Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Ο Μητροπολίτης που βλασφημεί τον Άγιο Νικόδημο και τους Αποστολικούς Κανόνες

Όλα δείχνουν ότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου μετά την κωλοτούμπα στο ζήτημα του Ουκρανικού, έχει χάσει την ικανότητά του να θεολογεί ορθώς. 
Πλήρως ευθυγραμμισμένος με την βλάσφημη πολιτική της μασονοκίνητης κυβέρνησης πλέκει διθυράμβους στο επικίνδυνο παρασκεύασμα.

Ο ίδιος, ενώ ισχυρίζεται ότι “Ἐμπλέκονται τά ἐπιστημονικά μέ τά «μεταφυσικά», ἡ θεολογία μέ τήν παραθεολογία, ἡ Χριστολογία μέ τήν ἀντιχριστολογία καί τήν δαιμονολογία”, θεολογεί υπέρ του εμβολίου. Στοχεύει στην παραπλάνηση του πιστού λαού, όπως ακριβώς έπραξε και η ΔΙΣ με το φυλλάδιο «Προς τον Λαόν». Δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη, την υποσημείωση στον ΞΣΤ΄ Αποστολικό Κανόνα και το «Ἐξομολογητάριο» (Περί τῆς ΣΤ΄ ἐντολῆς), για να βρει θεολογικά ερείσματα για τις πλάνες υπέρ του εμβολίου. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η παρουσίαση των λόγων των Αγίων και των ιερών κανόνων, ως εγκώμια υπέρ του εμβολιασμού, προκαλεί τουλάχιστον τον γέλωτα. Η ερμηνεία των λόγων των αγίων κατά το δοκούν, είναι φρικτή βλασφημία. Βαθιά λύπη βέβαια προκαλεί και η τοποθέτηση του Μητροπολίτη πως: Ὅποιος σέ καιρό πανδημίας, ὅπως γίνεται στήν ἐποχή μας, δέν προσέχει καί μολύνει τούς ἄλλους, κρίνεται μέ τό ἐπιτίμιο τοῦ φόνου!

Δεν γνωρίζει ότι πάνω από την υγεία μας είναι η σωτηρία μας;
Επιπλέον ισχυρίζεται ότι: Ἐπειδή δέν εἴμαστε ἕνα ἀσύντακτο σῶμα, ἀλλά «καλή στρατεία» (Α΄ Τιμ. α΄, 18) καί πρέπει νά ὑπακούουμε στίς ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, γι’ αὐτό πρέπει νά συντονιζόμαστε σέ αὐτά πού ἀποφασίζει ἡ Ἱερά Σύνοδος μέ τά συνοδικά της ὄργανα…. Αὐτό πρακτικά σημαίνει ὅτι δέν πρέπει νά ἀδιαφοροῦμε καί ὡς πρός τήν ἀντιμετώπιση τῆς ἀσθενείας αὐτῆς, γι’ αὐτό πρέπει νά κάνουμε χρήση καί τοῦ ἐμβολίου, ἐκτός ἄν ὁ ἰατρός, πού παρακολουθεῖ τήν ὑγεία τοῦ καθενός σας καί εἶναι ἐπιστημονικά καταρτισμένος, ἀποφανθῆ διαφορετικά γι’ αὐτό. Και παρακάτω συνεχίζει να ρίχνει λάσπη στον ανεμιστήρα της νεωτερίστικης θεολογίας τους:
Πάντως, θεωρῶ ὅτι εἶναι ἀπαράδεκτο νά ἀντιμετωπίζεται τό ἐμβόλιο κατά τοῦ κορωνοϊοῦ μέ παραθεολογικά ἐπιχειρήματα, πολιτικές σκοπιμότητες καί συνωμοσιολογικές νοοτροπίες, πού ἀπάδουν σέ Κληρικούς καί Χριστιανούς. Ἄλλο εἶναι ὁ ἐπιστημονικός διάλογος καί ἡ ἐπιστημονική ἀντιπαράθεση γιά τήν βελτίωση τῶν μέχρι σήμερα μέσων ἀντιμετώπισης τοῦ ἰοῦ, μέσα στά ἐπιστημονικά ὄργανα, πού εἶναι ἐνδεδειγμένη πράξη, καί ἄλλο εἶναι ἡ ἀντίδραση στόν ἐμβολιασμό μέ παραθεολογικές καί συνωμοσιολογικές ἀπόψεις, οἱ ὁποῖες δυστυχῶς μεταδίδονται ταχύτατα στά μέσα κοινωνικῆς δικτύωσης καί δημιουργοῦν σύγχυση στούς Χριστιανούς.

