Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Να Ήμουνα για λίγο εκεί (How I wish)

Σταμάτης Σπανουδάκης
Να 'μουνα για λίγο εκεί, να σε κοιτάξω ξανά,
Σμύρνη κόρη μου γλυκιά, να σ' αγκαλιάσω.
Πού 'ναι τώρα τα παιδιά σου;
Κλείσαν όλες οι πληγές;
Σβήσαν άραγ' οι φωτιές που σε πληγώναν;
Να 'μουνα για λίγο εκεί, να δω Βουρλά κι Αϊβαλί,
Σμύρνη κόρη μου γλυκιά, να θυμηθούμε
πρόσωπα που ζουν ακόμα
κι άλλα πού έχουν πια χαθεί
κι είναι η ψυχή τους πάντοτε μαζί σου.
Εκεί, δικά σου είν' ακόμα
ουρανός και χώμα,
θάλασσα, στεριά.
Κι εδώ, γη που δεν πατιέσαι,
φυλή που δεν νικιέσαι
Ελλάδα μου είσαι εσύ.
Να 'μουνα για λίγο εκεί, για να ακούσω ξανά,
Σμύρνη κόρη μου γλυκιά, τις μουσικές σου
να 'ναι οι καρδιές κιθάρες,
να 'ναι οι ψυχές βιολιά,
κι άγγελοι να τραγουδάνε τους καημούς σου.
Να 'μουνα για λίγο εκεί, για να σού δείξω όλ' αυτά,
Σμύρνη κόρη μου γλυκιά, που 'ναι δικά σου
γέμισε η γη τραγούδια,
έγινε η νύχτα φως,
κι όσα χάθηκαν εκεί, εδώ ανθίσαν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: