Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Τί "πρακτικό ΗΘΟΣ" ζωής μου δίδαξε ο μακαριστός π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος

 
- να είμαι ανεκτικός κ ανοιχτός σε όλους, χωρίς να τους βάζω σε καλούπια και περιοριστικές "διαδικασίες" 
- να εμπιστεύομαι στο Θεό όσα δεν περνάνε από το χέρι μου 
- να δουλεύω στις 6000 στροφές, να αγωνίζομαι χωρίς όρια 
- να μην είμαι χλιαρός και "καθώς πρέπει" όταν μιλάω. Όμως, πάντα με ευγένεια και αληθινή έγνοια για τον άλλον
 - να βάζω λίγη (ή πολλή) τρέλλα σε όσα κάνω 
- όταν είμαι σε δίλημμα, να αναρωτιέμαι "τί θα έκανε ο Χριστός στη θέση μου" 
 - να μη ζητάω ανταπόδοση 
 - να μην πιέζω κανέναν για τίποτα - να μην αγχώνομαι να "προλάβω" ή να "διορθώσω τα στραβά", δίνοντας υπερβολική σημασία στις δικές μου δυνάμεις 
 - να γίνομαι "τα πάντα, τοις πάσι", κι όταν κλατάρω "έχει ο Θεός" 
 - να έχω λεβεντιά στη νηστεία, στην προσευχή, στον αγώνα ενάντια στα πάθη μου

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια: