Απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα από βίντεο του 2017 (παρατίθεται στο τέλος)
1.Για τον πατρ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ: «Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος.» 2.Για τους ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ: «Σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι.» 3.Για τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ: «Σαν τους πιθήκους πηδάνε από δέντρο σε δέντρο, από το ένα κόμμα στο άλλο.»
Γέροντας Σωφρόνιος: Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος
Δεν υπάρχει, δεν υπάρχει. Έχει ολοκληρωθεί. Ολοκλήρωσε ο διάολος το έργο του. – Η Αποστασία Γέροντα, έ; Τελείωσε. Πάει. – Αυτή η Σύνοδος που κάνανε στο Κολυμπάρι τώρα, πώς πρέπει οι Χριστιανοί να πράξουνε και οι επίσκοποι; Εγώ απορώ. Το Κολυμπάρι είναι στην Κρήτη, η Κρήτη φημίζεται για
λεβέντες, αλλά έγιναν κι αυτοί πατάτες. Έπρεπε να ανέβουν απάνω να τους
αρπάξουν όλους και πρώτα-πρώτα αυτόν τον Μουσταφά να του πούνε, τι
θέλεις εδώ ρε, τί θέλεις εδώ ρε τουρκαλά; Να του δώσουν κι ένα γερό ξύλο
και να τους ξαποστείλουν στην οργή του Θεού. – Μα δεν υπάρχει Γέροντα κατήχηση, δεν ξέρει ο κόσμος. Μήπως
ξέρει ότι αυτά που κηρύττει είναι αιρέσεις; Γνωρίζουν πολλοί νομίζετε
Γέροντα; .. Ίσα ίσα που είπανε πολλοί Κρητικοί ότι είναι και ευλογία για
την Κρήτη που πήγε κάτω και θα γίνει Σύνοδος στο Κολυμπάρι, πήρε
ευλογία η Κρήτη. Μήπως πήρε κατάρα και θα ειδούμε τώρα; Να ξεραθούν και τα χωράφια
τους; Τότε θα καταλάβουνε. Μασόνοι όλοι, αντίχριστοι; Πού ακούστηκε;
Παπάς, επίσκοπος, μασόνος. Μόνο ο διάολος είναι. – Γι’ αυτούς τους πατέρες τώρα από πάνω απ’ το Άγιο Όρος, τους
μοναχούς απ’ το Χιλανδάρι, επειδή κόψανε τη μνημόνευση του Βαρθολομαίου
μετά τη Σύνοδο, τους πετάξανε έξω Γέροντα. Ε βέβαια. Ο νέος Βέκκος είναι. Ο Μουσταφάς είναι ο νέος Βέκκος. Όπως
εκείνος τότε πήγε και έκοψε και κεφάλια, των μοναχών, το ίδιο κάνει και
τούτος τώρα με το αντίχριστο Κράτος και με την αντίχριστη Εκκλησία που
έχουμε. Πήγε ο Ιερώνυμος. Τι να κάνει; Ελεημοσύνη. Και θα βγάλω τον
Σταυρό μου, θα τον κρύψω τον Σταυρό μου για να σου δώσω να φας; Ε άντε
να πα να πνιγώ πλέον. – Δεν υπάρχει ομολογία Γέροντα, δεν ομολογούν, δυστυχώς το
βλέπουμε και προχθές είχε γίνει συγκέντρωση στη Βουλή μπροστά γι’ αυτήν
την ποινή που ρίξανε στους πατέρες απ’ την Ιερά Μονή Εσφιγμένου, 20
χρόνια και 10 χρόνια σε άλλους 6 μοναχούς, και δυστυχώς είδαμε ότι δεν
υπάρχει, δηλαδή ήτανε .. λίγοι ιερείς από Συνόδους, .. λίγοι μοναχοί και
πιο πολύς ο κόσμος .. . Από τις Συνόδους κανένας επίσκοπος, κανένας,
ούτε από το νέο ούτε από τις Συνόδους του πάτριου. Αφού είναι μασόνοι. Μασόνοι είναι όλοι. – Μα δυστυχώς Γέροντα αυτό είναι το θέμα, ότι πλέον ο κόσμος
βλέπει τώρα τι γίνεται αλλά δεν ξέρει και πως να αντιδράσει. Δηλαδή,
Διακόπτουνε και οι πολλοί πιστοί τη μνημόνευση, φεύγουνε από τις
Συνόδους αποτειχίζονται και αυτούς που αποτειχίζονται ξέρετε πως τους
λένε; Η αίρεση των ακεφάλων. Ότι αυτοί που διακόπτουνε το μνημόσυνο του
αιρετικού Επισκόπου είναι εκτός Εκκλησίας. Να κόψουνε εκατό κεφάλια. Εκατό κεφάλια να κόψουνε. Ο πιστός πιστός, ο
άπιστος άπιστος. Ακέφαλοι είναι αυτοί. Δεν θα παραδεχτώ. Θα περιμένω να
κάνουν Σύνοδο να τον καθαιρέσουν επίσημα; Καθηρημένος από τους Ιερούς
Κανόνες, το Πηδάλιο κει το λέει. Κληρικός, λαϊκός συμπροσευχηθής μετά
αιρετικού, ο μεν κληρικός καθαιρείται, πάει τελείωσε, ο δε λαϊκός
αφορίζεται. – Ναι πρέπει όμως να γίνει Σύνοδος. Ποια Σύνοδος μωρέ δεν πα να πνιγούνε. Αυτά είναι εκ των υστέρων. – Ναι εκ των υστέρων. .. Μπορείς να διακόψεις το μνημόσυνο
αυτουνού του επισκόπου μέχρι να γίνει το δικαστήριο. .. Προ συνοδικής
διάγνωσης, αλλά Γέροντα δυστυχώς όσους αποτειχίζονται αυτούς χτυπάνε
τώρα, όσους διακόπτουν την μνημόνευση και δεν τους αναγνωρίζουνε τους
λένε αιρετικούς και εκτός Εκκλησίας. Να τους γράφουνε στα παλιά τους τα παπούτσια. Να τους γράφουνε στα παλιά τους τα παπούτσια. Να μην τους λογαριάζουνε για τίποτε. – Κάνανε Γέροντα Σωφρόνιε την Εκκλησία επισκοποκεντρική και όχι Χριστοκεντρική. Ο Χριστός, άκουσέ με, εγώ μιλάω απ’ το Ευαγγέλιο και όχι απ’ τα
παραμύθια. Ο Χριστός δεν έκανε πατριαρχάδες, ούτε επισκοπάδες, ούτε
κεφαλοφόρους. Έστειλε Ιεραποστόλους. Είμαι Ιεραπόστολος δεν είμαι παπάς.
Παπάς είναι ένας υπάλληλος, υπάλληλος του Κράτους. Δεν έχω καμία
ανάγκη. Είμαι Ιεραπόστολος και η δουλειά μου είναι από σπίτι, σε σπίτι,
σε σπίτι. Κανένας δεν πάει στα σπίτια, όλοι μπακάληδες είναι.
***
Γέροντας Σωφρόνιος: Σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι
… Σας είπα είχε έρθει εδώ ο Αρχιεπίσκοπός τους (σ.σ. εννοεί των
παλαιοημερολογιτών), ένα παιδαρέλι εκεί 50 χρονών, Αρχιεπίσκοπος. Ε,
πάνω στη συζήτηση του λέω, πάτερ εγώ να έρθω τώρα .. τι θα χρειαστεί; Ε,
μου λέει, μια ευχή .. Λέω, εσείς θα διαβάσετε σε μένα! Αμ εγώ, του λέω,
πάτερ μου γεννήθηκα με το παλαιό, βαπτίσθηκα με το παλαιό, μεγάλωσα με
το παλαιό, χειροτονήθηκα με το παλαιό .. κι εσείς τώρα θα μου διαβάσετε
ευχή; Δε μου λες, του λέω, είναι αιρετικοί; Ναι. (απαντάει). Τότε ο
Άγιος Σάββας στην Κάλυμνο γιατί έγινε Άγιος; Και δεν τον έκανε ο
Μουσταφάς, λέω, τον έκανε ο Θεός Άγιο. Εκεί τσιμουδιά. Ούτε εσείς είστε
αιρετικοί, λέω, ούτε εδώ είναι αιρετικοί. Σχίσμα έχει γίνει. – Ναι αυτό είναι. Αυτό ακριβώς έχει γίνει. Παρασυναγωγές. Εφτά είσαστε, λέω, εφτά οχτώ, πόσοι είστε; Αφού είσαι γνήσιος,
