«Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν, οἱ
τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος»[1] μας λέει η Αγία Γραφή.
Αλλοίμονο στους ποιμένες της Ορθοδόξου Εκκλησίας που διδάσκουν αντίθετα από τις
εντολές του Χριστού και από τις διδασκαλίες των Αγίων μας. Δυστυχώς αυτό έπραξε
με περισσό θράσος ο νέος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος. Μας λέει λοιπόν
ο Σεβασμιώτατος: «αιρετικοί δεν είναι οι Παπικοί, οι Αγγλικανοί, οι
Προτεστάντες κ.α. αυτοί έτσι γεννήθηκαν και πρέπει να τους δεχτούμε όπως είναι.
Αιρετικοί είναι οι «καβγατζήδες», αυτοί που δεν δέχονται τους αδελφούς
Χριστιανούς μας». Αυτά και άλλα πολλά μας λέει ο Σεβασμιώτατος. Έτσι λοιπόν,
σύμφωνα με το δόγμα του Ελπιδοφόρου, όλοι οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας που
αγωνίστηκαν ενάντια στις αιρέσεις θεωρούνται «καβγατζήδες»!! Είναι καβγατζήδες
οι Άγιοι Απόστολοι που πολέμησαν κάθε είδους ειδωλολατρία και αίρεση; Είναι
«καβγατζής» ο Απόστολος Παύλος που αποκάλεσε «λύκους βαρείς» τους αιρετικούς;
Καβγατζήδες είναι οι μεγάλοι Άγιοι Πατέρες οι καθαιρέτες του αιρεσιάρχου
Αρείου; Καβγατζήδες είναι οι Άγιοί μας που αντιστάθηκαν στους θλιβερούς εικονομάχους;
Είναι καβγατζήδες οι Άγιοι που πολέμησαν τον αιρετικό Νεστόριο και τους ομοίους
του που υποβάθμισαν την Παναγία μας Θεοτόκο; Μήπως είναι καβγατζήδες για τον
Ελπιδοφόρο οι Αντιπαπικοί μεγάλοι Άγιοι, Μέγας Φώτιος, Γρηγόριος Παλαμάς και
Μάρκος ο Ευγενικός; Ας μας απαντήσει λοιπόν ο Σεβασμιώτατος αν θεωρεί τους
Αγίους που αναφέραμε καβγατζήδες. Εάν ομολογήσει, πως δεν είναι καβγατζήδες οι
Άγιοι μας που αγωνίστηκαν ενάντια στις αιρέσεις, τότε κι εμείς σίγουρα δεν
είμαστε καβγατζήδες που δεν παραδεχόμαστε τους αιρετικούς.
Εάν πάλι ο
Σεβασμιώτατος, ομολογήσει πως τους Αγίους που προαναφέραμε κατά την γνώμη του
υπήρξαν καβγατζήδες, τότε όντως και εμείς είμαστε καβγατζήδες, αφού την
διδασκαλία αυτών των Αγίων κηρύττουμε ενάντια σε κάθε αίρεση. Και αν, μη γένοιτο,
ομολογήσει έτσι ο Σεβασμιώτατος, τότε του χρειάζονται πολλά δάκρυα Αγίων, για
να συνέλθει από αυτήν την ολέθρια διαστροφή. Μάλιστα, πρόσφατα επισκέφτηκε στην
Αριζόνα της Αμερικής τον μεγάλο Γέροντα (μακαριστό πλέον) Εφραίμ, τον ασκητή
και ιεραπόστολο. Αυτός ο άγιος Γέροντας, στα πολλά και ιερά που επετέλεσε, ήταν
και αντιοικουμενιστής, δηλαδή, κατά τον Σεβασμιώτατο Ελπιδοφόρο, «καβγατζής»! Αλήθεια,
που βρήκε το σθένος, μάλλον το θράσος, να επισκεφτεί έναν αντιοικουμενιστή
«καβγατζή»; Εμείς αδυνατούμε να ερμηνεύσουμε αυτήν την διπλωματική του κίνηση
και θα θέλαμε να μας απαντήσει ο ίδιος. «Ουαί», λοιπόν, «οι λέγοντες το φως
σκότος και το σκότος φως». Μήπως δεν κατηγορήθηκε πρώτα ο Κύριός μας Ιησούς
Χριστός, ως «καβγατζής» και «λαοπλάνος», από τους Γραμματείς και Φαρισαίους;
Τότε, εμείς τί περιμένουμε όταν ο Ίδιος ο Κύριος μας είπε: «εἰ ἐμὲ ἐδίωξαν, καὶ
ὑμᾶς διώξουσιν»[2];.
Όχι αγαπητοί μου, μην έχουμε την ψευδαίσθηση επειδή
πιστεύουμε αληθινά στον Χριστό, ότι η οδός μας θα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα.
Όχι, σε καμία περίπτωση δεν θα είναι έτσι, αλλά ο βίος μας θα είναι ακριβώς
όπως του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Ο νοών νοείτω…
Ἀρσένιος μοναχὸς
Σκήτη Ἁγίου Παντελεήμονος (Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου)
Ἅγιον Ὄρος[1] Ἡσ. ε΄ 20.
[2] Ἰω. ιε΄ 20.
2 σχόλια:
Την ωφειλώμενη ανεκτικότητα
μέσα στα μέτρα
που θέτουν οι
Πατέρες δια των
όρων και κανόνων
την διαστρέφουν
-διεστραμένοι νόες γαρ-
και ενεργούμενα
των σκοτεινών...τυπάκων
που ακριβώς αυτό
τρέμουν,
πως η ένωση δεν θα έλθει
από πάνω
διαλύοντας
τα όρια αναμεσα
σε φως και σκότος
αλλά από τους απλούς
και άδολους που μήν
αντέχοντας τον πόνο
να ζουν τον
καθημερινό τους
θάνατο
ψάχνουν εναγώνια για
το φώς, που φυτρώνει
σε
άνυδρες ερήμους
και μέρη απάτητα
από τον "πολιτισμό" μας
αλλά, ελέω Θεού
ακομη
και στην πλατεια
Ομονοίας...
Οποιος εναντιωνεται στον οικουμενισμο,γινεται καρφος στην . Εκκλησιαστικη ηγεσια κ στους πολιτικους κυκλους.
Μιλαμε με λογια,οπως τα βορβορωδη τα δικα τους επειδη αυτη ειναι η πολιτικη της εκκλησιας.[εκπροσωπος Βατικανου για τον Μητ.Ρασκας κ Πριζρενης.
Ενω αν εισαι ορθοδοξος ,πρεπει να αγωνιζεσαι για την πιστη σου.
Ε κατ'αυτους οταν αγωνιζεσαι ονομαζεσαι καβγατζης...
Καταλαβες?
Οικουμενιστικα βηματα ειναι αυτα ...
Δημοσίευση σχολίου