Τι Έρχεται;
Έχουν περάσει 55 χρόνια από τον "Πόλεμο των Έξι Ημερών", δηλαδή τον Τρίτο Αραβοϊσραηλινό Πόλεμο, μεταξύ του Ισραήλ και των Αράβων γειτόνων του, την Αίγυπτο, την Ιορδανία και την Συρία.
Οι ιστορικοί αλλά ακόμα και οι Ισραηλινοί στρατιωτικοί, δεν μπορούν μέχρι σήμερα να εξηγήσουν την ανέλπιστη επιτυχία και την τελική έκβαση του πολέμου, εξέλιξη που δεν μπορούσαν να φανταστούν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα!
Στο τέλος του πολέμου το Ισραήλ είχε κερδίσει τον έλεγχο της ανατολικής Ιερουσαλήμ, της Λωρίδας της Γάζας, της Δυτικής Όχθης, των υψιπέδων του Γκολάν και της χερσονήσου του Σινά!
Η συντριπτική αυτή νίκη των Ισραηλινών μπορεί να εξηγηθεί μόνο με τον λόγο του Θεού: « Και θα πέσουν από την κόψη του μαχαιριού, και θα αιχμαλωτισθούν σε όλα τα έθνη, και η Ιερουσαλήμ θα καταπατείται από τα έθνη μέχρι να συμπληρωθούν οι καιροί των εθνών». (Λουκ. 21:23-24).
Δηλαδή, ο ίδιος ο Χριστός προφήτευσε το τέλος της καταπάτησης της Ιερουσαλήμ από τα έθνη και την επιστροφή των Εβραίων σ' αυτήν! Ο πόλεμος των 6 ημερών, αναμφισβήτητα αποδεικνύει την παρέμβαση του Θεού στην εξέλιξη της ιστορίας.
Σύμφωνα με μελετητές, η επιστροφή των Εβραίων στην Ιερουσαλήμ, η οποία στις 6 Δεκεμβρίου 2017 αναγνωρίστηκε επίσημα ως πρωτεύουσα του Ισραήλ από τον τότε Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, γίνεται για να μην μπορούν να προβάλουν οι Εβραίοι στην τελική κρίση τη δικαιολογία, πως δεν πίστεψαν στον Χριστό, αφού δεν επέστρεψαν ποτέ στα παλαιστινιακά εδάφη και στην πρωτεύουσα τους, την Ιερουσαλήμ.
Η παγκόσμια ιστορία, μπορεί να οριστεί σαν μια διαρκής μάχη του κακού εναντίον του καλού, αλλά και σαν μια μάχη μεταξύ των Εβραίων και των Ελλήνων.
Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση μας; Θα μπορέσουμε εμείς να επιστρέψουμε στην πρωτεύουσα μας και στα εδάφη μας που καταπατούνται από τους αντίχριστους Αγαρηνούς;
Ο Άγιος Νεκτάριος ο Επίσκοπος Πενταπόλεως ο Θαυματουργός, στον λόγο του, "Περί τῆς Ἑλληνικῆς Φιλοσοφίας ὡς προπαιδείας εἰς τόν Χριστιανισμόν" θα γράψει μεταξύ άλλων σημαντικών και τα εξής:
«Οἱ Θεῖοι λόγοι τοῦ Σωτῆρος, ὅταν τοῦ ἀνήγγειλαν ὅτι ἐζήτησαν νά τόν ἰδοῦν Ἕλληνες, «τώρα ἐδοξάσθηκε ὁ Υἱός τοῦ Ἀνθρώπου» εἶχαν ἕνα βαθύ νόημα. Ἦταν λόγοι προφητικοί, πρόβλεψη τῶν μελλόντων. Οἱ ἐκεῖ ἐμφανισθέντες Ἕλληνες ἦταν ἀντιπρόσωποι ὄλου τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους. Στήν παρουσία τούς διέβλεψε ὁ Ἰησοῦς τό ἔθνος ἐκεῖνο στό ὁποῖο ἐπρόκειτο νά δοθεῖ ἡ ἱερή παρακαταθήκη, γιά νά τήν διαφυλάξει χάριν τῆς ἀνθρωπότητος. Ἀπό τόν πόθο τῶν Ἑλλήνων νά τόν ἀναζητήσουν διέκρινε ὅτι ἦσαν πρόθυμοι νά δεχθοῦν τήν διδασκαλία Του, προέβλεψε ὅτι θά δοξασθεῖ ἀπό τήν πίστη τῶν ἐθνῶν, καί ἀνεγνώρισε τό ἀπό καταβολῆς τοῦ κόσμου προετοιμασμένο ἔθνος γιά νά φέρει εἰς πέρας τήν ἀποστολήν, καί νά ὁλοκληρώσει τόν ὕψιστο Σκοπό. Γιατί πραγματικά, ἀπό καταβολῆς κόσμου, εἶχε κληθεῖ τό Ἑλληνικό ἔθνος νά πραγματοποιήσει αὐτόν τόν σκοπό καί ἦταν γιά αὐτόν πλασμένο.
Ὁ Θεός μέσα στά πλαίσια τῆς θείας Τοῦ Πρόνοιας, διέπλασε τό Ἑλληνικό Ἔθνος σάν ὀφθαλμό στό σῶμα τῆς ἀνθρωπότητος, καί ἀπό αὐτή τή θέση τό ἐκάλεσε νά ἐργασθεῖ γιά τήν ἀναγέννησή της, ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος»».
Καθώς βαδίζουμε στην τελική κρίση, στην Δευτέρα Παρουσία, αφού όπως είπαμε συμπληρώθηκε ο χρόνος της καταπάτησης της Ιερουσαλήμ και η επιστροφή των Εβραίων σ' αυτήν, αντίστοιχα πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να ολοκληρωθεί και η επιστροφή των Ελλήνων στην φυσική τους πρωτεύουσα, στην Κωνσταντινούπολη! Ο Θεός είναι δίκαιος.
Η απελευθέρωση των Ελλήνων, το αληθινό Ρωμαΐικο για το οποίο αγωνίστηκε ο Άγιος Πατέρας του Γένους μας, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, είναι μια προφητεία που δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί.
Σε όλη τη διάρκεια της τουρκοκρατίας, οι υπόδουλοι πρόγονοι μας έχοντας συνείδηση της ιστορικής τους συνέχειας, αυτοπροσδιορίζονταν ως Ρωμιοί, θεωρώντας ότι το Ρωμαίικο αποτελεί τον Ελληνισμό στην ορθόδοξη χριστιανική διάσταση του. Η πρωτεύουσα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας της Νέας Ρώμης - Κωνσταντινούπολης (Ρωμανίας) σε κάθε περίπτωση είναι η πρωτεύουσα του ελληνορθόδοξου Γένους μας και η ανάκτηση της Πόλης και των εδαφών της ένδοξης Ρωμανίας (Βυζαντινής Αυτοκρατορίας) είναι ο πόθος του Γένους μας, ο οποίος επιβεβαιώθηκε για την πραγματοποίηση του, με το ακαταπόνητο έργο του Ισαπόστολου ΑγίουΠατροκοσμά, ο οποίος όργωσε σαν δεύτερος Απόστολος Παύλος, για είκοσι χρόνια (1760-1779) ολόκληρη σχεδόν την σκλαβωμένη πατρίδα μας, διαλαλώντας παντού το "ποθούμενο", δηλαδή την ανασύσταση της Ορθόδοξης Ρωμανίας, η πραγματοποίηση του οποίου επισφραγίστηκε με το Μαρτύριο του μεγαλύτερου Προφήτη μετά την Ανάληψη του Κυρίου μας, του Ιερομάρτυρα, Εθνομάρτυρα, Μέγα Διδάχου και Θαυματουργού, Πατέρα του Γένους μας.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα βρισκόμαστεστη ζωή όταν θα πραγματοποιηθούν οι λόγοι του Αγίου Πατροκοσμά, ο χρόνος της ζωής του καθενός μας είναι στς χέρια του Θεού, όμως με ακράδαντη πίστη, είμαι βέβαιος πως οι προφητικοί λόγοι του, οι οποίοι ερμηνεύτηκαν από τον μεγάλο Άγιο και Προστάτη της Γενιάς μας και των εσχάτων Παΐσιο τον Αγιορείτη, θα πραγματοποιηθούν με θαυμαστό τρόπο από τον Παντοδύναμο Κύριο μας, παρότι εμείς δεν το αξίζουμε.
Αν αναζητήσουμε την επιβεβαίωση των παραπάνω λόγων στην Αγία Γραφή, ίσως να δυσκολευτούμε να βρούμε απαντήσεις. Στο προφητικό βιβλίο του Προφήτη Ιεζεκιήλ, αναφέρεται ότι μετά τον πόλεμο των Γωχ και Μαγώχ στην Ιερουσαλήμ, θα υπάρξει για χρόνια ειρήνη στους νήσους, όπου στην Αγία Γραφή, η αναφορά των νήσων, σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι αναφορά στον ελλαδικό γεωγραφικό χώρο.
Επίσης, αν διαβάσουμε την Αποκάλυψη του Ιωάννου, θα μάθουμε πως ο ίδιος ο Χριστός, στον εξόριστο τότε Άγιο Ιωάννη στη Πάτμο, του υπαγορεύει επτά ισάριθμες επιστολές σε επτά εκκλησίες σε ένα κυκλικό δρομολόγιο γύρω από την Έφεσο. Καμία Επιστολή δεν αναφέρεται ούτε στη Ρώμη, ούτε στη Θεσσαλονίκη, ούτε στην Ιερουσαλήμ, παρά μόνο στις ελληνικότατες πόλεις της Μικράς Ασίας που μέχρι και σήμερα καταπατούνται και αυτό, αδιαμφισβήτητα, έχει τη σημασία του καθώς οδεύουμε στην τελική κρίση!
Οι επτά αυτές εκκλησίες - κοινότητες των ομωνύμων πόλεων, είναι:
Η Εκκλησία της Εφέσου, στην Έφεσο.
Η Εκκλησία της Σμύρνης, στη Σμύρνη (βόρεια της Εφέσου)
Η Εκκλησία της Περγάμου, στη Πέργαμο, (βόρεια της Σμύρνης)
Η Εκκλησία των Θυατείρων, στα Θυάτειρα, (ΝΑ. της Περγάμου, στη σημερινή πόλη Αχισάρ.)
Η Εκκλησία των Σάρδεων, στις Σάρδεις, (Ν.ΝΑ. των Θυατείρων)
Η Εκκλησία της Φιλαδελφείας, στη Φιλαδέλφεια, (Α.ΝΑ. των Σάρδεων, σημερινή Αλασεχίρ), και
Η Εκκλησία της Λαοδικείας, στη Λαοδίκεια, (ΝΑ. της Φιλαδελφείας).
Όμως υπάρχει ακόμα μια προφητεία που επιβεβαιώνει την Αναλαμπή της Ορθοδοξίας, όσο και αν αυτή την πολεμούν πολλοί στις μέρες μας. Προέρχεται από τον Άγιο Νείλο τον Μυροβλήτη, ο οποίος ασκήτευσε στο Αγιώνυμο Όρος και κοιμήθηκε το 1651 †
Ο Άγιος Νείλος προφήτευσε πως "Οι άνθρωποι εκείνοι που θα περπατούν εις τα μέσα του ογδόου αιώνος (7.500 από κτίσεως κόσμου) θα συγκαταβαίνουν εις την φθοράν της πορνείας, τότε θέλει γίνη ταραχή μεγάλη να φιλονικούν ακαταπαύστως, και δεν θέλουν εύρη ούτε την αρχήν ούτε το τέλος.
Ύστερον θέλει γίνη η ογδόη Σύνοδος..., και τότε θα ειρηνεύσουν ολίγον καιρόν οι άνθρωποι, και πάλιν θέλουν να μετατρέψουν την γνώμην τους εις το πονηρόν, εις την απώλειαν".
Δηλαδή, ο Άγιος Νείλος προφήτευσε πως πριν τον ερχομό του Αντιχρίστου, θα γίνει η 8η Οικουμενική Σύνοδος, γεγονός βέβαια που δεν μπορεί να συμβεί με τα σημερινά δεδομένα. Στο σημείο αυτό ταιριάζει η προφητεία του Αγίου Γέροντος Εφραίμ του Φιλοθεΐτη, ο οποίος μίλησε ξεκάθαρα για τον Άγιο Ιωάννη Δούκα Βατάτζη, τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά, τον οποίο θα δείξει με θαυμαστό τρόπο ο Θεός μετά τον Γ' Παγκόσμιο Πόλεμο, για να καθοδηγήσει την Ελλάδα και την Οικουμένη, για μια περίοδο ευημερίας η οποία δεν θα κρατήσει για πολύ. Ο Γέροντας Εφραίμ μίλησε για 30-35 χρόνια. Σ' αυτήν την περίοδο θα γίνει η 8η Οικουμενική Σύνοδος, που θα ξεκαθαρίσει πολλά πράγματα και θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό και πολλές άλλες αιρέσεις και αιρετικούς. Μετά θα πάλιν οι άνθρωποι όπως μας λέγει ο Άγιος Νείλος, θα μετατρέψουν και πάλι τη γνώμη τους στο πονηρό και τότε θα έρθει η εποχή του αντιχρίστου και της τελικής αναμέτρησης.
Ήρθε η ώρα που ο Θεός θα επέμβει και πάλι στην ιστορία και θα μας υψώσει για μια ακόμα φορά το Γένος των Ελλήνων, σύμφωνα με τους μεγάλους μας Αγίους, Πατροκοσμά και Παΐσιο.
"Θα επέμβει όμως ο Θεός των πατέρων μας για τα αίματα των Μαρτύρων μας και τα λείψανα των Αγίων μας", μας λέγει ο Άγιος Παΐσιος και αυτή είναι μια ύψιστη τιμή, ένα ακόμα μεγάλο δώρο του Πανάγαθου Θεού, στον λαό Του.
"Εάν μη Κύριος οικοδομήσει οίκον, εις μάτην κοπίασαν οι οικοδομούντες, εάν μη Κύριος φυλάξει πόλιν, εις μάτην ηγρύπνησεν ο φυλλάσων" και τούτο το γνωρίζουμε καλά.
Συγχώρεσε μας Κύριε, που εκπέσαμε, που απομακρυνθήκαμε από την αγάπη Σου. Συγχώρεσε μας που επιτρέψαμε στους εχθρούς Σου να μας αλλοτριώσουν.
Γνωρίζουμε όμως Κύριε και την απέραντη φιλανθρωπία και φιλευσπλαχνία σου, η οποία είναι απείρως ανώτερη από τα δικά μας κρίματα, είτε αυτά είναι μεγάλα είτε μικρά.
Δεν το αξίζουμε Κύριε, όμως επειδή γνωρίζουμε πως είσαι Δίκαιος, ταπεινά σου ζητούμε, δικαίωσε μας και δώσε μας πάλι τα άγια μέρη μας, που οι πρόγονοι μας προς δόξα του Αγίου Ονόματος Σου δημιούργησαν.
Τα μέρη που οι Άγιοι Μάρτυρες Σου, πότισαν με το άχραντο αίμα τους. Τις Εκκλησίες μας τις Ιερές, που ακόμα βεβηλώνουν οι Αγαρηνοί.
Σπλαχνίσου μας Κύριε, δια της Υπεραγίας Θεοτόκου, του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, του Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου και πάντων των Αγίων και δώσε μας τις Εκκλησίες που λειτουργούσαμε, να τις λειτουργήσουμε και πάλι.
Φύλαξε την πατρίδα μας και χωρίς κινδύνους και πολέμους, δώσε μας και πάλι τα άγια μας μέρη.
Τη Βασιλεύουσα μας, σύνεδεσε την και πάλι με τη Συμβασιλεύουσα και χάρισε μας την πίστη να υμνούμε όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί το Πανάγιο Όνομα Σου, σε Ανατολή και Δύση.
Συγχώρεσε Πολυεύσπλαχνε Κύριε την απουσία μας, από τις αγίες μας Εκκλησίες. Δος μας Κύριε τα δίκαια μας και αξίωσε μας, ευγνώμονες να προσπέσουμε όλοι στα άχραντα πόδια Σου, ευχαριστούντες, να δοξάζουμε το Πανάγιο Όνομα Σου.
1 σχόλιο:
Βρε δεν κοιτάμε λέω γω καλύτερα τις ντραγκ κουίνς στα νηπιαγωγεία μας, που θέλουμε και το ποθούμενο.
Δημοσίευση σχολίου