Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

Εγώ με τις ιδέες μου

 
Εγώ με τις ιδέες μουκι εσείς με τα λεφτά σας,νομίζω πως τα θέλετε μονά ζυγά δικά σας,δε θέλω την κουβέντα σαςούτε τη γνωριμιά σας.
Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει,κανένα δε θα αφήσω εμένα να κερνάει.θα με χρίσω ιππότη και τζεντάικαι άμα ξεμεθύσωσας λέω και γκοντμπάι.
Και οι θεοί σαν πείθονταιεάν υπάρχει ανάγκα,για πόλεμο δεν έκαναποτέ εγώ το μάγκακαι ούτε νεροπίστολοδεν έχω στην παράγκα.
Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάεικανένα δε θα αφήσωεμένα να κερνάει,Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει,χιλιάδες δυο αλήθειεςο πόνος μου γεννάει.
Εγώ στα δίνω έτοιμακι εσύ τα θες δικά σουλιγούρα που σε έδερνεπαρ' όλα τα λεφτά σουκαι ούτε στο νυχάκι μουδε φτάνει η αφεντιά σου.
Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάξειςχωρίς καμιά ουσία εσύθα τα τινάξεις.Είσαι θύμα του νόμου και της τάξηςδεν ξέρεις καν το λόγογια να με υποτάξεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: