Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Δεν είμαι θυμωμένος…

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, κείμενο που λέει "ΙΩΝΙΑ"


Θυμωμένος ήμουνα στο Πισοδέρι. Όταν πετούσανε χημικά στην έγκυο σύζυγό μου… Όταν ανοίγανε κεφάλια χωρίς λόγο και αιτία… Θυμωμένος ήμουν στο Σύνταγμα. Όταν μας ‘’κάνανε ντου’’ προβοκατόρικα, χωρίς να υπολογίζουνε ηλικιωμένους, γυναίκες και παιδιά…

Τώρα όμως όχι. Όχι πια. Δεν είμαι θυμωμένος.


Πικραμένος είμαι. Πικραμένος που βλέπω ξανά, Έλληνες, να χτυπάνε Έλληνες… Ρωμιοί εναντίον των Ρωμιών.

Και απόψε, για εμάς που είμαστε μακριά, η προσευχή μας στον Τριαδικό Θεό ας είναι στη Λέσβο, στη Χίο και στη Σάμο. Στα αδέρφια μας… Όπως και τόσα άλλα βράδια…

Και κάτι ακόμα…

Πολιτικά δε θα λυθεί αυτό το μπάχαλο. Έχουμε δαιμονοκρατία.

Η κατάσταση θα λυθεί μόνο πνευματικώ τω τρόπω.

‘’…Θα επέµβει ο Χριστός, θα δώσει μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστηµα, θα πατάξει όλο το κακό, και θα βγάλει απ’ αυτό, καλό τελικά…’’, που λέει και ο Άγιος.

Μέχρι τότε θάρρος αδέρφια. Θάρρος και υπομονή.

Καλή Ανάσταση Πατρίδα.

Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ!!!
Εγώ είμαι θυμωμένος με τς επιλογές του Ελληνικου Ορθοδοξου λαού.
Είμαι οργισένος πού το καλοκαίρι είχαν μετατρέωει τους ναούς σε προεκλογικά κέντρα.
Και ελαφρά τη καρδία επέλεξαν τούς επόμενους των προηγούμενων.Και ιδού τα αποτελέεματα.
Και αν κάτι με κρατά και δεν βρίζω είναι αυτο που αναφέρεις...ΠΝΕΜΑΤΙΚΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ....
Εκεί βρίσκεται η λύση.
Οσο για αυτούς πού αποκαλείς Ελληνες ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Είναι κάποια πεδαρέλια τα οποία δεν μπόρεσαν μεγαλώνοντας να μάθουν τήν μοναδική λεξη τού Ελληνα πού τον κανει περήφανο.ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ!!!
Οποιος δεν το έχει γνωρίσει είναι δέσμιος των παθών του και τησ διαστροφής του.
Βγάζει το μίσος και την κακία του εναντίον του συνανθρώπου του ενίοτε και με αμοιβή.
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