Η μέθοδος της λασπολογίας ακολουθήθηκε από πολλούς κακόδοξους που κινήθηκαν ενάντια στους αγίους της ορθοδόξου εκκλησίας. Δεν ήταν λίγοι οι άγιοι που τιμούμε σήμερα, οι οποίοι κατασυκοφαντήθηκαν και χαρακτηρίστηκαν τιποτένιοι, παράφρονες, πλανεμένοι ακόμα και δαιμονισμένοι. Ομοίως, ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου προσπαθεί να φιμώσει όσους θεολογούν ορθώς και βρίσκουν ερείσματα θεολογικά κατά του εμβολίου και της υποχρεωτικότητας. Πολύ περισσότερο εθελοτυφλεί όταν αναφέρεται σε επιστημονικό διάλογο και επιστημονική αντιπαράθεση, πράγματα ανύπαρκτα στην ελληνική ζοφερή πραγματικότητα όπου κάθε αντίθετη φωνή φιμώνεται και λοιδορείται, είτε πρόκειται για ιατρό είτε για ιεράρχη.

Και συνεχίζει να κατακρεουργεί με τη γραφίδα του όσους αρχιερείς και ιερείς, αντιστέκονται στο προδρομικό εμβόλιο: Εἶναι λυπηρό ὅτι πολλοί πού ἔχουν ἀντιεμβολιαστική νοοτροπία διακρίνονται ἀπό ἔλλειψη σοβαρῆς θεολογικῆς σκέψεως, ἐκκλησιολογικῆς συνείδησης καί ἐν τέλει σοβαρῶν ἐπιστημονικῶν ἐπιχειρημάτων.

Η κακώς εννοούμενη εκκλησιολογική συνείδηση, όπως την εννοεί ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, είναι αυτή η οποία συναινεί στον εμβολιασμό, αποδέχεται τις αιρέσεις που νομιμοποίησε η Ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου και ευφραίνεται από την αναγνώριση των σχισματικών της Ουκρανίας.

Αν ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος θελήσει να είναι παραγωγικός ας τοποθετηθεί στα ερωτήματα και συμπεράσματα τα οποία κατέθεσε η Κατάνυξη με το άρθρο «Πως η Ιερά Σύνοδος παραπλάνησε τον λαό για τα εμβόλια», με σκοπό να λάμψει η αλήθεια και να αποδειχθεί τελικά η ορθότητα ή όχι των λόγων του.

Ερωτήσεις:

  • Χρησιμοποιήθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο εκτρωμένα έμβρυα στην ανάπτυξη των εμβολίων;
  • Υπάρχει κίνδυνος αλλοίωσης του ανθρώπινου DNA λόγω της χρήσης γενετικά τροποποιημένου mRNA των εμβολίων;
  • Ποιά η σχέση του εμβολίου σε σχέση με τα μέτρα απαγόρευσης της θείας λατρείας και εξευτελισμού της Εκκλησίας; Μήπως το εμβόλιο είναι ο τελευταίος κρίκος της μακράς αλυσίδας που ξεκίνησε με το κλείσιμο των Εκκλησιών και θα καταστεί σύντομα προϋπόθεση για την είσοδο στους Ναούς και την συμμετοχή στη Θεία Κοινωνία;
  • Ο εμβολιασμός ως προϋπόθεση άρσης των μέτρων εντός των Ναών δεν συνιστά αποδοχή και εμβάθυνση στην αίρεση του νεοβαρλααμιτισμού;
  • Ο εξαναγκασμός σε εμβολιασμό όσων δεν εμβολιάζονται με τον φόβο της οικονομικής εξουθένωσης και της κοινωνικής απομόνωσης δεν συνιστά ένα είδος “σφραγίσματος”;

