Ο γρίφος για τον χριστεπώνυμο λαό είναι πως, μετά την πανδημία, θα λύσει το μεγάλο του πρόβλημα με τους ταγούς της εκκλησίας…
Γράφει ο Μέτοικος
Η παντιέρα της επανάστασης ξεδιπλώθηκε
στα επισκοπικά μπουντουάρ.Από τα μέρη της Κορφού έως της «ναυλόχου πόλεως του Πειραιώς» τις μονιές, φλογάτες οι σκέψεις των «αγωνιστών», άγρια του νου ανεμοζάλη κάνουν «τον ύπνο θάνατο και μνήμα το κρεβάτι».
Με «πολεμική επιστολή» του προς την κ.Νίκη Κεραμέως, ο Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων επίσκοπος Νεκτάριος καταγγέλλει την «κατάλυση τοῦ συνοδικοῦ συστήματος»! καταμηνύει ως απόλυτα λανθασμένες τις θέσεις του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου περί «οἰκονομίας» που εκφράστηκαν σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό πανελλήνιας εκπομπής και εκφράζει την πικρία του που, όμως: «εἶναι ἔκφραση τῆς πικρίας… τοῦ λαοῦ ἔναντι τῆς κυβερνήσεώς του, ἡ ὁποία δέν σεβάστηκε τήν πίστη του»!!!
«Θέλει αρετήν και τόλμην…» για να παραδεχθείς πως, η υπαρκτή «πικρία του λαού» εκφράζεται κυρίως κατά των επισκόπων που δεν υπερασπίστηκαν την πίστη του και, δευτερευόντως, κατά της κυβερνήσεως που «δεν σεβάστηκε την πίστη του».
Ο επίσκοπος Κερκύρας Νεκτάριος, στην «πολεμική επιστολή» του προς την κ. Νίκη Κεραμέως δηλώνει πως: «Μέ σεβασμό! σταθήκαμε [προφανώς έως και τώρα] ἔναντι τῶν μέτρων τῆς πολιτείας!!» και «ἄμεσα!! δι’ ἐγκυκλίου [μας, συστήσαμε στο πλήρωμα της επισκοπής μας] τήν τήρηση ὅλων τῶν μέτρων καί προτρέψαμε τόν λαό μας!!! νά μείνει κατ’ οἶκον, ἰδιαίτατα τίς εὐπαθεῖς ὁμάδες, ἡλικιωμένους καί μέ ὑποκείμενα νοσήματα καί ὅσους παρουσίαζαν συμπτώματα ὕποπτα».
Κοντολογίς και, αφού, συμμορφούμενος μετ’ ευπειθείας προς τας κυβερνητικάς υποδείξεις ο επίσκοπος Νεκτάριος αποθάρρυνε επίσημα με εγκύκλιό του την πρόσβαση του λαού στις Εκκλησίες με άμεση συνέπια την αποχή από τη Θεία Κοινωνία που: «γιά τήν δογματική μας παράδοση !!! [όπως υποστηρίζει] εἶναι (ζήτημα) σωστικό καί ὑποχρεωτικό γιά ὅσους θέλουν νά εἶναι πιστοί», ύψωσε μπαϊράκι και όψιμα θυμήθηκε να καταλογίσει στην κυβέρνηση «τόν διχασμό ἀνάμεσα στόν λαό μας»!
Στις επαναστάσεις των μπουντουάρ αφορμές και αιτίες ταυτίζονται.
Αιτία και αφορμή της εξέγερσης στα μέρη της Κορφούς είναι η άρνηση της Κυβέρνησης να ικανοποιήσει το αίτημα του επισκόπου Κερκύρας Νεκτάριου να γίνει ταυτόχρονα η λιτάνευση «στόν ναό τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος τοῦ Ἐπιταφίου τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ ἱεροῦ σκηνώματος τό Μέγα Σάββατο… μέ ἀποτέλεσμα ἡ λιτανεία νά γίνει περικεκομμένη καί ἐκ περιτροπῆς, μία φορά τό σκήνωμα καί δύο φορές ὁ Ἐπιτάφιος, καί αὐτό μόνο καί μόνο γιά νά μήν διακοπεῖ, ἔστω καί τυπικά, ἡ παράδοση»!!!
«Τήν εὐθύνη γι’αυτήν τήν [διακοπή της παράδοσης] τήν φέρει ἀκέραια ἡ ἑλληνική κυβέρνηση»! υποστηρίζει ο επαναστάτης επίσκοπος Νεκτάριος.
Να «μήν διακοπεῖ, ἔστω καί τυπικά, ἡ παράδοση»; Παράδοση θεωρεί ο επίσκοπος Κερκύρας κάθε λιτανεία που γίνεται για τον αγιασμό των πιστών, την ίαση των ψυχών και των σωμάτων τους και την κατάθεση κατά πρόσωπο του κόσμου των τεκμηρίων της όντως ζωής;
Την παράδοση, δηλαδή τ’ αντέτ’ και όχι τον αγιασμό των πιστών υπεραμύνθηκε ο επίσκοπος Κερκύρας, την θρησκευτική παράδοση που όλοι οι στρατοί κατοχής στο νησί σεβάστηκαν, εκτός από την Κυβέρνηση! Γι’ αυτό και ξεδιπλώθηκαν τα φλάμπουρα της αντίστασης στο επισκοπικό μπουντουάρ.
«Ποινικοποιήθηκε ἡ μετάδοση τῆς θείας κοινωνίας. Ποινικοποιήθηκε ὁ Χριστός»!!! Κραυγάζει σπαραξικάρδια ο επίσκοπος Νεκτάριος ξεχνώντας πως ήταν αυτός που με εγκύκλιό του σύστηνε στο λαό «νά μείνει κατ’ οἶκον, ἰδιαίτατα [οι] εὐπαθεῖς ὁμάδες» να μην εκκλησιάζονται! Με λογική συνέπεια αυτής της επισκοπικής προτροπής, οι χριστιανοί να μην κοινωνούν!
Φταίει η Κυβέρνηση και, όχι οι ταγοί της εκκλησίας που έκλεισαν οι εκκλησίες! Φωνάζει ο επαναστάτης επίσκοπος, καθώς, κυριευμένος από τον επαναστατικό του οίστρο δεν ακούει το λόγο του πατριάρχη του Γένους που προτρέπει τους χριστιανούς: «να σεβόμεθα και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, τους οποίους υπαγορεύουν οι κρατικές και ιδιαιτέρως οι υγειονομικές Αρχές». Μέσα στην χλαλοή και την κλαγγή των όπλων της επανάστασής του, δεν αφουγκράζεται τη φωνή του Νέας Ρώμης Βαρθολομαίου που νουθετεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα λέγοντας ότι η: «Εκκλησία προτρέπει να προσευχόμεθα. Να είμαστε νομοταγείς. Να ακούμε αυτό που λέει η Πολιτεία, όταν μάλιστα αυτό αφορά και στην προσωπική μας υγεία, άμεσα»!
Ο λαβωμένος εγωισμός του επισκόπου Νεκτάριου από τον «πανελλαδικό [όπως υποστηρίζει] διασυρμό του», έβαλε τον αναμμένο δαυλό πάνω στα βαρέλια της εκκλησιατικής πυρίτιδας. Αλλά φευ! Η πυρίτιδα, βρεγμένη από τα δάκρυα του πληγωμένου επισκόπου δεν άναψε!
Και έτσι ο Κερκύρας Νεκτάριος, προσπαθώντας να σώσει τα προσχήματα της παράδοσής του δήλωσε πως: «Ἐμεῖς παραμένουμε πιστοί στόν ἀληθινό Θεό καί ἕτοιμοι νά συνεργαστοῦμε!!! μέ τήν Πολιτεία, στά πλαίσια ὅμως τῶν διακριτῶν ρόλων…»!
Με αυτή τη δήλωση ετοιμότητας για συνεργασία με τους διώκτες του, τελείωσε η επανάσταση στο μπουντουάρ του επισκόπου Κερκύρας.
Πάντως, η συντριπτική πλειοψηφία των επισκόπων στηρίζει τις αποφάσεις της Δ.Ι.Σ και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου που, εκπροσωπώντας την Εκκλησία «εμπιστεύεται το έργο τής κυβέρνησης και τον δύσκολο και αποτελεσματικό αγώνα που ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει αναλάβει για την προστασία της δημόσιας υγείας». Όσοι επίσκοποι σήκωσαν τις παντιέρες της επανάστασης εναντίων της Κυβέρνησης, δημοσίως σιωπούν για τις αποφάσεις τις Δ. Ι. Συνόδου και του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και, κυρίως, σφυρίζουν κλέφτικα για το κλείσιμο των Ορθοδόξων Εκκλησιών από τον πνευματικό τους πατέρα, τον Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο.
Εκεί που υπάρχει ράβδος, υφίσταται σιωπή!
Η επανάσταση όμως στο Πόρτο Λεόνε έχει άλλη δυναμική! Αν και μπορεί να καταπνιγεί με μια αποκήρυξη απ’ τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Ο επίσκοπος Πειραιώς Σεραφείμ στο πομπώδες «Ανακοινωθέν» δια τις «σωτηριολογικές παραμέτρους της επιδημίας του κορωνοϊού» αφού αναγνωρίζει ότι: «Αυτές τις ημέρες η ανθρωπότητα ολόκληρη βιώνει έναν τρομακτικό εφιάλτη, μια μεγάλη και φοβερή επιδημία παγκοσμίων διαστάσεων, την λοιμώδη νόσο του κορωνοϊού…» βεβαιώνει δε ότι: «Οι κυβερνήσεις όλων των κρατών σήμαναν συναγερμό και εφάρμοσαν σκληρά προληπτικά μέτρα για την μείωση της μετάδοσης του φονικού ιού» τελικά τονίζει το πονηρό της επαναστάσεώς του σύνθημα˙ «η ελληνική κυβέρνηση έκλεισε όλους τους χώρους λατρείας, απαγορεύοντας ακόμη και την τέλεση της Θείας Ευχαριστίας, ένα γεγονός πρωτόγνωρο στα εκκλησιαστικά χρονικά»!
