
Η Ορθοδοξία ως θεραπεία_Γέροντας Δαμασκηνός Αγιορείτης
Μια θαυμάσια εκλαϊκευμένη κατήχησηΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
45 σχόλια:
Να δωσουμε στους τουρκους όχι μονο την κυβερνηση του Συριζα αλλα και την κυβερνηση που κυβερνουσε και επαιρνε μιζες από την Ζιμενς.Επισης να τους δωσουμε την κυβερνηση που υπεγραψε για το ΔΝΤ. Ας τους δωσουμε ολους μαζι στον Ερντογαν να τους κανει ότι θελει.
Ας τους πνιξει στον Βοσπορο να ξεβρωμίσουμε επιτελους.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ.
ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ.
Δωσε και τους 300.
Ολους τους μέχρι απο μεταπολίτευση και μετά ζώντες πολιτικούς και συνεργάτες τους! Οι στρατιώτες πρέπει να γυρίσουν στη πατρίδα μας μας ξεφτύλισαν πια όλοι οι νενέκοι της πολιτικής. Η εκκλησία τι κάνει για όλα αυτά ; Ασ βάλει μια ανω τελεία για τα ιδρυματικά και διοικητικά της επιτέλους! Ο λαός χειμάζεται, πένεται και η ακατηχησία πάει σύννεφο .Αν δεν ήταν και το διαδίκτυο να πληροφορηθεί ο κόσμος για τους σύγχρονους Αγίους θα ακούγαμε αμβωνίτικες παρόλες χωρίς ουσία και Αγιοπνευματικό περιεχόμενο. Θέλουμε κι άλλους σαν τον Αγιο Μόρφου, αλλά που είναι;
΄΄Όλους από μεταπολίτευση και μετά ΄΄ σέ συνάρτηση μέ τον χρόνο διακυβέρνησης μέχρι την στιγμή που όλα ήταν τελειωμένα δηλαδή κάπου στο 2.οοο μΧ. Ξεκολλήστε βρέ χριστιανοΣΥΡΙΖαίοι από το δόγμα σας ΄΄όλοι τά ίδια έκαναν ΄΄ Καί αυτό νομίζετε οτι ησυχάζει τις ενοχές σας Μόνο η μετάνοια σας απενοχοποιεί για την στήριξή σας με την ψήφο σας στους ολετήρες Είπαμε βρέ να κάνουμε δημοψήφισμα γιά την κυβέρνηση καί όχι για τό τί καπνό φουμέρνετε εσείς Συγκρίνετε το κοινοβούλιο από την στιγμή που το παρέλαβαν το '81 μέχρι την στιγμή που το παρέδωσαν το 2004 για να δείτε την αλλοίωση που έφεραν τα αριστερόστροφα στην εν γένει πολιτική , κοινωνική , εθνική ζωή Το '81 υπήρχαν μέσα στην βουλή και στην γένει πολιτική ζωή ένας Παναγιώτης Κανελλόπουλος , ένας Σεφέρης , ένας Τσάτσος , ένας Αβέρωφ , ο πατέρας Μητσοτάκης τον σεβόσουν για πολιτικό , δέν ήταν παπαντζής , μας είπε το '90 δυό σοβαρές κουβέντες , είπα δύο και όχι εκατό τοις εκατό σάν τον μάγκα μέ την ζεβάγκο Δείτε την αλλοίωση στην κοινωνία , στην παιδεία , μέ τί επιθετικότητα έβαλαν το μαχαίρι στά σωθικά μας και ακόμα τό γυρίζουν μέ την ευχαρίστηση σαδιστή Ειλικρινά δέν υποφέρεστε μέ τίποτα ! Ακόμα και αυτή την έσχατη ώρα δέν σας βγαίνει από τά έγκατά σας η αριστερή σας ψυχοπάθεια , δέν ξεχνάτε τά αριστερά σας δόγματα που τά πιστεύετε παραπάνω από οτιδήποτε άλλο πατρίδα , Θεό , εκκλησία και άς συχνομπαίνετε και γράφετε σέ ένα χριστιανικό και ομολογιακό ιστολόγιο Φαντάσου τί γίνεται παρα πέρα Νομίζετε οτι ο χρόνος δέν είναι ένας παράγων στούς λογαριασμούς σας και στους συμψηφισμούς σας ; Αριστερή ξεφτίλα ! Μετανοήστε γιατί μόνο από τον Θεό μπορείτε να πάρετε συγχώρηση για το κακό που έγινε και είστε συμμέτοχοι Εχετε ακόμα μούτρα να μιλάτε Αριστερή αλητεία ! Αφήστε μας στόν πόνο μας και μήν μας εξοργίζετε από πάνω με μαλακίες Όλοι τά ίδια έκαναν! Αυτό βρήκατε νά πείτε ! Σας βγαίνουν οι ενοχές Για τις ενοχές στους παπάδες ! Αφού κατάφεραν και έκαναν την πολιτική ζωή έναν βόθρο , τώρα συμφωνώ όλοι και οι 300 νά πάνε όπου θέλουν και οι 300 μαζί δέν αξίζουν ούτε για μισή ελληνική ψυχή που πάλλεται για Ελλάδα και Χριστό !
Ακόμα το κουβεντιάζουμε; ΧΤΕΣ έπρεπε να γίνει.
Το '81 η αριστερόστοφη αλητεία παρέλαβε ένα κοινοβούλιο ακαδημαϊκών και ευπατριδών καί το 2004 παρέδωσε ένα κοινοβούλιο λαμόγιων και μία κοινωνία σέ αποσύνθεση Έτσι χριστιανοΣΥΡΙΖάκια μου; Είστε μέ τον Χριστό και την Ελλάδα ή μέ τους πατερούληδες ; Πιστεύετε τά άφθαρτα σκηνώματα των αγίων ή τά ταριχευμένα πτώματα των πατερούληδων ; Ας μπαίνουμε εδώ στον καλό τρελογιάννη νά ανοίγει η καρδιά μας , όχι όμως να λέμε και ό,τι μας κατέβει
Όλο σχεδόν το πολιτικό σύστημα είναι υπεύθυνο για όσα ζούμε σήμερα.Ο ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε μια αλυσοδεμένη χώρα σε τέτοιο βαθμό σαν να είχε ηττηθεί σε πόλεμο.
Τέτοιους όρους υπογράψαμε..
Όμως έπρεπε να το γνωρίζει και μην παριστάνει τον φοβερό μνημονιοσχίστη με το φοβερό plan B, εξαπατώντας τον κόσμο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε τη χαριστική βολή στην "ΗΔΗ σε πορεία θανάτου", Ελλάδα..
Δεν θα γίνει όμως η "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για τους υπόλοιπους..
Καλά το είπε η Ευλαλία..
Γιατί βγαίνουν τώρα όψιμα κάποιοι καιροσκόποι (ΝΑΙ, ΕΧΟΥΝ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ) και προσπαθούν μέσα από αυτή την κολυμβήθρα να γίνουν "λευκά περιστεράκια"..
Όπως π.χ. ο Βενιζέλος με το PSI.
Κάποτε πρέπει να αποδοθούν μία προς μία οι ευθύνες ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Το ξέραμε τότε που "την έκαναν ένας ένας με ελαφρά πηδηματάκια" ότι "θα σκάσει η βόμβα στα χέρια του Τσίπρα".
Ο οποίος όπως αποδεικνύεται, δεν είναι μόνο ο "χαζοχαρούμενος συριζαίος" ούτε μόνο ο "χρήσιμος ηλίθιος" του συστήματος, αλλά επιπλέον ο "πρώην αντιεξουσιαστής" με "κόμπλεξ εξουσίας"..
Έχει γαντζωθεί στην καρέκλα (με τα δεκανίκια της Νovartis).. ενώ η Ελλάδα είναι σε άμεσο κίνδυνο..
Είναι επικίνδυνος.. δεν συνειδητοποιεί τι συμβαίνει και τι έρχεται..
Πρέπει άμεσα να υπάρξει ικανή ηγεσία στη χώρα.. Έστω και μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας (λέμε τώρα).. έστω κάποιοι που να αντιλαμβάνονται τουλάχιστον ότι με τα εθνικά θέματα δεν παίζουμε..
2.36 Γιατί τόση επίθεση αγαπητή Ελένη; Η Ευλαλία μίλησε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για Ζήμενς και ΔΝΤ. Αναφέρεται στα τελευταία ελεεινά χρόνια που ΑΛΥΣΟΔΕΣΑΝ τη χώρα. Από τον Σημίτη και μετά.
Που κολλάνε αυτά που λες για το Κοινοβούλιο μετά τη μεταπολίτευση;;
Σαφώς η άθεη αριστερή ιδεολογία απλώθηκε παντού εδώ και 30 χρόνια.
Αλλα ΚΑΙ ο φιλελευθερισμός του Σημίτη και της Ντόρας-Κυριάκου είναι απότοκο αυτής της ίδιας λαίλαπας (και με πλήρη ιδεολογική συγγένεια).
Η μετεξέλιξη μάλιστα όλου αυτού του πράγματος είναι οι πολιτικά ορθές ψηφοφορίες του τελευταίου διαστήματος στην Βουλή με συμμετοχή όλων σχεδόν των κομμάτων.
Ας μιλάμε λίγο καλύτερα στους συνομιλητές μας!
Δείτε αυτό:
http://theodotus.blogspot.gr/2016/10/blog-post_24.html
Διαβάστε το με προσοχή!
Nα κάνω μια διευκρίνιση, ότι όταν ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου σχόλιο δεν είχε βγει ακόμα το 12.43, και επειδή (ως συνήθως) προέκυψε κάτι, το παράτησα και συνέχισα μετά από ώρα, και μόλις πάτησα "δημοσίευση" είδα το 2.36 της Ελένης χωρίς να προσέξω το 12.43, γι΄αυτό νόμιζα ότι η Ελένη αναφερόταν μόνο στην Ευλαλία, και έτσι αναφέρθηκα και εγώ μόνο σε αυτή.
Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τίποτα απ΄όσα έγραψα.
Καλά βρέ Μαρία πόσων ετών είσαι ; Πότε ενηλικιώθηκες ; το 2.000 ; Μέχρι τότε φτάνει η μνήμη σου Πρίν δέν είχες γεννηθεί , ήσουν παιδάκι , ή ζούσες στον αριστεροπασοκικό παράδεισο και τον απολάμβανες ; Το 2.000 είχαν τελειώσει όλα , είχαν πάρει την πορεία τους Μόλις το '90 μπορούσε κάτι να αναστραφεί , το είχε πεί ο Μητσοτάκης , τό έβγαλαν και το έπαιξαν τώρα πρόσφατα στο youtube , εφ' όσον είχαμε μπεί στο ΔΝΤ και καταλάβαμε περί τίνος πρόκειται και περί τίνος μίλαγε ο μακαρίτης Ας όψεται ο Σαμαράς που τον έρριξε Ήταν η τελευταία ευκαιρία να σωθεί κάτι Δέν υπάρχει αμφιβολία οτι ήταν βαλτός Καί τί νομίζεις, ο Μητσοτάκης είχε βγεί μέ την μεγαλύτερη πλειοψηφία που θά μπορούσε να γίνει , μέ κοντά 50% , η δεύτερη πλειοψηφία μετά τον Καραμανλή , αλλά ο παπαντζής είχε κάνει εκλογικό νόμο για να εξυπηρετεί μόνο το κομματικό του συμφέρον, για να μπλοκάρει τις εξελίξεις Ηταν λάθος του Μητσοτάκη να μήν αλλάξει τον εκλογικό νόμο και να προκηρύξει αμέσως εκλογές Χάθηκε η τελευταία ευκαιρία για να κυβερνηθεί η Ελλάδα από έναν πολιτικό παλαιάς κοπής , που σέβονταν λίγο τον εαυτόν του Ακόμα και ένας δικός σας άνθρωπος ο Θεοδωράκης που έχει αποδείξει οτι δέν έχει παρωπίδες στήριξε την υπερκομματική προσπάθεια εθνικής σωτηρίας , γιατί είχε ήδη φανεί το πράγμα πού πήγαινε Μήν έχετε τόσο κοντή μνήμη Εκτοτε μετά το 2.000 όλα μπήκαν στον αυτόματο πιλότο Ούτε ο νέος Καραμανλής παρά τις καλές του προθέσεις δέν μπορούσε κάτι να κάνει Δέν λέμε οτι η λεγόμενη δεξιά ήταν ένας χώρος αγίων Στην προσπάθειά τους να κρατηθούνε στά πράγματα και να αντιμετωπίσουν την αριστεροΠΑΣΟΚική καταιγίδα , απλά τους αντέγραψαν Δέν θά ήταν καί τά κορόιδα Μόνο ο Καποδίστριας έκατσε και έφαγε την σφαίρα κατάκαρδα Αυτό δέν μπορούν να το κάνουν όλοι Δέν άφηνε ο Καραμανλής τά παιδάκια του ορφανά για τους κ....έλληνες που δέν καταλάβαιναν τίποτα παρά μόνο από φράγκα Η προκλητικότητα της κάθε Κατίνας ήταν φοβερή Μήν τά ξεχνάμε Τώρα άς πεινάσουμε για να ξεράσουμε την Κατηνιά Καλά ας πούμε οτι στά οικονομικά δέν θά μπορούσαν να κάνουν κάτι Γιατί στρέφονται μέ κάθε μέσον εναντίον στήν κοινωνική συνοχή Γιατί άνοιξαν τά σύνορα στήν ανεξέλεγκτη επέλαση μέ απρόβλεπτες και εφιαλτικές συνέπειες Σέ δέκα χρόνια τά προσφυγόπουλα θα ψηφίζουν Τά ελληνόπουλα έχουν τά μισά μεταναστεύσει και τά άλλα μισά δέν μπορούν να επιβιώσουν και να κάνουν οικογένεια , ενώ οι πρόσφυγες , δέν είναι ψέμα , έχουν πληρωμένο ενοίκιο ,επιδόματα και γεννοβολάνε το μόνο που ξέρουν να κάνουν Σέ δέκα χρόνια η δική μου και η δική σου ψήφος θα έχει την ίδια αξία μέ της δική τους Σέ δέκα χρόνια ο χώρος δέν θά κατοικείται πλέον από Ελληνες Αυτά άραγε δέν τά ξέρουν ; Ποιός τόλμησε ποτέ να σκεφθεί και να υλοποιήσει τέτοια εφιαλτικά σχέδια παρά μόνο αυτή η ζαρωμένη γρια που χαμογελώντας προανήγγειλλε οτι θά ανοίξουν τά σύνορα και εσείς ψηφίζατε Δέν μας μένει παρά νά παρακαλάμε τον Θεό να μας φέρει έναν πόλεμο για να σωθούμε από τέτοιους βρυκόλακες που τους γέννησε η κόλαση Ο σκοπός τους είναι ξεκάθαρα να διαλύσουν την ορθόδοξη Ελλάδα , είναι ορκισμένοι στην ιδελογία τους , όπως διαπιστώνω μετά λύπης μου οτι είστε και εσείς , και εκεί άν ρωτάς οφείλεται η οργή μου Ξεκαθαρίστε μέσα σας τί είστε ,είστε χριστιανοί ή άθεοι ορκισμένοι στά ταριχευμένα πτώματα Ο πόλεμος θά είναι μία ευεργεσία Πρώτον για να συνετιστούμε και δεύτερον για να ξεκουμπιστούνε Μόνο έτσι θα επέλθει η κάθαρση Ο καλός Θεός επιτρέπει ένα κακό , για να μας σώσει από ένα μεγαλύτερο κακό και αυτό το μεγαλύτερο κακό είναι τά σχέδια των άθεων αριστερών Κοντός ψαλμός αλληλούια Εύχομαι το 2021 να έχουν ξεκουμπιστεί , ώστε να μπορέσουν όσοι έχουν επιζήσει να αποτίσουν φόρο τιμής σέ αυτούς που 200 χρόνια πρίν έχυσαν το αίμα τους γι'αυτή την πατρίδα Εσύ τί νομίζεις αυτοί θά επιτρέψουν να γίνει κάποιος εορτασμός, έστω κάποιος υποτυπώδης , για τά 200 χρόνια ; Μόνο οι παρελάσεις των ομοφυλοφίλων θά γίνονται μπροστά στά περίεργα μάτια των προτομών τους
Γράφεις:"Ο σκοπός τους είναι ξεκάθαρα να διαλύσουν την ορθόδοξη Ελλάδα , είναι ορκισμένοι στην ιδελογία τους , όπως διαπιστώνω μετά λύπης μου οτι είστε και εσείς , και εκεί άν ρωτάς οφείλεται η οργή μου Ξεκαθαρίστε μέσα σας τί είστε ,είστε χριστιανοί ή άθεοι ορκισμένοι στά ταριχευμένα πτώματα.."
Tι μας λες δηλαδή βρε Ελένη, ότι είμαστε αριστεροί και ψηφίσαμε ΣΥΡΙΖΑ;;!!
Σε πληροφορώ ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΥΡΙΖΑ.ΠΟΤΕ!
Παρά το γεγονός ότι όλοι έλεγαν ότι δεν είναι "λαδωμένοι" και θα μπορούσαν να πουν και μερικά ΟΧΙ!
Και μόνο που έβλεπα τα LGBT χρώματα της Νέας Εποχής που έχουν στο έμβλημά τους καταλάβαινα από ποιο πνεύμα διακατέχονται.
Ήξερα άλλωστε και το πρόγραμμά τους, όπως και τι άτομα είναι.
Έχω μιλήσει πολλές φορές για τους αριστεριστές.Τους ξέρω καλά και από τα φοιτητικά μου χρόνια.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα εγκλωβιστώ στο ιδεολογικό "δίπολο".
Δεν θα απενοχοποιήσουμε κανένα, με το πρόσχημα του ΣΥΡΙΖΑ.
Ούτε δέχομαι να μη μιλώ με το φόβο μη με χαρακτηρίσουν "αριστερή".
Έλεος τελικά με αυτή τη λογική!
Όλα έχουν μια πορεία και μια συνέχεια.
Αυτό το έκτρωμα του 3% με τον κάθε Βούτση (που έλεγε στην Βουλή ότι είναι "ωραία πράγματα" η αλλαγή φύλου), Κοτζιά, Φίλη κτλ.. και την κάθε Γιαννακάκη, Ρεπούση, Τασία και ΣΙΑ...
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΔΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ στον αιώνα τον άπαντα!
Για κάποιους λόγους την πήρε... υπάρχουν υπαίτιοι...
ΣΥΜΦΩΝΩ ότι ένας βασικός λόγος ήταν το "ΒΌΛΕΜΑ" (γι αυτό και οι δημ. υπάλληλοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ), και ΣΑΦΩΣ υπάρχουν τεράστιες ευθύνες σε όσους διόριζαν για ψηφοθηρία (και επίσης συμφωνώ ότι οι παλιοί πολιτικοί ήταν εναντίον της σπατάλης), αλλά ένας εξίσου σημαντικός λόγος, ήταν τα ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ-ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ, που ζήσαμε και ζούμε (πρόκειται για την αρπαγή της χώρας μας) που έχουν αφετηρία ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ Ε.Ε. και κυρίως στην ΟΝΕ.
Το ευρώ χαρακτηρίζεται πλέον από τους οικονομολόγους ως το "πυρηνικό όπλο" με το οποίο η Γερμανία κατέκτησε την Ευρώπη.
Σχετικά με την "κοντή μνήμη", δεν είναι κοντή με την έννοια που το λες (δηλ. εσκεμμένα) γιατί κάποιοι ήμασταν παιδιά το 90 και δεν είχαμε ακόμα ασχοληθεί με τα πολιτικά, αλλά στο περίπου γνωρίζουμε τα γεγονότα.
Πότε μπήκαμε στην ΕΟΚ;;Το 1979.Από κει και πέρα λοιπόν πήραν όλα το δρόμο τους.
Και κατέληξαν εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=1f74pJTqoNQ
Σε συνδυασμό φυσικά με το μεγάλο φαγοπότι και το γενικό πάρτυ που έληξε άδοξα.
Αναγκαστήκαμε να υπογράψουμε διάφορες Συνθήκες όπως του Μάαστριχτ που μας δέσμευσαν από παντού. Αυτά που ψηφίζονται σήμερα όπως το σύμφωνο των gay (ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ) είναι ήδη από χρόνια επιβεβλημένα απλά δεν είχαν γίνει, γιατί περίμεναν να "ωριμάσει" η ελληνική κοινωνία.
Yπάρχει η Γενική Συμφωνία Δασμών και Εμπορίου, η GATT:
https://el.wikipedia.org/wiki/Γενική_Συμφωνία_Δασμών_και_Εμπορίου
Δες επίσης τι γινόταν με τις λεγόμενες "ποσοστώσεις" (αναγκαστική εισαγωγή συγκεκριμένου ποσοστού αγαθών από την Ε.Ε.και πέταγμα των δικών μας)..
Τι να πούμε για τα υπόλοιπα;; Ότι μπήκαμε στο ευρώ με πλαστά στοιχεία της Γκόλντμαν Σάξ;; Ότι βρεθήκαμε με ένα τεράστιο χρέος που μας αφανίζει;;
Ότι ζούμε το απόλυτο αδιέξοδο;;
Δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση. Ούτε οι χαρακτηρισμοί του ενός προς τον άλλο.
Μόνο να δούμε με ΟΜΟΨΥΧΙΑ, μέσα από τα οικονομικά-κοινωνικά-εθνικά (και θρησκευτικά)συντρίμια, πως μπορούμε να προχωρήσουμε.ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Ίσως δώσει τη λύση ο Θεός. Ίσως δεν τη δώσει. Δεν το ξέρω..
Μετάνοια, προσευχή, και ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ, γιατί έρχονται τα χειρότερα!
Άκουσες τον Τούρκο τι είπε;; Η Ελλάδα είναι λέει ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ.
Μας έσβησε ήδη απ΄τον χάρτη.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 300, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ...
ΑΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ,ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΙΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΤΖΙΧΑΤΖΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ........
ΠΡΟΣ 2.36
Το λεξιλόγιό σου είναι ο καθρέπτης της ανατροφής σου.
Αλλα δεν πειράζει.
Δείχνει σαν μία συζήτηση με τους οικείους σου την ωρα του βραδυνού φαγητού.
Ακούστε με προσοχή τι λέει ο οικονομολόγος Καζάκης σε αυτό το 4λεπτο βίντεο:
ΚΑΖΑΚΗΣ: ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ
https://www.youtube.com/watch?v=z0X2F_TTLso
Λέει:"Τι είναι αυτός ο συμβολισμός των 12 άστρων σε κύκλο που έχει η ευρωπαϊκή σημαία;;
Είναι η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ σύμφωνα με τη μασονική εγκυκλοπαίδεια.."
Ποιος τα λέει αυτά;; Ένας αριστερός και μάλλον άθεος! Αυτή είναι η ξεφτίλα μας.. Να ακούμε από άσχετους με αυτά τα θέματα, πράγματα που έπρεπε να γνωρίζουν οι χριστιανοί "εθνάρχες" και ευρωπαϊστές!
[Τα παιδιά μάλιστα κάποιων από αυτούς συμμετέχουν στις μυστικές συγκεντρώσεις στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, και είναι κολλητοί του ελληνοεβραϊκού Συμβουλίου, (δείτε και τις μηνύσεις στον μ. Σεραφείμ για αντισημιτισμό)]!
Δείτε και αυτό:
http://www.triklopodia.gr/171i-europaiki-enosi-dimiourgithike-skopo-katastrepsei-europi-ferei-pagkosmia-taksi187-apokalipiki-sinenteuksi-italidas-magli-vivlio-8220i-europaiki-diktatoria8221-2010/
Δείτε και εδώ τι λέει ο Ν.Ψαρουδάκης της "Χριστιανικής Δημοκρατίας":
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΝΑ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ – ΜΑΣΟΝΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ
http://evaggelatos.com/?p=5900
Τό είπε και ο Ντοστογιέφσυ Ο κομμουνισμός είναι τό αντίστροφο του Ευαγγελίου !
Yes ! Καταλάβαμε ! Φταίει η γή που γυρίζει , οι γαλαξίες , πάντως κακός λόγος από το στόμα σας για τον Αλέξη δέν θα βγεί ! Μέ τους διάφορους συμψηφισμούς βγαίνει νά του χρωστάμε
9.55 Κανείς εδώ δεν είναι κομμουνιστής, και κανείς δεν υποστηρίζει τον κομμουνισμό!
Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχουμε μιλήσει πάρα πολλές φορές για την πραγματική (δαιμονική) φύση του (παρά το προσωπείο της πρόφασης της κοινωνικής δικαιοσύνης), που φάνηκε ξεκάθαρα στις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού με όσα έγιναν, και είναι το alter ego του ναζισμού-φασισμού!
Η κριτική στους μεν δεν σημαίνει ότι υποστηρίζουμε τους δε.Είναι τόσο απλό.
Ειστε απλά αριστερόστροφοι που πιστεύετε στην ιδεολογία σας ως σέ θρησκευτική πίστη και δέν αντέχετε την ματαίωση Επειδή στην Ερμού υπάρχουν κάποια περίεργα φωτάκια και παγκάκια που απλώνεται το εμπόρευμα ,ποιός άλλος φταίει από τον Ερμή! Περιττόν να πούμε οτι τά τελευταία 200 χρόνια η Ελλάδα είναι σύμφυτη μέ τά δάνεια Ο,τι υπάρχει επάνω στην Ελλάδα που υψώνεται πανω από την γή , τελευταία και κάτω από την γή εννοώ τά μεγάλα έργα των ΜΕΤΡΟ , έγιναν μέ δάνεια Αυτό είναι απλά ένας δρόμος Υπήρχε εποχή, τότε που γίνονταν τά έργα νοσοκομεία κ.τ.λ., που τά υπουργεία και οι υπουργοί χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητα που τά έσπρωχναν Αλλά yes ! Υπήρχαν οι τάξεις , δέν υπήρχε ισότητα και δικαιοσύνη , ο νοητός ήλιος της δικαιοσύνης δέν έρριχνε τις ακτίνες του δίκαια σέ όλες τις τάξεις , λές και η ανοιχτομάτα Κατίνα θά γινόταν ποτέ Κανελλόπουλος Ωστόσο υπήρχε η δυνατότητα κανείς μέ την αξιωσύνη του και όχι μέ τη λαμογιά να αλλάξει την κοινωνική του τάξη Τί να κάνουμε έτσι ειναι τά ανθρώπινα πράγματα Επίγειοι παράδεισοι δέν υπάρχουν , από ό,τι όμως πληροφορούμαστε ούτε στον παράδεισο δέν υπάρχει ισότητα , για φαντάσου ! Αυτός ο πλούσιος ακόμα και στόν παράδεισο θα σέ κατατρέχει .....
10.43 Ελένη άσε τις "στρεψοδικίες", γιατί ξέρεις καλά πόσα έχουμε πει τόσο καιρό για τον ΣΥΡΙΖΑ και ΕΙΔΙΚΑ για τον Τσίπρα.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ, ΑΘΕΟΣ, ΕΘΝΟΑΠΟΔΟΜΗΤΗΣ, ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ..κ.α..
Σε ιδεολογικό επίπεδο φυσικά, γιατί προφανώς αυτά πιστεύει.
Πόσες φορές ΑΗΔΙΑΣΑΜΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΑΜΕ, με τις δηλώσεις Φίλη, Κοτζιά, Τασίας κτλ.. με τα κασκόλ και τα σκουλαρίκια με τα χρώματα του κινήματος των ομοφυλόφιλων μέσα στη Βουλή, με τα αντι-χριστιανικά Νομοσχέδια, με την εθνο-αφασιακή και προδοτική αντιμετώπιση της εξωτερικής πολιτικής..
Τι να πρωτοπούμε..
ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ όμως, ΠΩΣ έφτασαν οι Έλληνες σε αυτή την κατάντια να ψηφίσουν ένα τέτοιο κόμμα. Το συνοθύλευμα των συνιστωσών των Εξαρχείων, με το γνωστό ιδεολογικό υπόβαθρο.
Αυτοί δεν κρύφτηκαν ποτέ..
Όσα κάνουν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Γιατί οι Έλληνες έδωσαν την εξουσία στο συριζαϊκό έκτρωμα;;
Τέτοιες ανατροπές προϋποθέτουν ένα ισχυρό ψυχολογικό σοκ!
Γιατί ακριβώς, ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΙΤΙΟΙ!
Οι οποίοι προσπαθούν τώρα να βρουν έναν αποδιοπομπαίο τράγο!
Αυτό ακριβώς στιγματίζουμε. Ότι η κατάρα του ΣΥΡΙΖΑ έχει αιτία.
Δεν ήρθε έτσι απ το πουθενά.
Η χώρα καταστρέφεται ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ και ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ, με συνένοχους όσους πολιτικούς:
-είτε πιστεύουν στην ΝΤΠ και την παγκοσμιοποιημένη ανθρωπότητα, (πολιτικούς των ευρωπαϊκών και αμερικανικών κολλεγίων όπως ο ΓΑΠ, ο Κ. Μητσοτάκης κ.α κυρίως από Ν.Δ. και ΠΟΤΑΜΙ) και προωθούν το ευρωπαϊκό μοντέλο
-είτε τους έχουν δωροδοκήσει και δεν μπορούν να πουν ΟΧΙ σε τίποτα (ας μην αναφέρω ονόματα γιατί είναι γνωστά)
-είτε γιατί έχουν διεστραμμένη ιδεολογία και είναι αυτό το ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ πράγμα που βλέπουμε στον ΣΥΡΙΖΑ..
ΟΛΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
Ειδικά τα τελευταία χρόνια, αμφιβάλλω αν υπάρχει πολιτικός που να μην είναι "ελεγχόμενος" με το ένα ή τον άλλο τρόπο, με την έννοια ότι με όλους μπορούν πια να προχωρήσουν τα αντίθεα σχέδια.
Αυτό δεν σημαίνει ότι "όλοι είναι ίδιοι". Πρόσεξε, δεν λέμε αυτό.
Ούτε ισοπεδώνουμε τους ανθρώπους.
Επίσης σε όλους τους χώρους υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι. Δεν μπορώ π.χ. να συγκρίνω τον Γλέζο με τον Φίλη.
Όμως αυτό που λέμε είναι ότι ακόμα ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ (πολλές φορές μάλιστα ΚΥΡΙΩΣ μέσα από αυτές), ο τροχός γυρίζει ακόμα καλύτερα.
Το βλέπουμε τόσο ξεκάθαρα..
Η κατάπτωση του πολιτικού συστήματος, έφερε στην εξουσία ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ..
ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ... ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ..
Καλέ Ευλαλία , ο 2.36 έχει όνομα Δηλαδή δέν πρόσεξες το όνομα και πρόσεξες το νούμερο ; Δέν φταίει σέ τίποτα η ΄΄ανατροφή ΄΄ αυτό τό Ευαγγέλιο τά φταίει όλα ! Πάντως στη εκκλησία όλοι έχουν ένα όνομα , τά νούμερα ανήκουν σέ άλλες κουλτούρες ! Είναι άλλο να φωνάξεις κάποιον μέ το όνομά του καί άλλο, άς πούμε, να του σφυρίξεις ή να του πείς έ ! εσύ ! Έτσι δέν είναι ; Ας μάς ΄΄ πυρωνιάσει ΄΄ -- μία λέξη που έλεγαν οι παλιοί -- μέχρι μέσα τό ευαγγελικό ήθος και άς αφήσουμε τις παραφθαρμένες λέξεις Οι λέξεις έχουν το περιεχόμενο που τους δίνεις , δέν αποτελεί καί τόσο μεγάλο έγκλημα Η σημειολογία όμως και η άριστη τέχνη να την χρησιμοποιούμε, ξεφτέρια είμαστε , είναι έγκλημα έ! Μερικές φορές πολύ μεγάλο , ανυπολόγιστα μεγάλο ! Νά ! εμένα τώρα μέ πλήγωσες πάρα πολύ , θά κάνω χρόνια να τό ξεπεράσω !
Τρελλέ, σέ ξέρω πόσο διεστραμμένος χαρακτήρας είσαι ! Εξομολογείς και χωρίς πετραχήλι ! Εκανες ένα δημοψήφισμα τάχα για τον Τσίπρα , μόνο και μόνο για να αποκαλύψεις τά εσώψυχα των επισκεπτών σου Το αποτέλεσμα είναι οτι χαρίζουμε τον Τσίπρα στόν Αδη μόνο άν παρασύρει μαζί του τους άλλους , κάτι δηλαδή σάν καμικάζι Σιγά σιγά θά τον κάνουμε και άγιο Τι φταίει το καημένο το παιδί άν έσκασε στά χέρια του η βόμπα Δέν θα τον κάνουμε και εξιλαστήριο θύμα! Οι συμψηφισμοί είναι ένας μηχανισμός αυτοσυντήρησης , που ενεργοποιείται αυτόματα μέ την πρώτη πρόκληση αντανακλαστικά Από ό,τι κατάλαβες η ανταλλαγή δέν γίνεται !
Ελένη απλά ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΥΓΕΙ! Πως τα κάνεις, πως τα φέρνεις.. τους βγάζεις όλους λάθος εκτός από τον εαυτό σου!
Κατα τ΄άλλα ακούμε διάφορα για εγωισμό, ταπείνωση και συγγνώμη.
Δε μου λες, για αντίστρεψε λίγο τα πράγματα, να δούμε που θα βγούμε και που θα καταλήξουμε.
Για φαντάσου να σου είχε μιλήσει ποτέ κανείς εσένα με αυτό τον τρόπο τι θα έκανες!
Μίλησαν κάποιοι άνθρωποι και είπαν ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!
Ότι όλο το πολιτικό σύστημα έχει ευθύνες, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!
Υποστήριξε κανείς τον ΣΥΡΙΖΑ;; ΟΧΙ!
Προς τι τότε οι αχαρακτήριστοι χαρακτηρισμοί σου, προς τους συνομιλητές σου;;
Προς ανθρώπους που δεν γνωρίζεις, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, μόνο και μόνο επειδή είπαν ότι υπάρχουν ευθύνες σε όλους;;
Αυτά τα λόγια σου είναι ΥΒΡΙΣΤΙΚΆ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ:
"Αριστερή ξεφτίλα !Εχετε ακόμα μούτρα να μιλάτε Αριστερή αλητεία ! Αφήστε μας στόν πόνο μας και μήν μας εξοργίζετε από πάνω με μαλακίες Όλοι τά ίδια έκαναν! Αυτό βρήκατε νά πείτε !"
To ΛΙΓΟΤΕΡΟ που θα έπρεπε να κάνεις είναι να ζητήσεις ΣΥΓΓΝΩΜΗ!
Όλα τα υπόλοιπα είναι "επίδειξη δύναμης", λες και το πρόβλημά μας τώρα είναι ποιος θα ταπώσει τους άλλους σε κάποιο ιστολόγιο στο ίντερνετ. Τέτοια ώρα τέτοια λόγια!
9.41 Και κόψε τις βαριές φιλοσοφίες για τα "εσώψυχα". Αρκετά τ΄ακούσαμε κι αυτά τόσο καιρό...
Όταν δεν έχουμε τι να πούμε για τα ελαττώματά μας, και αντί να κάνουμε το ΑΠΛΟ, και να καταδεχτούμε να ζητήσουμε ένα χριστιανικό ΣΥΓΓΝΩΜΗ, τότε αρχίζουμε τα "ψυχογραφήματα" των.. άλλων...
Των άλλων φυσικά ... πάντα των άλλων...
Η ΣΑΛΑΤΑ στο σχόλιο 12 Μαρτίου 2018 - 8:03 π.μ., δείχνει πραγματικά πόσο επιφανειακά βλέπεις τα πράγματα. Τι να συζητήσουμε από κει και πέρα. Μείνε με τις ιδεοληψίες σου Ελένη.
Προσπάθησε όμως τουλάχιστον να σέβεσαι τους άλλους.
Nα σου πω και κάτι τελευταίο. Έχεις την εντύπωση ότι ο κάθε άνθρωπος που μπαίνει σ΄ένα οποιοδήποτε ιστολόγιο και χρησιμοποιεί τον χρόνο του για να γράψει ένα σχόλιο, ότι έχει καμιά όρεξη να γίνεται αποδέκτης επιθέσεων και "σάκκος του μποξ";;
Ποιοι νομίζουμε δηλαδή ότι είμαστε, και γιατί είναι υποχρεωμένος ο άλλος να ανέχεται τα νεύρα μας και την δικτατορική επιβολή της γνώμης μας, όπως και τα διάφορα υπονοούμενα για τα εσώψυχά του;;
Για να συνέλθουμε λίγο.
Η συνύπαρξη (αν τελικά τη θέλουμε), προϋποθέτει να έχουμε και λίγη συναίσθηση του περιβάλλοντός μας, όπως και του τι λέμε.
ΠΡΟΣ MARIA. P.
Σε ευχαριστώ που καταλαβαίνεις πίσω από τις λέξεις.
Σπάνιο πραγματάκι σαν γραμματόσημο αξιας!
Κάποιοι αλλοι είναι χαμένοι στην μετάφραση.
Μαρία, κάτι που σας διακρίνει τους ανθρώπους ενός χώρου είναι η κουφαμάρα Δεν ακούτε ή ακόύτε αυτά που θέλετε Τόση ώρα προσπάθησα να σάς πώ οτι δέν είναι καθόλου τό ΄΄ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ! Ότι όλο το πολιτικό σύστημα έχει ευθύνες, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ!΄΄ Και σου μίλησα μέ απλά μαθηματικά, μέ συνιστώσες και συνισταμένες Η μία συνισταμένη όλων των πολιτικών εξελίξεων είναι ο χρόνος Μπορείς άν θέλεις να πείς ό,τι θέλεις για την χούντα , για πιό πίσω , για τον άλλο δικτάτορα και να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε, αλλά τώρα μιλάμε για το ΄΄τώρα΄΄ που δέν πάει πιό νωρίς και ούτε πιό πίσω από το '81 Οι ρίζες του είναι εκεί ως ορόσημο Δέν έχω να σού πώ κάτι άλλο , άν θέλεις ξαναδιάβασε τά σχόλιά μου , άν δέν τά κατάλαβες ή δέν τά πρόσεξες , γιατί κάπου είπες οτι το ΄΄νύν΄΄ δέν προέκυψε από το πουθενά Δέν διαφωνούμε οτι έχει βαθειές ρίζες Αλλωστε τό έχουν πεί αυτοί που γνωρίζουν καλά τά πολιτικά --ομολογώ οτι δέν ανήκω σέ αυτούς -- οτι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η συνέχεια του ΠΑΣΟΚ και το ΠΑΣΟΚ βέβαια δημιούργημα του αριστερού χώρου ή αυτών που το έπαιξαν αριστεροί και αντιστασιακοί Άν εσύ δέν ανήκεις σέ κανέναν από αυτούς τους χώρους τί σέ νοιάζει άν εγώ είπα για "Αριστερή ξεφτίλα !Εχετε ακόμα μούτρα να μιλάτε Αριστερή αλητεία ! Αφήστε μας στόν πόνο μας και μήν μας εξοργίζετε από πάνω με μαλακίες Όλοι τά ίδια έκαναν! Αυτό βρήκατε νά πείτε !" Αυτό το ΄΄όλοι τό ίδιο είναι ΄΄ ως απενοχοποίηση της χριστιανικής συνείδησης για να ψηφίσει αυτούς που του έβαζαν ένα χιλιαρικάκι στήν τσέπη --μέ πάσα ειλικρίνεια δέν πιστεύω οτι ανήκεις σέ αυτούς δια πάσα παρεξήγηση -- έχει καταντήσει μία αηδία Αμφιβάλλεις οτι ο αριστερός χώρος μέ όποια μορφή επιδόθηκε σέ έναν εκμαυλισμό και τον χρησιμοποιήσε ως μοχλό ; Ειλικρινά τα σιχαθήκαμε καί τά μισήσαμε Κάποιοι γι αυτά τά πράγματα πόνεσαν Δέν είμαι εγώ που μίλησα για ψυχοπάθεια ,αλλά οι πολιτικοί αναλυτές μετά τις εκλογές του '93 ,θυμάμαι συγκεκριμένα τον Μαρίνο του Οικονομικού Ταχυδρόμου που είχε μιλήσει για την ανάγκη όχι πολιτικής ανάλυσης ,αλλά ψυχανάλυσης Μήν παρακάμπτουμε σέ παρακαλώ όλα αυτά καί πάμε κατ'ευθείαν το '79 που ο Καραμανλής μας έβαλε στην Ευρώπη Δέν μπορώ να είμαι μέσα στην ψυχή του για να ξέρω άν το έκανε από πρόθεση για να πνιγούμε Αλλωστε το είχε πεί ,εγώ σάς έρριξα στην θάλασσα πρέπει να μάθετε κολύμπι Η Ευρώπη ήταν ένας δρόμος , ο τρόπος που θά τον περπατούσαμε ήταν δικό μας θέμα και ίσως το 2009 υπήρχουν ακόμα περιθώρια να τον περπατήσουμε όπως θέλαμε Ποιός μπορεί αυτά τά πράγματα να τά ξέρει , εμείς βλέπουμε απλώς το αποτέλεσμα και εκ του αποτελέσματος κρίνουμε Δέν κρίνουμε προθέσεις ,αλλα γεγονότα Δέν μπορώ να κάνω μία περαιτέρω άνάλυση άν θά έπρεπε να έχουμε έναν προσανατολισμό ευρωπαϊκό ή οτιδήποτε άλλο που ήταν ανύπαρκτο Δέν μπορούμε να ενοχοποιούμε θεούς και δαίμονες εκτός από αυτούς που χειρίστηκαν τά πράγματα σέ συνάρτηση μέ τον χρόνο που τά διαχειρίστηκαν Μου λές οτι κρίνω τά πράγματα επιφανειακά Μιλάμε για πολιτική και όχι για φιλοσοφία Αν θές φιλοσοφία το θέμα πάει αλλού
Μαρία, πρίν γράψω το προηγούμενο σχόλιό μου ,που θά εμφανιστεί , ακόμα δέν εμφανίστηκε δέν είχα δεί το σχόλιό σου που εξαιρετικά ενοχλημένη , πίστεψέ μου δέν το ήθελα , μιλάς γία τά ΄΄εσώψυχα ΄΄ των επισκεπτών του τρελλογιάννη Γιατί το παίρνεις προσωπικά ; Μιλώ και για τά δικά μου εσώψυχα που ο τρελλογιάννης έχει μία διαπιστωμένη ικανότητα να αποκαλύπτει Δηλαδή νομίζεις οτι δέν αποκαλύφθηκαν και τά δικά μου κάι τά δικά σας τί ο καθένας φουμέρνει ; Προσωπικά τουλάχιστον είναι και από τις σπάνιες φορές που έγραψα μέ όνομα Ηρέμησε ,δέν σέ προσέβαλα Δέν είμαστε και μείς υποχρεωμένοι όμως να ακούμε επί δεκαετίες ολόκληρες τά ίδια εκνευριστικά στερεότυπα Γιατί σώνει και καλά θά πρέπει να μας περάσετε όλα τά δήθεν και τίς αριστερές εξυπνάδες Ολη η αριστερωσύνη θά ήταν κωμική άν δέν ήταν τραγική μέ τά αποτελέσματα που γευόμαστε της τελείας κατάρρευσης σέ όλους τους τομείς Στο κάτω κάτω της γραφής δεχόμαστε μία επίθεση μέ αριστερό πρόσημο και βρισκόμαστε σέ άμυνα Μήπως θά πρέπει και να τους επιβραβεύσουμε ; Δέν λέω οτι ανήκεις προσωπικά σέ αυτούς που τους επιβραβεύεις ,αλλά βρίσκεστε σέ μία σύγχυση και αμηχανία πώς να συμμαζέψετε τά ασυμμάζευτα και αρχίζετε τους συμψηφισμούς , όλα summa και διαίρεση Δέν λέω, οι ματαιώσεις ιδεολογιών , προσώπων , φίλων που έχουμε επενδύσει είναι οδυνηρές ,αλλά συμβαίνουν Δέν γίνεται να πατάμε σέ δύο βάρκες
Μαρία, να σέ ρωτήσω κάτι ; Τι μετράει περισσότερο ; Η δική σου προσβολή , δέν ξέρω γιατί προσβλήθηκες , ή το δικό μας χτίκιασμα επί 30 χρόνια ; Απάντησέ το καλύτερα στον εαυτόν σου !
Λοιπόν αν και έχω κουραστεί, θα προσπαθήσω να βάλω μια τάξη, και να κλείσουμε το θέμα.
1)Η "προσβολή" δεν ήταν προσωπική (για μένα), γιατί το πρώτο σου σχόλιο απευθυνόταν προς τους προηγούμενους (εγώ δεν είχα γράψει ακόμα). Εγώ λοιπόν μίλησα γι΄αυτούς, και είπα ότι οφείλεις να τους ζητήσεις συγγνώμη.
Φαίνεται ξεκάθαρα από όλο το πρώτο σου σχόλιο ότι απευθύνεσαι σε αυτούς. Σου είπε άλλωστε η Ευλαλία κάτι για τον τρόπο που μίλησες και αντί να της πεις αυτά που λες τώρα (ότι η ξεφτίλα και η αλητεία ήταν γενικός χαρακτηρισμός), εσύ απάντησες ειρωνικά, και με ασάφεια στο σχόλιο 9.12 λέγοντας ότι:"Οι λέξεις έχουν το περιεχόμενο που τους δίνεις , δέν αποτελεί καί τόσο μεγάλο έγκλημα"
Δεν στέκομαι όμως μόνο στη συγκεκριμένη πρόταση.Όλο το πρώτο σου σχόλιο είναι επιθετικό σε προσωπική βάση προς τους πρώτους σχολιαστές, και απαράδεκτο, γιατί δεν υποστήριξε κανείς τον ΣΥΡΙΖΑ. Μίλησαν για γενικές ευθύνες.
Εξάλλου όλο το ίντερνετ έχει γεμίσει με αρνητικά σχόλια για το σύνολο του πολιτικού συστήματος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι ευθύνες επιμερίζονται σε ίσα ποσοστά.
Άλλος έχει μεγαλύτερες και άλλος μικρότερες.
Όσον αφορά εμένα ξεκαθάρισα τι εννοώ με την λέξη ευθύνες στο σχόλιο 8.10.
Είπα μάλιστα συγκεκριμένα: "Αυτό δεν σημαίνει ότι "όλοι είναι ίδιοι". Πρόσεξε, δεν λέμε αυτό.Ούτε ισοπεδώνουμε τους ανθρώπους.
Επίσης σε όλους τους χώρους υπάρχουν και σωστοί άνθρωποι. Δεν μπορώ π.χ. να συγκρίνω τον Γλέζο με τον Φίλη."
Αν παρατήρησες ακόμα δεν εστίασα τόσο στους παλιότερους πολιτικούς, αλλά στους νεότερους που οι περισσότεροι είναι νεοταξίτες.
Και μου κάνει εντύπωση που υποστηρίζεις τον Κυριάκο Μητσοτάκη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ούτε στις ψηφοφορίες στη Βουλή ούτε ως προς τα συλλαλητήρια για τη Μακεδονία.
2)Τα "εσώψυχα" και γενικά τα υποτιθέμενα "ψυχογραφήματα" των άλλων, έχουν γίνει πολλές φορές εδώ μέσα όχι μόνο ένα ιδιότυπο "άλλοθι", για "εξαγνισμό" των επιθέσεων, αλλά ακόμα και ένα είδος μπούλινγκ. Το έχω υποστεί και ξέρω.Μη μου ζητάς άλλες εξηγήσεις γιατί θα αναγκαστώ να παραθέσω αποσπάσματα από σχόλιά σου. Ας μην μπλέξουμε τώρα με "παλιά ξινά σταφύλια".
3)Δεν καταλαβαίνω αυτή τη πρόταση:
"Γιατί σώνει και καλά θά πρέπει να μας περάσετε όλα τά δήθεν και τίς αριστερές εξυπνάδες.. Δέν λέω οτι ανήκεις προσωπικά σέ αυτούς που τους επιβραβεύεις ,αλλά βρίσκεστε σέ μία σύγχυση και αμηχανία πώς να συμμαζέψετε τά ασυμμάζευτα.."
Kαμία αριστερή εξυπνάδα δεν πέρασα (πες μου συγκεκριμένα αν θες να σου απαντήσω)
Ούτε κατά διάνοια δεν "επιβραβεύω" το ΣΥΡΙΖΑ (ΑΠΟΡΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ)
Ούτε "έχω σύγχυση και αμηχανία να συμμαζέψω του Τσίπρα τα ασυμμάζευτα" (ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΡΩ)
Αυτές είναι ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.
4)Σχετικά με τον Καραμανλή (τον παλιό) αν πρόσεξες είπα δύο λέξεις.Ούτε άρχισα κανένα εξάψαλμο για "προδοσίες" κτλ.. ούτε τίποτα.
Είπα μόνο ότι όφειλαν να γνωρίζουν τι κάνουν όταν μας έβαλαν στην ΕΟΚ. Δεν το προχώρησα γιατί πιθανόν νόμιζαν τότε ότι θα ωφεληθούμε.
Ξέρεις ότι δεν κρίνω προθέσεις μόνο πράξεις.
Το youtube πάντως έχει ομιλίες του δικού σας εκεί επισκόπου (απ΄τα μέρη σας, γιατί εγώ δεν τον ξέρω) του Καντιώτη, που λέει για την ΕΟΚ ότι θα γίνει ο τάφος της Ελλάδας και πρέπει να γίνει Δημοψήφισμα.
Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης - Η ΕΟΚ θα είναι ο τάφος της Ελλάδος
https://www.youtube.com/watch?v=sPmjPI43qzY΄
5) Σχετικά με την "βόμβα που έσκασε στα χέρια του Τσίπρα", φυσικά δεν πρόκειται για καμία "δικαιολογία" δική μου, για κανένα Τσίπρα και για καμιά του πράξη.
Πρόκειται καθαρά για απλά μαθηματικά, για μια συγκεκριμένη απόλυτα προβλεπόμενη πορεία της Ελλάδας ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ που ήξεραν ΑΚΡΙΒΩΣ, (που αποδείχτηκε 100% αληθινή) ότι το καλοκαίρι του 2015 επειδή έληγαν πάρα πολλά ομόλογα που έπρεπε να πληρωθούν, θα γινόταν ο γνωστός εκβιασμός και θα έκλεινε ο ESM τη ροή του χρήματος και τις Τράπεζες. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ.
Και θα γινόταν με οποιονδήποτε αρνιόταν τους όρους που έβαζαν κάθε τρίμηνο.
Εσύ το πήρες σαν μια "απενοχοποίηση" δική μου προς τον Τσίπρα.
Εγώ μίλησα για τη συγκεκριμένη "βόμβα" που έσκασε στα χέρια του. Θα μπορούσε να ήταν άλλος.
Οι λεπτομέρειες όσων έγιναν είναι σοκαριστικές (και εξωφρενικές).
Ο Τσίπρας ξαναλέω έχει τεράστιες ευθύνες ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΜΑΦΙΟΖΩΝ όπως λένε όσοι δεν ξέρουν, αλλά γιατί είναι ένας ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.
Εξαπάτησε τον κόσμο με το υποτιθέμενο εναλλακτικό plan B του Βαρουφάκη που αποδείχτηκε ανεφάρμοστο. Και μετά σύρθηκε σαν ντροπιασμένος ικέτης στα πόδια των δανειστών, και αποδέχτηκε ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να μην σταματήσουν οι δόσεις, βάζοντας στο λαιμό της χώρας ακόμα μια αλυσίδα.Η κάθε κυβέρνηση ΔΥΣΤΥΧΩΣ έκανε πράγματα προς το ή αναστρέψιμο της κατάστασης.
Υπάρχει μια συνέχεια της οικονομικής πορείας της χώρας.Τα ομόλογα αυτά που καλούμαστε τώρα να πληρώσουμε μέσα από τη λαίλαπα των φόρων και των πλειστηριασμών της εφορίας είναι τα δάνεια που έπαιρναν οι κυβερνήσεις πριν 20 χρόνια για εξοπλιστικά (με μίζες), για υπερτιμολογημένους στο 10πλάσιο Ολυμπιακούς, και υπερτιμολογημένα δημόσια έργα.. και άλλα πολλά..
11.49 Σ΄ευχαριστώ πολύ Ευλαλία για την καλή σου προαίρεση.Και κάτι ακόμα, το διαδίκτυο είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ. Και την δικαιούμαστε όλοι μας.
Καλό βράδυ σε όλους.
Τώρα Μαρία τον Κινέζο παριστάνεις ; Πουθενά δεν αναφέρθηκα στη σημερινή βουλή και πολιτικό κόσμο και άν αναφέρθηκα τον χαρακτήρισα " βόθρο" προιόν της επι τριάντα χρόνια αριστερής αποσύνθεσης που διέβρωσε την πολιτική , κοινωνική , εθνική ζωή Πουθενά δεν αναφέρθηκα σέ Κυριάκο Μητσοτάκη , πού το είδες ! Όταν κανείς δεν θέλει νά παραδεχτεί κάποια πράγματα , απλά τό παίζει Κινέζος ! Γι αυτό δεν έχει καμμία έννοια νά μιλάμε Ο.τι είχα νά πώ τό είπα Τίποτα περισσότερο Γειά και χαρά !
Έχεις αναφερθεί άλλες φορές στον Κ. Mητσοτάκη, σε σχετικές αναρτήσεις.Το ξέρεις.
Η εικόνα που είχα ήταν ότι τον υποστηρίζεις.
Αν δεν ισχύει, και έχω λάθος εντύπωση, καλά κάνεις.
Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο, γιατί δεν έχει σχέση με όλα τα υπόλοιπα που είπαμε.
Ούτε αλλάζει τίποτα, γι αυτό καλά θα κάνεις να ζητήσεις συγγνώμη από τους πρώτους σχολιαστές.
Τα περί "Κινέζου" και "αν έχει νόημα να μιλάμε" τα αφήνω ασχολίαστα.
Ας κρίνουν όσοι διαβάζουν το σύνολο όσων γράφτηκαν σε αυτή την ανάρτηση.
Καλή σου νύχτα.
Λοιπόν επειδή βρήκα μια ανάρτηση την παραθέτω:
http://trelogiannis.blogspot.gr/2016/09/blog-post_363.html
ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΣΙΤΑΤΟ
Γράφεις στο σχόλιο 7.51 (είναι δικό σου)
"Οσο τρώγατε μέ το ΠΑΣΟΚ τον Ανδρέα Παπανδρέου και τους επιγόνους του ,ήταν όλα μιά χαρά ,δέν είχατε κανένε υπαρξιακό πρόβλημα για την εγκληματικη υπονόμευση της χώρας από υλικής καί οικονομικής πλευράς όσο και πνευματικής ,αξιακής, παιδευτικης Τώρα ψάχνεστε σας φταίει ο αντικείμενος ,ο Κούλης ,ο Μιχαλιολάκος .... Οι αριστεροπασοκτζήδες φέρατε την Ελλάδα σέ αυτό το χάλι μέ το ωραίο βόλεμά σας που τό κανατε πρώτιστο κριτήριο Τώρα προς τί όλα αυτά τά κατεβατά ; Και ο Κούλης ειναι γέννημα και θρέμμα αυτού του συστήματος.."
Θυμόμουνα κάποια σχόλια δικά σου για τον Κ. Μητσοτάκη από άλλες αναρτήσεις.
Βρήκα μόνο αυτή. Αν δεν τον υποστηρίζεις, πιθανόν να έμεινε λάθος εντύπωση (αν και υπάρχουν και άλλα σχόλια αλλά που να τα βρω). Δεν είναι όμως εκεί το θέμα, μπροστά σε τόσα που ειπώθηκαν.
Δέν νομίζω οτι ποτέ μου αναφέρθηκα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και πολύ περισσότερο επαινετικά Νά ζητήσω συγγνώμη γιατί Επειδή επί 30 χρόνια τρώμε την επίθεση της αριστεροΠΑΣΟΚικής λαίλαπας στά θεμέλια της κοινωνίας και του έθνους και τώρα πρέπει να πληρώσουμε και τον λογαριασμό και να ζητήσουμε και συγγνώμη από μερικά κολλημένα μυαλά που δέν μπορούν νά δούνε τά αυτονόητα και να έχουν μία αυτομεμψία άν στήριξαν μέ την ψήφο τους την πορεία της χώρας προς τον γκρεμό ; Όποιοι διαβάσουν τά σχόλια και είναι αντικειμενικοί και δέν είναι κολλημένοι , θά καταλάβουν τί λέω Οι κολλημένοι ούτε διαβάζουν ,ούτε ακούνε , ούτε κατανοούν Την νομοτέλεια που ήταν προδιαγεγραμμένη εδώ και 30 χρόνια την θεωρούν ύβρι στην ιδεολογία τους , στο πρόσωπό τους πού ;
Nα ζητήσεις ΣΥΓΓΝΩΜΗ για το ύφος, την επιθετικότητα, και τις ειρωνείες απέναντι στους συνομιλητές σου.
[Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά για να πω ότι είναι τυχαίο.]
Αλλά ΚΑΙ επί της ουσίας, γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν υποστήριξε τον ΣΥΡΙΖΑ.
[Αν έμπαινε εδώ κάποιος και τον υποστήριζε θα έλεγα ότι τέλος πάντων εξοργίστηκες..]
Είπαμε ότι υπάρχουν ευθύνες μεγαλύτερες ή μικρότερες από την μεταπολίτευση και μετά όπως λέει όλος ο κόσμος και φυσικά εστιάσαμε στα χρόνια από τον Σημίτη και μετά (με την ένταξη στο ευρώ με πλαστογραφίες), με αποκορύφωμα τον ΓΑΠ το ΔΝΤ και την παράδοση της χώρας μας στους ξένους.
Ακόμα και ο ακροδεξιός του ΛΑΟΣ και τώρα της Ν.Δ., Άδωνις Γεωργιάδης που υποστηρίζει τον Καραμανλή λέει το ίδιο (ο δανεισμός άρχισε αμέσως μετά την μεταπολίτευση):
ΑΔΩΝΙΣ - ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ 1970 - 2010
https://www.youtube.com/watch?v=2HFafKgYyX0
Καλό είναι να παραδεχόμαστε τα λάθη μας και να μην κάνουμε στους άλλους όσα δεν θέλουμε να μας κάνουν κι εμάς.Με αγάπη σου το λέω. Μην νομίζεις ότι μου είναι ευχάριστο να τσακώνομαι. To ξέρεις ότι πάντα υποχωρούσα για να το αποφύγω. Το αποτέλεσμα όμως ήταν εσύ να συνεχίζεις έτσι (και πολλές φορές να εκτροχιάζεσαι), και οι άλλοι να κρατούν ανέκφραστα παράπονα μέσα τους. Λοιπόν καλύτερα να λέγονται.Ας τελειώσουμε εδώ..
Καλή υπόλοιπη Σαρακοστή και Καλό Πάσχα σε όλους.
Δημιουργείται μία ανακολουθία στά σχόλια , γιατί μέ άλλη σειρά γράφονται και μέ άλλη εμφανίζονται και φαίνεται κανείς νά έχει υπ'όψιν του και νά απαντά σέ σχόλια που δέν είχαν ακόμα εμφανιστεί όταν έγραφε Έτσι λοιπόν όταν έγραφα τό σχόλιο 10.55 δεν είχε εμφανιστεί τό 9.51 της Μαρίας Αφού βρέ Μαρία ξέρεις πολύ καλά τί γράφω και τά αναγνωρίζεις και ανώνυμα , γιατί εκπλήσσεσαι ; Είναι πολύ σωστός ο τίτλος τής ανάρτησης του τρελογιάννη , που κάνει λόγο για " αριστερά τσιτάτα " Και στό παρόν τα " αριστερά τσιτάτα " ήταν αυτά που προκάλεσαν και την δική μου αντίδραση και πυροδοτήθηκαν τά σχόλια , αντί κάποιοι νά καταλάβουν οτι η σημερινή κατάρρευση είναι απλά μία νομοτέλεια Δεν ωφελούν πλέον τά " αριστερά τσιτάτα " και οι συμψηφισμοί , αλλά εκ του αποτελέσματος θα έπρεπε νά καταλάβει κανείς τά λάθη και νά έχει μία αυτομεμψία και όχι νά συνεχίζει νά παριστάνει τον μάγκα Κάπου εδώ οι αριστερές μαγκιές θα έπρεπε νά είχαν τελειώσει και όχι νά συνεχίζουν νά μας τις βαράνε κατακούτελα Πολύ σωστά τά γράφω στό σχόλιο που παραθέτεις και θα μπορούσε νά ενταχθεί και στην παρούσα κουβέντα Την στιγμή που η Ελλάδα δεχόταν μία επίθεση στά πολιτιστικά και πνευματικά της θεμέλια μέ σαφώς προδιαγεγραμμένη την παρούσα κατάληξη , κάποιοι απλά τά θεωρούσαν αριστερά επιτεύγματα και θρίαμβο Φτάνει πιά ! Μας έχετε χτυπήσει στά νεύρα και από πάνω ψάχνετε νά βρείτε κάπου νά χρεώσετε τον λογαριασμό Και θυμώνετε άν κάποιος σας πεί μιά κουβέντα Και δέν φτάνει η καταστροφή στόν παραγωγικό ιστό , στόν πολιτισμό , στήν παιδεία , στην οικονομία , στά ήθη , τώρα βάλθηκαν νά διαλύσουν εκ θεμελίων την Ελλάδα και εθνολογικώς και ιστορικώς , αλλ'όμως από πάνω και δεν φταίνε Εγώ μιλάω για ουσιαστικά θέματα και σείς μιλάτε για " αριστερά τσιτάτα " γι ' αυτό δέν υπάρχει επίπεδο επικοινωνίας Δέν κατάλαβα γιατί προσκόμισες αυτό τό σχόλιό μου για νά αποδείξεις οτι εγώ υποστήριξα τον Κυριάκο Μητσοτάκη Ισια ίσια που τον θεωρώ προιόν τής γενικής παρακμής της πολιτικής ζωής Εξ αρχής τόνισα οτι το ΠΑΣΟΚ παρέλαβε μία βουλή ακαδημαικών και ευπατριδών και παρέδωσε έναν βόθρο και αυτό φυσικά έγινε σέ όλους τους τομείς της πολιτικής , κοινωνικής , πνευματικής και οικονομικής ζωής Αδικος κόπος νά ψάχνεις νά βρείς αυτό που θέλεις σέ δικά μου σχόλια Εμένα ευχάριστο μου είναι νά ξαναθυμάμαι σχόλιά μου , αλλά δέν θα βρείς Και για νά κλείνουμε Μαρία , η ανομολόγητη αλήθεια όλης της παράνοιας που ζήσαμε τις τελευταίες δεκαετίες και της αυτοκαταστροφικής τρέλλας είναι αυτό που λέω στό σχόλιο που μας υπενθύμισες δηλαδή η οικονομιστική μικρόνοια και ο λαικισμός των κυβερνώντων που την καλλιέργησε
Λες: "Δέν κατάλαβα γιατί προσκόμισες αυτό τό σχόλιό μου για νά αποδείξεις οτι εγώ υποστήριξα τον Κυριάκο Μητσοτάκη"
Δεν θέλω να αποδείξω τίποτα. Είπα ότι μου είχε μείνει η εντύπωση ότι τον υποστηρίζεις από κάποια παλιά σχόλια. Εννοείται ότι δεν μπορώ να θυμάμαι τι ακριβώς είχες πει πριν 2 χρόνια.
Είπε κάποιος:
"Επίσης, μπορείτε να φανταστείτε τον Κούλη πρωθυπουργό σε επόμενες εκλογές;;
Τί θα απογίνουμε;;;;;"
Kαι απάντησες: "Τώρα ψάχνεστε σας φταίει ο αντικείμενος ,ο Κούλης ,ο Μιχαλιολάκος.."
Έτσι λοιπόν φάνηκε σαν να θες να τον υποστηρίξεις.Δεν επέμεινα όμως σε αυτό, γιατί δεν θυμόμουνα τι ακριβώς είχες πει. Είπα ότι μπορεί να μου έμεινε λάθος εικόνα. Τα σχόλια υπάρχουν, μπορείς να το δεις.
Επαναλαμβάνω όμως ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ δηλ. η λάθος εντύπωση που είχα για την υποστήριξη ή όχι στον Κ. Μητσοτάκη.
Αυτό είναι το τελευταίο.
ENA KAI MONO είναι το θέμα, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.
Και όχι μόνο αυτό αλλά είπα ότι το ΠΑΣΟΚ κυρίως με Σημίτη και ΓΑΠ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ,
και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι Ο ΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ "ΕΙΔΕΣ" ΑΥΤΑ;;
Πως είναι δυνατόν να συνεχίζεις να γράφεις στο τελευταίο σχόλιο σαν να απευθύνεσαι σε πασόκους ή συριζαίους;;
Διαφώνησα εγώ ως προς την καταστροφή της Ελλάδας;;
Ποιες είναι "οι αριστερές μαγκιές";;
Αυτό γιατί το απευθύνεις σ΄εμάς;;:
"Την στιγμή που η Ελλάδα δεχόταν μία επίθεση στά πολιτιστικά και πνευματικά της θεμέλια μέ σαφώς προδιαγεγραμμένη την παρούσα κατάληξη , κάποιοι απλά τά θεωρούσαν αριστερά επιτεύγματα και θρίαμβο Φτάνει πιά ! Μας έχετε χτυπήσει στά νεύρα και από πάνω ψάχνετε νά βρείτε κάπου νά χρεώσετε τον λογαριασμό Και θυμώνετε άν κάποιος σας πεί μιά κουβέντα..τώρα βάλθηκαν νά διαλύσουν εκ θεμελίων την Ελλάδα και εθνολογικώς και ιστορικώς , αλλ'όμως από πάνω και δεν φταίνε "
Ποιος διαφωνεί σε αυτά;; Αυτά τα ίδια δε λέμε όλοι τόσο καιρό;; Ότι διαλύουν την Ελλάδα;;
Είπαμε ότι δεν φταίνε;;
Φυσικά ΦΤΑΙΝΕ.
Αλλά είπαμε ότι ΔΕΝ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΠΟΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, και ότι ο κόσμος τους ψήφισε λόγω των ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΩΝ που έγιναν.
Κατηγορείς εμένα για κουφαμάρα αλλά δεν πρόσεξες τίποτα απ΄όσα έγραψα.
Ξαναδιάβασε το σχόλιο 12 Μαρτίου 2018 - 8:10 π.μ.
Λοιπόν τελειώνουμε εδώ..Και όποιος κατάλαβε..
Η γνώμη μου είναι νά ζητήσετε συγγνώμη από τον Θεό για τους λόγους που σου εξέθεσα σέ τόσα σχόλια και δέν θα τους επαναλάβω
Ελένη αυτό καταντάει γελοίο! Να ζητήσω συγγνώμη απ΄τον Θεό επειδή (αυτός είναι ο λόγος που επικαλείσαι) υποτίθεται ότι ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ;;;
Επαναλαμβάνω ότι ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΠΟΤΕ ΣΥΡΙΖΑ!ΠΟΤΕ.ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ.
Δεν είμαι τρελή να λέω ψέματα και να επικαλούμαι το Θεό!
Έλεος δηλαδή.. Σώνει και καλά πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε "ελέφαντες";;
Κάποια πράγματα έχουν και όρια.Λοιπόν τελειώνουμε εδώ..
Καλημέρα σε όλους.
Λοιπόν Μαρία για νά τελειώνουμε μέ έναν καλό και φιλικό τρόπο , δέν θέλω νά σέ αδικώ , κάνεις την προσπάθειά σου , δέν ξέρω τό σημείο της αφυπνίσεώς σου , δέν έχει σημασία πότε αυτό έρχεται , αρκεί κάποτε νά έρθει καί ήρθε έγκαιρα Γι αυτό είσαι αξιαίπενη ! Η προσπάθειά σου είναι πολύ καλή Δεν σου το λέω λές και είμαι η αρμόδια για νά σου βάλω κάποιον βαθμό , αλλά γιά έλα στην θέση του άλλου Γιά φαντάσου την αποδόμηση που εσύ τώρα βλέπεις και δεν αμφιβάλλω οτι πονάς , να την βιώνεις όλα τά χρόνια απο την ΠΑΣΟΚική λαίλαπα Μήν ψάχνεις πιό πίσω, πάμε σέ άλλη εποχή Ποιός όλος ο κόσμος τό λέει Αυτό δεν αποτελεί κριτήριο , αλλά και νά αποτελούσε όλος ο κόσμος μιλά για τά πακέτα απο την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρώπη και ο τρόπος που διαχειρίστηκαν Και δέν ήταν μόνο τα οικονομικά πράγματα ή τα οικονομικά παρέσειραν όλα τά άλλα Δεν μπορεί λοιπόν κανείς νά έρχεται επάνω στον δικό σου βιωμένο πόνο νά σου πουλά τσιτάτα ελαφρά τη καρδία Μέ όλη την σοβαρότητα το λέω οτι χρειάζεται μετάνοια , εάν πρόκειται για ανθρώπους που έχουν μία σχέση μέ την εκκλησία Δεν μας φταίει το σύμπαν Σε κάθε περίπτωση εάν έχεις κάτι προσωπικό μαζί μου , άν θέλεις πάρε από τον τρελογιάννη το email μου
Tι προσωπικό να έχω Ελένη; Δεν σε ξέρω, ούτε με ξέρεις.Συνομιλήσαμε μερικές φορές, σε άλλα συμφωνούμε σε άλλα όχι. Φυσικό και σεβαστό. Αυτό που δεν μου αρέσει, είναι να προσπαθεί να μου επιβληθεί ο άλλος (οποιοσδήποτε) με αυταρχικό και επιθετικό τρόπο.
Δεν το κάνω, και δεν θέλω να μου το κάνουν.
Σχετικά με κάποια άλλα, στα έχω πει κατά διαστήματα όποτε δόθηκε η ευκαιρία.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε μετάνοια και πνευματική αύξηση. Τα χρόνια είναι ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ.
Μακάρι να την δώσει ο Θεός σε όλους.
Δημοσίευση σχολίου