Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ Ε.Α ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

Ένας μεγάλος ΑΝΔΡΑΣ με τα γράμματα κεφαλαία! 
Πέθανε στις 11 Ιουλίου του 2017 σε ηλικία 91 ετών.
Αν ήταν κάνας μόδιστρος, ή καμιά περσόνα της τηλεόρασης θα είχατε μάθει όλοι για τον θάνατο του.
Όμως ήταν ένας Ήρωας και σαν τέτοιος, έπρεπε να περάσει σιωπηλά στο Πάνθεον των Ηρώων.
Τώρα είναι μαζί με τα "παιδιά" του, που τα άφησε εκεί, στο στρατόπεδο της ΕΛΔΥΚ στις 16 Αυγούστου του 1974.
Αν είστε ελληνόψυχοι δείτε το βίντεο και ειδικά στο 31΄ και 36' . Και αν μείνετε αδάκρυτοι να μου το πείτε.
ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ!

σχόλιο:όταν βλέπεις έναν 91χρονο Αξιωματικό να μην λέει ποτέ μέσα στα 45' της συνέντευξης "εγώ, εγώ εγώ..." όπως κάποιοι άλλοι, αλλά "οι άνδρες μου, οι λεβέντες μου, οι στρατιώτες μου, οι ήρωες μου, ...τα παιδιά μου" καταλαβαίνεις το μεγαλείο του Ανθρώπου, του Αξιωματικού, του Άνδρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: