Εχθές ο Μητσοτάκης έκανε την κάτωθι δήλωση για την Εκκλησία «Επιτρέψτε
μου, εδώ, μία αναφορά στην Εκκλησία: Ευχαριστώ τον Αρχιεπίσκοπο και τον
κλήρο για την κατανόηση και τη συνεργασία μας. Δεν ήταν εύκολη για
κανέναν μας η εμπειρία του φετινού Πάσχα. Αποδείχθηκε, όμως, ότι ήταν
αναγκαία για όλους. Από τις 4 Μαΐου οι εκκλησίες θα είναι ανοιχτές για
ατομική λατρεία. Και από την Κυριακή 17 Μαΐου οι πιστοί θα μπορούν να
συμμετέχουν και στη Θεία Λειτουργία και στις υπόλοιπες ακολουθίες. Πάντα
όμως με αυστηρούς κανόνες που θα συμφωνηθούν με την Ιερά Σύνοδο και την
επιστημονική κοινότητα.»
Ομίλησε για «κατανόηση» και «συνεργασία»
με τις πλάτες των Επισκόπων που δημοσίως επαίνεσαν το κλείσιμο των Ναών
και τα μέτρα της κυβέρνησης. Με τις πλάτες των Επισκόπων που
παρακολούθησαν άπραγοι τον διωγμό και τον διασυρμό των πιστών από τα
βοθροκάναλα των 20 εκατομμυρίων.
Όσοι αντιστάθηκαν είναι για αυτούς τους
Επισκόπους κακό παράδειγμα διότι τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα. Γι’ αυτόν
τον λόγο συνεχίζουν και μας λένε ότι μόνο η υπακοή στον Επίσκοπο είναι
ευλογημένη από τον Θεό.
Ένας τσοπάνης ποτέ δεν θα άφηνε τα
πρόβατά του εκτεθειμένα στους λύκους. Από το 2016 και μετά ζούμε ακριβώς
αυτό.
Οι Επίσκοποι μας άφησαν εκτεθειμένους στους αιρετικούς, μετά μας
άφησαν εκτεθειμένους στους σχισματικούς και μετά μας πέταξαν έξω και από
τους Ναούς, αφήνοντάς μας αλειτούργητους και ακοινώνητους. Μας
γνωστοποίησαν με τον πιο κραυγαλέο τρόπο ότι τα πάντα μέσα στην
Εκκλησία, από την Ορθόδοξη Θεολογία μέχρι και την εκκλησιαστική μας ζωή,
καθορίζονται από τις κοσμικές εξουσίες.
Ποιός ο λόγος λοιπόν να συνεχίσουμε να
μιλάμε για Εκκλησία και όχι για Κρατική Εκκλησία, υποκατάστημα του
εκάστοτε πολιτικού κυβερνήτη;
Είναι ο καισαροπαπισμός μόλις τωρινό
φαινόμενο των ημερών μας σεβαστέ π. Σαράντη Σαράντο;
Η ψευδοσύνοδος τί ήταν;
Το ουκρανικό τί ήταν;
Δεν μας επιβλήθηκαν και
στις δύο αυτές περιπτώσεις ταπεινωτικές και βλάσφημες υποχωρήσεις στα
της Πίστεώς μας από κοσμικά κέντρα που έχουν συνάψει αμαρτωλούς δεσμούς
με εκκλησιαστικά πρόσωπα; Είναι δυνατόν ποτέ η στρατευόμενη Εκκλησία να
ελευθερωθεί όταν λέμε μισές αλήθειες;
Ο Μητσοτάκης κατέστησε σαφές ότι ο
δρόμος είναι μακρύς και ότι το σχέδιο της κυβέρνησης ενδέχεται να
αναθεωρηθεί σε περίπτωση αναζωπύρωσης (του κορωδοϊού). Η ζωή μας πάντως
μέσα στην Κρατική Εκκλησία δεν θα είναι η ίδια, άλλωστε, «δεν υπάρχει επιστροφή στην «προ κορωνοϊού πραγματικότητα». Ζούμε, ήδη, αλλιώς.», είπε ο Μητσοτάκης.
Τι θα κάνει λοιπόν ο πιστός όταν του πει
ο Μητσοτάκης που παίρνει εντολές από τους Σιωνιστές οι οποίοι προωθούν
τη νέα τάξη ότι θα πρέπει να εκκλησιάζεται με μάσκα;
Ότι δεν θα πρέπει
να προσκυνά τις Ιερές Εικόνες αλλά να κάνει υπόκλιση από μακρυά; (το
είχε προτείνει ο Δημητριάδος).
Ότι δεν θα πρέπει να ασπάζεται το χέρι
του ιερέα και ότι θα πρέπει να παίρνει το αντίδωρο μόνος του;
Ότι θα
πρέπει να αλλάξει ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας;
Ότι τον εν
Χριστώ αδελφό στην Εκκλησία θα πρέπει να τον βλέπει ως ένα δυνητικό
μικρόβιο από το οποίο πρέπει να κρατά αποστάσεις;
Καταλαβαίνουμε τις
προεκτάσεις όλων αυτών;
Δεν ξέρω για ποιον λόγο συνεχίζουμε να
έχουμε τους Επισκόπους. Τουλάχιστον ας τους ονομάσουμε αλλιώς,
θρησκευτικούς υπουργούς του Κράτους φερ’ ειπείν ή κάτι άλλο, διότι
αλλιώς ξεφτιλίζουμε τη λέξη «Επίσκοπος».
Δεν μπορεί να λέγεται
«Επίσκοπος» αυτός ο οποίος είτε σιωπά, είτε ντύνει με οικουμενιστική
αγαπολογία τα προτάγματα του Καίσαρα. Δεν μπορεί να ζει εις βάρος των
αιμάτων των Μαρτύρων και των Ομολογητών. Ούτε μπορεί να λέγεται Εκκλησία
μία οντότητα η οποία έχει ως κεφαλή τον Καίσαρα.
Ο Υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος στο Σκαί [18/4/20],
στο ερώτημα του δημοσιογράφου για το αν προβληματίζεται μήπως κάποιοι
πιστοί προσπαθήσουν να μπουν στους Ναούς το βράδυ της Ανάστασης και
κάποιοι ιερείς τους διευκολύνουν, απάντησε: «Είναι προφανές ότι το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών, είναι να μην συμβεί κάτι τέτοιο. Η Εκκλησία μας, η οποία έχει έναν σπουδαίο κοινωνικό ρόλο κι έχει παίξει πολύ θετικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης, έχει συνδράμει με ώριμες αποφάσεις, και πιστεύω ότι όλοι οι ιερείς και όπως επίσης και όλοι οι πολίτες, θα κάνουν αυτό που πρέπει. Θα είμαστε όλοι στο σπίτι μας και ο καθένας μας απόψε το βράδυ στις 12, την ώρα της Ανάστασης του Χριστού θα είναι η ώρα που θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο ο καθένας για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου να ξανααπολαύσουμε την Ανάσταση και το Πάσχα με τον πατροπαράδοτο Ελληνικό Χριστιανικό τρόπο.»
Στο παραπάνω απόσπασμα, όπου ο υπουργός
συμπεριέλαβε εσκεμμένως στο κάλεσμα της κυβέρνησης και την κοινωνία των
(τρομοκρατημένων και κακοπληροφορημένων) πολιτών, για να μην φαίνεται
ότι η κυβέρνηση ενεργεί μονομερώς, δικτατορικά και εφαρμόζει
στρατιωτικού τύπου πολιτικές, ξεχωρίζουν δύο ιδιαίτερα σημεία:
Πρώτον, ότι για τον πολιτικό κόσμο ο ρόλος της Εκκλησίας είναι κοινωνικός.
Δεύτερον, ότι
ο υπουργός περιέγραψε περιληπτικά αυτό το οποίο μας πάσαρε με
αγαπουλίστικο και ψευτοθεολογικό μανδύα η ΔΙΣ και μας μετέφεραν και
αρκετοί Αρχιερείς (που και αυτοί διαστρέβλωσαν την Θεολογία της
Εκκλησίας) στην προσπάθειά τους να υποστηρίξουν το κλείσιμο των Ναών. «Η Εκκλησία κενώνεται και ταπεινώνεται για το πλησίον» (το κάλεσμα όλων μας, και της κυβέρνησης και της ίδιας κοινωνίας των πολιτών), «Κινδυνεύετε εσείς οι πιστοί και όχι η πίστη σας» (για να είμαστε όλοι γεροί, υγιείς και ασφαλείς του χρόνου), «Κάντε κατ’ οίκον εκκλησίες» (θα δείξουμε την πίστη μας με έναν δικό μας εσωτερικό τρόπο).
Χαρακτηριστικές όμως ήταν και οι πρόσφατες δηλώσεις του
Υπουργού Επικρατείας Γεωργίου Γεραπετρίτη, ο οποίος καθ’ ότι φαίνεται
αντιλήφθηκε το κενό και εκστόμισε εκείνος θεολογικό λόγο εκ μέρους της
Εκκλησίας. Αφού τόνισε το σταδιακό άνοιγμα των Ναών υπό όρους και
προΰποθέσεις, είπε:
«Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι ἔγιναν
πολὺ μεγάλες παραχωρήσεις σὲ σχέση μὲ ζητήματα ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν καὶ
μὲ τὴ δογματικὴ ἀκεραιότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς πίστης, …»
Άκουσε κανείς έστω και έναν Αρχιερέα που
υποστήριζε το κλείσιμο των Ναών να παραδεχτεί ότι έγιναν μεγάλες
παραχωρήσεις σε σχέση με την δογματική ακεραιότητα της Εκκλησίας;
Όχι
μόνο δεν είδαμε κάτι τέτοιο αλλά φρίξαμε από την προσπάθειά πολλών
Αρχιερέων να αλλοιώσουν την Θεολογία της Εκκλησίας και το βίωμά Της για
να υποστηρίξουν την προδοτική τους στάση.
Την ίδια ώρα ο εκπρόσωπος Τύπου της Εκκλησίας Μητροπολίτης Ναυπάκτου έθετε ερωτήματα στην κυβέρνηση τα οποία θα έπρεπε να είχε θέσει στον εαυτόν του τόσον καιρό:
«Τελικά τι είναι γι’ αυτούς
η Εκκλησία. Τι είναι η Εκκλησία, είναι ένα σωματείο, είναι ένα σουπερ
μάρκετ;» «Είναι χειρότερο από το σουπερ μαρκετ είναι χειρότερο από το
κομμωτήριο; Τι είναι η εκκλησία δεν είναι ένας θείος οργανισμός ο οποίος
έχει παράδοση 20 αιώνων;»
Διότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου όλον
αυτόν τον καιρό έβγαινε εδώ κι εκεί για να υποστηρίξει το σύνθημα
«μένουμε σπίτι» και να δώσει «ψυχολογική» υποστήριξη στους
μένουμεσπίτιδες. Δεν δίστασε μάλιστα σε συνέντευξή του να
υποστηρίξει ότι οι Ναοί θα πρέπει να παραμείνουν κλειστοί και μετά το
Πάσχα! Και το «στήριξε» μάλιστα και «θεολογικά» το πράγμα! Γιατί
κλαίγεται τώρα; Έμεινε λοιπόν στον Γεραπετρίτη να ασχοληθεί και με τα
θεολογικά της Εκκλησίας αφού οι ταγοί Της συναγωνίζονταν όλον αυτόν τον
καιρό ποιος θα παρουσιάσει καλύτερο πιστοποιητικό φρονημάτων στους
κυβερνώντες. Από την στιγμή όμως που ενημερώθηκαν ότι η κυβέρνηση θα
χαλαρώσει λίγο τα μέτρα έγιναν όλοι τους παλληκαράδες.
Αν όλα αυτά μας καταδεικνύουν κάτι είναι
ότι η συμβίωση του Κράτους και της Εκκλησίας έχει γίνει δηλητηριώδης
και επικίνδυνη, σε τέτοιο σημείο όπου δεν μπορείς πια να ξεχωρίσεις
ποιός είναι ο υποτιθέμενος επίσκοπος και ποιος ο πολιτικάντης. Είναι
τραγικές οι στιγμές που ζούμε εμείς οι πιστοί όταν ακούμε τους άθεους
πολιτικούς να δηλώνουν ανοιχτά πια ότι θα συνδιαμορφώνουν με αυτήν την
ανύπαρκτη ιεραρχία την εκκλησιαστική ζωή και την συμπεριφορά μας μέσα
στην Εκκλησία.
«θὰ ὑπάρξει ἰσόρροπο μεῖγμα ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας καὶ στὸ πλαίσιο τῶν καλῶν σχέσεων ποὺ ὑπάρχουν μὲ τὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὸ πῶς θὰ λειτουργήσουν οἱ ἐκκλησίες τὶς κυριακάτικες Λειτουργίες τους», είπε ο Γεραπετρίτης.
Εάν μας λυπηθεί ο Θεός και διώξει το ψευτορωμαίικο, τότε μόνο θα γλιτώσουμε και από την Κρατική Εκκλησία.
Φαίη.
16 σχόλια:
Τους ΚΟΥΡΕΛΙΑΣΕ το άρθρο τους επισκότους. Οσο πίπτει ο μισθός όμως ΔΕΝ τους ενδιαφέρει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, δεν πα να τους βρίζουν. Ο ΜΙΣΘΟΣ να ΠΕΦΤΕΙ αδελφοί...Τι ΘΛΙΨΗ!
Ο ΦΟΒΟΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΩΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑ!
Μιλά ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Βολουδάκης.
(Τετάρτη 26/4/2020).
https://www.youtube.com/watch?v=2mlquOEwvRQ
Ας πουμε κι μία άλλη οπτική γωνία ανμου επιτρέπετε
Έχετε δει το βίντεο με τον Πολάκη που λέει την λαβίδα κουταλάκι και χριστιανοταλιμπάν όλους όσους πίνουν από το ίδιο κουταλάκι;
Ξέρετε πόσος κόσμος έχει απαξιώσει την Εκκλησία και είναι από αδιάφοροι έως και εναντίον;Μάλιστα υιοθετώντας τις απόψεις τους Πολάκη;
Ξέρετε γιατί το λέω αυτό;
Όταν είσαι μειοψηφία στον τόπο σου και όλα τα μέσα Ενημέρωσης εναντίον σου, και οι περισσότεροι άνθρωποι επίσης το ίδιο από ποιον περιμένετε η ιεραρχία και ο πιστός λαός να ζητήσει ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;
Δηλαδή να είναι ανοιχτές οι εκκλησίες.
Ξέρετε πόσος κόσμος μας βρίζει παρόλο που ταπεινώθηκε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ η Εκκλησία με το κλείσιμο;
Υπάρχει πολύ μίσος.
Δεν είναι η Δεκαετία του 90 που υπήρχε άλλο κλίμα.
Ο κόσμος έχει απομακρυνθεί.
Δενξέρω αν καταλαβαίνετε τον προβληματισμό μου.
Φυσικά είμαι κι εγώ από αυτούς που θεωρώ ότι η Ιεραρχία θα έπρεπε να φερθεί δυναμικά κλπ
Όμως να πω μία αλήθεια που την βίωσα;
Πήγα το Μεγάλο Σάββατο σε ναό που σφίζει από ζωή έχοντας δώσει ραντεβού και με άλλους να πάμε .... Δεν ήρθε κανείς.
Φταίμε κι εμείς.
Μουπε ιερέας αν ήταν κόσμος θα τους άφηνα να μπουν.
Θαυμάζαμε τις άλλες χώρες που πήγαιναν στην εκκλησία όλοι απέξω αλλά εδώ στην Ελλάδα ΔΕΝ ΗΡΘΕ κανένας ή ελάχιστοι
Θα δεχθώ ευχαρίστως κάποιον να σχολιάσει τους προβληματισμούς μου
Όταν σταυρώθηκε ο Χριστός τί έκαναν οι Απόστολοι;
Κυνήγησαν τούς Αρχιερείς; Όχι.
Τα έβαλαν με τον Καίσαρα; Όχι.
Ο Θεός τους έκρινε και τους ανταπέδωσε κατά τα έργα τους.
Οι Ἀπόστολοι διέδωσαν το Ευαγγέλιο, βάπτιζαν τους πιστούς, εφάρμοζαν τα λόγια του Θεού, έχριζαν Επισκόπους, αλληλογραφούσαν από τις φυλακές, κ.α.
Δεν κατηγορούσαν τούς πάντες.
Τους είπε ο Χριστός «ἐντολὴν καινὴν δίδωμι ὑμῖν ἵνα ἀγαπᾱτε ἀλλήλους, καθὼς ἠγάπησα ὑμᾱς ἵνα καὶ ὑμεῖς ἀγαπᾶτε ἀλλήλους. ἐν τούτῳ γνώσονται πάντες ὅτι ἐμοὶ μαθηταί ἐστε, ἐὰν ἀγάπην ἔχητε ἔν ἀλλήλοις». (Ἰωάν., ιγ´ 34-35).
Ο Χριστός πως φέρθηκε στους σταυρωτές Του;
Εμείς πως φερόμαστε στους αντιθέτους;
Χριστός Ανέστη!
@ Ανώνυμος της 10:43 μ.μ.
Έχετε απόλυτο δίκιο!
Οι ηλικιωμένοι "πιστοί" έχουν "κ ...ει μέντες" κι οι πιο νέοι είναι διαδικτυωμένοι στην κοσμάρα τους.
Ποιό πόπολο, λοιπόν, δυναμικά, μαζικά και με πάθος
(όπως επί Χρυσοστόμου ή Μάρκου Ευγενικού ή Χριστοδούλου, πιο πρόσφατα)
θ' απαιτούσε το άνοιγμα των εκκλησιών;
Απαράγραπτες οι ευθύνες της Ιεραρχίας - η περίπτωση της Γεωργίας θα είναι εις αιώνιον έλεγχον των ελληνοφώνων Επισκόπων (συμπεριλαμβάνω και το Φανάρι και τους οπου γης Φαναριώτες, που μιμούνται των παπικών την χεσμένη στάση).
Αλλά υπάρχει τεράστια σαπίλια και αποχρωματισμός και στο πόπολο.
Ας τεθεί από τώρα ως αίτημα,
να προέλθει ο επόμενος Αρχιεπίσκοπός μας από τις τάξεις των μοναχών ή Ιερομονάχων
και να είναι πρόσωπο μεμαρτυρημένης αγιότητος, έστω κι ολιγογράμματος.
John Papadopoulos
Πρώτα κρύφτηκαν,
δια τον φόβο των Ιουδαίων.
Ο Χριστός συγκαταβαίνοντας
στην αδυναμία τους,
τους φανερώνει
μυστικά την
Ανάστασή του,
κατ'επανάληψη.
Αναλαμβάνεται
στους ουρανούς
και Πέμπει
το Άγιο Πνεύμα
κατά την Πεντηκοστή.
Φωτισμένοι,
έχοντας κάνει
την καρδιά τους
κατοικητήριο
του Θείου Φωτός,
της Αγίας Τριάδος,
καινούριοι άνθρωποι,
γίνονται η πρώτη
εκκλησία...
Δείτε, ακούστε και ΦΡΙΞΤΕ....
https://youtu.be/0k7kWig2hbI
ΑΘΑΝΑΤΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ, ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!
Πόσο άτοπα όλα αυτά που λέτε!
Δεν είναι η εμπάθεια κατά βάσιν που χαρακτηρίζει τους σημερινούς χριστιανούς!
Μόνο να ξέρατε πόσοι προσεύχονται με πόνο να δώσει ο Θεός μετάνοια σε όσους Ποιμένες εγκατέλειψαν τα προβατάκια Του Χριστού, αλλά που είναι αυτα, και λογικά και ώριμα!
Πόσοι χριστιανοί, λούζουν καθ' εκάστην νύκτα την κλίνην τους, αφενός για τα δικά τους αμαρτήματα, αλλά και για την αδιανόητη πραγματικά αποστασία που βλέπουν να συντελείται μπροστά στα μάτια τους!
Πώς όμως να λουφάξει έτσι όπως το θέτεις, ένας Χριστιανός, που βλέπει εν ριπή οφθαλμού να καταλύεται η εμπειρία 20 αιώνων Της Εκκλησίας μας, από τους ιδίους τους κληρικούς και μάλιστα του υψηλότερου βαθμού της Ιεροσύνης;
Κατέλυσαν όλο τον θεσμό της Εκκλησίας! Πώς να το ονομάσεις;
Θράσος;
Λίγο είναι!!! Πολύ λίγο!!!
Σ' αυτήν τη γλώσσα την Ελληνική την τόσο πλούσια, δεν ξέρω αν βρεθεί λέξη που να αντικατοπτρίζει στην πραγματική του διάσταση το γενόμενο.
Οπωσδήποτε, όλοι θα έρθει η ώρα να δώσουμε λόγο.
Πες μου όμως, θαυμάζουμε ή δεν θαυμάζουμε την Αγία Μαρία τη Μαγδαληνή, για το θάρρος που είχε να καταγγείλει τον Πόντιο Πιλάτο και τον Άννα και τον Καϊάφα,στον Αυτοκράτορα Τιβέριο;
Αυτοί, έτσι κι αλλιώς δεν θα κρινόταν κάποτε από Τον Κύριο;
Το είχε όμως η ίδια ανάγκη!
Κι άν εμείς που ζήσαμε και θρηνήσαμε την απαξίωση της Εκκλησίας, όχι μόνο από έξω, αλλά, το χειρότερο, από μέσα, δεν μιλήσουμε, τότε, τί;
Δεν είμαστε άλογα πρόβατα!
