Κάλλους καὶ τοῦ πόθου σου Χριστέ,
Παρασκευὴ ἡ ἁγνή, τρωθεῖσα ἔφερε,
πυρὸς τὴν ἔκκαυσιν κράζουσα·
εἰς ὀσμὴν τοῦ θείου μύρου σου,
νῦν ἐναθλοῦσα καρτερῶς,
δραμοῦμαι ἄληκτα, σοῦ ὀπίσω,
ἐπευλογοῦσα τὸ θεῖόν σου ὄνομα.
Η Ορθοδοξία ως θεραπεία_Γέροντας Δαμασκηνός Αγιορείτης
Μια θαυμάσια εκλαϊκευμένη κατήχησηΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
1 σχόλιο:
Ποιός είπε πως ο
Αττικός λόγος ανήκει μόνον στην
κλασσική εποχή;
αλλά μήπως κι ο κεκοιμημένος πιά
γέρων υμνογράφος,
Γεράσιμος ο Μικραγιαννανίτης
-μικράς σχολικής μορφώσεως-
δεν έγραψε σε μιά Ελληνική πολύ κοντά
στην αρχαία;
Λες και το επίγραμμα
των αρχαίων
συνέχισε να ζεί ως τις
μέρες μας με
α ν α κ α ι ν ι σ μ έ ν α
νοήματα.
...απόδειξη συνέχειας...
γιά κάθε καλόπιστο...
Δημοσίευση σχολίου