    Συμπεράσματα:
  • Είναι οι εκτρώσεις και η δαιμονική κανιβαλιστική ηθική “ο θάνατός σου η ζωή μου”. Η αποδοχή στο σώμα μας κυττάρων δολοφονημένων εμβρύων ή έστω ενός σκευάσματος που παρήχθη με την χρήση τους, θυμίζει τη κατάρα του Μωυσή προς τον Ισραήλ, αν εγκαταλείψει τον Θεό: “και φάγη τα έκγονα της κοιλίας σου, κρέα υιών και θυγατέρων σου, όσα έδωκέ σοι Κύριος ο Θεός σου, εν τη στεναχωρία σου και εν τη θλίψει σου, ή θλίψει σε ο εχθρός σου” (Δευτ. 28,53).
  • Είναι η άμεση σύνδεση του εμβολίου με την αίρεση του νεοβαρλααμισμού που υποτιμά την δύναμη της Θείας Χάριτος, (βλέπε μάσκες στις Εκκλησίες, απαγόρευση Λατρείας, Πανηγύρεων κτλ)
  • Είναι η προσβολή της ανθρώπινης ελευθερίας που στο θέμα της υγείας τη σεβάστηκε και ο ίδιος ο Χριστός με την ερώτηση “θέλεις υγιής γενέσθαι;” (Ιωάν. 5, 1-15)
  • Είναι η μεταμόρφωση της κοινωνίας σε κοινωνία αποκλεισμού “ίνα μή τις δύναται αγοράσαι ή πωλήσαι”, παρά μόνο όποιος έχει εμβολιαστεί. (Αποκ.13,17)
  • Είναι η κοινωνική αδικία σε βάρος του απλού λαού, που απολύεται από την εργασία του λόγω του εμβολίου. Έχει ευθύνη η Εκκλησία για την αποδοχή των μέτρων που θα πλήξουν όσους δεν θέλουν να κάνουν για λόγους συνείδησης το εμβόλιο. Ισχύει και γι’ αυτή το “ουκ απαδικήσεις μισθόν πένητος και ενδεούς εκ των αδελφών σου”. (Δευτ. 24.14)
  • Είναι η σκανδαλώδης δειλία των Ιεραρχών να τελέσουν τα καθιερωμένα σε περιπτώσεις επιδημιών και πανδημιών. Από πότε η Εκκλησία κρύβει τα Ιερά Λάβαρα, τις Άγιες Εικόνες και τα χαριτόβρυτα λείψανα των Αγίων σε καιρό πανδημίας και δεν προστρέχει με αυτά στους δρόμους για να εξομαλύνει τη σχέση των ανθρώπων με τον Ελεήμονα Θεό; Η Παράδοση της Εκκλησίας έχει άπειρα τέτοια παραδείγματα.

    Σεβασμιώτατε Μητροπολίτη Ναυπάκτου, μπορεί για εσάς το εμβόλιο να είναι απλά άλλη μία πτώση μετά το Κολυμπάρι, το Ουκρανικό και τη μασκοφορία εντός των ιερών ναών. 
  • Για εμάς, είναι ζήτημα ζωής και θανάτου της ψυχής μας…

 κατάνυξη

3 σχόλια:

Γρηγορης Αυξεντιου είπε...

Μπράβο παιδιά, δεν μπορώ άλλο το ύφος του.

Γεωργός... είπε...

Γέγραπται...
Ποιμένες πολλοι διεφθειραν τον αμπελώνα ΜΟΥ..
Ουαι ..εις τους εκκλησιαστικούς άνδρας που διαστρέφουν την αλήθειαν επιδεικνύουν το ψευδές ως δήθεν προηρημενον εκ των Αγίων..
Αλίμονον των αν δεν μετανοήσουν..
ΚΥΡΙΟΣ ελαλησε κατά"αυτών...

GeorGRE είπε...


Η επιστολή του είναι στηριγμένη
σε ένα όμορφο...παραμύθι.

Δηλαδή σε έναν κόσμο όπου
οι φαρμακοβιομηχανίες δεν
ενδιαφέρονται για το κέρδος,
οι γιατροί δεν χρηματίζονται,
οι πολιτικοί δεν επηρεάζονται
από άλλα κέντρα, όπου δεν
υπάρχουν στοές και μασώνοι,
και ο διάβολος περιφέρεται χωρίς
να ενοχλεί κανέναν...

θα μπορούσε να είχε δίκιο.

Δεν είναι έτσι όμως. Το ότι η
Ελλάδα θα πιάσει πάτο θα παίξουν
το ρόλο τους και ρασοφόροι
αρχιερείς!!! Δυστυχώς έτσι είναι.