Το γκράφιτι της χρονιάς: Ο αγιογράφος πίσω από την Ειρήνη του Μεταξουργείου
Κώστας Ασημακόπουλος
O Simple G, ο αγιογράφος που δημιούργησε την πιο πολυσυζητημένη τοιχογραφία της χρονιάς μιλά στο «Εθνος της Κυριακής»
Στα χρόνια της κρίσης, του ∆ιαδικτύου και των ανώνυµων µηνυµάτων
υπάρχει µια νέα γενιά καλλιτεχνών που αντιστέκεται. Στέλνει δυναµικό
στίγµα και ανεξίτηλες εικόνες ακόµα και στους τοίχους των σπιτιών µας. Ο
SimpleG είναι ένας καλλιτέχνης που ξαφνιάζει και προβληµατίζει πότε µε
το πινέλο του και πότε µε τα σπρέι του. ∆εν κάνει γκράφιτι, αλλά τέχνη
στον δρόµο (street art).
Αγιογράφος στο ξεκίνηµα της πορείας του και πλέον ένας από
τους πιο καταξιωµένους τοιχογράφους εξωτερικών χώρων, αφήνει µε… θόρυβο
την υπογραφή του χάρη στην απλότητα των θεµάτων, στη ζωηρότητα των
χρωµάτων αλλά και στον σκληρό ρεαλισµό των µηνυµάτων που εκπέµπουν. Η τελευταία δηµιουργία του, µε την κοπέλα που διαβάζει βιβλία πάνω σε
ένα τραπέζι, ξάφνιασε το «κλεινόν άστυ» και ειδικότερα την ιστορική
αλλά υποβαθµισµένη γειτονιά του Μεταξουργείου,
η οποία, µεταξύ των εγκαταλελειµµένων νεοκλασικών, των οίκων ανοχής και
νεοαναγειρόµενων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, προσπαθεί να βρει τη νέα
της ταυτότητα.
Ο SimpleG πάνω στο αυτοκίνητο του Δήμου Αθηναίων μόλις τελείωσε τη δημιουργία τουΣτο
πλαίσιο του φεστιβάλ «Το µικρό Παρίσι των Αθηνών», που διοργανώθηκε
πριν από λίγες ηµέρες στην πρωτεύουσα, αρκετοί καλλιτέχνες από την
Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν τις δηµιουργίες τους. Μία από αυτές
ήταν και του SimpleG, µε τίτλο «So many books, so little time» («Τόσο
πολλά βιβλία, τόσο λίγος χρόνος») και µάλιστα µε ένα πολύ δυνατό μήνυμα
που αγγίζει τις ιερόδουλες οι οποίες εργάζονται στο ισόγειο του
συγκεκριµένου κτιρίου, αλλά και στα µισοερειπωµένα γειτονικά σπίτια, που
παρά το πέρασµα του χρόνου στέκουν µε πείσµα για να µας θυµίζουν µια
εποχή που δεν υπάρχει πια…
Η μούσα Ειρήνη από την Πάτρα
Η τεράστια τοιχογραφία δηµιουργήθηκε απέναντι από την είσοδο του
πολυτελούς ξενοδοχείου «Wyndham Grand Athens» στην οδό Μεγάλου
Αλεξάνδρου, µπροστά από το υπαίθριο πάρκινγκ και στην πλάτη του κτιρίου
που έχει είσοδο από την οδό Κολωνού 48. Χρειάστηκαν 15 ώρες δουλειά, 30
κιλά χρώµα, πολλή αγάπη, πλούσιο ταλέντο και ένα ανυψωτικό µηχάνηµα του
∆ήµου Αθηναίων. Η τοιχογραφία δεν επιλέχθηκε τυχαία. Εχει τη δική της
ιστορία και έναν συγκλονιστικό συµβολισµό...
Η φωτογραφία, η οποία ενέπνευσε τον SimpleG
«Θέλω να τους αγγίξω...»
«Ολα µου τα έργα κρύβουν κοινωνικά µηνύµατα. Αυτή είναι η επικοινωνία
µου και η παρεµβατικότητά µου. Η έµπνευση συναντά τη δηµιουργία και τον
σκοπό του έργου. Η όψη της κοπέλας, το σεµεδάκι στο φόντο, ο τρόπος που
είναι αφηµένα τα βιβλία στο παλιό τραπέζι κρύβουν έναν συντηρητισµό που
είναι σε αντίθεση µε ό,τι πραγµατικά συµβαίνει στη ζωή των νέων. ∆εν είναι τυχαία η επιλογή της κοπέλας για το έργο, αλλά ούτε και η
τοποθεσία. Θέλω να αγγίξει τις ψυχές και το µυαλό των δεκάδων κοριτσιών
που εργάζονται στους οίκους ανοχής τριγύρω στην περιοχή. Θέλω να αγγίξει
γενικά τις νέες που παραδίδουν εύκολα τον νου τους και το σώµα τους για
το εύκολο κέρδος. Για τους νέους που αναλώνονται σε καταχρήσεις και
στην αλόγιστη χρήση της τεχνολογίας και γίνονται θύµατα της
µαζικοποίησης που επιχειρείται µε πολλούς τρόπους και σε όλα τα επίπεδα»
λέει στο «Eθνος της Κυριακής» ο SimpleG, κατά κόσµον Γιώργος από το
Κερατσίνι.
Ο
Γιώργος πέρασε τα µαθητικά του χρόνια στου «Σελεπίτσαρη». Μάλιστα,
στους τοίχους του γνωστού σχολικού και αθλητικού συγκροτήµατος, στα
σύνορα Κερατσινίου και Νίκαιας, έκανε και τα πρώτα του καλλιτεχνικά
πειράµατα µαζί µε τον κολλητό του. «Είχαµε µαλώσει εκείνη τη µέρα µε τον
κολλητό µου και για να µην του πάω κόντρα δέχτηκα την πρότασή του να
πάµε να ζωγραφίσουµε τους τοίχους. Ηταν η πρώτη µου εµπειρία στον τοίχο.
Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα» λέει. Το αίµα του και η σκέψη του βράζουν.
Είναι µόλις 24 ετών και εκτός από τις σπουδές του και τη ζωγραφική έχει
ποικίλα ενδιαφέροντα, όπως φωτογραφία, βίντεο, sky diving, ορειβασία,
ενώ παράλληλα τρέχει µεγάλες αποστάσεις, έχοντας µάλιστα και πρωτιές σε
ηµιµαραθωνίους στη Σαλαµίνα και σε άλλα σηµεία της νησιωτικής Ελλάδας.
«Να διαβάσουν και να είναι ξύπνιοι»
Είναι ο µεσαίος γιος µιας τρίτεκνης οικογένειας βιοπαλαιστών,
σπουδάζει στο πέµπτο έτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας και στόχος
της ζωής του είναι να γίνεται κάθε µέρα καλύτερος ως άνθρωπος και ως
καλλιτέχνης: «Για µένα η επιτυχία είναι η εξέλιξη και η δηµιουργία νέων
δρόµων. Θέλω να εξελίσσοµαι και παράλληλα να εκπέµπω τα µηνύµατά µου.
Ξεκίνησα από το µηδέν. Εχω έσοδα από τη δουλειά που αγαπώ, τόσα όσα για
να µπορώ ήδη να κάνω αυτό που θέλω. Το ίδιο προτρέπω να κάνουν όλοι οι
νέοι. Να ψαχτούν, να διαβάσουν, να δουν τι έχουν µέσα τους, να βρουν τις
δεξιότητές τους και να ακολουθήσουν το όραµά τους, το όνειρό τους. Να
αναζητήσουν τον εαυτό τους. Αυτό θα επιτευχθεί µόνο µέσα από το
διάβασµα, την εκπαίδευση, τη γνώση . ∆εν θα γίνει µόνο
µέσα από το Ιντερνετ, την αλόγιστη χρήση της τεχνολογίας, τα
βιντεοπαιχνίδια, την αποµόνωση και τους εγωισµούς. Γενικά πρέπει να
κρατιόµαστε “ξύπνιοι” και δυναµικοί ως προσωπικότητες, διαφορετικά θα
είµαστε “υπνωτισµένοι”, προβλέψιµοι και εύκολα διαχειρίσιµοι».
Ανεβασμένος πάνω σε έναν γερανό ανανεώνει τις αισθήσεις του και την έμπνευση του
«Τίποτε δεν ήταν εύκολο»
Ο «απλός Γιώργος», όπως είναι στα ελληνικά το ψευδώνυµο SimpleG,
ξεκίνησε να ζωγραφίζει από τα προσχολικά του χρόνια και εντυπωσίασε το
οικογενειακό του περιβάλλον όταν έδειξε την κλίση του προς τις
αγιογραφίες ήδη από την Ε’ ∆ηµοτικού: «Πήγαινα στην εκκλησία, µου άρεσε
να παρατηρώ τις αγιογραφίες και προσπαθούσα να αντιγράψω τις εικόνες.
Ηταν µέρος της εξέλιξης». Η μητέρα του ζωγράφιζε στο παρελθόν αλλά όπως και ο πατέρας του είχαν
προτεραιότητα το μεροκάματο. Μοιραία οι καλλιτεχνικές αναζητήσεις του
Γιώργου περνούσαν σε δεύτερη μοίρα και κατά το κοινώς λεγόμενο δεν
πρόσφεραν σιγουριά για το μέλλον του. «Τίποτα δεν ήταν εύκολο για μένα,
πάλεψα πολύ για αποδείξω σε όλους πως αξίζω. Γενικά όμως χρωστάω πολλά
στους γονείς μου. Ηταν και είναι πολύ αυστηροί κριτές μου. Ειδικά η
μητέρα μου δε με χαϊδεύει. Πέφτει κατά 99% μέσα στις εκτιμήσεις της.
Αντιλαμβάνεται πότε έχω έμπνευση. Εάν δεν της αρέσει κάποια δημιουργία
μου το λέει ευθέως. Με τον ρεαλισμό της με βοηθάει να γίνομαι
καλύτερος».
Ο SimpleG την ώρα που δημιουργεί μια τοιχογραφία
Αναζητά του φάρους του
Ο SimpleG ταξιδεύει συνέχεια σε όλη την Ελλάδα, σε απάτητα και
αχαρτογράφητα µέρη. Αγγίζει τα όριά του και τα γεωγραφικά άκρα που τα
φωτίζουν µόνο οι φάροι. Εµπνέεται, ηρεµεί, διαλογίζεται και επιστρέφει
στην καρδιά της πόλης για να δηµιουργήσει. Οι φίλοι του και το στενό του
περιβάλλον τον επηρεάζουν ενίοτε, αλλά όταν νιώθει πως δεν τον χωράει ο
τόπος ταξιδεύει και πάλι για να βρει τον… φάρο του.
Aνεβασμένος σε ένα φάρο στην άκρη του ΑιγαίουΑλλωστε,
έχει στα σκαριά µια ξεχωριστή δουλειά για τους φάρους στην ελληνική
επικράτεια. «Ταξιδεύω συνεχώς, γνωρίζω την Ελλάδα σε κάθε γωνιά της,
καταγράφω εικόνες, ρουφάω πληροφορίες και µέσα από εκεί εµπνέοµαι, κάνω
εικόνες που εντέλει τις αποτυπώνω» µας λέει µε ωριµότητα και αφοπλιστική
ηρεµία.Συχνά ταξιδεύει στην Street Art City στην καρδιά της Γαλλίας, λίγα
χιλιόµετρα µακριά από την πόλη LurcyLévis. Πρόκειται για µια περιοχή που
θεωρείται η «Μέκκα» των γκράφιτι και των τοιχογραφιών. ∆εν είναι τίποτε
άλλο από ένα παλιό εργοστασιακό συγκρότηµα που παραδόθηκε σε ζωγράφους,
τοιχογράφους και γκραφιτάδες. Μεταξύ αυτών και ο SimpleG, ο οποίος έχει
δηµιουργήσει αρκετά έργα του σε αυτήν την πρωτότυπη και δαιδαλώδη
γκαλερί.
Σύµφωνα
µε τον SimpleG, η Ελλάδα προσφέρεται ως τόπος δηµιουργίας καθώς
διαθέτει πολλές τσιµεντουπόλεις µε χιλιάδες τετραγωνικά ακάλυπτου…
τσιµεντένιου καµβά που αναζητούν τους δηµιουργούς τους: «Η Ελλάδα
προσφέρεται γιατί έχει µεγάλες και “νεκρές” ακάλυπτες επιφάνειες.
Υπάρχει µεγάλη φωτεινότητα λόγω του ήλιου και έµπνευση από τις φυσικές
οµορφιές αλλά και την παράδοσή µας. Συνεπώς υπάρχει µεγάλη προοπτική
ανάπτυξης και δηµιουργίας νέων έργων που θα δώσουν χρώµα, νόηµα, τροφή
για συζήτηση και συµβολισµό στην πόλη».
«Από την άρνηση στον θαυμασμό»
Όπως διευκρινίζει ο SimpleG δεν είναι γκραφιτάς (όπως χαρακτηριστικά τόνισε), αν και έχει περάσει και από αυτό το στάδιο. Θεωρεί τον εαυτό του τοιχογράφο. Τονίζει,
μάλιστα, πως οι ωραίες και εντυπωσιακές δημιουργίες των νέων
καλλιτεχνών κερδίζουν τις εντυπώσεις του κόσμου και κυρίως την
εμπιστοσύνη των ιδιοκτητών και επιχειρηματιών που δέχονται να
παραχωρήσουν το ακίνητο τους και φυσικά να πληρώσουν το κόστος της
δημιουργίας. «Τα τελευταία χρόνια το κλίμα έχει αλλάξει. Ο κόσμος αρχικά ήταν
αρνητικός σε τέτοιες παρεμβάσεις. Τώρα μας αντιμετωπίζει με συμπάθεια
και θαυμασμό. Υπάρχουν και προτάσεις για να γίνουν νέες δημιουργίες.
Οταν πρόκειται για τέτοια έργα όπως αυτά στο Μεταξουργείο απαιτούνται
άδειες, συναίνεση και συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους και οι
ιδιοκτήτες επενδύουν πλέον στους νέους καλλιτέχνες. Χαίρομαι που
σταδιακά υπάρχει πρόοδος και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλα έργα γεμάτα
νόημα και συμβολισμό κυρίως για τη νέα γενιά που ετοιμάζεται να κάνει
πτήσεις δημιουργίας και έμπνευσης».
Μορφή Τέχνης με έκθεση σε δημόσιους χώρους πάνω σε τεράστιους τσιμεντότοιχους.Προτιμητέος ο καμβάς.Διάβασα κάπου:"Μια πόλη «διακοσμημένη» με τέχνη, είναι μια πόλη «διακοσμημένη» με «ερωτήματα» και «απαντήσεις», δηλαδή με «σκέψεις». Η Αθήνα δεν είναι σε θέση να ανακεφαλαιώσει τις «σκέψεις» της, δεν θέτει «ερωτήματα» ούτε δίνει «απαντήσεις», παράγει μόνο θόρυβο".Αλλά,αφού αρέσει,ΟΚ.
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
2 σχόλια:
Μορφή Τέχνης με έκθεση σε δημόσιους χώρους πάνω σε τεράστιους τσιμεντότοιχους.Προτιμητέος
ο καμβάς.Διάβασα κάπου:"Μια πόλη «διακοσμημένη» με τέχνη, είναι μια πόλη «διακοσμημένη» με «ερωτήματα» και «απαντήσεις», δηλαδή με «σκέψεις». Η Αθήνα δεν είναι σε θέση να ανακεφαλαιώσει τις «σκέψεις» της, δεν θέτει «ερωτήματα» ούτε δίνει «απαντήσεις», παράγει μόνο θόρυβο".Αλλά,αφού αρέσει,ΟΚ.
Μακάρι να βρεί τον
δρόμο του
το παλληκάρι
και να μη χρειαστεί
ποτέ του να πεί:
...πού'σαι νιότη
πού'δειχνες πως
θα γενώ μεγάλος!
Δημοσίευση σχολίου