σχόλιο:Την
αφορμή βάσει της οποίας το είπε αυτό ο Άγιος και το τι ακριβώς εννοούσε
το γνωρίζει ο ίδιος. Στα λόγια του Αγίου, όμως, ο συγκεκριμένος
Ιερομόναχος κολλάει και μια ανάγκη υπακοής στην Εκκλησία, όπου Εκκλησία
εννοεί την εκάστοτε Σύνοδο, θέτοντας ακόμη και μία
πλανεμένη Σύνοδο υπεράνω της Ορθοδοξίας.
Δηλαδή, κάνουμε π.χ. υπακοή στο
Κοινό Ποτήριο, αφού σημαντικότερη είναι η υπακοή στην «Εκκλησία» από
τις «αγκυλώσεις» του μέρους της αληθείας που κατέχει η Ορθοδοξία, αλλιώς
είμαστε δογματικοί, φονταμενταλιστές κ.λ.π.
Με άλλα λόγια, όσοι Άγιοι
αντιστάθηκαν στις αιρέσεις κάνοντας ανυπακοή στην «Εκκλησία» είναι τώρα
στο πυρ το εξώτερον.
Κι αυτά τα λέει ο Νικήτας ο Παντοκρατορινός, του
οποίου το μοναστήρι ήταν από τα πρώτα που συμπροσευχήθηκε με τους
αχειροτόνητους ή σχισματαιρετικούς της ψευδοεκκλησίας των Ναζί της
Ουκρανίας.
Δημήτρης Ι. Παπαδημόπουλος
8 σχόλια:
Προς σχολιαστή:
Δειτε μια ματιά βαθύτερη στη βικιπαίδεια τη στάση του πατρχ.Μακεδονιου Β με τον Αυτοκράτορα Αναστασιο.
Θα θυμηθούμε το ένδοξο παρελθόν μας με μια από τα ίδια...που ζούμε τη σήμερον!
....
Τα ίδια έλεγε και ο π.Παισιος για να αποφευχθούν τα εσ.σχισματα.
Ο λαός έχει πολλές αποστολές,μια από αυτές στα θέματα της Εκκλησίας είναι η λέξη "ευθύνη",εις ένδειξιν διαμαρτυρίας...
....δὲν ἔτυχε ν´ἀκούσει τίποτις περί Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ...
(ἐπιλεκτική...ἀκοή...!)
Δεν διάβασα το αρχικό άρθρο, αλλά ΓΕΝΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ:
Η υπακοή στην Εκκλησία γίνεται ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ η Εκκλησία ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ πιστά το επόμενο:
Ό,τι πίστευαν ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΟΥ, και υπό ΠΑΝΤΩΝ.
* * *
Δεν θα μας τρελάνει ο κάθε πλανεμένος της σατανόπληκτης εποχής που ζούμε.
Ο ίδιος πρέπει να ξεκαθαρίσει εάν πιστεύει στον λόγο του Θεού ή στον λόγο των αιρετικών,δεν είναι για να κάνει μαθήματα.Το χτυπημένο καράβι το επισκευάζουμε μένοντας,δεν μενουμε παρακολουθώντσς τους αλλους να το ανοίγουν τρύπες
Ο ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ, Ο ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΣ
"Β.17. Στις αρετές ο Γέροντας (ο Άγιος Γαβριήλ), εκτός από το φόβο του Θεού, συνυπολόγιζε ως ιδιαίτερα σημαντική και την υπακοή. Πάντα έλεγε ότι με την υπακοή μπορείς να πετύχεις τη θεία σοφία, αλλά πως και η υπακοή χρειάζεται μεγάλη σοφία. Μια φορά ρώτησε κάποιον πολύ καλό υποτακτικό του:
- Αλήθεια, σε όλα πρέπει να με υπακούς;
- Ναι, π. Γαβριήλ.
- Μεγάλη ανοησία! Αν εγώ πέσω στο γκρεμό, θα μ' ακολουθήσεις και εσύ; (265)"
Πηγή:
https://www.imdleo.gr/diaf/2015/08/gGabriel.html
ΡΕ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΦΟΒΟΥΣ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ
«ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΑΝΑΤΑΙ; Παρερμηνεύουν τόν Χρυσόστομο τρεῖς ἐπίσκοποι καί Ἁγιορείτης ἡγούμενος. [Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.]
https://tasthyras.wordpress.com/2020/12/02/%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b9-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%cf%83%cf%84%cf%89-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%ce%bd-%cf%80%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84/
Είπε ο Άγιος Πορφύριος, για την αποστασία του κλήρου:
«Όταν κάναμε κουβέντα (με τον Άγιο Πορφύριο) για την κατάπτωση του κόσμου και ότι πηγαίνει προς το κακό έλεγε ότι ‘‘όλα χαλάνε, θα πηγαίνουμε προς το χειρότερο, προς το κακό’’, ενώ τόνιζε ότι θα φτάσουμε ακόμα και στην αποστασία του κλήρου. Τον ρώτησα με αγωνία, εμείς τι θα κάνουμε; Μου είπε ότι θα πιαστείτε από την κολώνα της Εκκλησίας και θα κρατιέστε εκεί. Καλά του είπα, ποια θα είναι η Εκκλησία, τι σημαίνει να κρατηθούμε από την κολώνα της Εκκλησίας; Εκείνος επέμεινε, από την πίστη σας, από την αληθινή Εκκλησία».
Πηγή:
https://www.orthodoxianewsagency.gr/epikairotita/o-giatros-tou-agiou-porfyriou-eksomolo
Το άσπρο το κανουμε μαύρο Σόδομα και Γόμορρα γιαυτό θα μας κάψει και εμάς ο Θεός, αλήθεια δεν τον φοβάσται......... Όταν λένε αυτά οι μοναχοί ο υπόλοιπος κόσμος τι θα πη; Θα ακολουθήσουμε τη διαστροφή επειδή την ακολουθεί η κεφαλή της εκκλησια. Ούτε καν συσκεψη δεν πρέπει να κάνει . Ο νόμος του Θεού δεν χρειάζεται να σκεφτης πηγάζει μέσα από την μέσα από την ψυχή του κάθε ανθρωπου αλλοίμονο μας....... Περνούμε πρώτοι την κάρτα του πολίτη κάνουμε τα εμβόλια σαν θείο δώρο. Τον θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων ποιος θα τον επωμισθει αλλοίμονο μας
Δημοσίευση σχολίου