Γράφει ο Μέτοικος
“Ποιες πτυχές ποιμαντικής και πνευματικής ανικανότητας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και ποια διοικητικά αδιέξοδα έδειξαν την «έξοδο» σε τόσους πολλούς Ορθοδόξους κληρικούς;”
«Σαν έξαφνα, ώρα [γιορτών], ακούσθει [πως οι Ρώσοι έκαναν “Κλίνσκι” στην Αφρική]!
Θεόδωρε Β΄ «τα έργα σου απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανοφέλετα θρηνήσεις [εν Συνόδω]»
Από της πρώτης ώρας ειργάσατο την ανομίαν, [οπότε] δεχέσθω σήμερον το δίκαιον όφλημα.
Λοιπόν, ποιο είναι το πρόβλημα;
Η δημιουργία από το Ρωσικό Πατριαρχείο Εξαρχίας στην Αφρική ή, οι εκατόν δύο (102)!!! αιτήσεις κληρικών του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας από οκτώ αφρικανικές χώρες, να ενταχθούν στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας;
Γιατί το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας θλίβετε βαθύτατα, για την απόφαση των Ρώσων να συστήσουν Εξαρχία Αφρικής στα «κανονικά ὅρια τῆς δικαιοδοσίας τῆς Παλαίφατης Ἐκκλησίας τῆς Ἀλεξανδρείας», και δεν τους ευχαριστεί που είχαν την ευαισθησία να δώσουν πνευματική στέγη σε 102 κληρικούς, που έπαψαν να επικοινωνούν πνευματικά με τη διαπρεπέστατη εκκλησιαστική μετριότητα, τον Πάπα Αλεξανδρείας Θεόδωρο Β΄;
Ποιοι οι λόγοι που, τόσοι πολλοί κληρικοί, υπέβαλαν αίτηση ένταξης στο Ρωσικό Πατριαρχείο;
Ποιες πτυχές ποιμαντικής και πνευματικής ανικανότητας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και ποια διοικητικά αδιέξοδα έδειξαν την «έξοδο» σε τόσους πολλούς Ορθοδόξους κληρικούς;
Δεν αντελήφθη από την κατάθεση της πρώτης κιόλας αίτησης ένταξης κληρικού του στους Ρώσους ο «πάσης Αφρικής» Θεόδωρος Β΄ ότι, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στην Εκκλησία της Αλεξάνδρειας;
Εάν δεν το κατάλαβε, τότε ποια η ποιότητα των ποιμαντικών και διοικητικών του καθηκόντων; Εάν το γνώριζε, γιατί άφησε να γιγαντωθεί το πρόβλημα και δεν κατάγγειλε τις «έκνομες» προσεγγίσεις των Ρώσων στους κληρικούς του;
Σε ποιο χρόνο και σε πόσο καιρό υποβλήθηκαν οι 102 αιτήσεις των κληρικών του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας στους Ρώσους; Νωρίτερα ή αργότερα από τον καιρό που ο Χορευτάκης χόρευε το χορό των επτά πέπλων, σε βάρος του Ορθόδοξου Πατριαρχείου της Ρωσίας;
Διαμαρτύρεται ο Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος για τη δημιουργία της Ρωσικής Εξαρχίας στην Αφρική διερωτώμενος «από πότε η Εκκλησία υπακούει στις αιτήσεις κάποιων κληρικών άλλης δικαιοδοσίας (άν αυτό δεν είναι δολία πρόφαση για αφελείς) και προχωρεί σε δημιουργία αντικανονικών μορφωμάτων»;
Από τότε Επίσκοπε που το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι το Κανονικό Δίκαιο και έδωσε αυτοκεφαλία σε «αιτήσεις κληρικών άλλης δικαιοδοσίας» και, μάλιστα, όχι ορθοδόξων αλλά αφορισμένων, αιρετικών, σχισματικών και αχειροτόνητων!
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Το ότι οι Ρώσοι άνοιξαν την ορθόδοξη αγκαλιά τους και περισυνέλλεξαν τους πνευματικά απογοητευμένους από την εκκλησιαστική τους ηγεσία κληρικούς οκτώ αφρικανικών χωρών ή, το γεγονός ότι το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, προφανώς, με την πολιτεία του, σκανδάλισε, απογοήτευσε και έδιωξε εκατόν δύο ορθοδόξους κληρικούς;
2 σχόλια:
Η διαμάχη-αλληλοφάγωμα μεταξύ των τοπικών Ορθόδοξων Εκκλησιών, λόγω επίγειων σκοπιμοτήτων που υπηρετούν μη Χριστιανικούς σκοπούς, δημιουργούν μεγάλο σκανδαλισμό σε πολλούς ετερόδοξους Χριστιανούς και τους εμποδίζουν από το να ενταχθούν μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, την οποία στο βάθος τους θαυμάζουν και σέβονται.
Ο Πάπας Ρώμης, με το ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ-ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ (κατοχυρωμένο δογματικά στους Ρωμαιοκαθολικούς), έχει δημιουργήσει μια δικτατορική "ενότητα" σε όλους τους Ρωμαιοκαθολικούς της γης, η οποία ΔΕΝ επιτρέπει ΜΕΓΑΛΕΣ διαφοροποιήσεις και συγκρούσεις στις τοπικές Ρωμαιοκαθολικές Εκκλησίες.
Απολύτως αναμενόμενη απάντηση της Ρωσικής Εκκλησίας.Αδικος ο χαρακτηρισμός του Πισιδίας για την εισήγηση του Κυρίλλου σε ξένη δικαιοδοσία αφού το Οικουμενικό Πατριαρχείο πρώτο εισπηδησε σε ξένη δικαιοδοσία (Ουκρανία) δημιουργώντας σχισματική δομή,την οποία ο Αλέξανδρειας αναγνώρισε έπειτα από πιέσεις υπερπόντιας δύναμης.Κατα τους φυσικούς νόμους η δράση φέρνει αντιδραση!
Δημοσίευση σχολίου