Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

ΣΙΩΠΗ Ἢ ... "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΑ"

Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και ωκεανός

Μοῦ λένε κάποιοι ὅλο "στόμφο":
Τί θέλεις τώρα ἐσύ καὶ μπερδεύεσαι καί μιλᾶς ; 
Κοίτα τὴν δουλίτσα σου ! 
Ἐσύ θὰ σώσεις τὸν κόσμο ; 
Ἐσύ τώρα γιατί κρίνεις τοὺς ἄλλους;
Ἄσε τὸν Θεό νὰ κάνει τὴν δουλειά του !
Καὶ διάφορα τέτοια παρόμοια...

Τοὺς ἀπαντῶ μέσα ἀπὸ τὰ λόγια τῶν Ἁγίων μας...

Κατὰ τὸν Μέγα Βασίλειο :
Ὁ σιωπών δοκεί συναινείν!

Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμάς μᾶς λέγει: 
Ἡ σιωπὴ εἶναι ἡ τρίτη μορφὴ ἀθεΐας ! 
Πρώτη, ἡ διά λόγου ἄρνηση ! 
Δεύτερη, ἡ διὰ τῆς πράξης ! (ἄρνηση) 
Τρίτη δέ, ἡ σιωπὴ ποὺ παραπέμπει στὴν συνενοχὴ καὶ συνέργεια !

Ὁ Μέγας Βασίλειος ἐπίσης μᾶς λέγει : 
Τῆς σιωπῆς τὸ κρίμα φοβερὸν ἐστί !
Τὸ νὰ ἐφησυχάζει κανείς, ὅταν τὸ κινδυνευόμενον εἶναι ἡ πίστις, 
τοῦτο εἶναι ἴδιον τῆς ἀρνήσεως, τὸ δὲ νὰ ἐλέγχει, εἶναι ὁμολογία εἰλικρινής !

Ἐνῶ ὁ  Άγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος προσθέτει : 
Ὁ μὴ λέγων τὴν Θείαν Ἀλήθειαν ὑπεύθυνος ἐστὶ τοῦ αἵματος τουτέστι, 
τῆς σφαγῆς τῶν ψυχῶν τῶν πλανωμένων !
Τὸ «μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε» περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως !

Καὶ θὰ κλείσω μὲ ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο «Λόγοι τοῦ Ἁγίου Παϊσίου»

– Γέροντα, τὰ διάφορα κινήματα, οἱ διαμαρτυρίες ποὺ γίνονται ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς, ἔχουν κάποιο ἀποτέλεσμα;

 – Ἡ παρουσία τῶν Χριστιανῶν εἶναι πλέον ὁμολογία πίστεως. Μπορεῖ κανεὶς μὲ τὴν προσευχὴ νὰ βοηθήση περισσότερο, 
ἀλλὰ τὴν σιωπή του θὰ τὴν ἐκμεταλλευθοῦν οἱ ἄλλοι καὶ θὰ ποῦν : 

« Ὁ τάδε καὶ ὁ τάδε δὲν διαμαρτυρήθηκαν, ἐπομένως εἶναι μὲ τὸ μέρος μας, συμφωνοῦν μαζί μας !»

Ἄν δὲν ἀρχίσουν μερικοὶ νὰ χτυποῦν τὸ κακό, νὰ ἐλέγχουν δηλαδή, αὐτοὺς ποὺ σκανδαλίζουν τοὺς πιστούς, θὰ γίνει μεγαλύτερο κακό !

Τί λέτε λοιπὸν φίλοι μου ; Πρέπει νὰ μιλᾶμε ἢ όχι ; Πρέπει νὰ διαδίδουμε καὶ ὑπερασπιζόμαστε τὴν πίστη μας ἢ όχι ;
Εἶναι δική μας δουλειὰ ἢ εἶναι μόνο τοῦ Θεοῦ ; 


           (Ἀνώνυμος ἐκπαιδευτικός)

 

6 σχόλια:

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Είναι συνδιασμός λόγου,προσευχής,κόπου,δια επιστολών,δια της ομολογίας και έργων υπερ πίστεως,η επιμέλεια του πλησίον.

Αληθινά ομολογεί Τον Κύριο εκείνος που πιστεύοντας στον Κύριο,αγιαζεται με τα Μυστήρια κ ζει Ζωή αγία,κάτω από την χειραγώγηση των Πατέρων.

Υπάρχουν άγιοι Πατέρες αλλά δυστυχώς διώκονται στις μέρες μας!Μαλλον εψυγη η αγάπη για τους αγίους Πατέρες ,αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω το φαινόμενο!



Δημήτρης Ρόδης είπε...

Με αφορμή κείμενο του Μητρ. Ναυπάκτου Ιεροθέου, με τίτλο: ''Ρατσισμός καί (ἀντι-)εμβολιασμός'' και με βάση τις γνωστές θέσεις περί εμβολιασμού του αγαπητού ποιμένα, που με τόση επιμονή μας παρουσιάζει τον τελευταίο καιρό, μια συνολική δημόσια απάντηση.

Κατά περίεργο τρόπο, για όσους τον παρακολουθούσαμε στενά, ο αγαπητός μας επίσκοπος λες και αποφάσισε να ασπαστεί τον στοχασμό, και να εγκαταλείψει την θεόπνευστη θεολογία των Πατέρων που τόσα χρόνια μας παρουσίαζε...

θα παρουσιάσουμε στίς επόμενες παραγράφους, το όλο θέμα, εξετάζοντας τρείς σημαντικές παραμέτρους, 1) τα σχέδια των εργατών της Παγκοσμιοποίησης, 2) τις προειδοποιήσεις, την πληροφόρηση και διδασκαλία αγίων και χαρισματικών μορφών γύρω απο αυτά τα θέματα, αλλά και 3) την ίδια την Πατερική διδασκαλία σε επι μέρους τομείς, όπως και παρουσίαζε ο ίδιος ο Επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος.

Στο τέλος θα γίνει ό,τι θέλει ο Πάπας! ~ Ναυπάκτου Ιερόθεος (δημόσια απάντηση)

Νικόλαος Κόλλιας είπε...

Συ μου ει καταφυγή από θλίψεως της περιεχούσης με· το αγαλλίαμά μου, λύτρωσαί με από των κυκλωσάντων με.

Λωρίτου Ελένη είπε...

Ώχ ! Υιοθέτησε και ο Ναυπάκτου την λέξη " ρατσισμός"?

Η λέξη ανήκει στα κωδικοποιημένα μυνήματα που χρησιμοποιούν στον λόγο τους οι οικουμενιστρς και οι νεοταξίτες για νά περάσουν τα μηνύματά τους . Ανήκει στα τσιτάτα , στις λέξεις-κλειδιά των νεοταξιτών . Ανήκει στις λέξεις , που άν τις ακούσεις σε πιάνει αλλεργία , όπως άλλοτε σε έπιανε μέ την λέξη " προοδευτικός " .

Προσωπικά πρώτη φορά την άκουσα -- εννοείται ως ρεφραίν -- απο τον μητροπολίτη Δημητριάδος άμα τη αφίξει δηλαδή πρό του 2.000 , πρίν προκύψει το θεμα της λαθροεισβολής , το οποίο προφανώς προετοίμαζαν και προλείαιναν τον δρόμο μέ παρόμοια κωδικοποιημένα μηνύματα , που ήθελαν υποσυνειδήτως νά περάσουν . Ρατσισμός και ξενοφοβία -- ρατσισμός και ξενοφοβία-- και άντε πάλι ρατσισμός και ξενοφοβία , λές και απευθυνόταν σε ρατσιστικά τομάρια . Ο Ελληνας δεν είναι ρατσιστής και είχε δώσει δείγματα μέ την φιλανθρωπία που είχε ήδη δείξει πρός τους προηγηθέντας οικονομικούς μετανάστες . Εγώ δεν το καταλάβαινα , όμως ο ίδιος ήξερε πολύ καλά τί έλεγε και τί μαγείρευαν . Τίποτα δεν είναι τυχαίο για τα βαποράκια της νέας τάξης , σαν τον λεγάμενο .

Μήπως όμως και το τρίπτυχο " κάθαρση - φωτισμός - θέωση " δεν είναι ένα τσιτάτο άνευ περιεχομένου , όπως χρησιμοποιήθηκε απο φωτισμένους και μή ? Το βίωμα των αγίων έγινε στο στόμα πολλών το φύλλο της Πυθίας , που μισοζάλιζε θεολόγους και θεολογούντας , παπάδες και τους έδινε την ψευδαίσθηση μιάς μετοχής πού ? Αγνωστο ! Πάντως όχι στο θείο φώς ! Μέ αυτό το τρίπτυχο στα χείλη οι κούφιες μαριονέτες απο του άμβωνος μας χτύπαγαν στο κεφάλι . Ακόμα μία μάστιγα και αυτή .

Οι λέξεις ηχούν σαν άδειοι τενεκέδες . Γι αυτό οι Πατέρες μας λένε " λιγότερα λόγια " ! Θυμόμαστε τον αγιασμένο γέροντα Γρηγόριο ηγούμενο της Δοχειαρίου πώς μαστίγωνε αυτά τα φαινόμενα ! Μάλιστα δεν ξέφυγε απο το στόμα του και ο ίδιος ο Ναυπάκτου ,μέ τους βαθυστόχαστους συλλογισμούς του , όπως μέ το βιβλίο του " μία νύχτα στο Άγιο Όρος " . Εγώ, έλεγε , έζησα χίλιες και μία νύχτες στο Αγιο Όρος και αυτά που είδε ο Ναυπάκτου δεν τα είδα ! Κάτι ήξερε ο Δοχειαρίτης !

Φυσικά δεν πιανόμαστε απο τις λέξεις για νά βγάλουμε συμπεράσματα . Οι λέξεις έχουν μία αξία στον βαθμό που συνιστούν κωδικοποιημένα μηνύματα , τσιτάτα , λέξεις- κλειδιά , φορείς προπαγάνδας . Γενικότερα οι λέξεις συνιστούν το οικουμενιστικό και νεοταξίτικο ακσάν , το γνώρισμα που προδίδει τις μυστικές συναθροίσεις των ανόμων κονσπειρατόρων , των προδοτών εκκλησίας και πατρίδος . Μία λαική παροιμία λέει " δεν το μαρτυρά η γίδα , οτι είναι γίδα , το μαρτυρούν τα κέρατά της " !

Για νά μήν πάρω κάποια αμαρτία στο λαιμό μου , δεν ξέρω πώς την χρησιμοποίησε ο Ναυπάκτου και δεν θέλω νά μάθω . Το γενικό πλαίσιο είναι , οτι δεν χρησιμοποιούμε κακοποιημένες λέξεις , που έχουν λερώσει , που χτυπούν ένα καμπανάκι στα αντανακλαστικά , που έχουν γίνει φορείς νεοταξίτικων μηνυμάτων . Επικοινωνιακά δεν βοηθούν γιατί μας δημιουργούν πιά αλλεργία .

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...έγραψες!

Λωρίτου Ελένη είπε...

Νά'σαι καλά !

Εν τω μεταξύ αφού ο λεγάμενος Δημητριάδος έγινε όργανο των όσων η Νέα Τάξη απεργάζετο για χάρη μας , οδοστρωτήρας προλειαίνων την υποδοχή των λαθροεισβολέων , γνώστης της προγραμματισμένης πτωχοποιήσεως των Ελλήνων , η " αγάπη " του δεν έλαβε κάποια μέτρα γι αυτό . Ρευστοποίησε την εκκλησιαστική περιουσία προς κατανάλωσιν , γιατί έργα δεν είδαμε . Λέτε τα λεφτά νά πήγαν στους πτωχούς ? Μά τα συσσίτια των ναών συντηρούνται απο τους ναούς .

Πώς τολμάς σεβαστέ, νά φτιάχνεις δικές σου πολυτελείς βίλλες του 1.5 εκ. € σύμφωνα μέ δημοσιεύματα , όταν δεν έχεις εξασφαλίσει ένα πτωχοκομείο όχι ασφαλώς στο γκέτο , αλλά στον ιστό της πόλης , στα ήδη υπάρχοντα οικοδομήματα της εκκλησίας ! Μέ 1.5 εκ € δεν θα μπορούσε άραγε νά λειτουργήσει το παλαιό οικοτροφείο ως οίκημα αν χρειάζοντο κτηριακές επεμβάσεις ? Θα αρκούσαν ακόμα εξ αρχής νά κτισθεί .

Λίγες μέρες πρίν έγινα μάρτυς της σκαιότητος μέ την οιποία οι επίτροποι συμπεριφέρονται ,όπως το έχουν συνήθειο άλλωστε , σέ εναν άστεγο , που ας πούμε στεγάστηκε στο περιστήλιο του ναού , για νά περάσει την παγερή νύχτα .

Ποιός θα λάβει μέριμνα γι αυτό το θέμα , λαμβάνοντας υπ' όψιν τα ιδιάζοντα χαρακτηριστικά του ? Δηλαδή το θέμα δεν πρέπει νά γκετοποιείται , γιατί απλούστατα οι άστεγοι δεν έχουν ανάγκη απο ησυχία και καθαρό αέρα . Έχουν ανάγκη νά έχουν προσβαση στο κέντρο της πόλης για χίλιους δυό λόγους ψυχολογικούς και πρακτικούς π.χ. νά απλώσουν το χέρι της επαιτείας , νά πάρουν απο τις ταβέρνες τα υπολείμματα των τραπεζών , κάποιοι απο αυτούς νά βρούνε κάποια δουλειά , άλλοι είναι μουσικοί του δρόμου και γενικά νά βρεί μία στέγη και ένα μπάνιο νά
πλυθεί ο κάθε αναγκεμένος που δεν είναι εξ επαγγέλματος επαίτης , αλλά είς εξ ημών .

Νομίζω οτι η κυκλοφορία των αστέγων ανάμεσά μας , των ευγενών αστών , δεν μας χαλά την μόστρα . Η μόστρα μας μάρανε ! Κάποιοι απο τους αστέγους έχουν καταφέρει νά γίνουν τα γραφικά νούμερα της πόλης , που προσθέτουν μιά παράδοξη πινελιά . Στο Βόλο είχαμε τον Φώτη , που τόσο μας έλειψε και δυό τρείς άλλους , όπως έναν χαρούμενο εραστή , που κυκλοφορεί μέ λουλούδια προοριζόμενα για κάποια Μαρία !

Μάλλον οι άστεγοι δεν βλέπουν την αστυνομία ως προστάτες, που θα τους πάρουν και βιαίως θα τους οδηγήσουν στο γκέτο . Μάλλον έχει ο δήμος κάποιο οίκημα απομακρυσμένα . Τους βλέπουν εχθρικά ως διώκτες, που προσπαθούν νά κρυφτούν.

Εκτός απο τους παπάδες έχουμε και τους επιτρόπους ως παρτενέρ στο βάλς του μαλλιοτραβήγματος . Έχει τύχει
νά κάνουμε και κάποιες φιγούρες στο χορό , όπως ξυλοδαρμό! Ο συγκεκριμένος επίτροπος μου είπε : "γιατί δεν τον παίρνεις εσύ σπίτι σου" !

Σου το επαναλαμβάνω βρε κορδωμένε επίτροπε !

Μήν λές βλακείες !