειδη και ουράνια και δεν θα είναι όλοι άνισοι,αλλά ίσοι σε όλα καν ο ένας μετέχει περισσότερης παρρησίας προς Τον Θεό,και ο άλλος λιγοτερης και ο Κύριος θα βλέπεται από όλους " πρόσωπον προς πρόσωπον" όπως λέγει ο απ.Παυλος στην Α.Κορ.13,12).
Φανερά δηλαδή θα γνωρίζουν κ τους εαυτούς τους και ο ένας τον άλλον με την αληθινή γνώση και πρωτίστως Τον Θεό!
Μακάρι να αξιοθουμε!
Εύχεστε!-
***
Καλή Σαρακοστή,καλή δύναμη!!!
Δημοσίευση σχολίου