Παρασκευή 8 Μαΐου 2026

Δεν είναι θεωρία είναι επανάληψη … και μετά κλαίμε για το αποτέλεσμα που εμείς ψηφίσαμε

3 σχόλια:

Άγνωστος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημήτρης Ρόδης είπε...

Xαχα! Ανακάλυψες και την Τζοάννα βλέπω, φίλη μου εδω στα μέρη μας καλή. Χριστός Ανέστη!

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

... σωστό...

ἀλλά...

ὅσο τὸ... ἐψταϊνέικο
λύνει καὶ δένει
(γκ@#eῖ... &ai dέῥῤν€ι)

ταΐζει καννιβαλικά
τοὺς πρόθυμους
τζακάτους,

ποὺ περιμένουν στὴν οὐρά

νὰ μποῦν
στὰ μέσα καὶ στά ἔξω,
τῆς πιό μεγάλης
φουσκο..πανηγύρεως ἔβερ,

τὸ...
νἆσαι τζάκι... ἐν τέλει,
δὲν λέει καὶ πολλά
-ὅσο νἄναι-

καὶ ἡ ὅλη στάση
τῶν... εὐγενῶν θεσμῶν
τῆς γουέστ-σάϊντ δημοκρατορίας...

(τοῦ ἐκλεκτοῦ συλλογικοῦ μας
φάρ-οὑέστ)

ἐτοῦτος ὁ...
σκληρος πυρήνας,
τοῦ ὑπαρκτοῦ
νερωνιασμένου μας,
ἰντερκαλλιγουλέϊκου...

δὲν θὰ χορταίνει νʹ ἀξιοποιεῖ

τὸ μέγα
ὑπερστρατήγημα

Β α ρ λ α ά μ τοῦ μάγου...

γιὰ νὰ μᾶς καίει στὴ φωτιά,
(εἶτε εἰρήνη
εἶτε πόλεμος...)

κι ὅσο καὶ νὰ γκρινιάζουμε
οἱ ταλαίπωροι... ἀθῶοι(;)
καὶ ἄνευ εὐθυνῶν
ντίπ-καταντίπ... !




τσινᾶμε καὶ γκρινιάζουμε
μέχρι καὶ γιὰ τὸν χρόνο ποὺ μᾶς δίνεται

γιὰ μιά μικρή ἁρχή Μετάνοιας...

γκαρσόν... !!
ποὺ εἶναι οἱ προφητεῖες...

γιατί ἁργοῦν... ;

(κόκκαλα ἔχουν... ;;)