Ο Νόμος των Αθηναίων έλεγε:
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ ιερωσύνην ιεράσασθαι, μηδέ συνδικήσαι, τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδέμίαν, μήτε ενδήμον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδ επί κηρυκείαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδ είς τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ εν ταις κοιναίς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ εντός των της αγοράς περιραντηρίων πορευέσθω. Εάν τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω».
Δηλαδή:
«Εάν κάποιος άνδρας συνάψει σεξουαλικές σχέσεις με άλλον άνδρα, δεν δικαιούται να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες ή ιερέας ή δικηγόρος δημοσίων δικών, ή να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω από τα όρια της, είτε με κλήρο είτε με εκλογή ανατιθέμενη, ούτε να στέλλεται ως κήρυκας, ούτε να λέγει την γνώμη του, ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές, ούτε να φοράει στεφάνι σε δημόσιες στεφανηφορίες, ούτε να περιφέρεται μέσα στο τμήμα της δημόσιας αγοράς που έχει εξαγνιστεί δια ραντίσματος. Ο δε παραβάτης των διατάξεων αυτών, κηρυσσόμενος ένοχος θα τιμωρείται με την ποινή θανάτου»
Πηγή_Η ομοφυλοφιλία στην Αθήνα.
Οι Νόμοι του Σόλωνα (Κεφάλαιο 5, άρθρο 332)
2 σχόλια:
Κάποιοι (όχι όλοι) από τους σημερινούς πλανεμένους ανθρώπους, είναι καλοπροαίρετοι, και αυτοί θα μετανοήσουν μελλοντικά.
Σύμφωνα με τον Όσιο Αγιορείτη και αόρατο ασκητή Βασίλειο Καυσοκαλυβίτη (+2015), ΚΑΙ κάποιοι πολιτικοί θα μαρτυρήσουν μελλοντικά με αίμα, για τον Ιησού Χριστό.
Για τους καλοπροαίρετους πλανεμένους φταίμε ΚΑΙ εμείς οι Χριστιανοί, διότι δίνουμε ΛΑΘΟΣ δημόσια εικόνα του Χριστιανισμού. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους ποιμένες της Εκκλησίας και πολύ περισσότερο για τους Επισκόπους της Εκκλησίας.
Σύμφωνα με τους Οσίους της Εκκλησίας, ο αληθινός Χριστιανός (ο Όσιος του Θεού) είναι (ο ίδιος) το ανοικτό Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού μέσα στον κόσμο, το οποίο (ανοικτό Ευαγγέλιο) το διαβάζει όποιος θέλει.
♰ Καὶ πόλεις Σοδόμων καὶ Γομόρρας τεφρώσας καταστροφῇ κατέκρινεν, ὑπόδειγμα μελλόντων ἀσεβεῖν τεθεικώς…..
Και αν τις πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας τις αποτέφρωσε και τις κατέκρινε με καταστροφή έχοντας θέσει παράδειγμα για μελλοντικούς ασεβείς.
Καθολ. Πέτρου Β’
Κεφ.2,6
Δημοσίευση σχολίου