Κουβέντα για το κλείσιμο των εκκλησιών στην επικράτεια του Πατριαρχείου, σιωπή για τη συμμετοχή και κραυγαλέα υποστήριξη της Εκκλησίας της Ελλάδος σε αυτή την απόφαση!
Ο Πειραιώς Σεραφείμ με γνώμονα, όπως πάντα, ότι: «Ἡ ἀπόλυτος ἐνώπιον Θεοῦ εὐθύνη τῶν Ἐπισκόπων καί τῶν Πρεσβυτέρων τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἡ διατήρησις καί ἡ μή διασάλευσις ἐπ’ οὐδενί τῆς κανονικῆς, ἐκκλησιολογικῆς καί λειτουργικῆς ἑνότητός Της» σταματά την επανάστασή του στο σημείο που αυτή δεν θίγει τον Νέας Ρώμης Βαρθολομαίο εις τον οποίον ο Πειραιώς χρεωστά «την εις Επίσκοπον προαγωγήν και χειροτονίαν [τού] οφείλει [δε] ευγνωμοσύνην και σεβασμόν».
Επίσης, ο επίσκοπος Πειραιώς, στρέφει τα επαναστατικά του πυρά εναντίον της Ελληνικής κυβέρνησης, αφήνοντας στο απυρόβλητο τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον οποίο αν και όταν για τα καλά φουντώσει η επανάσταση εναντίον του, όπως τον στήριξε στο Ουκρανικό δηλώνοντας: «Μπορεί να έχω τους προβληματισμούς μου σε ορισμένα ζητήματα, αλλά συμπαρατάσσομαι πλήρως με τον Αρχιεπίσκοπο»! έτσι και στο «κορονωϊκό», όποιος στοιχηματίσει πως δεν θα τον υποστηρίξει θα χάσει!
Τέλος, με την Κυβέρνηση Μητσοτάκη ο λαός έχει ανοικτούς λογαριασμούς, που θα κλείσει όταν έλθει η ώρα της ετυμηγορίας του.
Ο γρίφος για τον χριστεπώνυμο λαό είναι πως, μετά την πανδημία, θα λύσει το μεγάλο του πρόβλημα με τους ταγούς της εκκλησίας, καθώς, οι τυγχάνοντες, όπως υποστηρίζουν «τῇ χάριτι τοῦ Παναγίου Πνεύματος» επίσκοποι, την εποχή του κορωνοϊού συμπεριφέρθηκαν ως μισθωτοί ποιμένες.
πηγή
5 σχόλια:
Μπουντουάρ;
Εννοεί άραγε
αυτό που καταλάβαμε;
Τους έκανε με τα κρεμμυδάκια, τους γάζωσε, αλλάααα...Ο ΒΑΘΥΣ ΥΠΝΟΣ του ποιμνίου και των ιερέων έναντι των ΠΡΟΔΟΤΩΝ Επισκόπων, καλά κρατεί, καλά κρασιά, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να έχουμε!
Απαντώ στον δον κιχ:
"Το μπουντουάρ ή τουαλέτα είναι το απόλυτο γυναικείο έπιπλο."
Αυτή τη φορά το άρθρο του κ.Μέτοικου δεν με ανέπαυσε πλήρως.
Μετά και τα σημερινά της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος έχει
επιβεβαιωθεί το προφανές, ότι "η νύχτα είναι σκοτεινή και μακρά",
άρα ας ασχοληθούμε μ' αυτούς που θέλουν και μπορούν...
Γράφουν οι ευλογημένοι αρχιερείς μας,(sic)!!!!!!:
"Σημαντικό ρόλο σ’ αυτήν την δημόσια αναγνώριση είχε και η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, της οποίας η συμβολή ιδιαιτέρως επισημαίνεται."
Εδώ καράβια χάνονται,βαρκούλες αρμενίζουν(π.Νεκτάριος Ντόβας ή Κερκύρας)
κ.Μέτοικε;
Ιννοκέντιος
Πάντως οι ΄΄ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ΄΄ έδειξαν την αγάπη τους προς το χριστεπώνυμο πλήρωμα το οποίο στράφηκε εναντίον τους ελέγχοντας τους και το συγχώρεσαν.
Εχει καταλάβει ο καπετάνιος πως η πυξίδα δείχνει λάθος πορεία;;;
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
Αδερφέ μου,
το μπουντουάρ
ήταν πρωτογενώς
το δωμάτιο στο οποίο
οι κυρίες της
""υψηλης""κοινωνίας
δέχονταν τους
εραστές τους...
οπότε το πράγμα
μου ακούστηκε πολύ βαρύ...
Δημοσίευση σχολίου