Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

 
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
που ευγενικά χαμογελάνε
Που κολακεύουν έχουν τρόπους
και με φιλί σε χαιρετάνε
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
πίσω από πλάτες σαν μιλάνε
 
Που αρπάζουν αλλονών τους κόπους
κι ότι κι αν πουν αλλού το πάνε
 
Και είναι κρίμα είναι κρίμα
αυτοί τις τύχες μας να ορίζουν
 
Απ' τη σιωπή μας να νικάνε
και δίχως όρια να κερδίζουν
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
κι όλα παράξενα μου μοιάζουν
 
Γύρισαν όλα άνω κάτω
κι αυτοί που φταίνε αυτοί φωνάζουν
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
και πιο πολύ αυτούς που τάζουν
 
Χαϊδεύουν βρίζουν ξεσκονίζουν
και με ένα θα μας υποτάσσουν
 
Και είναι κρίμα είναι κρίμα
αυτοί τις τύχες μας να ορίζουν
 
Απ' τη σιωπή μας να νικάνε
και δίχως όρια να κερδίζουν
 
Ναι είναι κρίμα είναι κρίμα
γιατί αυτοί μας διευθύνουν
 
Αυτοί στα χέρια μας κρατάνε
και μια δεκάρα για μας δεν δίνουν
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
τους αγαπώ μα τους φοβάμαι
 
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
και μ'αγαπούν μα αλλού το πάνε

5 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Κι εγώ πολύ τους
εφοβόμουν

άγνωστοι βλέπεις,
αρριβίστες
ατομιστές
ταμπουρωμένοι
κι όλοι τους τόσο φοβισμένοι,

χωρίς βουλή
χωρίς θεό

φυλακισμένοι
και ...βολεμένοι
...

Κ. είπε...

Εγώ Πάλι δεν τους Φοβάμαι, Μάλλον τους Λυπάμαι!

Κ.

Ν/Α είπε...

Αν έχεις Πίστη δεν έχεις να φοβάσαι για εσένα, για τους άλλους να λυπάσαι που επιλέγουν το δηλητήριο από τη Ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους που
όταν δεν μπορούν νά κάνουν άλλο κακό τότε παριστάνουν τον ψόφιο κοριό.
Παριστάνουν τα χαριτωμένα αγαπουλίνια
και γράφουν στίχους τα σαίνια !

Φυτρώνουν ύπουλα
εκει που δεν τους σπέρνουν και όλο συκοφαντίες διασπέρνουν
"τρόπος του λέγειν "
η μαλακία πάει σύννεφο
μέ ετούτον εδώ τον σύντεκνο .

Μέ δαύτους δεν έχει όρια η δολιότητα
και τότε με πιάνει μιά ...ευκοιλιότητα
δεν έχω πού νά πάω νά .....!

( ποίηση )

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Κάποιοι έχουν
τις... ευαίσθητες χορδές
τους
σε απροσδόκητα
...μερη...

Ιτς ε μαντ γουόρλντ
πούλεγε κι ενα
τραγουδάκι...