Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

Κουβέντες καρδιακές της αδελφής Υπομονής

 


-«Ποιός ήταν ο λόγος που σας έκανε να αφήσετε πίσω σας τα εγκόσμια και να ακολουθήσετε τον δρόμο του Θεού;»
-«Στην ουσία δεν γνώριζα τον Χριστό, όπως νόμιζα ότι τον γνωρίζω, και ξέρω ότι είμαι Ορθόδοξη Χριστιανή, ήμουν κατ΄ όνομα όμως όχι κατά πράξη, οπότε κατηχήθηκα έμαθα έτσι διάφορα από το YouTube, συγκεκριμένα έτσι άρχισα από τον γέροντα μου, τον γέροντα Δοσίθεο, έβλεπα βιντεάκια, κόλλησα, μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί είναι η Αλήθεια, οπότε, εφόσον άρχισα να μαθαίνω την Αλήθεια, η συνείδηση με χτυπούσε μέσα μου και με τράβηξε με τον καιρό ακόμα πιο πολύ, έτσι σιγά σιγά με τον καιρό με την εξομολόγηση, με την Θεία Κοινωνία, μπόρεσα να έρθω πιο κοντά, δόξα τω Θεώ»
-«Πως είναι μέσα στη Μονή η νέα σας ζωή;»
-«Διαφορετικά από τα κοσμικά σίγουρα, έτσι με τις προσευχές είναι πολύ όμορφα, η επικοινωνία με τον Χριστό, έτσι που γίνεται καθημερινά, με τις διακονίες που υπάρχουν, είναι διαφορετικά και δεν θα το άλλαζα»
-«Τι μήνυμα έχετε να στείλετε σε όλα τα νέα παιδιά που σας ακολουθούσαν τόσο έντονα στα social media;»
-«Θα έλεγα να μη ντραπούν ποτέ να ομολογήσουν τον Αληθινό, τον Χριστό μας, γιατί είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και πρέπει να είμαστε περήφανοι να μη ντρεπόμαστε, γι' αυτό κι εγώ δημοσίευσα τις φωτογραφίες γιατί και με έψαχναν αναρωτιόντουσαν το που είμαι, τι γίνεται μαζί μου, και είναι και ομολογία, να είναι κοντά στην Εκκλησία, στην Ορθόδοξη Εκκλησία, να εξομολογούνται να έχουν τον πνευματικό τους, γιατί υπάρχει άγνοια, πόσο μάλλον υπήρχε και από μένα πάρα πολύ, οπότε να δούνε έτσι, να μάθουνε για τον Χριστό μας, να διαβάσουνε, αλλά να ακολουθήσουνε έναν καλό πνευματικό, όπως έλεγαν και οι Άγιοι μας, θα κάνουμε χιλιόμετρα να βρούμε έναν καλό πνευματικό. Σκοπός του ανθρώπου είναι να αγιάσει το λέει ο Κύριος μας, λέει Άγιος είμαι Εγώ, θέλω να γίνετε κι εσείς, οπότε, αυτός είναι ο σκοπός της ζωής, για όλους, όχι μόνο για τους μοναχούς και για τους κοσμικούς φυσικά»
-«Πως ήταν οι σκέψεις και τα συναισθήματα σας σε αυτό το μυστήριο κατά το οποίο ασπαστήκατε τα θεία;»
-«Ήταν έτσι συγκινητικό, κάτι το ξεχωριστό, νύμφη Χριστού, ο νέος άνθρωπος ήρθε και αφήσαμε τον παλαιό άνθρωπο, οπότε ήταν έτσι κάτι μοναδικό, δόξα τω Θεώ, και έτσι είμαι χαρούμενη για αυτό το δρόμο που ακολούθησα, και θα παραμείνω έτσι, προφανώς»
-«Η οικογένεια σας είναι δίπλα σας σε αυτό το νέο βήμα στη ζωή σας;»
-«Ευτυχώς είμαστε στην ίδια συχνότητα, έτσι με τις προσευχές, που στηρίζουνε, είμαστε καλά δόξα τω Θεώ, δόξα τω Θεώ, με επισκέπτονται, όποτε έτσι πρέπει και χρειάζεται, αγωνιζόμαστε όλοι μαζί. Μη νομίζει ο κόσμος ότι γίνεται κάποιος μοναχός επειδή έχει θέμα ή θέλει να ξεφύγει από τη ζωή, ήρθα γιατί γνώρισα τον Χριστό, τον αγάπησα. Αυτό μόνο»
 
(Συνέντευξη της Μοναχής Υπομονής (Helen Mazlou), στον Οδυσσέα Μητσόπουλο, για την εκπομπή “Πρωινό Σουσού”, στο κανάλι OPEN)