γνήσιος (ο άλλος), γνήσιος (ο παραδίπλα), γνήσιος (ο παραπέρα), πού μας
χωρίζει; ΤΟ ΕΓΩ, του λέω. Το εγώ πάτερ. Είσαι 50 και κοντεύω στα 100,
λοιπόν μην μου κάνετε το δάσκαλο. Δεν το λέω από υπερηφάνεια, του λέω,
αλλά έχω μάθει. Μπορεί να έφυγα από το Άγιον Όρος έπειτα από 20 χρόνια
αλλά το Άγιον Όρος εγώ το κουβαλάω στην πλάτη μου. Όπου πήγα, Άγιον Όρος
έλεγα. Έμαθα ταπείνωση και αγάπη. Άμα δεν υπάρχει ταπείνωσις, ανύπαρκτη
η αγάπη. Σε κοροϊδεύει ο άλλος που σου λέει ότι σε αγαπάει. – Έτσι είναι. Γέροντα, Γέροντα. Τίποτα, τίποτα, τίποτα, ένας φανατισμός ο οποίος δεν είναι και κατά
Θεόν. Ο Χριστός λέει, όποιος θέλει ας έρθει, εμείς, όχι, εκεί, εκεί. Πως
εκεί; Αύριο θα φύγουμε από αυτή τη ζωή και στη Δευτέρα Παρουσία μήπως ο
Κύριος θα πει, όσοι είστε με το παλαιό περάστε από κει κι όσοι είστε με
το νέο περάστε από δω; Μωρέ αυτά θα πει; Τι θα πει; Με αγαπήσατε; Σας
αγάπησα. Ταπεινωθήκατε όπως ταπεινώθηκα εγώ; Περάστε στη Βασιλεία του
Πατέρα μου. Τρία πράγματα είπε ο Χριστός τα οποία οι άνθρωποι έχουν άγνοια. Κι
εγώ είχα άγνοια, παρόλο τόσα χρόνια. Πως τα βρήκα; Μελετώντας. Ποιο; Το
Ιερό Ευαγγέλιο. Λέει στο Κατά Ματθαίον: από τον Πατέρα μου θα ζητάτε τη
Βασιλεία Του, από εμένα τη βοήθειά σας γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε να
κάνετε τίποτε και απ’ το Πανάγιο Πνεύμα τον φωτισμό σας. Τρία πράγματα.
.. Όταν έφυγε ο Κύριος, τί είπε στους μαθητάς Του; Τί είπε; Το φοβερό
αυτό. Όποιος θέλει να είναι πρώτος, έσται πάντων, πάντων έσχατος. Κι εδώ
τί βλέπουμε τώρα; – Το αντίθετο. Πω, πω, πω, πω, πω .. σκοτώνονται να βάλουν την κολοκύθα στο κεφάλι.
Βρε τέτοια έβαλε ο Θεός; Είπε ο Θεός πουθενά αυτά τα πράγματα; Μιλούσα
με έναν ο οποίος καλός είναι, του λέω, πέταξε την κολοκύθα από το κεφάλι
σου. Ε, μου λέει, θα είμαι μόνος. Μόνος, θα κάνετε, του λέω, καλή αρχή.
.. Θα γίνει κι άλλος ένας δεύτερος και ο δεύτερος θα φέρει τον τρίτο ..
έτσι, να εξαλειφθεί αυτή η εμφάνισις. Ποιος δοξολογείται, του λέω,
πάτερ; Ο Χριστός δοξολογείται; Εσείς δοξολογείστε, εις πολλά έτη δέσποτα
και εις πολλά έτη δέσποτα. Τι δουλειά έχουν αυτά; Έβαλε κανα δεσπότη ο
Χριστός; Εσχάτους σας είπε. Έσχατοι. – Εδώ σκοτώνονται για τα πρωτεία. Στους ταπεινούς δίδει τη χάρη ο Κύριος. Παιδιά μάθετε κι εσείς να είστε ταπεινοί. Έχετε μια διαφορά μεταξύ
σας; Ο ένας, όποιος έχει ταπεινοσύνη, (να ζητάει) συγνώμη. Τελείωσε.
Τελείωσε και ο καυγάς, τελείωσαν και οι φασαρίες. Πάρτε να διαβάσετε
αυτό το χρυσό στόμα, τον Ιερό Χρυσόστομο, τί λέει για θυμό, για εγωισμό,
για έπαρση. Όπως τα ζούμε, έτσι ακριβώς τα λέει.
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου