Τετάρτη 27 Απριλίου 2022

Ο ΕΡΩΤΑΣ Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ


 
Την Ελένη Tovletian δεν την γνωρίζω προσωπικά.
Τις προάλλες μου έστειλε την ηχογράφηση που έκανε με τον Έρωτα τον Γητευτή στο messenger. Μου άρεσε η ερμηνεία της και έτσι της ζήτησα να μου μιλήσει για τον εαυτό της.
Η Ελένη λοιπόν ζει στη Βόρεια Ιταλία και εκτός από... νεράιδα είναι εθελόντρια σε φάρμα πεταλούδων!
Όταν το άκουσα ενθουσιασμένος της ζήτησα να γυρίσει πλάνα με τις πεταλούδες τραγουδώντας τον γητευτή, έτσι προέκυψε αυτό το ονειρικό βίντεο.
Καληνύχτα με όνειρα νεραϊδένια φίλοι μου
  ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

 

Θκυο λόγια γράφω στο χαρτί,
μα κόφκω τα φτερά τους
Κλειδώνω τα να μεν φανεί
με λύπη με χαρά τους
Εστάθηκεν ο ποταμός,
θωρεί με, μαραζώνει
Γεμώννουσιν τα μμάθκια του
τζιαι το νερό θολώνει
Ο έρωτας ο γητευτής
εν πάντα τζιείνος νικητής
του κόσμου κυβερνήτης
Μα εν τύραννος ο χωρισμός
βαρύς αβάσταχτος καμός
τζιαι πετροκαταλύτης
Σε τόπον είσαι μακρινό,
το φως μου δεν σε βρίσκει
Η αγκάλη μου γυρεύκει σε
τζι αγιάτρευτη μεινίσκει
Ο άνεμος ο μερακλής
χορεύκει μανιχός του
Σ’ εμάς χαρίζει τη δροσιά,
μα ο πόνος εν δικός του
 
 
μουσική ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
στίχοι ΠΑΜΠΟΣ ΚΟΥΖΑΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: