Θα πάρουν άδεια κυκλοφορίας και στην Ελλάδα;;
Η Θεσσαλονίκη «μπαίνει στο μάτι» των Γερμανών καθώς από φέτος θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους οι ρεπλίκες ιστορικών μοντέλων της Πόρσε που κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Κατερίνη από την Replicar Hellas και μέχρι σήμερα πωλούνται αποκλειστικά στο εξωτερικό!
Πρόκειται για μια προσπάθεια πολλών ετών σχεδιασμού και τώρα η εταιρεία βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στο να πάρει την πολυπόθητη έγκριση τύπου η οποία θα της επιτρέψει να πουλήσει τα αυτοκίνητά της και στους λάτρεις της αυτοκίνησης που ζουν στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τις προβλέψεις, η είσοδος της Replicar και στην ελληνική αγορά θα δικαιώσει τις προσδοκίες του ιδιοκτήτη της, Ηλία Γαγανέλη, ο οποίος είχε την εξυπνάδα και το μεράκι να κατασκευάσει ένα ελληνικό αυτοκίνητο που θα μπορεί να κυκλοφορήσει και στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι η εταιρία Replicar, ιδρύθηκε το 2008, λίγα χρόνια μετά την επιστροφή του ιδιοκτήτη της από τη Γερμανία και αφού είχε ανοίξει πρώτα το δικό του φανοποιείο.
Ποιoς θα το αγοράσει;
Το ερώτημα είναι, τι θα κάνει έναν οδηγό να αγοράσει μια ρεπλίκα των συγκεκριμένων μοντέλων της Πόρσε; Υπάρχουν πολλοί λόγοι, λένε τα στελέχη της εταιρείας. Μια ρέπλικα μπορεί να αγοραστεί από διάφορες επιχειρήσεις που θα το νοικιάζουν στους πελάτες τους, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τελετές γάμων, επιδείξεις και εκθέσεις αυτοκινήτων ή ακόμα και για καθημερινή χρήση από κάποιον συλλέκτη και λάτρη του παλιού...
Kόστος; Περί τα 35.000 ευρώ μέση τιμή για μία Πόρσε με μηχανή είτε Subaru, είτε της "μικρής" Πόρσε Cayman.
σχόλιο :Κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Ελλάδα και δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τελικά..εδώ.Το ίδιο το κράτος μοιάζει να μην θέλει να βγούμε από τα μνημόνια αλλά θέλει να μας έχει υποδουλωμένους ώστε να ξεπουλήσει όλα τα ορυκτά και τα πετρέλαια στους τραπεζίτες της παγκόσμιας ελίτ.
Η Θεσσαλονίκη «μπαίνει στο μάτι» των Γερμανών καθώς από φέτος θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους οι ρεπλίκες ιστορικών μοντέλων της Πόρσε που κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Κατερίνη από την Replicar Hellas και μέχρι σήμερα πωλούνται αποκλειστικά στο εξωτερικό!
Πρόκειται για μια προσπάθεια πολλών ετών σχεδιασμού και τώρα η εταιρεία βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στο να πάρει την πολυπόθητη έγκριση τύπου η οποία θα της επιτρέψει να πουλήσει τα αυτοκίνητά της και στους λάτρεις της αυτοκίνησης που ζουν στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τις προβλέψεις, η είσοδος της Replicar και στην ελληνική αγορά θα δικαιώσει τις προσδοκίες του ιδιοκτήτη της, Ηλία Γαγανέλη, ο οποίος είχε την εξυπνάδα και το μεράκι να κατασκευάσει ένα ελληνικό αυτοκίνητο που θα μπορεί να κυκλοφορήσει και στη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι η εταιρία Replicar, ιδρύθηκε το 2008, λίγα χρόνια μετά την επιστροφή του ιδιοκτήτη της από τη Γερμανία και αφού είχε ανοίξει πρώτα το δικό του φανοποιείο.
Ποιoς θα το αγοράσει;
Το ερώτημα είναι, τι θα κάνει έναν οδηγό να αγοράσει μια ρεπλίκα των συγκεκριμένων μοντέλων της Πόρσε; Υπάρχουν πολλοί λόγοι, λένε τα στελέχη της εταιρείας. Μια ρέπλικα μπορεί να αγοραστεί από διάφορες επιχειρήσεις που θα το νοικιάζουν στους πελάτες τους, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τελετές γάμων, επιδείξεις και εκθέσεις αυτοκινήτων ή ακόμα και για καθημερινή χρήση από κάποιον συλλέκτη και λάτρη του παλιού...
Kόστος; Περί τα 35.000 ευρώ μέση τιμή για μία Πόρσε με μηχανή είτε Subaru, είτε της "μικρής" Πόρσε Cayman.
σχόλιο :Κατασκευάζουν αυτοκίνητα στην Ελλάδα και δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν τελικά..εδώ.Το ίδιο το κράτος μοιάζει να μην θέλει να βγούμε από τα μνημόνια αλλά θέλει να μας έχει υποδουλωμένους ώστε να ξεπουλήσει όλα τα ορυκτά και τα πετρέλαια στους τραπεζίτες της παγκόσμιας ελίτ.
1 σχόλιο:
Αυτό είναι ένα συγκλονιστικό συμπέρασμα ! Εννοώ το σχόλιο στο τέλος...
Δεν έχω αμφιβολία περι αυτού πλέον. Ακούγεται χωρίς λογική αλλά αν σκεφτείς... λογικά και μόνο εκεί θα καταλήξεις!
Δημοσίευση σχολίου