Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Η κληρονομιά που έλαβα από τον Άγιο Σωφρόνιο



 «Η κληρονομιά που έλαβα από τον πατέρα Sofronie είναι πολύ μεγάλη και σημαντική.  Πιστεύω, επιπλέον (ίσως είναι μια σκέψη υπερηφάνειας), ότι κατάλαβα σωστά τη σκέψη και την πνευματική γραμμή του πατέρα Σωφρόνιου.  Η κατανόηση της σκέψης του είναι λιγότερο σημαντική, αλλά, πάνω απ' όλα, μου φαίνεται ότι βρίσκω κάτι από την παρουσία του μέσα μου, γιατί το Άγιο Πνεύμα που μου αποκάλυψε είναι Αυτό που συνεχίζει να μου το κάνει γνωστό και, Υπό αυτή την έννοια, υπάρχει μια κατανόηση μεταξύ του Πατέρα Σωφρόνιου, των ενεργειών της χάριτος του Αγίου Πνεύματος και του εαυτού μου, η οποία μας τοποθετεί σε μια αδιάσπαστη σύνδεση».

 Η μαρτυρία του JEAN-CLAUDE POLET, απόσπασμα από το βιβλίο «Η συνάντησή μου με τον Χριστό - Συνεντεύξεις με δυτικούς προσηλυτισμένους στην Ορθοδοξία», εκδ. Δοξολογία, Ιάσιο, 2019.

 Φωτογραφία: Άγιος Σωφρόνιος, Jean-Claude Polet και πατήρ Συμεών.  τη δεκαετία του '80.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: