Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η Ορθοδοξία ως θεραπεία_Γέροντας Δαμασκηνός Αγιορείτης
Μια θαυμάσια εκλαϊκευμένη κατήχηση
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
3 σχόλια:
Xαχα! Ανακάλυψες και την Τζοάννα βλέπω, φίλη μου εδω στα μέρη μας καλή. Χριστός Ανέστη!
... σωστό...
ἀλλά...
ὅσο τὸ... ἐψταϊνέικο
λύνει καὶ δένει
(γκ@#eῖ... &ai dέῥῤν€ι)
ταΐζει καννιβαλικά
τοὺς πρόθυμους
τζακάτους,
ποὺ περιμένουν στὴν οὐρά
νὰ μποῦν
στὰ μέσα καὶ στά ἔξω,
τῆς πιό μεγάλης
φουσκο..πανηγύρεως ἔβερ,
τὸ...
νἆσαι τζάκι... ἐν τέλει,
δὲν λέει καὶ πολλά
-ὅσο νἄναι-
καὶ ἡ ὅλη στάση
τῶν... εὐγενῶν θεσμῶν
τῆς γουέστ-σάϊντ δημοκρατορίας...
(τοῦ ἐκλεκτοῦ συλλογικοῦ μας
φάρ-οὑέστ)
ἐτοῦτος ὁ...
σκληρος πυρήνας,
τοῦ ὑπαρκτοῦ
νερωνιασμένου μας,
ἰντερκαλλιγουλέϊκου...
δὲν θὰ χορταίνει νʹ ἀξιοποιεῖ
τὸ μέγα
ὑπερστρατήγημα
Β α ρ λ α ά μ τοῦ μάγου...
γιὰ νὰ μᾶς καίει στὴ φωτιά,
(εἶτε εἰρήνη
εἶτε πόλεμος...)
κι ὅσο καὶ νὰ γκρινιάζουμε
οἱ ταλαίπωροι... ἀθῶοι(;)
καὶ ἄνευ εὐθυνῶν
ντίπ-καταντίπ... !
τσινᾶμε καὶ γκρινιάζουμε
μέχρι καὶ γιὰ τὸν χρόνο ποὺ μᾶς δίνεται
γιὰ μιά μικρή ἁρχή Μετάνοιας...
γκαρσόν... !!
ποὺ εἶναι οἱ προφητεῖες...
γιατί ἁργοῦν... ;
(κόκκαλα ἔχουν... ;;)
Δημοσίευση σχολίου