Το νου μας το έδωσε ο Θεός για να το λειτουργούμε, σε συνδυασμό με την αυθεντική αγάπη!
Όμως αυτή η αγάπη απλά αγωνίζεται να μην είναι εμπαθής!
Όχι, να λέει σε όλα ναι, και να μένουν και νηστικά τα προβατάκια Του Χριστού και στο τέλος να τα τρώει και ο λύκος!
Όλοι μας θα δώσουμε λόγο και γι'αυτό!
Η Παρηγορία μας όμως είναι αδελφέ, ότι, Χριστός Ανέστη!
Αληθώς Ανέστη!
Πρωτόγνωρα πράγματα δεν είναι. Τα είχε ζήσει και η Ρωσία με πιο ύπουλο τρόπο.... Εδώ είναι ξεκάθαρα τα πράγματα : Καισαροπαπισμός ή αλλιώς Σεργιανισμός.
Αδερφέ έχεις απόλυτο δίκιο! Χριστός Ανέστη!
Δεν προβλέπεται
αδερφέ μου
από το καταστατικό...
μόνο σπασικλάκια,
"ειδικοίεπιστήμονες",
μεταπτυχιακοί,
με υπερτροφικό εγώ
παραγεμισμένο γνώσεις
(διαφωτισμένο -plus-)
και εσκοτισμένη διάνοια
μπορούν να άρχουν
του μεταλλαγμένου ποιμνίου.
Άλλος όμως είναι
ο Κύριος της ιστορίας!
Χριστός Ανέστη!
Κι όπως πολύ σοφά απεικονίζεται στην
αγιογραφία
Ο Χριστος μας
κρατεί το υψωμένο
χερι του
Αδάμ από τον καρπό.
γιατί
που νά'βρει
δύναμη ο Αδάμ
να τείνει την παλάμη
του,
ν' αρπάξει με δύναμη
την παλάμη του
Κυρίου και Θεού του;
Αληθώς Ανέστη!
Χριστος Ανεστη! Πόσο δικιο εχει ο π.Δ με οσα γραφει παραπανω...ετσι κι αλλιως αδελφοι, παντα μειοψηφια ηταν οι σκεπτομενοι πιστοι χριστιανοι.Αγαπη ναι, αλλα εν αληθεια, οχι σε ολα ναι και καλως τα εκαματε.Δεν υπηκουσαν στους αρχιερεις οι αγ.αποστολοι, αλλα συνεχισαν να κηρυττουν την ανασταση και την αληθεια του Χριστου, γιατι δεν μπιρουσαν να κανουν αλλιως.Α και κατι αλλο( αναμενομενο): θα μας θυμηθουν τωρα για να ενισχυσουμε τις ενοριες! Ηδη το ειπε σε συνεντευξη του ο Ιγνατιος Δημητριαδος.Προσωπικα, μονο στα εξοδα του μικρου ναου μας κ στα χερια του θαρραλεου εφημεριου που μας σταθηκε οσο μπορουσε θα δωσω.
Εξαιρετικό κείμενο. Οφειλετικως όμως υπενθυμίζω ότι αυτά τα λένε οι λοιδωρουμενοι ορθόδοξοι του λεγόμενου Παλαιού ημερολογιου από το 1924! Αυτοί πρωτομίλησαν για Κρατική Εκκλησία και είχαν δίκηο. Ας είμαστε δίκαιοι και αντικειμενικοί. Το κακό δεν ξεκίνησε το 2016 στην ληστρικη Σύνοδο της Κρήτης. Ίσως τότε είχαμε μια κορύφωση. Αν δεν πιάσουμε το νήμα από την αρχή, δεν θα βρεθεί άκρη!
12:36,
Συμφωνούμε Π. Δ. ότι πρέπει να μιλήσουμε, αλλά χωρίς εμπάθεια (δηλ. χωρίς να κόβουμε τα αφτιά όπως ο Απ. Πέτρος, που μετά Τον αρνήθηκε τρις) γιατί με την εμπάθεια δινουμε δικαίωμα στον πονηρό να μας εξουσιάζει κι έτσι φεύγει η Χάρις του Αγίου Πνεύματος. Ο Άγιος Τριαδικός Θεός να μας φυλάξει όλους.
Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!
Πονάει μάτι
βγάζει μάτι;
Δεν το νομίζω φιλε τακι
...
Δημοσίευση σχολίου